تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,بهمن,۱۰

نحوه خرید از سایت علی بابا

نویسنده : تیم محتوا

نحوه خرید از سایت علی بابا

درک نحوه خرید از سایت Alibaba می تواند یک مزیت اساسی برای تجارت الکترونیک شما ایجاد کند. یکی از بزرگترین وب سایت های تجارت الکترونیک در جهان، سایت علی بابا است که منبع خوبی برای استفاده در هنگام خرید عمده فروشی محصولات است و فروش مجدد آنها را با سود خوبی امکان پذیر می کند. در این جا می تواندی نحوه خرید از این فروشگاه خرده فروشی بین المللی را بیاموزید.

قبل از شروع خرید از Alibaba ، درک نحوه عملکرد پلتفرم تجارت الکترونیکی و نحوه خرید محصولات در آن مهم است. برای این منظور، در اینجا نگاهی دقیق نحوه کار و خرید از Alibaba می اندازیم.

سایت علی بابا چیست؟

سایت فروشگاهی Alibaba ، بخشی از وب سایت های بزرگ گروه علی بابا و یک بازار آنلاین خرده فروشی است که به خرده فروشان این فرصت را می دهد تا محصولات را به صورت عمده با قیمت های مقرون به صرفه خریداری کنند. در Alibaba ، بازرگانانی که قصد واردات از چین و جاهای دیگر را دارند، می توانند مستقیماً محصولات را از تولیدکنندگان بخرند و این امکان را دارند که با نرخ تخفیفی بسیار عالی، خرید خود را انجام دهند.

در خصوص نحوه خرید از سایت علی بابا که عمدتا به شکل عمده صورت می گیرد، تولیدکنندگان می توانند در صورت تمایل به خرید حداقل میزان سفارش، با شما معامله می کنند. البته میزان حداقل سفارش از یک تامین کننده به دیگری متفاوت است. علاوه بر بهره مندی از نرخ های بسیار تخفیف ، شما همچنین می توانید محصولات سفارشی خود را از ابتدا با استفاده از طرح های منحصر به فرد خود ایجاد کنید، روندی که به عنوان برچسب گذاری خصوصی شناخته می شود.

علاوه بر Alibaba ، Aliexpress و Alibaba Wholesaler نیز گزینه هایی برای خرید هستند. علی اکسپرس نسخه خرده فروشی علی بابا است و در درجه اول با توجه به مصرف کنندگان طراحی شده است ، زیرا حداقل مورد نیاز سفارش وجود ندارد اما قیمت محصولات به طور کلی از Alibaba بالاتر است. از طرف دیگر ، علی بابا ، یک بازار عمده فروشی آنلاین است که شامل محصولات ساخته شده از چین  و دیگر کشورهاست .

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین پاوربانک از آمازون

علی بابا چگونه کار می کند؟

در این وب سایت عمده فروشی، هم مشاغل و هم افراد می توانند محصولات را با قیمت عمده فروشی، مستقیماً از تولید کنندگان محصول تحویل بگیرند. اصول نحوه کار بستر های نرم افزاری شامل تعیین دسته کالایی که می خواهید از آن خرید کنید، می باشد.

نحوه خرید از سایت علی بابا بدین گونه است که ابتدا باید برای پیدا کردن محصولات نمایش داده شده در چندین دسته مختلف، از جمله لوازم الکترونیکی، پوشاک، محصولات بهداشتی و آرایشی و موارد دیگر جستجو نمایید. سپس لازم است که با تامین کنندگان بالقوه ارتباط برقرار کرده و مذاکره در مورد قیمت گذاری را صورت دهید.

هنگامی که سفارش خود را ثبت کرده و محصول وارد شد، می توانید آن را در فروشگاه آنلاین خود بفروشید.

نحوه خرید از سایت علی بابا

آیا خرید از علی بابا بی خطر است؟

سایت علی بابا دارای ایمنی بالایی است، اما بسیار مهم است که قانونی بودن تأمین کنندگان را قبل از خرید از آنها بررسی کنید و مراقب کلاهبرداران باشید. همیشه تحقیقات کامل را برای تأیید قانونی بودن تأمین کننده انجام دهید و سعی کنید فقط با استفاده از Alibaba Trade Assurance ، یک برنامه رایگان که در آن Alibaba از محموله ها محافظت می کند استفاده کنید.

در صورت عدم تحقق آنها، با بخش بررسی اختلافات خریدار و تأمین کننده تماس گرفته و برای برطرف کردن آن ها کمک دریافت کنید. این سایت از خریداران محافظت کرده و اگر سفارش مطابق با شرایط دقیق مورد توافق خریدار و تامین کننده نباشد، پول شما را باز می گرداند.

خرده فروشی در علی بابا

البته باید متذکر شد که فروش در علی بابا فقط به صورت عمده نیست. حتی اگر این بازار عمدتا برای فروش عمده محصولات ساخته شده باشد، در صورت موافقت تأمین کننده، افراد می توانند کالاهای تک را خریداری کنند. با این حال، خرید اقلام تک در Alibaba به طور کلی گرانتر از خرید عمده در این سیستم عامل است.

هرکسی می تواند از این سایت فروشگاهی خرید کند. چه به صورت شخصی و چه شرکتی، هنگامی که می خواهید از چین محصولی را وارد کنید، می توانید محصولات خود را مستقیماً از تولید کنندگان Alibaba سفارش دهید. این وب سایت اساساً به عنوان یک فهرست اینترنتی عمل می کند که هر کسی می تواند مستقیماً با تولیدکنندگان تماس گرفته و خرید کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

نحوه خرید از سایت فروشگاهی Alibaba

نحوه خرید از سایت Alibaba ، بدین گونه است که ابتدا باید یک حساب Alibaba ایجاد و تأیید کنید. سپس محصولات را بر اساس دسته بندی های مختلف جستجو کنید. اکنون می توانید با تامین کنندگان تماس بگیرید و در خصوص حداقل مقدار سفارش مذاکره کنید.

پس از آن، قیمت پیشنهادی را تأیید کنید تا از پرداختن به هزینه های پنهان جلوگیری کنید. لازم است که در مورد قیمت و روش پرداخت مذاکره کنید. توجه داشته باشید که از تامین کننده یا تولید کننده کالا نمونه را دریافت کرده و کیفیت محصولات را از طریق نمونه تأیید کنید. در صورتی که مشخصات با تقاضای شما مطابقت دارد، خرید خود را انجام دهید.

نحوه خرید از سایت علی بابا

مزایا و معایب خرید از Alibaba

اگر با نحوه خرید از سایت علی بابا ، آشنا شده و تصمیم گرفته اید از این سایت خرید کنید، لازم است که با محاسن و معایب آن نیز آگاهی کامل داشته باشید. شما با خرید از این سایت، امکان طراحی محصولات سفارشی خود را خواهید داشت و می توانید خرید عمده محصولات را به طور مستقیم از تولید کنندگان تجربه کنید.

در این سایت قیمت های مقرون به صرفه را شاهد بوده و کنترل بسته بندی محصول  به خوبی انجام می شود. در سایتی که تعداد زیادی تامین کننده و تولید کننده فعالیت می کنند، شما می توانید هزینه های ساخت کمتر را انتخاب کرده و بسیار آسان از این فروشگاه خرید خود را انجام دهید.

اما توجه داشته باشید در کنار موارد فوق، ممکن است که با برخی از کالاها با هزینه های بالایی مواجه شده و واقعیت محصولات ممکن است با تصاویر نمایش داده شده در وب سایت متفاوت باشد. همچنین این امکان وجود دارد که بابت حداقل میزان سفارش و قیمت گذاری بر اساس آن ها دچار مساله شوید.

نحوه خرید از سایت علی بابا

نکات مهم در خرید از سایت علی بابا

قبل از استفاده از نحوه خرید از سایت Alibaba ، این نکات را در ذهن داشته باشید.

برای تأیید کیفیت محصولات تامین کننده و یا تولید کننده، تحقیقات لازم را انجام دهید. برای انجام این کار حوصله به خرج داده و به محصولات چندین تامین کننده نگاه کنید. لازم است که قیمت و کیفیت محصولات را با دقت مقایسه کنید. حفظ ارتباط با تامین کننده یا تولید کننده بسیار مهم است.

پیشنهاد مطالعه : خرید عروسک از آمازون

در مورد مذاکره درباره قیمت گذاری با تأمین کنندگان، منطقی اما انعطاف پذیر باشید و سعی کنید فقط محصولات معتبر را خریداری کنید تا از مشکلات قانونی جلوگیری کنید. توجه داشته باشید که هرگز محصولات اصلی با نام تجاری را خریداری نکنید، زیرا این احتمال وجود دارد برای فروش این محصولات دارای مجوز بدون تأیید، مشکل قانونی داشته باشید.

در نهایت اگر قصد فروش آنلاین محصولات با قیمت های رقابتی را دارید، خرید محصولات عمده از Alibaba می تواند برای شما مفید باشد. با درک بهتر از نحوه کار با سایت علی بابا و نحوه خرید از سایت Alibaba ، کسب و کار شما می تواند بهترین خریدهای عمده را مستقیماً از تولیدکنندگان انجام داده و در دنیای تجارت الکترونیک از مزیت های رقابتی برخوردار شوید. برای آن که بتوانید موثرتر عمل کنید، می توانید در این خصوص با کارشناسان زاکولا مشورت نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود