تاریخ انتشار : ۱۴۰۲,اسفند,۱۵

نحوه تماس با خدمات مشتریان آمازون

نویسنده : تیم محتوا

در اینجا می توانید نحوه تماس موثر با خدمات مشتریان آمازون را بیاموزید. برای حل سریع مشکلات، نکاتی را برای پشتیبانی تلفن، چت و ایمیل دریافت کنید. آمازون چندین گزینه راحت را برای کمک به شما در زمینه تحویل، مشکلات ورود به سیستم، پرداخت ها و موارد دیگر ارائه می دهد. می‌توانید مستقیماً با یک نماینده خدمات مشتری از طریق چت زنده یا تلفنی کار کنید، یا از صفحه خدمات مشتری ما برای عیب‌یابی خودتان استفاده کنید.

برای شروع، به صفحه خدمات مشتری بروید. از آنجا، چندین راه برای دریافت کمک وجود دارد. از ویدیوها گرفته تا کتاب‌های الکترونیکی، گزینه‌های ارسال و موارد دیگر، در اینجا برخی از محبوب‌ترین مزایای ما آمده است.

منابعی را برای حل مشکل پیدا کنید

دستورالعمل‌های صفحه خدمات مشتری را دنبال کنید تا پاسخ‌هایی برای کمک به حل مشکل خود بیابید. می‌توانید کارهایی مانند پیگیری بسته‌ها، زمان‌بندی بازگشت و موارد دیگر را از صفحه خدمات مشتری انجام دهید.

 چت زنده با خدمات مشتری آمازون

یکی از منابعی که می توانید در حین حل مشکل خود در صفحه خدمات مشتری به آن دسترسی داشته باشید، چت زنده است. این ویژگی شما را با یک نماینده خدمات مشتری متصل می کند تا از طریق سؤالات خود در زمان واقعی چت کنید.

اگر ترجیح می دهید به جای اینکه ابتدا مشکل خود را در صفحه خدمات مشتری حل کنید، مستقیماً به چت زنده بروید، در اینجا می توانید این کار را انجام دهید:

  • روی دکمه «کمک به چیز دیگری» در زیر لیست محصولاتی که قبلاً سفارش داده‌اید کلیک کنید.
  • تصویری که فرآیند ذکر شده در بالا را نشان می دهد.
  • از لیست گزینه هایی که روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود، روی “چیز دیگری” کلیک کنید.
  • در صفحه بعد روی “I need more help” کلیک کنید و کادر چت به طور خودکار در یک پنجره جدید ظاهر می شود.

تصویری که فرآیند ذکر شده در بالا را نشان می دهد.

  • به قسمتی که می‌گوید «چیز دیگری» اسکرول کنید و روی «مشاهده همه» ضربه بزنید.
  • “I need more help” را از پایین لیست انتخاب کنید و یک پنجره چت به طور خودکار ظاهر می شود.
  • تصویری که فرآیند ذکر شده در بالا را نشان می دهد.

نحوه تماس با خدمات مشتریان آمازون

تماس زنده با خدمات مشتری آمازون

اگر ترجیح می‌دهید با یکی از همکاران خدمات مشتری آمازون از طریق تلفن صحبت کنید، می‌توانید درخواست‌های صفحه خدمات مشتری را دنبال کنید یا «درخواست تماس تلفنی» را از چت خدمات مشتری انتخاب کنید. اما این سوالات نیز می تواند شما را در دریافت بهتر خدمات پرایم راهنمایی کند

  • آیا پشتیبانی مشتری آمازون ۲۴/۷ است؟
  • چگونه با پشتیبانی خدمات مشتری به صورت زنده ارتباط برقرار کنیم؟
  • نکاتی برای آماده شدن قبل از تماس با خدمات مشتریان آمازون چیست؟

با پیوستن به Prime، حتی بیشتر از خرید آمازون خود بهره ببرید. خدمات مشتری راحت تنها یکی از مزایای متعدد خرید در آمازون است. اعضای پرایم ایالات متحده از طیف گسترده ای از مزایای خرید، پس انداز و سرگرمی برخوردار هستند.

آمازون پرایم چیست؟

Prime  صرفه جویی، راحتی و سرگرمی در یک عضویت است. بیش از ۲۰۰ میلیون عضو پرایم پولی در ۲۵ کشور در سراسر جهان از دسترسی به مجموعه عظیم آمازون، صرفه جویی انحصاری، ارزش استثنایی و تحویل سریع و رایگان برخوردارند.

هر کسی می تواند با پرداخت ۱۴.۹۹ دلار در ماه یا ۱۳۹ دلار در سال به Prime بپیوندد، یا در صورت واجد شرایط بودن، یک دوره آزمایشی ۳۰ روزه رایگان را شروع کند و از Prime Video، Amazon Music، Prime Gaming، RxPass، Grubhub+، Amazon Photos، معاملات انحصارPrime، لذت ببرد.

علاوه بر این، دانشجویان می توانند Prime Student را با یک دوره آزمایشی شش ماهه امتحان کنند، سپس فقط ۷.۴۹ دلار در ماه یا ۶۹ دلار در سال بپردازند. دریافت‌کنندگان کمک‌های دولتی واجد شرایط می‌توانند با پرداخت ۶.۹۹ دلار در ماه، Prime Access را دریافت کنند. Amazon Prime زندگی شما را هر روز راحت تر، ساده تر و سرگرم کننده تر می کند.

اهمیت عضویت پرایم در آمازون

آمازون تجربه خرید خرده‌فروشی را با معرفی Prime تغییر داد، که بیشتر به دلیل ارائه تحویل سریع و رایگان شناخته شده است و این به تنهایی باعث می‌شود که عضویت برای بسیاری از اعضای Prime ارزش آن را داشته باشد. با این حال، مزایای بسیار فراتر از تحویل سریع است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه عضویت Prime   برخی از مزایای کلیدی همراه با آن با کارشناسان زاکولا مشورت کنید تا عضویت شما نیازها و خواسته های شما را هر روز برآورده کند.

هزینه عضویت در Prime چقدر است؟

عضویت Prime 14.99 دلار در ماه است، یا ۱۳۹ دلار در سال در صورت پرداخت سالانه. اما آمازون چندین گزینه عضویت با تخفیف را با همان مزایای ارزشمند از جمله تحویل سریع و رایگان میلیون ها کالا، امتیازات منحصر به فرد و پس انداز برای اعضای واجد شرایط ارائه می دهد.

به عنوان مثال، Prime Access فقط ۶.۹۹ دلار در ماه برای دریافت کنندگان کمک های دولتی واجد شرایط، از جمله SNAP EBT و Medicaid است.

عضویت های تخفیف دار

Prime Student  یکی دیگر از عضویت های تخفیف دار  ۷.۴۹ دلار در ماه یا ۶۹ دلار در سال برای اعضای ثبت نام شده در کالج های دو یا چهار ساله است که امتیازات اضافی برای دانشجویان فراهم می کند.

آمازون یک آزمایش ۳۰ روزه برای Prime و Prime Access ارائه می دهد، بنابراین می توانید بدون پرداخت هزینه عضویت به مدت ۳۰ روز از مزایای Prime استفاده کنید تا ببینید آیا عضویت برای شما مناسب است یا خیر. بهتر است در این خصوص با کارشناسان زاکولا تماس گرفته و راهنمایی دریافت کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود