خرید میکروفون هدست بی سیم

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

میکروفون هدست بی سیم

به عنوان یک مجری یا مربی، آخرین چیزی که به آن نیاز دارید، یک سری میکروفون است که می تواند با سیم های خود، حرکت شما را محدود کند. میکروفون هدست بی سیم به گونه ای طراحی شده است که در حالی که دستان شما را برای انجام سایر فعالیت ها همزمان باز می کند، به راحتی در اطراف سر شما قرار می گیرند. چه برای ارائه های پر انرژی و چه آرام به آنها احتیاج داشته باشید، در اینجا بهترین میکروفون های هدست بی سیم برای جادو کردن مخاطبان شما وجود دارد، بدون اینکه خود را درگیر خود کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک آفتابی ورزشی مناسب

سیستم بی سیم هدست Shure BLX14 / P31

Shure BLX14 / P31 با یک دامنه عملکرد ۳۰۰ فوت و عملکرد عالی صدا، به شما امکان می دهد هنگام داشتن صحنه، از راحتی بی سیم لذت ببرید. میکروفون هدست PGA31 ، گیرنده بی سیم BLX4 ، فرستنده بدنه BLX1 ، منبع تغذیه PS24  و گیره لباس است . این میکروفون هدست بی سیم ، سیگنال قابل اعتمادی دارد و استفاده از آن آسان است. می توانید آن را با قیمت ۲۹۹ دلار در آمازون خرید کنید و برای این کار از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

میکروفون هدست بی سیم Samsong K3

هدست سامسونگ K3 با داشتن یک کپسول میکروفون چند جهته ، اطمینان حاصل می کند که صدای شما برای اهداف گفتاری و آواز ضبط و تقویت می شود. این یک دکمه چند منظوره برای عملکرد، کنترل صدا و بی صدا دارد. این گوشی در برابر آب مقاوم است و به طور ایمن در پشت گوش قرار می گیرد و آن را برای فعالیت های فشرده مانند ایروبیک ایده آل می کند. قیمت این محصول ۲۴۸ دلار در آمازون می باشد.

میکروفون هدست بی سیم

هدست میکروفن بی سیم Bietrun

Bietrun می تواند به عنوان یک میکروفون هدست بی سیم استفاده شود. همراه با گیرنده و فرستنده، باتری های قابل شارژ ۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مشاهده می شوند که با یک بار شارژ می توانند ۶ ساعت دوام بیاورند. با داشتن میکروفن خازنی با حساسیت بالا و فاصله انتقال ۱۶۰ فوت، دیگر لازم نیست نگران پایداری یا تأخیر سیگنال باشید. قیمت این محصول ۳۰ دلار در آمازون است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لامپ های هوشمند

هدست سامسونگ XPD2

اکنون می توانید با استفاده از سیستم هدست Samson XPD2 جریان مستقیم یا ضبط سخنرانی ها را ضبط کنید. همراه با یک گیرنده RXD2 USB stick که مستقیماً به رایانه های شخصی یا Mac متصل می شود. اما ممکن است به یک آداپتور OTG برای کار با Androids نیاز داشته باشد. این سیستم ترکیبی کامل از تنظیمات ساده ، انتقال صدا خیره کننده و عملکرد ساده است. قیمت آن نیز ۱۰۰ دلار در آمازون است.

سیستم میکروفن بی سیم FIFINE

FIFINE یک میکروفون هدست بی سیم فوق العاده سبک با هد کاملاً مناسب برای فعالیت های با شدت بالا و جلسات استفاده از تلفن همراه است. با ۲۰ فرکانس UHF قابل انتخاب، از ارائه بدون تداخل لذت خواهید برد. این کاملاً در محدوده ۴۰-۶۵ فوت و بدون هیچگونه تداخل سیگنال کار می کند و با هر دستگاهی که اجازه ورودی ۱/۴ اینچی مانند تابلوهای صوتی، تقویت کننده های گیتار برقی ، بلندگوهای PA و میکسر را دارد، سازگار است. قیمت این محصول کاربردی نیز ۴۵ دلار در آمازون است.

میکروفون هدست بی سیم

هدست میکروفون XIAOKOA UHF12

این یک هدست میکروفون بی سیم ۲ در ۱ است که می تواند به عنوان میکروفون دستی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این میکروفون هدست بی سیم از فناوری بی سیم Ultra High Frequency (UHF) برای انتقال سیگنال های صوتی تا ۵۰M در مناطق باز استفاده می کند. همراه با یک آداپتور ۳.۵ میلی متری تا ۶.۳۵ میلی متری، سازگاری گسترده ای با چندین دستگاه و ایده آل برای مربیان باشگاه های بدن سازی، سالن های سخنرانی، تورها و کلاس های رقص مناسب است که با قیمت ۳۰ دلار در آمازون عرضه می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید جدیدترین لگوهای ساختنی

هدست عملکرد بی سیم Shure SM35-TQG

نوازندگان چند سازه از هدست بی سیم Shure SM35-TQG بهره مند خواهند شد. الگوی قطبی کاردیوئید این هدست بازخورد را از بین می برد و باعث می شود در پشت مانیتورها و در مراحل جدی کار، مفید واقع شوید. طراحی سبک و کم نمایه مینیمالیستی راحتی را برای اجرای طولانی مدت فراهم می کند. این میکروفون هدست بی سیم فقط با بدنه های SHURE یا یک اتصال TA4F سازگار است که با قیمت ۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد.

Shure PGA31

هدست میکروفن Shure PGA31 به همراه یک اتصال ۴ پین TA4F برای اتصال بی نقص به فرستنده های بدنه Shure ارائه می شود. به همین ترتیب، این یک روش مقرون به صرفه است که باعث می شود سیستم بی سیم Shure شما دوباره کامل شود. این میکروفون هدست بی سیم با دقت با الگوی قطبی یک جهته و ویژگی حذف نویز طراحی شده است که کیفیت صدا را برای مجریان فعال و بلندگوها بهبود می بخشد و با قیمت ۳۹ دلار در آمازون عرضه شده است.

میکروفون هدست بی سیم

میکروفون هدست AKG C520

هدست AKG C520 با یک قاب محکم و سبک وزن دارای یک هدبند قابل تنظیم برای راحتی بی نظیر و آزادی حرکت است. اگر قبلاً یک فرستنده بی سیم AKG یا C520 با کانکتور استاندارد XLR دارید، این یک میکروفون هدست بی سیم مناسب است. الگوی قطبی کاردیوئیدی آن صدای پس زمینه نامطلوب را لغو می کند، در حالی که محافظ رطوبت از ورود رطوبت به عنصر مبدل محافظت می کند. قیمت این محصول در آمازون ۱۸۹ دلار می باشد.

وقتی صحبت از میکروفون می شود، هیچ کدام راحتی و آزادی حرکت ارائه شده توسط میکروفون های هدست بی سیم را نمی توانند شکست دهند. سیستم Shure BLX14 / P31 همراه با گیرنده بی سیم، فرستنده بدنه BLX1 و میکروفون هدست PGA31 برای ارائه میکروفونی بی سیم کامل است. میکروفون از قابلیت تنظیمات بسیار خوبی برخوردار است و به شما امکان می دهد آن را به شکلی که دوست دارید قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه : لوازم جانبی عکاسی تلفن های هوشمند

اگر قبلاً یک فرستنده بسته Shurebody دارید، اما میکروفون آسیب دیده است، میکروفون Shure PGA31 جایگزینی مناسب است. هنگامی که می توانید میکروفون هدست بی سیم خود را تعویض کنید نیازی به خرید یک سیستم بی سیم کاملاً جدید نیست. میکروفون بی سیم به طور ایمن متناسب است و آن را برای ارائه های پویا ایده آل می کند.

حتی هنگام کار با هزینه کم، لازم نیست کیفیت را به خطر بیاندازید. هدست میکروفن بی سیم Bietrun راحتی بی سیم مطلق را با قیمتی باورنکردنی ارائه می دهد. تنها نکته منفی این است که در دستگاه های دارای Mic Jacks و در مقابل AUX Jacks به خوبی کار می کند. اما پس از آن با یک مبدل ۳.۵ میلی متری تا ۶.۳۵ میلی متری برای افزایش گزینه های اتصال ارائه می شود. برای خرید میکروفون هدست بی سیم می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]