تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,اسفند,۲۰

بهترین سیستم میکروفون بی سیم

نویسنده : تیم محتوا

میکروفون بی سیم

یکی از لوازم صوتی کاربردی میکروفون های بی سیم هستند که امروزه در انواع مختلف و با کارآیی متفاوتی در بازار لوازم جانبی صوتی ارائه می شوند. در این جا به معرفی چند نمونه از بهترین انواع میکروفون بی سیم پرداخته و مشخصات آن ها را ارائه می کنیم تا بتوانید با آگاهی بیشتری، برای خرید اقدام کنید. شما می توانید آن ها را از سایت های خارجی همچون آمازون تهیه نمایید. برای این کار می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

لیستی از میکروفون های بی سیم

میکروفون بی سیم Phenyx Pro PTU-5000

شما می توانید به قیمت ۱۹۰ دلار از سایت آمازون Phenyx Pro PTU-5000A را به عنوان سیستم میکروفون بی سیم دستی ۴ کانال UHF تهیه کنید. این  یک سیستم میکروفون با قیمت مناسب و پیکربندی فرکانس ثابت است. این بدان معنی است که تنظیم آن بسیار ساده است، اما شما فقط به فرکانس های خاص UHF محدود می شوید و نمی توانید هنگام مواجهه با نویز تغییر وضعیت دهید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسکیت بورد از آمازون

میکروفون های موجود حداکثر ۱۶ ساعت کار می کنند و هر کدام از آنها دارای یک صفحه LCD هستند که به شما امکان می دهد زمان تعویض باتری را بدانید. حداکثر برد آن ۲۶۰ فوت است که با توجه به قیمت بسیار زیاد است. همچنین گیرنده دارای یک فاکتور شکل قابل نصب بر روی رک است.

 این میکروفون دارای پاسخ فرکانس میکروفون ۵۰Hz تا ۱۸kHz بوده و برد تا ۲۶۰ فوت را دارد. همچنین دارای چهار خروجی XLR و یک جک خروجی صدا ۱/۴ است. می توان کنترل میزان صدا را به صورت جداگانه در هر کانال انجام داد و قابل نصب بر روی رک استاندارد ۱۹ اینچی است.

میکروفون بی سیم

GTD Audio G-787H

این میکروفون بی سیم  را با قیمت ۲۹۹ دلار می توانید از آمازون خرید کنید. مارک هایی مانند GTD تنظیمات میکروفون بی سیم را بدون از دست دادن کیفیت ، در دسترس قرار می دهند. GTD Audio G-787H دارای چهار فرستنده میکروفون بی سیم و یک گیرنده با فرکانس های قابل انتخاب در هر کانال است.

این میکروفون دارای پاسخ فرکانس ۳۵Hz تا ۱۸kHz است و برد تا ۶۰۰ فوت را داراست. همچنین چهار خروجی جداگانه XLR و یک خروجی ۱/۴ اینچی مخلوط و ۸۰۰ فرکانس قابل انتخاب در هر کانال دارد. از سویی دیگر، کنترل میزان صدا به صورت جداگانه در هر کانال داشته و قابل نصب بر روی رک استاندارد ۱۹ اینچی می باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین ماوس گیمینگ و حرفه ای

میکروفون بی سیم Shure BLX288 / PG58

این میکروفون دارای قیمت ۵۴۹ دلار در آمازون است که برای خرید آن و تحویل در ایران می توانید از خدمات زاکولا استفاده نمایید. میکروفون بی سیم  Shure گیرنده دوتایی BLX خود را با میکروفون ارزان قیمت PG58 خود ترکیب کرده و یک سیستم ۲ میکروفونی با قیمت مناسب ارائه می دهد.

کپسول میکروفون Shure PG58 از نظر ناهمواری یک قدم پایین تر از SM58 است. اما نظر اکثریت این است که PG58 خوب به نظر می رسد، فقط به خوبی SM58 نیست. این میکروفون دارای پاسخ فرکانس ۶۰Hz تا ۱۵kHz بوده و برد تا ۳۰۰ فوت را دارد. این میکروفون ۱۲ کاناله دارای XLR متعادل و خروجی ۱/۴ اینچ غیر متعادل است.

گرچه این ارزان ترین راه برای دریافت دو میکروفون Shure است، اما ممکن است همچنان قیمتی بالاتر از متوسط برای کاربران باشد. البته خرید این میکروفون بی سیم ، بخصوص هنگام در نظر گرفتن کیفیت صدا و طول عمر آن بسیار توصیه می شود.

Shure BLX288 / SM58

این میکروفون را با قیمت ۶۴۹ دلار می توان خرید. سیستم های ۲ میکروفونی مانند Shure BLX288 / SM58 به طور خاص، برای باند های یک یا دو خواننده طراحی شده اند. این از دو فرستنده دستی بر اساس کپسول نمادین SM58 بهره می برد.

هر فرستنده با دو باتری قلمی با حداکثر ۱۴ ساعت استفاده و شعاع انتقال تا ۳۰۰ فوت کار می کند. این سیستم شامل یک گیرنده بی سیم BLX88 دو کاناله با تنظیم آسان ۱ دکمه است و در صورت تمایل به افزودن سیستم های بی سیم بیشتر، می تواند با حداکثر ۱۲ سیستم سازگار در هر فرکانس کار کند.

این میکروفون بی سیم ، دارای پاسخ فرکانس ۵۰Hz تا ۱۵kHz بوده و برد تا ۳۰۰ فوت را داشته و در هر باند فرکانس، حداکثر با ۱۲ سیستم سازگار است. این میکروفون دارای تنظیم یک لمسی است.

میکروفون بی سیم

میکروفون بی سیم Shure BLX288 / B58 Dual

این میکروفون را با قیمت ۶۹۹ دلار می توانید تهیه کنید. BLX288 / B58 که در دسته بندی بالاتر میکروفون Shure’s Dual قرار دارد ، دارای دو میکروفون Beta58 است که به دلیل پاسخ سه برابر، نسبت به SM58 تمیزتر شناخته می شوند.

این میکروفون هنوز شامل سیستم BLX288 است که دارای یک تنظیم دستی ۱ دکمه برای سهولت استفاده و همچنین عملکرد بدون درگیری برای حداکثر ۱۲ فرستنده بی سیم است. پاسخ فرکانس این میکروفون ۵۰Hz-16kHz است و برد آن تا ۳۰۰ فوت است. این میکروفون بی سیم ، دو خروجی XLR و دو ورودی خروجی صدا ۱/۴ اینچ داشته و ۱۴ ساعت استفاده با دو باتری قلمی را تضمین می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیف پول ارز دیجیتال

Xvive U3

این میکروفون را با قیمت ۱۹۹ دلار از آمازون خرید کنید. Xvive U3 از این جهت که با میکروفون همراه نیست، یک ورودی منحصر به فرد در این لیست است، بلکه یک سیستم بی سیم است که می تواند با میکروفون های دینامیکی  سیمی مورد استفاده قرار گیرد.

فرستنده برای اتصال به پورت XLR میکروفون پویا طراحی شده است، در واقع یک میکروفون بی سیم را می چرخاند، که اگر آزادی حالت بی سیم را بخواهید، در حالی که از میکروفون صوتی پویا مورد علاقه خود استفاده می کنید، بسیار عالی است.

این دستگاه روی باند ۲.۴ گیگاهرتز کار می کند و دقیقاً مانند روترهای بی سیم، با تأخیر کمتر از ۵ میلی متر است. برای استفاده در سیستم های PA ، تجهیزات ضبط و حتی با دوربین های DSLR طراحی شده است. همچنین با باتری قابل شارژ کار می کند که حداکثر ۵ ساعت استفاده می کند. این دستگاه دارای فرکانس گیرنده ۲.۴ گیگاهرتز بوده و برد تا ۹۰ فوت دارد. اگر به دنبال راهی برای تبدیل میکروفون صوتی مورد علاقه خود به بی سیم بوده اید، Xvive U3 را بررسی کنید.

میکروفون بی سیم Shure BLX24R / SM58

قیمت این میکروفون بی سیم ۳۹۹ دلار است. این همان کپسول میکروفون SM58 را با سیستم SLX با قیمت بالاتر را در اختیار شما قرار می دهد که با قیمت کمتری ارائه می شود. زیرا از طیف وسیعی از گیرنده های BLX استفاده می کند و تنها ۹۶ فرکانس قابل انتخاب را داشته و فقط با حداکثر ۱۲ سیستم سازگار همزمان قابل استفاده است.

با این وجود توانایی استفاده همزمان از ۱۲ سیستم برای اکثر اقدامات و مکان ها بیش از حد کافی است. این میکروفون دارای پاسخ فرکانس ۵۰Hz تا ۱۵kHz بوده و برد تا ۳۰۰ فوت دارد. همچنین از XLR متعادل و خروجی ۱/۴ اینچ غیر متعادل، برخوردار است.

میکروفون بی سیم

Sennheiser EW 100 G4-835-S

این میکروفون نیز با قیمت ۵۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. Sennheiser نام تجاری دیگری است که به دلیل میکروفون های با کیفیت شناخته شده است و رقیب قدرتمندی در بازار میکروفون های بی سیم هستند. Sennheiser EW 100 G4-835-S ترکیبی از طراحی میکروفون آزمایش شده و کنترل پرکاربرد فرکانس UHF است.

همراه با میکروفون بی سیم ، فرستنده دستی SKM 100 G4-S ، که دارای یک پاسخ فرکانسی ۸۰ هرتز – ۱۸ کیلوهرتز است، برای خوانندگان ایده آل است و دارای یک الگوی قطبی کاردیوئید محکم برای کاهش صدای پس زمینه در صحنه است.

شما می توانید سیستم را تنظیم کنید تا در پهنای باند سوئیچینگ ۴۲ مگاهرتز کار کند و به شما امکان می دهد تا ۱۲ فرکانس را برای سوئیچ و تست سریع ذخیره کنید. یکی از ویژگی های برجسته گیرنده، انتخاب صدای پایلوت آن است که با خاموش شدن فرستنده تداخل RF را از بین می برد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به اسکن فرکانس خودکار، اکولایزر داخلی، حالت کنترل صدا و عملکرد قفل خودکار برای جلوگیری از تغییر تصادفی پارامترها اشاره کرد.

این میکروفون دارای پاسخ فرکانس ۸۰Hz تا ۱۸ kHz و برد تا ۳۳۰ فوت با خروجی  x XLR ، ۱ x 1/4 اینچ است که از اکولایزر یکپارچه برخوردار می باشد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود