معرفی وب‌سایت Zappos

معرفی سایت
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

زاپوس

زاپوس Zappos یک سایت خرده فروشی آنلاین است که در زمینه فروش پوشاک و کفش فعالیت می کند. این سایت در سال ۱۹۹۹ در لاس وگاس ایالات متحده مستقر می باشد. سپس آمازون در جولای ۲۰۰۹ ، Zappos را در یک معامله سهام به ارزش حدود ۱.۲ میلیارد دلار در آن زمان خریداری نمود. در این جا به معرفی وب سایت Zappos خواهیم پرداخت.

حدود بیست سال پیش که سایت Zappos راه اندازی شد، به عنوان یک خرده فروش آنلاین کوچک که فقط فروش کفش داشت، آغاز به کار کرد. امروزه ، در کنار کفش و لباس، کیف دستی و لوازم جانبی زیادی در این سایت به فروش می رسد که از برندهای معروف و معتبر جهانی می باشد.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

ارائه بهترین خدمات به مشتری، در سیاست گذاری این شرکت بوده و هدفش ایجاد همزمان شادی به مشتریان، کارمندان، فروشندگان، سهامداران و جامعه به روشی بلندمدت و پایدار، می باشد.

راه اندازی سایت زاپوس

Nick Swinmurn زاپوس را تاسیس نمود و سپس آن را با همکاری تونی هسیه و آلفرد لین راه اندازی کرد. با ورود آنها، دو میلیون دلار به سرمایه زاپوس افزوده شد و شرکت با عنوان ShoeSite.com راه اندازی شد.

در ژوئیه ۱۹۹۹، نام شرکت از ShoeSite به Zappos تغییر یافت. یک سال بعد، زاپوس به فضای اداری شرکت  Venture Frogs نقل مکان کرد و تونی هیسه به عنوان مدیرعامل و سوین مورن به عنوان هیات مدیره Zappos انتخاب شدند.

زاپوسفروش کفش و لباس در Zappos

از سال ۲۰۱۰ ، حدود هشتاد درصد فروش زاپوس را کفش ها تشکیل می دادند. این در حالی است که از سال ۲۰۰۷ ، آنها موجودی خود را بر مبنای لباس، کیف دستی و لوازم جانبی گسترش داده بودند. و انتظار داشتند که بتوانند درآمد بیشتری را از این بخش دریافت کنند. زیرا تقاضای بازار فروش لباس به طور معمول در مقایسه با بازار کفش، بسیار بالاتر بود.

استقرار زاپوس در لاس وگاس

جالب است بدانید که زاپوس در سانفرانسیسکو ظهور کرده و در لاس وگاس بزرگ شده است. از سال ۲۰۰۴ نوادای جنوبی را محل استقرار خود می داند. با وجود اینکه شهر لاس وگاس شهری صنعتی به شمار می آمد و نقل مکان به این شهر، چندان ساده به نظر نمی رسید، اما برای Zappos یک انتخاب صحیح در جهت گسترش فعالیت ها و توسعه بازار بود.

پیشنهاد مطالعه : خرید وسایل حیوانات از آمازون

اما در سال ۲۰۱۳ ، این شرکت به ساختمان قدیمی خود در لاس و گاس برگشت. این در حالی بود که این فضای اداری به کلی باز سازی و مقاوم سازی شد تا بتواند با فناوری های جدید همخوانی داشته و با قدرت بیشتری به فعالیت های خود ادامه دهد.

این ساختمان و فضای اداری، دارای گواهینامه LEED Gold است. در این ساختمان یک کافه خصوصی در محوطه ، یک پاسیو در فضای باز برای استراحت کارمندان و محیط محصور شده که به عنوان اتاق خواب در نظر گرفته شده است.

تاثیر ارزش ها در ایجاد موفقیت

آن چه که اغلب شرکت های بزرگ همواره با آن دست به گریبان بوده اند، این است که بتوانند در سخت ترین زمان ها، بهترین تصمیمات را گرفته و در راستای رشد و گسترش کسب و کار خود قدم بردارند. در حال حاضر بسیاری از شرکت ها برای بقا می جنگند و کسانی موفق می شوند، که به ارزش های خود متعهد بوده و در مسیر رفاه و راحتی مردم قدم بردارند. شاید این یکی از با ارزش ترین دارایی های این گونه شرکت ها خواهد بود.

در Zappos چند نکته مهم در جهت اداره و رشد شرکت مطرح است. آن ها به خوبی می دانند که این ارزش ها و فرهنگ شرک است که می تواند تعیین کننده موفقیت و یا شکست شرکت باشد. آن ها معتقد هستند، در صورتی که ارزش های اصلی شرکت را شناسایی نموده و در راستای آن حرکت نمایند، نیروهای کاری را استخدام کنند و اعضای تیم موجود خود را رهبری نمایند، می توانند به معنای واقعی رشد کنند.

این کار باعث می شود که تیم کاری نیز بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته و خدمات شایسته ای را به مشتریان خود ارائه نمایند. این مسیر می تواند برای کسب و کارهای نوین یا با قدمتی بالا، کارساز باشد.

زاپوس

خرید کفش و لباس از Zappos

سایت زاپوس، از ابتدای فعالیت خود، در ارائه کفش های مارک و برند معتبر جهانی، موفق عمل نموده است. می توانید کفش های خود را در برندهای متفاوتی در سبک، اندازه و نوع انتخاب نمایید. در طول این سال ها، شرکت زاپوس پیوسته  محصول خود را تکامل داده و بر روی سلایق و تقاضای مشتریان خود تمرکز کرده است.

با توجه به آن که این شرکت، یکی از زیر مجموعه های آمازون نیز به شمار می آید، تمایل و اشتیاق هر دو شرکت بر مبنای ارائه خدمات بهتر به مشتری بوده و همواره در صدد ایجاد کیفیت بالاتر و کامل تر نمودن مجموعه محصولات زاپوس می باشند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش سالومون Salomon

برای خرید محصولات شرکت Zappos می توانید با زاکولا همراه باشید. کارشناسان زاکولا سفارش شما را خرید کرده و در آدرس اعلام شده در ایران به شما تحویل خواهند داد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]