تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,دی,۲۸

معرفی هدفون های گیمینگ ریزر

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال هدفون مخصوص بازی با کیفیت مناسب هستید، برند ریزر، یکی از انتخاب های مناسب است. در میان هدفون های گیمینگ ریزر ، می توان گفت که هدفون Razer BlackShark V2 Pro Wireless بهترین هدست Razer برای بازی است که به بازار راهی شده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع دوربین های تک چشمی

بهترین هدفون گیمینگ ریزر

Razer BlackShark V2 Pro

این هدفون گیمینگ بی سیم دارای یک میکروفون بوم است که برقراری ارتباط با هم تیمی های خود را آسان می کند، حتی اگر در محیطی پر سر و صدا بازی می کنید. حتی می‌توانید میکروفون را جدا کنید تا ظاهری معمولی‌تر داشته باشید. آنها دارای پروفایل صدای باس سنگین هستند که به جلوه های صوتی در بازی های شما ضربه می افزاید.

از آنجایی که با نرم افزار Razer’s Synapse سازگار هستند، شما همچنین به یک EQ گرافیکی و تنظیمات از پیش تعیین شده برای کمک به شخصی سازی صدای آنها دسترسی خواهید داشت. می‌توانید از آن به‌صورت بی‌سیم با رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس استفاده کنید و همچنین می‌توانید با کابل TRRS  سه میلی متری آن‌ها را به کنترلرهای خود وصل کنید.

این از بهترین هدفون های گیمینگ ریزر سیمی است که دارای تناسب راحت است و زیاد روی سر شما حرکت نمی‌کند. نمایه صدای پیش‌فرض آن‌ها کاملاً خنثی است، با محدوده بیس بالا تا حدودی بیش از حد تأکید شده است که می‌تواند به جلوه‌های صوتی در بازی‌های اکشن رونق بیشتری بدهد.

اگر صدای متفاوتی را ترجیح می دهید، آنها با نرم افزار همراه عالی کار می کنند که به شما امکان دسترسی به EQ گرافیکی ۱۰ باند و چندین ویژگی سفارشی سازی میکروفون را می دهد. اگر سفارشی‌سازی برای شما اولویت چندانی ندارد، Razer BlackShark V2 X هدفون‌های سیمی مشابه و ارزان‌تری هستند که با هر نرم‌افزار یا برنامه همراهی کار می‌کنند.

البته این هدفون، ویژگی ANC ندارند و عملکرد عایق نویز غیرفعال ضعیفی را ارائه می دهند. همچنین کارت صدای USB آنها با Xbox One کار نمی کند. همچنان می‌توانید از هدست با کابل TRRS  سه میلی متری که به کنترلر متصل است استفاده کنید، اما بدون کارت، نمی‌توانید هیچ گونه سفارشی‌سازی را که با نرم‌افزار Razer Synapse انجام می‌دهید ذخیره کنید، بنابراین این هدفون های گیمینگ ریزر برای رایانه شخصی و PS4 مناسب‌تر است.

هدفون های گیمینگ ریزر

هدفون های بازی موبایل Razer Opus X

Razer Opus X Wireless بهترین هدفون Razer برای بازی های موبایلی است. اگر بیشتر در حال حرکت بازی می‌کنید یا بازی را در دستگاه تلفن همراه خود ترجیح می‌دهید، این هدفون های روی گوش دارای «حالت بازی» با تاخیر کم هستند.

این حالت هنگامی که از دستگاه iOS یا Android استفاده می کنید، صدا و تصاویر شما را همگام نگه می دارد. آنها بسیار راحت و همچنین خوش ساخت هستند. اگرچه تبلیغ می شود که آنها تقریباً ۳۰ ساعت به طور مداوم دوام می آورند که فوق العاده است. آنها همچنین دارای یک نمایه صدای تا حدودی خنثی هستند که می توانید با استفاده از پیش تنظیم های EQ برنامه همراه آنها، آن را مطابق میل خود تغییر دهید.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع ماساژور تفنگی

هدفون های گیمینگ ریزر از پخش غیرفعال پشتیبانی نمی کنند زیرا پورت AUX ندارند. میکروفون یکپارچه آنها همچنین در جدا کردن صدای شما از نویزهای محیط تلاش می کند. اگر با دیگران بازی می‌کنید، اگر در نزدیکی پنجره‌ای باز با ترافیک بیرون صحبت می‌کنید، ممکن است به سختی صدای شما را بشنوند. در حالی که آن‌ها ANC برای جلوگیری از صداهای پس‌زمینه دارند، کار ضعیفی را انجام می‌دهند. با این حال، آنها کار بسیار بهتری برای کاهش نویزهای میان رده خواهند داشت.

هدفون های گیمینگ ریزر

بهترین هدفون ریزر Razer Opus

بهترین هدست Razer را می توان Razer Opus Wireless بیان نمود. دو نوع از این هدفون وجود دارد که طرح‌بندی دکمه‌های متفاوتی دارند، فقط از بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کنند و به‌عنوان تبلیغ شده که عمر باتری مداوم کمتری نسبت به نوع به‌روز شده دارند.

گفته می شود، این هدفون خوش ساخت و راحت Razer عملکرد بسیار متنوعی را ارائه می دهد که برای استفاده روزمره مناسب است. هدفون های گیمینگ ریزر یک سیستم ANC دارند و می تواند مقدار بسیار خوبی از نویز محیط را مسدود کند. آنها همچنین دارای یک نمایه صدای بسیار دقیق و خنثی هستند که می توانید با استفاده از تنظیمات EQ برنامه همراه آنها، آن را سفارشی کنید.

بیش از ۳۲ ساعت زمان پخش مداوم را داشته و یک ویژگی صرفه‌جویی در مصرف انرژی دارد که می‌تواند به حفظ عمر باتری در زمانی که از آنها استفاده نمی‌کنید کمک کند. البته، میکروفون آن‌ها عملکرد کلی متوسطی را ارائه می‌کند و در جدا کردن صدای شما از نویز متوسط ​​محیط، مشکل دارد. آنها همچنین از متصل شدن چند دستگاه پشتیبانی نمی کنند، بنابراین نمی توانید همزمان با دستگاه تلفن همراه و لپ تاپ خود متصل شوید. با این حال، آنها عملکرد کاملی را ارائه می دهند که مطمئناً اکثر کاربران را خوشحال می کند.

هدفون های گیمینگ ریزر

در مقایسه با برندهای دیگر

هدفون های گیمینگ ریزر ، عملکرد میکروفون خوبی دارد. حتی زمانی که در محیطی پر سر و صدا هستید، هر کسی که از طرف دیگر گوش می دهد نباید در درک شما مشکل زیادی داشته باشد. پشتیبانی نرم افزاری اگرچه برای همه هدفون‌های آن‌ها در دسترس نیست، نرم‌افزار Razer Synapse یک اکولایزر گرافیکی با تنظیمات از پیش تعیین شده و همچنین کنترل سطوح حساسیت میکروفون شما ارائه می‌کند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین کت های چرمی مردانه

ویژگی بازخورد لمسی این هدفون که منحصر به فرد Razer Nari Ultimate Wireless است، در هنگام بازی بازخورد فیزیکی و لمسی به شما می دهد که می تواند غوطه ور شدن شما را عمیق تر کند. اکثر این هدفون‌ها معمولاً برای مدتی راحت هستند، اما زمانی که برای جلسات طولانی بازی استفاده می‌شوند، می‌توانند خسته‌کننده شوند.

پاسخ فرکانسی ناسازگار ممکن است هر بار که از هدفون های روی گوشی Razer استفاده می کنید، صدای یکسانی دریافت نکنید. بسته به تناسب، مهر و موم و موقعیت، می توانند متفاوت به نظر برسند. ریزر برای ساخت هدفون های گیمینگ ریزر که دارای میکروفون های با عملکرد خوب هستند، شهرت زیادی دارد.

در حالی که گیمرهای حرفه ای سفارشی سازی بزرگ ارائه شده توسط نرم افزار همراه را دوست دارند، همه هدفون ها سازگار نیستند، به خصوص آنهایی که در محدوده قیمت پایین تر هستند. این هدفون همچنین راحت‌ترین هدفون نیست، اگر تمایل دارید برای مدت طولانی بازی کنید. می توانید برای خرید این هدفون های گیمینگ ریزر از طریق زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود