معرفی محصولات برند لورئال L’Oréal

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند L’Oréal بزرگترین شرکت لوازم آرایشی در جهان است. این شرکت همچنین دو تا از ثروتمندترین زنان جهان را خلق کرده است که لیلیان بتنکورت فقید و دخترش فرانسوا بتنکورت مایرز را شامل می شود. لیلیان قبل از مرگش در سال ۲۰۱۷ در سن ۹۴ سالگی، تنها وارث برند لورئال بود. پس از مرگ لیلیان، فرانسوا کسب و کار خانوادگی را به دست گرفت.

پیشنهاد مطالعه : خرید ست قلم موی آرایشی اصل

تولد برند L’Oréal

پدر لیلیان، یوجین شولر، پسر صاحب شیرینی فروشی بزرگ پاریسی بود. پس از اتمام مدرک کارشناسی خود، معادل دو سال کالج، در مؤسسه شیمی کاربردی ثبت نام کرد و اولین بار در کلاس خود در سال ۱۹۰۴ فارغ التحصیل شد. او پس از فارغ التحصیلی به عنوان دستیار آزمایشگاه در دانشگاه سوربن مشغول به کار شد و به نظر می رسید که در راهی برای تبدیل شدن به یک محقق دانشگاهی و سپس اتفاقی افتاد که مسیر زندگی و ثروت وارثانش را تغییر داد.

صاحب یک آرایشگاه بزرگ از کسب و کار شولر بازدید کرد و به دنبال کمک برای ایجاد رنگ موی مصنوعی بود. در اوایل قرن بیستم، زنان فرانسوی به طور منظم موهای خود را رنگ نمی کردند، بیشتر به این دلیل که رنگ سمی آن زمان دارای محتوای سرب سنگینی بود که پوست سر را تحریک می کرد. شولر مجذوب شد و پذیرفت که مشاور فنی آرایشگر باشد، تا اینکه او با آزمایش رنگ مو در آزمایشگاه اجاره‌ای در پاریس، مسیر خود را در جریانی جدید قرار داد.

او یک دوره آزمون و خطا با رنگ را پشت سر گذاشت، اما در سال ۱۹۰۹ فرمول موفقی داشت و Société française de teintures inoffensives pour cheveux، شرکت فرانسوی رنگ موی سالم را تأسیس کرد. او به زودی نام شرکت نوپای خود را به L’Oréal تغییر داد.

برند L'Oréal

ظهور روندی عالی در برند لورئال

شولر فقط یک شیمیدان نبود، بلکه یک اقتصاددان نیز بود که پیشگام پرداخت حقوق متناسب با تولید کارگران بود و نه ساعتی یا هفتگی که در آن زمان چندان مرسوم نبود. شولر همچنین یک نازی بود و هیچ طرفدار سیاست های چپ فرانسه در دهه ۱۹۳۰، به ویژه پنج روز کاری در هفته، افزایش حقوق فارغ التحصیلی و مرخصی های دو هفته ای با حقوقی که در دوران سوسیالیست لئون بلوم معرفی شد، نبود.

با این حال، تعطیلات به یک چیز عالی برای تجارت شولر تبدیل شد، زیرا مردان و زنان فرانسوی از همه طبقات جامعه به سواحل و حمام آفتاب می‌رفتند. برند L’ Oréal اخیراً ضد آفتاب Ambre Solaire را معرفی کرده بود و فروش آن به شدت افزایش یافت.

ارتباط شولر با آلمانی ها در طول جنگ جهانی دوم به میزان قابل توجهی بر ثروت او افزود. از سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۳ ثروت شخصی شولر ده برابر شد. از سال ۱۹۴۰ تا ۱۹۴۴، فروش برند لورئال ، تقریباً چهار برابر شد. پس از جنگ، کارمندان  ناراضی شولر را به عنوان همکار نازی ها از کشور بیرون کرده و تحریم های حرفه ای بر او اعمال شد.

فروش لورآل در طول جنگ افزایش یافت و طی آن شرکت توانست مواد خام مورد نیاز برای تولید محصولات خود را با کمک نیروهای اشغالگر تهیه کند. به عنوان مثال، شولر در طول جنگ شراکت پرسودی با یک شرکت رنگ داشت. اما در نهایت شولر در سال ۱۹۵۷ درگذشت.

برند L'Oréal

شروع دوره جدید برند L’Oréal

لیلیان در سال ۱۹۲۲ در پاریس به دنیا آمد. او تنها فرزند یوجین شولر موسس برند L’Oréal و همسرش لوئیز است. لیلیان در ۱۵ سالگی شاگرد L’Oréal شد. او بطری ها و محصولات مخلوط را برچسب زد. در سال ۱۹۵۰، لیلیان با آندره بتنکورت، معاون رئیس L’Oréal ازدواج کرد.

پس از جنگ جهانی دوم، زمانی که نازی‌ها تلاش می‌کردند ارتباط خود را با جنبش هیتلر پنهان کنند، بتنکورت، مانند سایر اعضای گروه فاشیست La Cagoule، در L’Oréal مشاغلی یافت. دختر آنها فرانسوا در سال ۱۹۵۳ به دنیا آمد. در سال ۱۹۵۷، زمانی که لیلیان ۳۵ ساله بود، با فوت پدرش، کل امپراتوری لورآل را به ارث برد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی هدفون های گیمینگ ریزر

لیلیان در L’Oréal فعال بود و تا سال ۱۹۹۵ در هیئت مدیره حضور داشت و تا فوریه ۲۰۱۲ مدیر هیئت مدیره بود. نوه او ژان ویکتور این سمت را بر عهده گرفت. در طول سال‌هایی که لیلیان در راس شرکت خانوادگی برند لورئال بود، تجارت از طریق خرید شرکت‌های دیگر گسترش یافت.

لیلیان بتنکورت در سال ۲۰۱۷، یک ماه قبل از تولد ۹۵ سالگی خود درگذشت. او ۳۰.۵ درصد از سهام معوق L’Oréal و ۲۹.۷۸ درصد از Nestle را در اختیار داشت. او همچنین ۱۲.۵۶ درصد از سهام برند L’Oréal را در امانت دخترش فرانسوا داشت. فرانسوا و شوهر نیز اعضای هیئت مدیره هستند. طبق قوانین فرانسه، به عنوان تنها وارث لیلیان، حداقل نیمی از دارایی او پس از مرگش به فرانسوا منتقل می شد.

برند L'Oréal

شرایط امروزه برند L’Oréal

امروزه این شرکت بیش از ۵۰۰ برند و هزاران محصول از جمله رنگ مو، آرایش، مراقبت از بدن و پوست و عطر تولید می کند. این شرکت از طریق خرید شرکت‌هایی از جمله بادی شاپ، برند آرایشی چینی مجیک هولدینگ، برندهای شیسیدو کاریدا و دکلور، آرایشی و بهداشتی NYX، IT لوازم آرایشی و بهداشتی و مودی فیس و سایرین رشد کرده است. از سال ۲۰۰۶، ژان پل آگون، رئیس و مدیر اجرایی برند L’Oréal است.

پیشنهاد مطالعه :خرید انواع دوربین های تک چشمی

تا سال ۲۰۱۳، ۳۳.۳۱ درصد از شرکت متعلق به خانواده Bettencourt، ۲۳.۲۹ درصد از شرکت متعلق به نستله و ۲۱.۸ درصد از شرکت متعلق به سرمایه گذاران نهادی است. ۱۵.۳ درصد باقی مانده متعلق به سرمایه گذاران نهادی فرانسوی، سرمایه گذاران فردی و کارمندان است.

می توانید برای خرید این محصولات جذاب آرایشی برند لورئال ، از سایت های خارجی اقدام کرده و محصولات اورجینال را خرید کنید. برای سفارش خود و پرداخت ارزی و تحویل در ایران ، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]