معرفی محصولات ایسوس

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

محصول ایسوس

شرکت ASUSTeK Computer Inc ، معروف به ASUS ، یک شرکت چند ملیتی رایانه ای و الکترونیکی تایوانی است که در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد. ایسوس یکی از بزرگ ترین شرکت های سخت افزاری رایانه ای در جهان است. محصولات آن شامل لوازم جانبی رایانه شخصی، لپ تاپ ، تلفن های هوشمند، تبلت و دستگاه های هیبریدی است. در این جا به معرفی محصول ایسوس می پردازیم.

جدیدترین گوشی ایسوس

جدیدترین محصول ایسوس تلفن همراه ZenFone 7 Pro است. این تلفن هوشمند در تاریخ ۲۶ آگوست سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. این تلفن با صفحه نمایش لمسی ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل در ۲۴۰۰ پیکسل همراه است.

پیشنهاد مطالعه : ۷ سایت برتر خرید آنلاین سال ۲۰۲۰

ZenFone 7 Pro ایسوس به پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 865+ مجهز شده و ۸ گیگابایت رم دارد. این تلفن دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است که می تواند از طریق کارت microSD تا ۲۰۰۰ گیگابایت افزایش یابد.

همچنین دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. ZenFone 7 Pro ایسوس دارای اندروید ۱۰ بوده و از ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت پشتیبانی می کند. ابعاد آن ۱۶۵.۰۸ * ۷۷.۲۸ * ۹.۶۰ (ارتفاع x عرض x ضخامت) و وزن آن ۲۳۰گرم است. این محصول ASUS یک تلفن هوشمند دو سیم کارته است که Nano-SIM را می پذیرد.

گزینه های اتصال شامل Wi-Fi ، GPS ، بلوتوث، NFC ، USB Type-C ، ۳G و ۴G است. سنسورهای موجود در گوشی شامل باز کردن قفل صورت، سنسور مجاورت، شتاب سنج، سنسور نور محیط و ژیروسکوپ است.

محصول ایسوس

سایر محصولات ایسوس

شما می توانید کارهای رایانه ای را با محصولات رایانه ای ASUS ،  از قبیل لپ تاپ ها، دسکتاپ های بازی و گوشی های هوشمند به طور کارآمد انجام دهید. همچنین راه حل های روتر برای اتصال وب بدون دردسر در دسترس است، برای دانشجویان و کارمندان که نیاز به دسترسی به ایمیل و مرور وب دارند، بسیار مناسب است.

تلفن های هوشمند با صفحه نمایش واضح راهی برای ارسال ایمیل یا مرور مسیرها از راه دور ارائه می دهند. با بدنه های مستحکم، این محصولات برای مدت طولانی بدون آسیب دیدگی دوام می آورند. گیمرها می توانند از وسایل جانبی مانند موس های مخصوص بازی، صفحه کلیدهای روشن و سایر ابزارهای رایانه های بازی ASUS استفاده کنند.

محصول ایسوس

لپ تاپ ها و قطعات ASUS

با استفاده از محصول ایسوس، عملکردی مطمئن و محاسباتی پرسرعت را دریافت می کنید. لپ تاپ های ایسوس بسته به مدل دارای گزینه های حافظه هستند که بین ۴ و ۳۲ گیگابایت هستند. مادربردهای به کار گرفته شده در سیستم رایانه سریع این لپ تاپ ها ، آن ها را برای کارهای دفتری مانند ایجاد صفحه گسترده یا مکالمه با مخاطبین آنلاین مناسب می کند.

اندازه صفحه نمایش لپ تاپ از مدل های ۱۱.۵ اینچی تا ۱۷.۳ اینچی است. پورت های USB امکان بارگذاری پوشه هایی با حجم زیاد داده را در عرض چند دقیقه در لپ تاپ ها آسان می کند. طراحی های لپ تاپ برای مسافرانی که نیاز به دسترسی به پرونده های دیجیتال هنگام سفر دارند، عملی است. اگر به دنبال لپ تاپ های بازی مناسبی هستید، ROG ASUS به گیمرها اجازه می دهد از بازی در خانه یا مهمانی ها لذت ببرند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند ایسوس

مانیتورهای ایسوس Full HD

از میان محصول ASUS از مانیتورهای دسکتاپ رایانه ای با فناوری LED بهره ببرید که صفحه اصلی را عملاً گسترش می دهد. نور پس زمینه رنگ های غالب را در صفحه پخش می کند تا تجربه مشاهده را افزایش دهد. مانیتورهای ASUS با نرخ تازه سازی تا ۱۵۵ هرتز می توانند فایل ها و بازی های مختلف ویدیویی را به صورت یکپارچه نمایش دهند.

انتشار کم نور آبی، خستگی چشم هنگام کار با کامپیوتر برای مدت زمان طولانی را به حداقل می رساند. اسپیکرهای مانیتور داخلی در برخی از مدل ها نیاز به کابل را از بین می برد، این امر به کارمندان کمک می کند تا فضای کاری منظمی ایجاد کنند.

مانیتورهای قابل تنظیم برای استفاده آسان هستند تا همه بتوانند از یک تصویر مطلوب و بدون تابش خیره کننده لذت ببرند. برای اتصال نمایشگر دسکتاپ کامپیوتر به سایر دستگاه های الکترونیکی از رابط های HDMI و DisplayPort استفاده کنید.

رایانه های رومیزی ASUS

این رایانه ها که در لیست محصولا ایسوس می باشند، برای محیط های کاری شلوغ مناسب هستند. دسکتاپ های مجموعه ASUS دارای پردازنده های مختلفی از جمله پردازنده هایAMD Ryzen  ، Intel Core i5 ، i7 و i9 هستند.

رایانه های رومیزی ASUS شامل یک سیستم عامل ویندوز ۱۰ است که در اکثر دفاتر به آسانی مورد استفاده قرار گرفته و کاربردی است. همچنین اتصال Wi-Fi و بلوتوث دسترسی به سرویس های وب و به اشتراک گذاری پرونده ها را آسان می کند. کارت های گرافیک NVDIA GeForce و مادربردهای رایانه ای قدرتمند از بازی های ویدیویی با پیکربندی HD پشتیبانی می کنند.

محصول ایسوس

لوازم جانبی محصول ASUS

ماوس رایانه بی سیم را با حساسیت بالا در نظر بگیرید تا کارهای محاسباتی مختلف را به طور کارآمد انجام دهد. از موس های رایانه ای با طراحی ۱۲ دکمه برای ایجاد میانبرهای کاربردها یا دستورات خود استفاده کنید. هدست های صوتی با بالشتک نرم امکان استفاده راحت را در طول جلسات طولانی در رایانه فراهم می کنند. مادربردهای رایانه ای پرسرعت به کاربران کمک می کنند تا برنامه ها و بازی های پیچیده را به صورت یکپارچه اجرا کنند. صفحه کلید با نور ویژه امکان بازی در شرایط تاریک را فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید پرینتر آل این وان

از هارددیسک های بزرگ که برای ذخیره مقدار زیادی اسناد، WordPress و موسیقی مفید هستند، استفاده کنید. همچنین منابع تغذیه برای کاربران رایانه مناسب است به طوری که آنها می توانند دستگاه ها را همیشه در حال کار نگه دارند.

برای خرید محصول ایسوس از آمازون و دیگر سایت های خارجی معتبر، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

کلمات کلیدی Asusایسوس
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]