معرفی ساعت های جی شاک

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

چگونه Beefy G-Shock به محبوب ترین افراد مشهور تبدیل شد؟ شاید اکنون تصور کردن آن دشوار است، زیرا ساعت ‌ها ظاهراً به نمادهای برجسته‌تری تبدیل شده‌اند، به طوری قطعات مشهوری  از آنها، در سرتاسر جهان دارای طرفداران بسیاری است که در قیمت هایی مناسب آن ها را تهیه می کنند. این ساعت های بزرگ و پلاستیکی، طرفداران خاص خود را دارد. در اینجا به معرفی ساعت های جی شاک می پردازیم که می توانید آنها را همراه با اصالت، از طریق زاکولا خرید کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند پولو Polo

برند جی شاک

G-Shock  سی و پنج سال پیش با پیشنهاد مهندس کاسیو، کیکو آیبه، شروع شد.  او ساعتی می‌خواست که خراب نشود. از همین رو، او و یک تیم به اصطلاح سرسخت، ایده چیزی را که آنها آن را “ماژول شناور” می نامند، مطرح کردند.

در اصل، ساعت های جی شاک ، یک حلقه لاستیکی ضخیم است که حرکت ساعت را به راحتی در بر می گیرد. G-Shock در سال ۱۹۸۳ عرضه شد و به سرعت مورد علاقه افراد در فضای باز و آتش نشانان بود. اما به دلیل دوام آنها، به یکی از وسایل ثابت در اسکیت بورد تبدیل شدند.

این نوع از ساعت، یک بستر قابل اعتماد برای رشد روندهای مد بوده و راه خود را به خرده فرهنگ های مختلف پیدا کرد. مدت زیادی از آن نگذشته بود که رپرها و سایر افراد مشهور نیز به سمت قطعات بزرگ و فوق العاده سخت مانند ساعت های جی شاک گرایش پیدا کردند. در دهه ۲۰۰۰، فرقی نمی‌کرد که کانیه وست، فارل یا جاستین بیبر باشید، باید ساعت جی شاک داشته باشید.

معرفی ساعت های جی شاک

اوج شهرت برند G-Shock

در دوران اوج G-Shock، محبوبیت این برند ژاپنی به شدت با هجوم لباس‌های خیابانی ژاپنی به آمریکا همپوشانی داشت. این تصادفی نیست، قطعه ای که کانیه پوشید و قطعه ای که فارل انتخاب کرد، همکاری بین A Bathing Ape و G-Shock را آفرید. این جذابیت هنوز هم در ساعت های جی شاک وجود دارد وقتی A$AP Mob در جشن سی و پنجمین سالگرد این برند در سال ۲۰۱۷ اجرا کرد، G-Shock روی مچ اجرا کننده رپ واقعی بود.

همکاری با G-Shock برای بسیاری از برندهای لباس خیابانی یک مراسم رسمی بود، یا شاید هنوز هم باشد. در طول سال‌ها، G-Shock از طریق همکاری اساساً با هر برند و هنرمندی که در یک آهنگ رپ فریاد زده می‌شود، خود را با فرهنگ لباس‌های خیابانی ترکیب کرد.

درک اینکه چرا ساعت های جی شاک در اواخر دهه ۲۰۰۰ به انتخاب افراد مشهور و فرش قرمز تبدیل شدند، سخت نیست، زیرا این ساعت ها بسیار بزرگ هستند. درست مانند بزرگ‌ترین و دلخواه‌ترین آرم‌های طراح در این سیاره، G-Shock دقیقاً یک وسیله ظریف نیست.

سبک در دهه ۲۰۰۰ قبل از رکود، تماماً حول محور ماکسیمالیسم پر زرق و برق بود و هیچ ساعتی مانند G-Shocks شیرینی آن لحظه را در بر نداشت. در سال‌های اخیر شاهد ظهور ساعت‌های متفاوتی بوده‌ایم، اما ساعت های جی شاک به ‌عنوان اقلام مد غیرقابل انکار عرضه می‌شود.

فهرست بزرگ‌ترین نوآوری‌های مد تاریخ ممکن است شامل کفش‌های کتانی وافل بیل باورمن، شلوار جین کشدار و گردنبند ریحانا Baby-G G-Shock باشد. یک روز ریحانا یک دستبند از Baby-G به دست دارد و روزی دیگر نسخه کارتونی یکی از آنها به ویدیوی گوریلاز روی مچ دست شخصیت ۲-D راه می یابد. به طور تصادفی، چند ماه پس از انتشار این ویدیو، G-Shock همکاری خود را با Gorillaz اعلام کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین مک بوک از سایت های خارجی

ماندگاری بالای جی شاک

G-Shock فقط یک مصنوع تاریخی نیست که در یک موزه همراه با سایر محصولات دهه ۲۰۰۰ مانند سی دی و کارنامه کاری پاریس هیلتون نگهداری می شود. اسپایک لی، سفیر سابق این برند، هنوز مدل DW-6900SC-4D خود را از سال ۲۰۱۳ می پوشد.

این ساعت با تمام سروصداهای مورد انتظار مرتبط با G-Shock ارائه می شود. ساعت های جی شاک، تخریب ناپذیری، کرونومتر، زنگ هشدار، قابلیت غواصی و تایمر شمارش معکوس را در اختیار داشته اند. اما احتمالاً می توان گفت که این ساعت به دلیل رنگ نارنجی و آبی در چرخش ابر فن نیویورک نیکس باقی می ماند.

معرفی ساعت های جی شاک

انتخاب کلکسیونرها

حمایت سلبریتی ها از G-Shock در دهه گذشته غیرقابل انکار بوده است، اما از قلب و مچ جان کلایتون مایر خارج نشده است. مایر مدت‌هاست که از این ساعت‌ها قدردانی می‌کند و در طول یک سال گذشته به تنهایی چندین ساعت از جمله یک همکاری ناسا و یک مدل مشکی درهم و برهم معروف به Mudmaster را استفاده کرده است.

مایر سال گذشته در طول اجرای خود در اسلو، Mudmaster جدید دیگری به نام GGB100-1A9 را پوشید. Mudmasters جدید ساعت ‌های جی شاک با ظاهر متفاوت هستند. قطعات عظیمی که به نظر می‌رسد از یک سری آرنولد شوارتزنگر ساخته شده‌اند.

پیشنهاد مطالعه :ساعت های لوکس جهان

ساعت هایی که هرگز نمی شکنند

تا زمانی که خط G-Shock در اوایل دهه ۱۹۸۰ عرضه شد، بیشتر ساعت‌ها ، با دوام کمی بودند. اما ساعت های جی شاک ، به لطف استحکام و توانایی‌شان در مقاومت در برابر هر چیزی که کاربر به سمت آنها پرتاب می‌کند، همه اینها را تغییر داد.

این ساعت‌ها به‌جای شکننده بودن و شکستن در هر نوبت، می‌توانند حتی در حین انجام برخی از کارهای واقعاً سخت و خشن نیز پوشیده شوند. در نتیجه، ساعت‌های G-Shock مدت‌هاست که مورد علاقه کسانی بوده است که زندگی خود را تا حد زیادی در هیجانات می‌گذرانند و انتظار دارند ساعت‌هایشان به همین ترتیب باقی بماند.

دوام بالا

حتی از دور، ساعت‌ های جی شاک G-Shock اعتماد به نفس زیادی را القا می‌کنند. آنها به وضوح خوش ساخت هستند و از برخی از سخت ترین و مقاوم ترین مواد موجود ساخته شده اند. این ساعت ها می توانند آزمون زمان را بهتر از هر برند دیگری تحمل کنند. اگر به دنبال ساعتی هستید که بتوانید سال‌ها به آن تکیه کنید، بهتر از یک ساعت G-Shock پیدا نخواهید کرد.

معرفی ساعت های جی شاک

تکنولوژی پیشرفته

پیشرفته ترین فناوری در خط ساعت های جی شاک اختصاص داده است. زمان سنجی اتمی یکی از شناخته شده ترین ویژگی های آن است. بسیاری از ساعت‌های G-Shock دارای این فناوری فوق‌العاده دقیق هستند که به شما اطمینان می‌دهد که همیشه دقیقاً می‌دانید ساعت چند است. بسیاری از این ساعت ها، تا عمق ۲۰۰ متری مقاومت دارند، به این معنی که اگر نخواهید هرگز مجبور نخواهید بود آن را بردارید.

همچنین، وقتی باتری ها فرسوده می شوند و دور می افتند، می توانند بر محیط زیست تأثیر منفی بگذارند. بسیاری از ساعت ‌های جی شاک ، دارای قدرت خورشیدی قوی هستند که بیست تا سی سال دوام می‌آورد و به‌کلی نیاز به خرید باتری ‌های جایگزین را از بین می‌برد. برای خرید این ساعت های ماندگار، با زاکولا همراه شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]