معرفی دوربین عکاسی برند Canon

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند Canon

کمپانی کانن Canon یک از شرکت های موفق ژاپنی است که فعالیت خود در شاخه کالاهای تصویربرداری مانند دوربین عکاسی و یا فیلم برداری، تجهیزات فتوکپی، پرینترها و… به طور گسترده ای در سطح بین المللی گسترش داده و توانسته است بازار خوبی را برای خود در سطح جهانی رقم بزند. در اینجا می خواهیم به معرفی دوربین عکاسی برند Canon بپردازیم.

یکی از برنامه ها و اهداف کانن این است که افراد خارج از هر فرهنگ و مذهبی هستند بتوانند به راحتی زندگی کرده و کار کنند. برای این هدف توانسته است همکاری های لازم را با شرکت های مختلف در کشورهای گوناگون داشته و محصولاتی با کیفیت را به بازار جهانی ارائه نماید. در صورتی که قصد خرید دوربین های Canon را دارید می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : ۳۱ مورد از بهترین وسایل زیر ۱۰ دلار در آمازون

تاریخچه‌ تأسیس کانن

برند معتبر و مشهور ژاپنی که در ابتدا در توکیو و توسط تاکشی میتارای راه اندازی شد، در ابتدا به قصد ساختن دوربینی برای کاربرد پزشکی بود. اما درست در سال ۱۹۳۴ آن ها توانستند اولین دوربین ۳۵ میلی متری خود را در بازارهای ژاپن معرفی و عرض کنند. این دوربین با الهام از دوربین آلمانی Leica طراحی و ساخته شد.

از دیگر محصولاتی که توانست در بازار خوش بدرخشد، حضور دوربین  AE-1 35 میلی متری بود که دارای ریزپردازنده ای بود که با کمک آن دوبین دارای تنظیم نوردهی و فوکوس خودکار می شد. معرفی این محصول کانن در وسعت زیادی ایجاد شده و توانست نفوذ بسیار زیادی را در بازار جهانی داشته باشد. این محصول در تلویزیون نیز به تبلیغ درآمد و به عنوان یکی از محصولات خلاقانه در عکاسی از آن نام برده شده و شهرت جهانی یافت.

برند Canon

ویژگی های مهم دوربین های برند Canon

هنگامی که به دوربین های برند کانن می اندیشیم، سه نکته مهم را باید مد نظر داشته باشیم. به طور معمول این دوربین های Canon دارای سنسورهای بزرگی هستند که در داخل بدنه ای کوچک قرار گرفته اند تا بتوانند عکس و فیلم هایی با کیفیت عالی را ارائه دهند.

از سویی دیگر، لنزهای دوربین کانن، قابلیت تعویض داشته و این امکان را ایجاد می کند تا عکاسان بتوانند با استفاده از لنزهای مختلف از سوژه های متنوعی تصویربرداری کنند. این دوربین ها به دلیل داشتن کنترل های مناسب، این قابلیت را ایجاد می کنند تا عکاسان بتوانند از تکنیک های متفاوتی برای تصویربرداری خود استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک واقعیت مجازی

معرفی مدل های موفق دوربین کانن

دوربین کانن مدل Canon EOS 80D

این دوربین Canon  یکی از دوربین های با کیفیتی است که بعنوان دوربین نیمه حرفه ای در دنیا شناخته می شوند. سنسور این دوربین ۲۴ مگاپیکسل بوده و دارای توانمندی اتوفوکوس است. همچنین از یک صفحه نمایش لمسی و چرخان بهره می برد که این قابلیت به عکاسان کمک می کند بتوانند با زاویه دیدی متفاوت تصویربرداری نمایند.

در این دوربین کانن سرعت عکاسی پیاپی ۷ فریم بر ثانیه بوده و از ان می تواند برای تصویربرداری از ورزش استفاده نمود. همچنین فیلم برداری در این دوربین نیز دارای قدرت بالایی بوده و با کیفیت فول HD تصاویر را ضبط می نماید.

برند Canon

دوربین کانن مدل Canon Rebel EOS SL2 / 200D

این دوربین DSLR کانن یکی از کوچکترین دوربین ها در این دسته بندی هستند که توسط کمپانی کانن ارائه شده است. این یک دوربین در سطح ابتدایی بوده و با ویژگی و مشخصات مناسبی ارائه شده است. در داخل این دورین سنسور ۲۴.۲ پیکسل استفاده شده و صفحه نمایش این دوربین دارای رزولوشن بسیار مناسبی است که طراحی آن به صورت لمسی و چرخان می باشد. کارکردن با این دوربین Canon که دارای سرعت عکاسی پیاپی ۵ فریم بر ثانیه است بسیار ساده بوده و برای عکاسی ابتدایی بسیار مناسب است .

دوربین کانن مدل Canon EOS M50

در میان دوربین های فوق العاده کانن، این دوربین یکی از بهترین و کارآمد ترین دوربین های بدون آینه ای است که توسط کمپانی کانن به بازار عرضه شده است. این دوربین با کاربردی آسان و البته کیفیت بالا در بازار محصولات عکاسی با قیمتی بسیار مناسب عرضه شده است که توانسته است توجه بسیاری از عکاسان را در تمامی دنیا به خود جلب نماید. بدنه این دوربین کوچک بوده و از لنز دوربین ۱۵-۴۵mm با مکانیسمی باز شونده ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

فیلم برداری با این دوربین Canon نیز لذت بخش بوده و با کیفیت ۴k می تواند عکاسی را برای هر کسی لذت بخش نماید.

دوربین کانن مدل Canon EOS 6D Mark II

این دوربین Canon از جمله دوربین های با قیمت مناسب از سری DSLR می باشد که توسط کانن به بازار عرضه شده است این دوربین دارای سنسور فول فریم بوده و تصاویری که ارائه می نماید دارای کیفیت بسیار مناسبی است. همچنین سنسور ۲۶ مگاپیکسلی داشته و سرعت عکاسی پیاپی آن ۶.۵ فریم بر ثانیه می باشد.

صفحه نمایش این دوربین کانن، به صورت لمسی بوده و چرخان است. این قابلیت می تواند امکانات مناسبی را به تصویر برداران بدهد تا بتوانند به آسانی تصاویری ناب و منحصر به فرد را خلق کنند. این دوربین در مقایسه با دوربین کانن مدل EOS 80D دارای قابلیت های بیشتری بوده و امکانات کامل تری را ارائه می دهد.

برند Canon

دوربین کانن مدل Canon EOS RP

این دوربین فول فریم Canon نیز یکی از محصولاتی است که کمپانی کانن این اواخر راهی بازار جهانی کرده است. این دوربین کم حجم و سبک، با قیمت ارزان و مناسبی که دارد می توانند یکی از محصولات پرطرفدار در بازار دوربین های عکاسی به شمار آید.

پیشنهاد مطالعه : خرید دوربین عکاسی از آمازون

التبه کوچکی بدنه این دوربین در کنار استفاده از لنزهای بزرگ باعث می شود تا در زمان عکاسی، کمی تعادل را بر هم زند. اما به دلیل آن که دارای ضریب کراپ بالایی است و تصاویر مناسبی را ارائه می دهد. هنگام فیلم برداری با این دوربین نیز کیفیت ۴k  را خواهید داشت. در صورتی که در فیلم برداری از قابلیت فول HD استفاه نمایید می توانید از سیستم Dual Pixel CMOS AF استفاده کنید. این دوربین زیبا و پرفروش کانن دارای صفحه نمایش لمسی و چرخان است که آن را کاربردی تر کرده است. برای خرید دوربین های قدرتمند برند Canon از سایت های معتبر خارجی مانند آمازون و ایبی ، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

سایت کانن

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]