معرفی بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین پروژکتورهای 2021

زمان آن فرا رسیده است که با استفاده از سرمایه گذاری در یکی از بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ فضای باز، حداکثر استفاده را از فضای باز کنیم. انتخاب پروژکتور مناسب برای سرگرمی در فضای باز، با مجموعه ای از معیارهای بسیار متفاوت در مقایسه با انتخاب آنها برای استفاده در خانه، می تواند مشکل باشد. قابلیت حمل برای خارج از خانه، کیفیت صدا در خارج از اتاق، دوام باتری و موارد دیگر باید هنگام خرید چنین پروژکتوری مورد توجه باشد.

ما بهترین پروژکتورها را در این جا معرفی کرده ایم که فارغ از تنظیمات فضای باز، یک پخش خارق العاده را ارائه می دهند. هر کدام را که انتخاب کنید، تضمین می کنید تابستانی عالی با این واحدهای همه کاره خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند جی بی ال JBL

نکات مهم در انتخاب پروژکتورها

چه چیزی در انتخاب بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ در فضای باز باید در نظر گرفته شود؟ بسیاری از مدل های ذکر شده در اینجا برای استفاده در محیط داخلی طراحی شده اند، اما یک کابل برق اضافی و طولانی می تواند به این معنی باشد که پریز برق در اتاق نشیمن شما می تواند به یک پاسیو یا بالکن دسترسی پیدا کند. بنابراین هنوز این مدل ها کاربرد خواهند داشت.

البته، اکثر پروژکتورها به گونه ای ساخته نشده اند که بتوانند در فضای باز باشند، توصیه نمی کنیم آنها را در زیر باران بگذارید. بهتر است اطمینان حاصل کنید که آسمان صاف یا نوعی پوشش دارید. کوچکترین و قابل حمل ترین مدل ها حتی می توانند در داخل یک چادر در سفرهای کمپینگ راه اندازی شوند. هرچند عمر باتری نیز مطرح است، مخصوصاً اگر جایی برای شارژ در نزدیکی خود نداشته باشید.

بهترین پروژکتورهای 2021

بهترین پروژکتور ها

 XGIMI Halo بهترین پروژکتور در حال حرکت

XGIMI Halo یک پروژکتور قابل حمل است که به طور کامل، تصاویر با کیفیتی را ارائه می دهد. این پروژکتور شیک، جمع و جور و توانمند آسان است که می توانیدبا خود همراه داشته باشید. با این محصول و با بلندگوهای ۵ وات داخلی و وضوح ۱۰۸۰p / Full HD می توانید دید و صدا را در کیفیتی عالی ارائه دهید.

با این دستگاه به عنوان بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ ، در هنگام اتصال به برق حداکثر روشنایی ۸۰۰ لومن را دریافت می کنید، اگرچه هنگام کار با باتری این میزان به ۶۰۰ لومن کاهش می یابد. برای تنظیمات تاریک و فضای باز مناسب است، اگرچه بدون شک با تنظیمات قبلی بهتر خواهد بود.

صرف نظر از این، عمر باتری برای تماشای یک فیلم با طول متوسط، به اندازه کافی طولانی است اما هیچ پشتیبانی Netflix در این دستگاه وجود ندارد. در همین حال، بینندگان معمولی که به دنبال یک پروژکتور کارآمد هستند، می توانند در خانه، حیاط خود و یا در سفرهای کمپینگ به صورت پاپ آپ استفاده کرده و از این گزینه مقرون به صرفه تر، راضی باشند.

به عبارتی برای هر کسی که به انعطاف پذیری نیاز دارد و بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ و متناسب با نیاز خود را می خواهد ، XGIMI Halo انتخاب شایسته ای خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه : معرفی برند لوازم جانبی صوتی Beyerdynamic

اپسون EF12 EpiqVision Mini

یک پروژکتور قابل حمل و از بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ است که به بازار راهی شده است. اندازه و شکل EpiqVision Mini EF12 به عنوان یک پروژکتور داخلی ارائه می شود و برای کسانی را که به دنبال طراحی مناسب و قابل حمل هستند، مناسب خواهد بود.

ویژگی های داخلی EF12 به قابلیت حمل و نقل کمک می کند، زیرا یک بلندگوی داخلی Chromecast و مناسب یاماها وجود دارد که صدای کاملاً مناسبی را بیرون می آورد که اصلاً خشن نیست. همچنین دو HDMI با پشتیبانی ARC وجود دارد و این واحد بر روی سیستم عامل اندروید تلویزیون Android کار می کند، بنابراین برای راه اندازی آن کاربردی است.

همچنین باید گفت که EF12 یک پروژکتور Full HD است. تصویر این دستگاه مجهز به لیزر رنگارنگ و واضح است و در تصاویر متحرک تار نیست. اما به همان اندازه که برای فیلم عالی است، به دلیل تاخیر طولانی، گیمرها را ناامید خواهد کرد که باعث می شود بسیاری از بازی ها غیرقابل پخش شوند. خروجی آن نیز ۱۰۰۰ لومن است، و دستگاهی بسیار کم مصرف است و در مقایسه با رقبای خود حدود یک سوم انرژی را می گیرد.

 ViewSonic M1 + پروژکتوری جمع و جور

اگر در میان بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ ، به دنبال یک پروژکتور آسان برای استفاده، تنظیم و اجرا هستید تا سرگرمی مناسبی را فراهم کنید،  پروژکتور Ultra-Portable ViewSonic مناسب است. باتری فوق العاده شش ساعته ، چه در بازی ، چه در تماشای فیلم ، به شما کمک می کند.

این پروژکتور که با یک استند داخلی تعبیه شده است، مناسب برای کمپ و یا استراحت در خانه است. در حالی که ViewSonic مدل ۳۰۰ لومنی است، این دستگاه دارای ویژگی اصلاح تصحیح کیستون و بلندگوهای دوگانه هارمن کاردون است که به هر حال قیمت آن مناسب بوده و با USB-C ، HDMI و micro SD نیز سازگار است.

بهترین پروژکتورهای 2021

Anker Nebula Capsule II Mini

یک پروژکتور قابل حمل است و از جمله بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ است که می تواند امکانات خوبی را در اختیارتان قرار دهد. این پروژکتور تقریباً به اندازه و شکل یک قوطی کوکاکولا است ، این پروژکتور ریز بیشتر به یک بسته باتری برای یک قطعه تجهیزات AV شباهت دارد تا یک پروژکتور تمام عیار، اما این ظاهر فریبنده است.

 Capsule II از نظر کیفیت عملکرد عالی است، وضوح ۷۲۰(p (HD و خروجی صوتی قوی  و پیشرفت قابل ملاحظه ای درمدل قبلی خود دارد. حتی اگر نتواند با مدل های برتر ۴K HDR رقابت کند. با توجه به اندازه آن، یک جایگزین mini-HDMI و همچنین یک درگاه USB و پورت شارژ USB-C تعبیه شده است که به شما این امکان را می دهد تا پروژکتور را در هنگام اتصال به سادگی استفاده کنید.

همچنین ۳۶۰۰ برنامه برای استفاده وجود دارد که همه از قبل در پلتفرم هوشمند Android TV ساخته شده اند. با این حال، با توجه به برخی از مشکلات مربوط به صدور گواهینامه در مورد Netflix ، شما بزرگترین سرویس پخش تلویزیونی را در آنجا دریافت نخواهید کرد، مگر اینکه دستگاه خارجی را وصل کنید تا این کار را برای شما انجام دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید هدست واقعیت مجازی

پروژکتور AAXA P7 Mini

این دستگاه در اندازه ای جمع و جور طراحی شده است که از بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ محسوب می شود. اندازه کوچک این پروژکتور آن را در اندازه جیبی به نمایش می گذارد. AAXA P7 Mini با ابعاد فقط ۴.۷ * ۴.۴ * ۲.۷ اینچ است تا در سفرهای کمپینگ با خود ببرید، یا هنگام استفاده در پایگاه، بدون توجه به جایی که هستید استفاده کنید.

این دستگاه در کف دست شما قرار می گیرد و تقریباً به اندازه یک فنجان قهوه بزرگ وزن دارد ، P7 Mini از یک باتری قابل شارژ مناسب ۹۰ دقیقه برخوردار است، اگرچه ممکن است در بعضی موارد برای فیلم بلند به اندازه کافی دوام نداشته نباشد.

درگاه ها و قابلیت های رسانه ای زیادی وجود دارد، با USB ، USB-C ، HDMI و micro USB همه پشتیبانی می شوند و به شما امکان می دهد هر رسانه را روی صفحه ۱۲۰ اینچی P7 Mini نمایش دهید، هرچند که تصویر در حدود ۱۰۰ اینچ و قوی است.

بهترین پروژکتورهای 2021

Samsung The Premiere

با گذشت بیش از یک دهه از آخرین پروژکتور سینمای خانگی، سامسونگ با پروژکتور The Premiere LSP9T در صحنه به عنوان بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ ظاهر شده است. این یک مدل عالی است و به عنوان یک پروژکتور سیم دار، ممکن است برای بیرون آوردن این مدل به یک سیم برق اضافی نیاز داشته باشید.

باید مراقب باشید در شرایط بد آب و هوا مقاومت نمی کند، اما از نتیجه کار ناامید نخواهید شد. یک مدل Premiere را می توان درست در کنار دیوار یا صفحه قرار داد. وضوح تصویر در نتیجه فرافکنی ۴K HDR با فناوری لیزر سه رنگ عالی است.

این تنها پروژکتور ارائه شده در فرمت HDR10 + پویای HDR است که به کالیبراسیون تصویر صحنه با فیلم ها و نمایش های تلویزیونی سازگار اضافه می کند، بنابراین بهترین عکس را تضمین می کند. بلندگوهای داخلی ۴۰ وات نیز برای ایجاد فضای اضافی مناسب هستند.

پیشنهاد مطالعه : تاریخچه مختصری از آمازون

بنکیو TK850 یک پروژکتور HDR فوق العاده روشن

بنکیو TK850 یکی دیگر از مدل های فنی داخلی است و بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱ است که می توان با کابل داخلی از آن استفاده کرد. ضمن آن که روشنایی فوق العاده بالا با ۳۰۰۰ لومن را ارائه می دهد، به این معنی که این یک انتخاب هوشمندانه برای اطمینان از تصاویر قابل مشاهده در نوع نور شب است که پروژکتورهای کم نور ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنند. بنکیو TK850 می تواند روشنایی زیادی ایجاد کند و باعث ایجاد رنگ هایی کاملاً واضح و جزئیات قابل مشاهده شود، حتی در روز با مقداری سطح نور محیط در اتاق این قابلیت را دارد.

برخی از نویزهای ویدئویی در سایه های خاکستری یا صحنه های تاریک وجود دارد و کمبود برنامه های پخش جریانی ممکن است برخی را ناامید کند، اما به طور کلی TK850 یک پروژکتور خارق العاده برای خانه شما است که می توانید به سادگی از آن در فضای باز نیز استفاده کرده و از تماشای فیلم و یا بازی های مهیج خود لذت ببرید. برای خرید این دستگاه های کاربردی، می توانید با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]