معرفی بهترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه

معرفی سایت
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه

اگر از جمله افرادی هستید که در سایت های خارجی به دنبال برندهای اصل می گردید و می خواهید خریدی مطمئن و در عین حال با قیمت مناسب داشته باشید می توانید در اینجا با ارزان ترین و بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه آشنا شوید. همچنین با وب سایت های کمتر شناخته شده اما مفید آشنا خواهید شد. در صورتی که قصد خرید ارزی از این فروشگاه ها را دارید، می توانید از طریق زاکولا اقدام نمایید.

یکی از ویژگی های بسیار خوب اینترنت این است که امکان خرید اینترنتی بدون خروج از خانه وجود دارد. چندی پیش، احتمال وجود چنین چیزی فوق العاده به نظر می رسید، اما یکی از موارد ضروری در دنیای امروز خرید آنلاین است. ضمن آنکه کشور ترکیه به دلیل همسایگی با ایران، می تواند بهترین گزینه برای دسترسی به کالاهای اورجینال باشد که در کمترین زمان و با هزینه ای اندک در ایران تحویل می گردد.

برخلاف فروشگاه های سنتی، وب سایت های خرید آنلاین فرصت های تبلیغات و تخفیف زیادی را به مشتریان ارائه می دهند. حتی در این صورت، هنوز خرید از این سایت ها و دریافت تخفیف های دوره ای از آن ها، هنوز از عهده یک برخی از افراد خارج است. همچنین این سوال اصلی مطرح  است که خرید از کدام سایت بهتر است؟

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین دانه های قهوه در جهان

در این جا بسیاری از دسته های مختلف بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه را به طور مفصل برای شما تجزیه و تحلیل کرده ایم. ما ابتدا بخش بندی وب سایت ها و سپس ویژگی های کوتاه و متمایز را به شما ارائه می دهیم. بنابراین ، بیایید شروع کنیم:

بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه

 

سایت های خرید آنلاین ترکیه

سایت تخفیفی Morhipo

 Morhipo یک سایت خرید آنلاین است که توسط شرکت Boyner Holding در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و در طول این سالها مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. تخفیف های موریپو تا ۹۰٪ در مارک ها ، آن را به یکی از پربیننده ترین وب سایت های مد در ترکیه تبدیل کرده است. همچنین می توانید با استفاده از برنامه موبایل Morhipo به راحتی خرید آنلاین کنید.

Trendyol

یکی از اولین وب سایت هایی که هنگام سفارش آنلاین از ترکیه به ذهن شما خطور می کند بدون شک Trendyol است. این سایت حتی مارک خاص خود را Milla by Trendyol دارد. شما می توانید کالاهایی متناسب با سلیقه خود را با قیمت بسیار پایین سفارش دهید و با استفاده از عملکرد سریع ارسال، آنها را تهیه کنید. در این خصوص زاکولا شما را یاری خواهد کرد.

Tozlu.com

یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه Tozlu.com است که در زمینه پوشاک، در سال ۲۰۱۱ تاسیس شد. این سایت که از نظر تنوع در انواع لباسهای بسته و حجاب متمایز است و توانسته است به یکی از مهمترین وب سایتهای خرید در ترکیه با ارائه پیشنهادات تخفیف ویژه روزانه به مشتریان خود باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تبلت های گرافیکی ۲۰۲۱

بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه مدل ورزشی

همانطور که از نام آن پیداست، یکی از وب سایت های خرید آنلاین متخصص در فروش کالاهای ورزشی است. در اینجا نه تنها لباس ورزشی، بلکه لوازم جانبی برای انواع ورزش ها نیز خواهید یافت. همچنین می توانید بسیاری از محصولات مارک های معروف مانند Nike ، Adidas  را در اینجا سفارش دهید.

Boyner

عطرها و لوازم جانبی را می توان در سایت خرید آنلاین Boyner نیز یافت که بیشتر تمرکز آن روی لباس است. بزرگترین تفاوت آن با رقبا وجود خروجی در داخل سایت است که آن را از بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه کرده است.

بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه

وب سایت کالاهای خانگی ترکیه کوکتاس

 شرکت کوکتاس که از سال ۱۹۹۶ وارد بازار ترکیه شده است، اولین فروشگاه آنلاین خود را در سال ۲۰۰۵ افتتاح کرد. در سایتی که می توانید تعداد بیشماری از دکوراسیون منزل، وسایل آشپزخانه و باغ را پیدا کنید. محصولات مارک های برجسته اروپایی نیز وجود دارد.

ایویدیا  Evidea

 فروشگاه اینترنتی Evidea برای کسانی که دوست دارند برای خانه خود خرید کنند، برای کسانی که می خواهند بدون نیاز به طراح برای هر سلیقه ای ارزش تزئینی اضافه کنند، ضروری است. شما می توانید از طریق این سایت خرید آنلاین، آخرین روند دکوراسیون منزل را دنبال کنید.

سایت اینترنتی N11

یکی از سایت های خرید آنلاین در ترکیه N11 است که با تخفیف های بزرگی که در ۱۱ نوامبر هر سال ارائه می دهد مشتریان خود را به وجد می آورد. در این فروشگاه آنلاین می توانید انواع مختلفی از محصولات را از لوازم خانگی گرفته تا دستگاه های فن آوری، از لباس گرفته تا تجهیزات ورزشی پیدا کنید.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱

سفارش آنلاین از ترکیه hepsiburada

این یکی از محبوب ترین و بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه است. با بیش از ۱۲.۷ میلیون مجموعه محصولات ، هر آنچه را که می خواهید پیدا خواهید کرد. لازم به ذکر است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان بهترین سایت خرید آنلاین ترکیه انتخاب شد، اعتماد مشتریان خود را جلب کرد و همچنان ادامه دارد.

سایت GittiGidiyor

 Gittigidiyor که از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را آغاز کرده و در بین وب سایت های خرید آنلاین جا افتاده است، بیش از ۲۳ میلیون کاربر فعال دارد. همانطور که می توانید کالاهای مختلف را پیدا کنید، محصولات دست دوم را نیز می توانید در اینجا پیدا کنید. به لطف کمپین فرصت های ستاره ای، بسیاری از محصولات از اتو گرفته تا کیف را شامل می شوند.

سایت ایده آل خرید کتاب Kitapyurdu

این یکی از پیشگامان این حوزه است که دارای مجموعه ای از کتابها از آخرین انتشارات گرفته تا کلاسیک است و طیف گسترده ای از ژانرها را شامل می شود. از ژانرهای فلسفی و روانشناسی گرفته تا تجارت و توسعه شخصی قرار گرفته است. همچنین می توانید مجلات و لوازم التحریر را در Kitapyurdu پیدا کنید.

بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه

سایت خرید آنلاین کتاب D&R

 اصلی ترین وجه تمایز سایت خرید آنلاین کتاب D&R ، که اساساً بخشی را با Kitapyurdu خدمت می کند، فروش لوازم الکترونیکی، هدایا و تجهیزات ورزشی است. علاوه بر این، مفید است که کمپین های تخفیف مکرر را فراموش نکنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سرویس های کلود گیمینگ

akakce

این سایت نیز یکی از بهترین سایت های خرید آنلاین ترکیه است که اغلب تخفیف های کلانی را برای محصولات ارائه می دهند. آنها چنین سایتی را ایجاد کردند تا خریداران تخفیفاتی را که در مدت کوتاهی منقضی می شوند از دست ندهند.

کلمات کلیدی ترکیه
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]