تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,فروردین,۳۱

معرفی برند Timberland

نویسنده : تیم محتوا

معرفی برند Timberland

برند Timberland ، یکی از معتبرترین و پرطرفدارترین مارک هایی است که توانسته است در سطح جهان به خوبی فعالیت های خود را گسترش دهد. این یک شرکت تابعه متعلق به VF Corporation ، که یک رهبر جهانی در زمینه طراحی، مهندسی و بازاریابی کفش، پوشاک و لوازم جانبی با کیفیت عالی برای مشتریانی است که برای گذراندن خود در طبیعت ارزش قائل هستند.

تیمبرلند محصولات تحت مارک های Timberland، Timberland PRO، Mountain Athletics و Timberland Boot Company را به بازار عرضه می کند که همگی کارایی و جزئیات با کیفیتی را ارائه می دهند و برای مقاومت در برابر عناصر طبیعت ساخته شده اند. محصولات این شرکت را می توان در فروشگاه های خرده فروشی Timberland در سراسر دنیا یافت. برای خرید محصولات این برند می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید تا بتوانید ضمن پرداخت هزینه آن به صورت ارزی، آن را در ایران تحویل بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مارک های عینک آفتابی

تعهد تیمبرلند

برند Timberland متعهد است که وظیفه خود را برای رفع چالش های زیست محیطی و به حداقل رساندن تأثیر آن انجام دهد. از طراحی محصول گرفته تا تولید و حمل و نقل، این شرکت دائماً در حال یافتن راه های جدید است تا بتواند سبک محصولات خود را گسترش داده و در راستای حفظ محیط زیست نیز اقدام نماید.

در این راستا مجموعه Timberland Earthkeepers شامل بطری های بازیافت شده PET ، لاستیک بازیافت شده در کف، چرم از دباغی ها و محتوای آلی در کل پوشاک است. تعهد تیمبرلند به ساخت محصولات با کیفیت با تعهد این شرکت در ایجاد همکاری های قدرتمند بین کارمندان، مصرف کنندگان و شرکای خدمات برای تغییر دادن جوامعی که در آنها زندگی و کار می کنند، مطابقت دارد.

معرفی برند Timberland

درباره موسس برند Timberland

میراث Timberland در سال ۱۹۱۸ ، در یک شرکت کوچک تولید کفش بوستون، ماساچوست که در آن چکمه های ضد آب تیمبرلند تولید می شد، آغاز گردید. در سال ۱۹۷۳ ، نام برند تیمبرلند به عنوان نام تجاری اصلی چکمه چرمی ضد آب متولد شد، اما به سرعت گسترش یافت و کفش های روزمره را به خط خود اضافه کرد و به زودی به یک نام تجاری بین المللی زندگی تبدیل شد که پوشاک زنان و کودکان را نیز ارائه می داد. امروز برند Timberland یک مارک جهانی است که بنیانگذار آن، ناتان سوارتز، کار خود را به عنوان یک شاگرد خیاط شروع کرد.

او با دستان خود چرم را برید، درزهای دوخته شده را به کف متصل کرد. تا جایی که به عنوان نمونه قرن بیست و یکم برای شرکت های دارای مسئولیت اجتماعی در سراسر جهان شناخته شد. ضمن آنکه مدیر عامل شرکت پاتریک فریسک و مسئول برند در سراسر جهان و ایالات متحده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش دخترانه از آمازون

فلسفه تجاری برند تیمبرلند

ماموریت تیمبرلند تجهیز افراد برای ایجاد تغییر در دنیای آنها است. آنها این کار را با ایجاد محصولات برجسته انجام می دهند و برای ایجاد تغییر در محل زندگی و کار خود تلاش می کنند.

آنها میراث غنی نیوانگلند دارند که از راه تولید و تجارتشان الهام می گیرد. آنها شرکت بزرگی هستند که از بسیاری از قطعات کوچک و افراد فوق العاده با استعداد تشکیل شده است. برند Timberland چکمه، کفش، لباس و وسایلی درست می کند که برای پوشیدن در تمام طول روز راحت و مناسب است.

ارزش تیمبرلند در این جهان، بزرگتر از چیزهایی است که تولید کرده است. آنها ساخت محصولات جدید را همراه با بهتر شدن شرایط محیط زیست در دست دارند. این به معنای کاهش اثر کربن و مسئولیت محیط زیست تا آنجا که می توانند، می باشد.

بخشی از تاریخ و آینده آنها که باعث افتخار آنها می شود، تعهد آنها به انجام کار درست است. این که آیا ساخت محصولات با توجه به محیط زیست است، آنها به همکاران، جامعه و سیاره خود اهمیت می دهند. ضمن آنکه در تجارت نیز سرآمد هستند.

معرفی برند Timberland

محصولات کلیدی و هیجان انگیز تیمبرلند

چکمه ضد آب مردانه ۶ اینچی

چکمه مردانه ۶ اینچی ضد آب و مقاوم تیمبرلند بسیار بیشتر از سبک و کیفیت کلاسیک تیمبرلند را ارائه می دهد. این چکمه ها به لطف ساخت ضد آب مهر و موم شده، زیره های لاستیکی ضخیم و بادوام و چرم ممتاز نوباک، در طول فصول مانع از فرسایش آنها می شوند.

چکمه های پایه برند Timberland ساده، محکم و راحت است و مناسب برای پوشیدن در محل کار، بیرون رفتن با دوستان و خانواده است.

پیشنهاد مطالعه : خرید اینترنتی از مالزی

کفش مردانه  Formentor

سری کفش های Formentor در سال ۲۰۱۱ با بازبینی های بسیار خوبی ارائه شد و اکنون آنها فناوری ها را برای دستیابی به حداکثر عملکرد و ایمنی به همراه دارند. کفش Formentor  دارای شبکه ای با تکنولوژی هوا و مواد آبگریز فوق العاده و قابل تنفس است که با فناوری یونی، پوشش تنفس کننده و ضد آب ترکیب می شود تا به راحتی از آن استفاده گردد. یک کفی ضد میکروب برای مبارزه با بوها همه ایجاد شده اند تا این کفش را تا حد ممکن با شرایط مرطوب سازگار کنند.

کفش زنانه Formentor

چرم و پارچه Formentor  مدل زنان برند Timberland آکسفورد مناسب ترین مدل برای روزهایی است که در قایق به سر می برید. دارای درگاه های زهکشی در زیره های کفش، ساخته شده از لاستیک Timberland Gripstick to برای به حداکثر رساندن سطح تماس برای جذب بیشتر بر روی سطح مرطوب است. قسمت فوقانی ترکیبی از مش چرمی و فن آوری هوا است و از فن آوری mask-mask برای پوشاندن کفش و اطمینان از ضد آب بودن استفاده می شود.

معرفی برند Timberland

Timberlands Radler Trail Camp Boat

با توجه به موفقیت Radler Trail Camp ، کفش کمپینگ پرچمدار سبک وزن و بسته بندی شده ، Timberlands Radler Trail Camp Boat همان قابلیت و راحتی را برای ماجراجویی های طبیعت برای شما به ارمغان می آورد.

با طراحی فوقانی جمع و جور که به صورت فشرده بوده و به خوبی همراه با پوشش های پارچه ای ضد آب همراه است تا بتواند در برابر رطوبت مقاومت کند. زیره لاستیکی Green Rubed  برای جابجایی آب و افزایش قدرت کشش است و کفپوش قابل جابجایی راحتی را در رودخانه ها به ارمغان می آورد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کنسول بازی PS5

چکمه های کلاسیک Timberland با فناوری ضد خستگی

فناوری انحصاری ضد خستگی برند Timberland برای افرادی طراحی شده است که تمام روز روی پای خود هستند. این کفش ها شوک را جذب می کند و انرژی را در مناطق اصلی پا برمی گرداند تا راحتی طولانی مدت را به شما ارائه دهد تا در تمام طول روز انرژی داشته باشید. همچنین بالشتک سازی و راحتی فوری را فراهم می کند.

این کفش ها وقتی تمام روز روی پای خود هستید، انرژی شما را حفظ می کند و با جذب شوک، انرژی را برمی گرداند. ضمن آن که حداکثر پشتیبانی و ثبات را در مسیرهای بیرونی فراهم می کند و در حالی که انعطاف پذیری را به حداکثر می رساند ، با زمین سازگار می شود. توصیه می شود برای استفاده روزمره، برای کسانی که بیشتر روز خود را ایستاده یا پیاده روی می گذرانند، از این کفش های فوق العاده برند Timberland استفاده نمایند. توجه داشته باشید که برای خرید این محصولات می توانید با کمک کارشناسان زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود