معرفی برند پوما PUMA

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند پوما

برند پوما یکی از بزرگترین ارائه دهندگان کفش، پوشاک و لوازم جانبی ورزشی سبک در جهان است که در سال ۱۹۴۸ در آلمان تاسیس شده است. گروه PUMA صاحب مارک های PUMA ، Cobra Golf و Tretorn است. این شرکت محصولات خود را در بیش از یکصد و بیست کشور جهان توزیع می کند و بیش از نه هزار نفر در سراسر جهان کارمند دارد. این برند متعهد شده است که با حمایت از خلاقیت، پایداری و صلح، روش هایی را ایجاد کند که دنیا به اصول منصفانه، صادقانه، مثبت و خلاقیت پایبند بماند.

درباره برند پوما

در طول سال ها، برند PUMA به چهار بنای خود وفادار مانده است که شامل میراث، ورزش، نوآوری در فن آوری و طراحی است. این نام تجاری با ایجاد تأثیرات متمایز در ورزش، سبک زندگی و مد، بر ایجاد طرح های متمایز و چشم انداز جهانی در هر طیف محصول متمرکز شده است. این برند به سبک زندگی ورزشی معروف است.

پیشنهاد مطالعه : خرید سیستم های خانه هوشمند

 PUMA به ورزش به عنوان فلسفه ای در مورد زندگی نگاه می کند. نظریه ای که بر تناسب اندام، سلامتی و صرفاً یک زندگی فعال تأکید دارد. از آنجا که ورزش می تواند چیزهای مختلفی برای افراد باشد، برند پوما در سبک های مختلفی وارد می شود، در حالی که عملکرد را به خطر نمی اندازد.

در سال ۱۹۹۳ ، Jochen Zeitz در سن سی سالگی، به عنوان رئیس و مدیرعامل منصوب شد. زیتز مسئولیت اصلی تغییر ساختار جهانی PUMA را که در آن زمان با مشکلات مالی روبرو بود، را داشته و مسئولیت اصلی آن را بر عهده داشته است.

اولین سال فعالیت خود به عنوان مدیرعامل، زمانی که PUMA اولین عملکرد سودآور خود را از سال ۱۹۸۶ ارائه داد. در سال ۲۰۰۹ ، برند PUMA به سود خالص ۱۲۸ میلیون یورو و فروش تلفیقی ۲.۵ میلیارد رسید. Zeitz موفق شد PUMA را از یک مارک ارزان قیمت به یک شرکت موفق و یکی از ۳ مارک برتر در صنعت ورزشی تبدیل کند.

در سال ۲۰۰۷ ، گروه لوکس فرانسوی PPR ، یکی از برترین شرکتهای مد و خرده فروشی در جهان ، بیش از ۶۰ درصد PUMA را به دست آورد. با حمایت این شرک ، برند پوما تصمیم گرفت که موقعیت خود را به عنوان شرکت پیشرو در بازار ورزشی با تمرکز مداوم بر رشد پایدار بلند مدت تقویت کند.

برند پوما

اهداف بلند مدت پوما

با هدف مطلوب ترین و پایدارترین شرکت سبک زندگی ورزشی ، جایگاه PUMA به عنوان یکی از معدود مارک های معتبر، تقویت شده و از فرصت های ارائه شده توسط بازار سبک های ورزشی به طور سیستماتیک در تمام گروه ها و مناطق استفاده شد.

برند PUMA به عنوان یک تامین کننده چند رده، در دسته ها و زمینه های تجاری و بخش هایی متناسب با موقعیت تجاری خاص خود فعالیت می کند و در این حوزه می توان برای شرکت ارزش های دائمی را افزایش داد.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کیبوردهای لیزری از ایبی

تاریخچه رو به رشد پوما

پوما با پشتکار دو برادر با استعداد شروع شد که ساخت کفش های ورزشی را آغاز کردند. رودولف و آدولف داسلر در سال ۱۹۲۴ کارخانه تولید کفش برادران داسلر را تأسیس کردند. برند پوما توسط رودولف داسلر در سال ۱۹۴۸ تاسیس شد و دارایی حاصل از تجارت قدیمی به طور مساوی بین برادران تقسیم شد. در همان سال، پوما اولین بوت فوتبال خود را نیز راه اندازی کرد.

اولین سهم عمده پوما در دنیای فوتبال در سال ۱۹۵۲ بود که Super Atom  اولین بوت فوتبال را منتشر کرد. در سال های بعد، شرکت نسخه پیشرفته ای به نام Brasil را توسعه داد. وقتی تیم برزیل در جام جهانی ۱۹۵۸ سوئد با کفش های ورزشی پوما به پیروزی رسید، به شکوه بین المللی دست یافت.

در ۱۹۶۰  ، برند Puma به دلیل تولید پیشرفته ولکانیزاسیون مشهور شد. این منجر به عملکرد بهتر این برند شد. دهه ۶۰ شاهد برنده شدن ورزشکاران مشهور جهان مانند پله بودند و پوما مدام در کانون توجه بود. آرم گربه های پرش مشهور جهان Puma  که در سال ۱۹۶۷ به جهانیان معرفی شد،  ذهنیت کاریکاتوریست نورنبرگی، لوتز بکز بود.

این آرم در سال ۱۹۷۹ به یک پوما که از گوشه کلمه PUMA خارج می شد، اصلاح شد. در حال حاضر در تمام کفش ها و پوشاک پوما دیده می شود و نشان از کیفیت و توجه فوق العاده به جزئیات دارد. ورزشکاران تامی اسمیت و جان کارلوس، پس از برنده شدن مدال طلا در یک مسابقه ۲۰۰ متر، برند پوما را در مرکز توجه قرار دادند.

برند پوما

آینده پوما

Puma  از جمله تولید کنندگان برتر کفش ورزشی، لباس ورزشی و لوازم جانبی در جهان است. این شرکت بیشتر به خاطر کفش های فوتبال شناخته شده و از ستاره های بین المللی فوتبال مانند دیگو آرماندو مارادونا و لوتار ماتئوس حمایت مالی کرده است.

این شرکت همچنین لباس های ورزشی را ارائه می دهد که طراحی آن توسط لامین کویت، امی گاربرز و دیگران انجام شده است. برند پوما صاحب ۲۵ درصد سازنده لباس ورزشی مارک آمریکایی Logo Athletic است که از لیگ های حرفه ای بسکتبال و فوتبال آمریکا مجوز گرفته است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم یوگا از سایت های خارجی

تعدادی از ورزشکاران کلاس جهانی به ویژه دونده ها و بازیکنان فوتبال به برند جوان پوما کمک کردند تا مورد قبول واقع شود. بازیهای المپیک در سال ۱۹۵۲ در هلسینکی موفقیت چشمگیری برای پوما رقم زد و بازار انگلیس را به روی این شرکت جوان گشود. کمیته المپیک آمریکا در سال ۱۹۵۲ و دوباره در سال ۱۹۵۶ پوما را به عنوان تأمین کننده رسمی کفش خود معرفی کرد. پس از برخی مشکلات اولیه، تجارت صادراتی این شرکت رونق گرفت. کفش های پوما به ۵۵ کشور در پنج قاره ارسال شد و اولین خط تولید مجاز در اتریش افتتاح شد. در سال ۱۹۵۹ شرکت رودلف داسلر به Puma تبدیل شد، زیرا همسر داسلر و دو پسرش، آرمین و گرد، صاحبان بخشی از این شرکت شدند. تا سال ۱۹۶۲ کفش های پوما تقریباً به ۱۰۰ کشور جهان صادر شد و اکنون برند PUMA یکی از برترین برندهای کفش و لباس در سرتاسر دنیا به شمار می آید. َ

برای خرید محصولات این برند از سایت های خارجی و تحویل آن در ایران، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]