تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,آبان,۲۱

معرفی برند ورزشی POC

نویسنده : تیم محتوا

برند ورزشی POC ، برند سوئدی است که در تولید بسیاری از لوازم ورزشی و ایمنی در صدر قرار گرفته است. این برند با کلاه ایمنی و پوشاک ورزشی دوچرخه و اسکی، به عنوان یک آینده‌اندیش در حفاظت از ورزشکاران با سرعت بالا شهرت پیدا کرده است. اکنون با ولوو همکاری می کند تا راحتی را به کالاهای سخت خود وارد کند. POC  ایمنی را به سطح بالاتری ارتقاء می دهد و دائماً مرزهای نوآوری را برای ایجاد برخی از محافظ ترین تجهیزات جهان در پیش می گیرد.

درباره POC

دفتر مرکزی POC در استکهلم بسیاری از عناصر طراحی مشابهی را که در محصولات این برند می‌بینید به اشتراک می‌گذارد. خطوط براق، رنگ‌ های سفید زیاد، رنگ‌ های نارنجی نئونی مشخص را می توانید در تولیدات این برند مشاهده کنید. در طول دهه گذشته، برند ورزشیPOC  خود را به عنوان رهبر جهانی در تجهیزات ایمنی در فضای باز تثبیت کرده است.

این شرکت در زمستان ۲۰۰۵-۲۰۰۶ با اولین کلاه ایمنی خود، Orbic راه اندازی شد. این کلاه که نسخه‌های آن هنوز در خط تولید هستند، برای رفع آنچه که ایتربورن به عنوان کمبودهای ترسناک در کلاه ایمنی بچه‌هایش (پنج و شش سالگی در آن زمان) تصور می‌کرد، ساخته شد.

این محصول، با گوشی ‌های نرم، بدنه ‌های فوم تک ضربه ‌ای و پوسته‌ هایی که به راحتی بر روی سر می نشینند طراحی شده است که بیشتر آنها در محافظت از مغز در تصادفات با سرعت بالا، تقریباً به اندازه فوم مؤثر بودند.

برند ورزشی POC

ورود برند POC به اسکی

در برند ورزشی POC ایتربورن که خود یک مسابقه‌دهنده سابق بود، مشاهده می کند که پیشرفت‌های فن‌آوری اسکی به ورزشکاران اجازه می‌داد سریع‌تر و بالاتر بروند و رویدادهایی مانند بازی‌های زمستانی سخت‌تر شدند.  لوازم جانبی کلیدی ایمنی رعایت نمی شد. بنابراین، او احساس کرد تا نیاز است وارد حیاتی‌ترین و سخت‌ترین بخش صنعت وابسته به مسابقه اسکی شود.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین اسپیکرفون ها در جهان

در سال ۲۰۰۶، پس از آنکه یک اسکی‌باز جوان آمریکایی به نام جولیا مانکوزو با پوشیدن لباس بدنهی سخت جتسون، طلای غول‌ پیکر اسلالوم را در بازی‌های المپیک آن سال به دست آورد، کلاه‌های متمایز در تپه‌های اسکی و پیست‌های مسابقه ظاهر شدند.

چهار سال بعد، POC MIPS را به کلاه اسکی اضافه کرد. فناوری که گفته می‌شود ضربه‌های چرخشی را در تصادف کاهش می‌دهد و اولین شرکتی بود که از این طرح در تجهیزات ورزشی اکتیو استفاده کرد. از آن زمان، برند ورزشیPOC  از مسابقات اسکی منشعب شد و وارد بازارهای جاده و دوچرخه کوهستان شد و در عین حال به ساختن شهرت برای تجهیزات ایمنی با کارایی بالا و نوآورانه ادامه داد.

برند ورزشی POC

ظهور کلاه ایمنی  IceDot

در سال ۲۰۱۳، اولین کلاه ایمنی با سیستم ارتباط اضطراری داخلی IceDot را منتشر کرد که برنامه ریزی شده است تا در هنگام تصادف، مختصات شما را به مخاطبین اضطراری ارسال کند. سال بعد، POC کیت‌های دوچرخه کوهستانی ساخته شده با فوم محافظ VPD را معرفی کرد، ماده‌ای که در اثر ضربه سخت می‌شود و محافظ جامد در سراشیبی را تقلید می‌کند بدون اینکه سفتی یا وزن داشته باشد.

در سال ۲۰۱۵، برند ورزشیPOC  کلاه‌های ایمنی هوشمندی را روانه بازار کرد که با خودروها صحبت می‌کنند و می‌دانند چه زمانی کلاه ایمنی باید تعویض شود و همچنین نمونه اولیه جلیقه کیسه هوا برای مسابقات اسکی را نیز در نظر می گیرد. سپس، در سال ۲۰۱۶، POC یک کیت دوچرخه جاده با چراغ های تعبیه شده در پارچه را به عنوان راهی برای جلوگیری از ایجاد حجم اضافه معرفی کرد.

از پایان سال ۲۰۱۴، POC  ده ها جایزه از جمله شش جایزه Red Dot، پنج جایزه از ISPO و سه جایزه Gear of the Show از خارج را به دست آورده است.

پیشنهاد مطالعه :خرید ایربادهای سنهایزر از آمازون

تمرکز بر راحتی و ایمنی در برند

اکنون برند سوئدی بار دیگر تمرکز خود را به سمت راحتی تغییر داده است. ایتربورن می‌گوید: «ما می‌خواستیم رفتار را مطالعه کنیم: مردم در یک موقعیت خاص چگونه عمل می‌کنند و شهودشان چیست. در عمل، این به معنای توسعه کالاهای سخت بود که برای تأثیرگذاری بر نحوه تفکر و عمل مردم، اعم از ورزشکاران و اطرافیانشان طراحی شده بودند.

مجموعه دوچرخه های جاده ای AVIP POC در برند ورزشی POC بر اساس این فلسفه بنا شده است. با رنگ‌های متضاد روشن و بلوکی و فناوری ایمنی مانند فوم VPD و حسگرهای ارتباطی اضطراری ICE مشخص می‌شود، این کلاه‌های ایمنی، ژاکت‌ها، پیشانی‌ بندها و عینک‌های آفتابی با در نظر گرفتن ایمنی طراحی شده‌اند.

برند ورزشی POC

نمونه های اولیه کلاه ایمنی مسافرتی

خط دوچرخه جاده ای احتمالا بیشترین پتانسیل را دارد. به هر حال، ایمن ماندن به عنوان یک مسابقه‌دهنده اسکی یا دوچرخه‌سوار کوهستانی معمولاً به انتخاب یک ورزشکار بستگی دارد. او اختیار دارد که محدودیت‌های خود را پشت سر بگذارد یا نه.

از سوی دیگر، ایمنی دوچرخه‌سواران جاده‌ای نیاز به امنیت بالاتری دارند. به همین منظور، خط AID 2016 POC با در نظر گرفتن دوچرخه سواران ساخته شد. این مجموعه شامل تعدادی ویژگی از محصولات است که از فناوری دیجیتال استفاده می کنند.

در برند ورزشی POC کلاه ایمنی Corpora با یک شتاب‌سنج داخلی و یک ردیف از پنج LED در پشت وجود دارد که با ترمز گرفتن، روشن‌تر می‌شوند.  POC با یک شرکت سوئدی دیگر به نام Light Flex Technology همکاری کرد تا یک جلیقه دوچرخه با تکه ای از چراغ های آبی و سفید چاپ شده در پشت برای افزایش دید دوچرخه سوار ایجاد کند.

پیشنهاد مطالعه :آیا عکس های با کیفیت در فروش بیشتر در ایبی موثر است؟

برند Corpora قرار است در بهار امسال به فروش برسد، در حالی که جلیقه در اواسط جولای عرضه خواهد شد. Johan Weman، مدیر تجارت دیجیتال و مشارکت در POC می‌گوید: «این فناوری مقیاس‌پذیر است که ما را قادر می‌سازد قابلیت‌های جدیدی را بر روی یک پلتفرم ایجاد کنیم. برای خرید محصولات فوق العاده برند ورزشی POC می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود