معرفی برند ورزشی ونس Vans

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

شرکت ون دورن که در حال حاضر به نام برند Vans شناخته می شود، در سال ۱۹۶۶ آغاز شد و از ابتدا در آناهیم، ​​کالیفرنیا متولد شد. برادران پل و جیمز ون دورن، علاقه مند بودند که کفش را مستقیماً به مشتریان به صورت خرده فروشی ارائه دهند. کسب و کار آنها در شرق برادوی مشتریان را مجذوب خود کرد و با تولید کفش در محل، برای کسانی که به کفش نیاز داشتند، واسطه را حذف کردند. گفته می‌شود که برادران در اولین روز کاری خود، کفش‌های خود را از ابتدا به ۱۲ مشتری فروختند که همگی کفش های برند ونس را در همان بعدازظهر آماده کرده بودند.

برند Vans

مدل های متنوع در برند کتانی ونس

برادران ون دورن با تکیه بر ساختار ساده، یعنی رویه بوم و زیره وافل، در همان ابتدا با معرفی کفش عرشه شماره ۴۴، ظاهری ساده را که خیلی زود توجه اسکیت‌بردبازان محلی را به خود جلب کرد، موجی را ایجاد کردند. در طول دهه ۱۹۶۰ و تا دهه ۱۹۷۰، این برند پیشنهادات خود را از رنگ ها، طراحی مدل هایی با برش ها و اشکال مختلف گسترش داد.

در آن زمان، پیشنهادات Vans به نمادهای عددی بسیار شبیه به اوایل #۴۴ متکی بود. در سال ۱۹۷۶، ایده تونی آلوا و استیسی پرالتا نسخه به روز شده ای از شماره ۴۴ را ایجاد کرد. این جفت توسط یک یقه مچ پا پوشیده شده بود و اکنون به عنوان Era شناخته می شود. به سرعت، برند Vans پیشنهادات خود را از طریق برندسازی امضا، یعنی نوار جاز و آرم Off the Wall گسترش داد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف مدارس برای کودکان

این علامت گذاری، هم شناخت و هم خلاقیت را به همراه داشت و در ادامه تعدادی از به یاد ماندنی ترین کفش های کتانی اسکیت تمام دوران را به نمایش گذاشت. تا به امروز، سبک‌های اصلی از روزهای اولیه در برند ونس تولید می‌شوند، از جمله Old Skool، Sk8-Hi و Slip-On را می توان نام برد

برند Vans

رشد Vans

در طول دوره ظهور، Vans با حمایت اسکیت‌بوردها و مشتریان محلی ساخته شد. اتکای این برند به کفه‌های وافل و ساخت بوم، مأموریتی را که Van Doren شجاعانه به انجام رساند، به اسکیت‌بازان وفادار راحتی مناسب و کشش مناسب تبدیل کرد. در نهایت، سرمایه گذاری Van Dorens نه تنها به صورت محلی ظاهر شد، بلکه توجه طرفداران بسیار دور از آناهیم را نیز به خود جلب کرد.

به زودی، اسکیت بورد نه تنها در سواحل غربی، بلکه در سراسر کشور و در سراسر جهان محبوب شد و دامنه دسترسی برند ونس را گسترش داد و لایه های جدیدی را به مدل کسب و کار آنها اضافه کرد. اسکیت‌بازانی مانند استیو کابالرو به معنای واقعی و مجازی ون‌ها را برای خود می‌ساختند، در حالی که برند Vans در ورزش‌های شدید مشابه از جمله BMX و اسنوبورد نیز در حال افزایش قدرت بود.

 

Vans نه تنها مدل های بیشتری را ارائه می کرد، بلکه تیراژ تولید بیشتری را نیز در برنامه کاری خود قرار داد. در پایان دهه ۱۹۷۰، فروشگاه‌های برند Vans در سراسر سواحل کالیفرنیا وجود داشت که کفش‌های آن در خرده‌فروشی‌های سراسر کشور و خارج از کشور عرضه می‌شد.

پیشنهاد مطالعه :بهترین هدست ریزر در سال ۲۰۲۲

فرهنگ نافذ برند Vans

در طول دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰، انرژی اطراف اسکیت باعث شد که این برند توسط طرفداران فیلم و نوازندگان انواع راک، از جمله گروه‌های پانک و عرضه‌کنندگان متال، مورد استقبال قرار گیرد. معروف است، کفش‌های کتانی Vans در فیلم «Fast Times at Ridgemont High» روی پای شان پن ظاهر شد و با شخصیت ستاره‌ای استونر، جف اسپیکولی، با تخته شطرنجی اسپرت ارائه گردید.

این رونق فرهنگ متقابل باعث شد برند ونس در مغازه ها و مراکز خرید اسکیت در سرتاسر جهان قابل استفاده باشند. به مدت ۱۴ سال، جشنواره موسیقی سیار که توسط شرکت کفش آناهیم حمایت می شد به طرفداران این امکان را می داد که دسترسی به گروه‌هایی از جمله Blink-182 و The Black Eyed Peas داشته باشند. حتی بازیگران مشهور پاپ مانند کیتی پری و پارامور نیز با اجرا در تور The Warped حضور داشتند.

توسعه فعالیت های ونس

در مجموع دهه‌های ۸۰ و ۹۰، ون‌ها با ناملایمات بزرگی روبرو شدند که پیروزمندانه رشد کردند. در سال ۱۹۸۴، برند Vans با وجود افزایش محبوبیت، اعلام ورشکستگی کرد. تا سال ۱۹۸۷، تمام طلبکاران آن پرداخت شده بودند. این برند  با حداکثر استفاده از شتاب، در سال ۱۹۹۱ به صورت عمومی معامله شدند و سهام برند خود را در بازار سهام نزدک عرضه کردند.

در دهه ۱۹۹۰، برند ونس رشد فوق العاده ای را تجربه کرد اما به ریشه های خود وفادار ماند. افزایش تولید محصولات ورزش‌های شدید باعث شد این برند در ESPN در معرض دید قرار بگیرد، در حالی که رشد آلترناتیو راک و پانک پاپ شرکت کالیفرنیایی را به مشتریانی که MTV تماشا می‌کنند، معرفی کرد.  برند Vans در سطح جهانی در حال رشد بود و با شروع هزاره جدید توجه فوربس و جشنواره فیلم ساندنس را به خود جلب کرد.

برند Vans

ایده های جدید برای هزاره جدید

علیرغم تحسین خارجی هالیوود و وال استریت، این برند در سال ۲۰۰۳ با تیم سوارکاران خود به سرتاسر جهان در مسیر اسکیت ثابت ماندند. همانطور که اسکیت بورد در دهه ۲۰۰۰ محبوبیت بیشتری پیدا کرد، برند ونس همچنان طرفداران جدید را جذب کرد و در عین حال به اخلاق اولیه خود وفادار ماند.

در هزاره جدید، برند Vans ،  اسکیت کالیفرنیا از استقبال هنرمندان هیپ هاپ بهره مند شد. افرادی مانند لیل وین، کانیه وست و لوپ فیاسکو اغلب مدل‌های کلاسیک از انواع Vans را می‌پوشیدند، در حالی که لباس اوکلند The Pack یک تک‌آهنگ پرطرفدار بر اساس برند محبوب منتشر کرد.

پیشنهاد مطالعه :خرید بهترین کیف مدارس برای کودکان

پالت‌های رنگی جسورانه مدل‌هایی مانند Sk8-Hi با یک مصرف‌کننده جوان صحبت می‌کرد، در حالی که قیمت قابل دسترس طرح‌های آزمایش‌شده زمان خرید و لوازم جانبی آن‌ها را آسان می‌کرد.

دنیای مد اواخر دهه با طراحانی مانند مارک جیکوبز و جونیا واتانابه، همراه بود. علاقه مجدد به Vans نه تنها در هیئت مدیره، بلکه در محیط های معمولی به تولد Vault توسط برند Vans کمک کرد و زمینه را برای مجموعه ای از همکاران فراهم کرد تا لباس های کلاسیک را ارائه کرده و همچنین به خرده فروشان اجازه داد کفش های مذکور را با چرم لوکس و جیر صاف عرضه کنند. برای خرید این محصولات از سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]