معرفی برند لوازم جانبی صوتی  Beyerdynamic

معرفی برند
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

برند Beyerdynamic

اوژن بایر خالق برند Beyerdynamic در سال ۱۹۰۳ در سن پترزبورگ متولد شد. والدین آلمانی وی بعداً به استکهلم سوئد نقل مکان می کنند و در هجده سالگی، به عنوان مهندس برق از استکهلم به برلین نقل مکان می کند که به عنوان فرصتی برای یک ذهن جوان باهوش بود. در سال ۱۹۲۴ او در برلین Elektrotechnische Fabrik Eugen Beyer را تاسیس کرد، شرکتی که با ساخت و توسعه تقویت کننده ها و بلندگوها برای اولین فیلم های دارای صدا در حدود سال ۱۹۲۶ شروع به کار می کرد.

یک دهه بعد در سال ۱۹۳۷ این شرکت DT 48 را برای اولین بار به بازار عرضه می کند. هدفون مدل DT 48 برای مدت ۵۶ سال و با تغییرات اندکی تولید می شود. بسیاری از دستاوردهای فنی دیگر در ضبط و تولید صدا، پایه و اساس این شرکت جهانی است.

استقرار Beyerdynamic در هایلبرون

فعالیت های برند Beyerdynamic در هایلبرون ۱۹۶۵ با تقریباً ۳۵۰ کارمند در بخش های مختلف، تحقیقات و توسعه داخلی انجام می شود و هنوز هم در Heilbronn ، آلمان محصولات تولید می کند. این شرکت افتخار می کند که این صنعت به محصولات آنها اختصاص دارد و آرم ساخت آلمان اهمیت کارمندان متخصص خود را که کیفیت محصول نهایی را کاملاً زیر نظر دارند، بیشتر برجسته می کند. این روزها تعداد کمی از شرکت ها می توانند این کار را انجام دهند. اوژن بیر در سال ۱۹۵۹ درگذشت، خانواده او هنوز هم پس از بیش از ۹۰ سال صاحب این شرکت هستند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین گوشی تلفن بی سیم از سایت های خارجی

هدفون هایی شگفت انگیز

هدفون DT48 که از سال ۱۹۳۷ تا پایان ۲۰۱۲ تولید شده است که یک منظره غیرمعمول در جهان مشتری مداری است. کمتر شرکتی می تواند در مورد تولید کالای مصرفی برای مدت طولانی فخر فروشی کند. مدل DT 48S تقریباً در سال ۱۹۶۴ منتشر شد، در همان زمان پاسخ فرکانسی آن از ۱۶ تا ۱۸۰۰۰ هرتز دقیقاً مانند DT48 بود، در سال ۱۹۷۱ پاسخ فرکانس تا ۲۰۰۰۰ هرتز افزایش یافت.

برند Beyerdynamic مدل DT 480 دارای امپدانس ۲۰۰ اهم است، با پاسخ فرکانسی از ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز ارائه شده است، این هدفون های استریو از بسیاری جهات با مدل DT 100 که دارای امپدانس ۴۰۰ اهم و پاسخ فرکانس از ۳۰ هرتز است، مشابه هستند. این در حالی است که امپدانس مدل DT 900 600 اهم ، با پاسخ فرکانسی از ۳۰ تا ۱۸۰۰۰ هرتز بود.

برند Beyerdynamic

هدفون فراگیر Quadrophonic

اینها محصولی از پیشرفت های صوتی دهه ۷۰ این هدفون های چهارگانه باعث تولید رسانه های رمزگذاری شده با صدای فراگیر می شود. با نگاهی به کیفیت تکنولوژی فعلی تسلا می توان چیزهای شگفت انگیزی را در صورت ادامه تولید هدفون های الکترواستاتیک تصور کرد. همچنین امپدانس مدل DT 220 400 اهم و پاسخ فرکانسی آن از ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز بود. این هدفون های پشت بسته بسیار محکم احتمالاً الهام بخش طراحی DT 770 بوده اند.

در میان هدفون های برند Beyerdynamic در سال ۱۹۷۶ دو محصول DT 440 / DT 444  دوقلوهای نقره ای که دارای طراحی مشابه هستند، عرضه شد. DT 440 یک هدفون استریوی دینامیکی سیمی با امپدانس ۶۰۰ اهم و پاسخ فرکانسی از ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز بود. DT 444 Infraphone یک مدل بی سیم بود که برای کار کردن به یک فرستنده مادون قرمز احتیاج داشت. همچنین یک مدل به نام DT 441 وجود داشت.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مواد تقویت کننده رشد گیاهان

تولید محصولی افسانه ای

در سال ۱۹۸۰ DT 880 افسانه ای متولد شد. عرضه DT 880 به عنوان یک پیشرفت در کیفیت هدفون های دینامیک اثبات می شود. برند Beyerdynamic عملکرد این مدل را با هدفون های الکترواستاتیک مقایسه کرد که چیزی در آن زمان در این کیفیت شنیده نشده بود.

در دهه ۸۰ ، ۳ نسخه از مدل DT 880 تولید شد، استودیو ، مانیتور و نسخه های استاندارد که هر یک بازار هدف متفاوتی داشتند. آنها از نظر طراحی، انتخاب ساخت و پاسخ فرکانس کمی بین یکدیگر اختلاف داشتند. مدل Studio دارای پاسخ فرکانسی از ۵ تا ۳۵۰۰۰ هرتز ، مانیتور از ۵ به ۳۰۰۰۰ هرتز و نسخه استاندارد تا ۲۵۰۰۰ هرتز بود. همه مدل ها دارای امپدانس ۶۰۰ اهم هستند. محصول قدیمی DT 880 اکنون یکی از کالاهای کالکشن است، بعد از بیش از ۳ دهه برخی هنوز آن را می پسندند.

در دهه ۸۰ بایرداینامیک مدل هایی داشت که متأسفانه توسط افسانه DT 880 تحت الشعاع قرار گرفت. حدود ۱۹۸۴ هدفون DT 660 MKII دارای پاسخ فرکانسی از ۱۵ تا ۲۵۰۰۰ هرتز با امپدانس ۶۰۰ اهم بود. DT 550 دارای پاسخ فرکانسی از ۱۰ تا ۲۲۰۰۰ هرتز همچنین با امپدانس ۶۰۰ اهم و در نهایت ، DT 330 MKII دارای امپدانس ۴۰ اهم و پاسخ فرکانس از ۱۵ تا ۱۸۰۰۰ هرتز بود. همه مدل ها مشخصات بسیار قابل احترامی داشتند، بنابراین بسیاری از مجموعه داران هنوز آنها را می خواهند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین کرم برای رفع خشکی پوست و مو

همچنین در سال ۱۹۸۵ هدفون DT 770 از  برند Beyerdynamic بهترین انتخاب نوازنده ها شد. مدل پشت بسته DT 770 نیز به تنهایی به افسانه تبدیل می شود. نسخه بسیار قوی Pro هنوز توسط علاقه مندان موسیقی در هر نقطه از جهان گرامی داشته می شود. پاسخ فرکانس ۱۰ تا ۳۰۰۰۰ هرتز و امپدانس ۶۰۰ اهم نیز احتمالاً دلایل بسیار خوبی بود که این مدل در استودیوهای ضبط راه یافت.

برند Beyerdynamic

مدل های به روز شده برند Beyerdynamic

در سال ۲۰۱۶ هدفون DT 1990 Pro تکامل مدل پشت باز DT 990 شد. مشخصات آن همان DT 1770 Pro است. از سویی دیگر هدفون های Xelento با درایورهای فن آوری کوچک تسلا ، با پاسخ فرکانسی از ۸ تا ۴۸۰۰۰ هرتز و امپدانس ۱۶ اهم عرضه می شوند.

پیشنهاد مطالعه : خرید آمازون الکسا

لازم به ذکر است که برند Beyerdynamic در سال ۲۰۲۴ یکصد ساله خواهد بود و با رویکرد این برند، به حتم محصولات بسیار خوبی در راه هستند. شما می توانید برای تهیه و خرید هدفون های با کیفیت ساختاری و عملکرد صوتی بالای این برند نام آشنا از سایت های خارجی اقدام کرده و برای پرداخت ارزی و تحویل در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]