تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,تیر,۲۰

معرفی برند فیلیپس و تاریخچه آن

نویسنده : تیم محتوا

فیلیپس

Royal Philips NV یک شرکت فناوری است که در بازارهای بهداشت، روشنایی و رفاه مصرف کننده فعالیت دارد. فیلیپس بخش بهداشت و درمان سیستم های تصویربرداری، مراقبت از بیمار و انفورماتیک بالینی، راه حل های مراقبت های بهداشتی در منزل و خدمات مشتری را ارائه می دهد. بخش شیوه زندگی مصرف کننده شامل سلامتی و تندرستی، مراقبت شخصی، لوازم خانگی، تلویزیون، چندرسانه ای صوتی و تصویری و لوازم جانبی است.

بخش روشنایی شامل لامپ ها، چراغ های روشنایی مصرف کننده و حرفه ای، سیستم ها و کنترل های روشنایی، روشنایی خودرو، دیودهای ساطع کننده نور LED است. بخش نوآوری، گروه و خدمات از طریق مراکز خدمات مشترک بخش های عملیاتی را پشتیبانی می کند. این شرکت توسط آنتون فردریک فیلیپس و جرارد لئونارد فردریک فیلیپس در سال ۱۸۹۱ تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در آمستردام هلند است.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی

تاریخچه فیلیپس

در ابتدای سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس و پدرش، شرکت فیلیپس راه اندازی و تاسیس شد. فردریک، یک بانکدار مستقر در Zaltbommel ، خرید و راه اندازی یک ساختمان خالی در آیندهوون را تأمین مالی کرد، جایی که این شرکت در سال ۱۸۹۲ تولید لامپ های رشته ای کربن و سایر محصولات الکتروتکنیک را آغاز کرد که اکنون به عنوان موزه استفاده می شود.

در سال ۱۸۹۵ ، پس از چند سال دشوار و در نزدیکی ورشکستگی، آنتون برادر کوچک جرارد را وارد کرد. اگرچه او مدرک مهندسی کسب کرده بود، آنتون کار خود را به عنوان نماینده فروش آغاز کرد. به زودی، او شروع به مشارکت در بسیاری از ایده های مهم تجاری کرد.

با ورود آنتون، تجارت خانوادگی به سرعت در حال گسترش بود، در نتیجه در سال ۱۹۰۷ شرکت Philips  در آیندهوون تاسیس شد و در سال ۱۹۱۲ توسط بنیاد فیلیپس و پس از آنکه جرارد و آنتون مشاغل خانوادگی خود را تغییر دادند، پایه های شرکت چند ملیتی الکترونیک بعدی را بنا نهادند.

در دهه ۱۹۲۰ ، این شرکت تولید محصولات دیگری مانند لوله های خلا را آغاز کرد. در سال ۱۹۳۹ آنها ریش تراش برقی خود را با نام Philishave معرفی کردند. همچنین چاپل رادیویی با بلندگو داخلی است که در اوایل دهه ۱۹۳۰ طراحی شده است.

فیلیپس

محصولات فیلیپس

در ۱۱ مارس ۱۹۲۷ فیلیپس با ایستگاه رادیویی موج کوتاه PCJJ روی آنتن رفت که در سال ۱۹۲۹ توسط PHOHI به آن پیوست که به زبان هلندی، اندونزی، انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی برای بقیه جهان پخش می کرد. فیلیپس به عنوان بخشی از بازنگری در بازاریابی، یک طرح جدید و یک آرم اصلاح شده را معرفی کرده است که نشان می دهد فعالیت های آینده چگونه با محصولات خود بر زندگی مردم تأثیر می گذارد.

همچنین Philips  یک پلتفرم آنلاین راه اندازی کرده است که میزبان فیلم هایی خواهد بود که توضیح می دهد چگونه محصولات مراقبت های بهداشتی و محصولات و خدمات داخلی باعث افزایش زندگی می شود. این شرکت از سال ۲۰۱۲ که اولین مدیران بازاریابی محلی خود را به کار گرفت، به جای تلاش برای اجرای کلیه ارتباطات به طور متمرکز ، در حال تنظیم بازارهای خود برای آماده سازی برای تغییر است.

این شرکت همچنین در طی سال های اخیر تغییر محصولات خود را تغییر داده است، سبد الکترونیکی مصرفی خود را کاهش داده و بیشتر به سمت سلامتی شخصی و فضای رفاه پیش رفته است. این در حالی است که  فیلیپس توافق کرد که در ماه ژانویه تجارت صوتی و تصویری خود را به قیمت ۱۵۰ میلیون یورو به شرکت Funai Electric ژاپن بفروشد.

فیلیپس قصد دارد دامنه جدید سطح بالا عمومی خود را راه اندازی کند. این بدان معناست که در فضای مارک تجاری به سایر شرکت ها مانند AXA و BMW خواهد پیوست.  اطمینان از اینکه philips به ابزاری موفق برای تعامل آنلاین با مشتریان، شرکا و جامعه وسیع تبدیل می شود، دارای اهمیت است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین پروژکتورهای گلکسی

فعالیت های بشر دوستانه فیلیپس

امروزه در صنعت مراقبت از دهان و دندان ، دندانپزشکی نقش مهمی دارد. به دلیل COVID-19 ، بسیاری از افراد مدت زیادی است که نمی توانند به دندانپزشک و متخصص بهداشت دندان مراجعه کنند، با این حال آنها می دانند که معاینات منظم برای حفظ سلامت دهان و تشخیص مشکلات احتمالی در مراحل اولیه مهم است. تله دندانپزشکی Philips Sonicare اکنون در دسترس دندانپزشکان است.

با امکان دادن به متخصصان دندانپزشکی برای ارتباط با بیماران خود به طور مجازی ، اقدامات دندانپزشکی می تواند تداوم خدمات را با مشاوره مراقبت از دهان و دندان و بررسی های بهداشتی برای ارزیابی مسائل بهداشت دهان و دندان مانند بیماری های لثه، حفره ها ، التهاب و موارد دیگر فراهم کند.

دهان سالم نه تنها به معنای مسواک زدن به عنوان بخشی از برنامه روزمره است ، بلکه به معنای تمیز کردن دندان ها (حدود ۴۰٪ از سطح دندان های ما) و تمیز کردن زبان است. با استفاده از مسواک های قدرتمند متصل به هم و با استفاده از فناوری هوشمند و صوتی ، Philips Sonicare Power Flosser که به زودی راه اندازی می شود و راه حل های پیشرفته مراقبتی، افراد قادر به مراقبت از دهان خود هستند.

فیلیپس

فیلیپس در مواقع دشوار کمک می کند

از ابتدای بارداری تا تولد و مراقبت از نوزادان، Philips والدین را حمایت می کند. حتی از آنجا که مراجعه منظم به کلینیک های قبل از بارداری و نوزادان آسان و در دسترس نبوده، با مشاوره و اطلاعات تخصصی که به مرحله رشد کودک آنها اختصاص یافته و متناسب با شرایط COVID-19 است، برنامه ها و خدمات درون برنامه ای Philips Pregnancy + Baby  والدین را درگیر اطلاعات می کنند.

پیشنهاد مطالعه : نکات مهم در خرید لباس کودک

این برند با توجه به قدمت و شهرتی که در بازار برای خود رقم زده است، می تواند شاهد رشد و گسترش هر روزه در سطح جهانی بوده و خدمات بالایی را به خریداران و مشتریان وفادار خود دهد. برای خرید محصولات فیلیپس می توانید با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود