تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,آذر,۲۹

معرفی برند ایسوس

نویسنده : تیم محتوا

برند ایسوس

یکی از شرکت های موفق و معتبر جهانی که در حوزه رایانه و تجهیزات جانبی آن فعالیت های گسترده ای در تمامی دنیا داشته و توانسته است پیشرفت سریعی را تجربه کند، برند ایسوس است. این شرکت در سال ۱۹۹۰ توسط مهندسی کامپیوتر تایوانی تاسیس شد. در اینجا به معرفی برند ایسوس و محصولات آن می پردازیم.

شرکت ایسوس در ابتدای فعالیت خود، مادربورد تولید می کرد و از تعداد کمی پرسنل تولید برخوردار بود. اما دیری نگذشت که به عنوان بزرگ ترین کمپانی های تولید رایانه در تمامی دنیا مطرح شد و محصولاتی همچون لپ تاپ، سیستم سرور، کارت ویدئو، نمایشگرهای LCD تلفن همراه، قطعات شبکه، دستگاه های اینترنت، رایانه جیبی و بسیاری دیگر از لوازم جانبی در این حوزه را در لیست تولیدات خود وارد نمود. برای خرید محصولات ایسوس از سایت آمازون، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

پیشنهاد مطالعه : ۷ سایت برتر خرید آنلاین سال ۲۰۲۰

روند رشد برند Asus

مرکز برند ایسوس در کشور تایوان و در شهر تایپه تاسیس شده است اما این شرکت توانسته است حوزه فعالیت های خود را گسترش داده و در تمامی دنیا، خدمات و کالاهای حوزه دیجیتال خود را معرفی کرده و ارائه نماید. یکی از محصولاتی که در دنیا به نام این کمپانی شناخته شده و معتبر است، تولید مادربورد است که توانسته است بیشترین سطح فروش این محصول را در دنیا به خود اختصاص دهد.

از سویی دیگر این برند با تولید رایانه های Eee PC نیز قدم به بازار گذاشته و در خصوص این محصول پیشرفته و کارآمد، جوایز بسیاری را از آن خود کرده است. این نوت بوک های سبک و ارزان قیمت، برای کسانی طراحی شد که به ابزارهای حرفه ای در رایانه نیازی نداشته و با استفاده از اینترنت می تواند بسیاری از امکانات را برای کاربر خود ایجاد نماید.

پس از تولید این محصول فوق العاده و فروش بسیار بالایی که در تمامی سطح جهان به خود اختصاص داد، برندهای دیگری نیز اقدام به تولید آن کرده و محصولاتی مشابه را به بازار عرضه نمودند که برخی از آن ها توانستند با ارائه محصولاتی متفاوت، از تولیدات ایسوس نیز سبقت بگیرند. اما بخش توسعه و تحقیق ایسوس همچنان با ارائه محصولاتی مانند آی پد و یا نوت بوک های سه بعدی که نیازی به عینک نداشت، همچنان یکی از شرکت های مطرح و معتبر در این حوزه بوده و فعالیت های خود را ارتقاء بخشیده است.

برند ایسوس

مین بورد ایسوس

همان گونه که اشاره شد، برند ایسوس توانسته است برترین مین بوردهای دنیا را عرضه کرده و در فناوری دیجیتال در سرتاسر دنیا، حرف اول را بزند. امروزه بسیاری از مادربوردهای دنیا را برند Asus تامین کرده و در این خصوص از شهرت جهانی برخوردار است.

تلفن های همراه ایسوس

یکی از اقدامات مهمی که در سال ۲۰۰۶ برند Asus انجام داد، تولید تلفن های همراه بود که محصولی زیبا و با کیفیت به بازار عرضه شد. گوشی های متنوع ایسوس در رنگ بندی متنوعی و با اندازه های چهار، پنج و شش اینچ و در دسته بندی های Ponepad، Zenfon و Padpone راهی بازار بزرگ موبایل شد.

برند ایسوس

دیگر تولیدات برند Asus

از دیگر محصولاتی که این شرکت در دنیا عرضه داشته است می توان به کارت های گرافیکی ، تبلت و اسمارت فون ها اشاره نمود. کیفیت و تنوع در این محصولات ایسوس باعث شده است که بتواند سطح فروش بالایی را به خود اختصاص داده و موفقیت های زیادی را دریافت کند.

حضور موفق برند ایسوس در پنج قاره با محصولات بی نظیرش، باعث شده است که در صنعت تکنولوژی یکی از مطرح ترین و بزرگ ترین شرکت ها به شمار آید. در صورتی که قصد دارید از محصولات ایسوس خرید کنید، می توانید به سایت آمازون مراجعه کرده و طبق نیاز خود، مشخصات آن ها را بررسی کرده و مدل دستگاهی را که مدنظر دارید خرید نمایید. برای تکمیل فرآیند خرید از آمازون می توانید از زاکولا یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیف گلف از آمازون

حضور ایسوس در ایران

نکته قابل توجهی که در خصوص برند Asus مطرح است این است که در بدو ورود فناوری های دیجیتالی در ایران، این برند یکی از پیشتازان بوده و با ورود محصولات و تکنولوژی های بسیاری، توانست به رشد و ظهور این صنعت در ایران کمک شایانی داشته باشد.

محصولاتی با کیفیت و حضور موفق نمایندگی های ایسوس در ایران باعث شده است که در میان کاربران ایرانی دارای محبوبیت بالایی بوده و آن را به عنوان یک برند قابل اطمینان بشناسند. نمایندگی های فروش برند ایسوس در ایران و در تمامی شهرهای آن وجود دارد. برای دسترسی به تکنولوژی های به روز این برند و خرید محصولات اصل و اورجینال آن، می توانید از طریق زاکولا و در سایت آمازون اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود