تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,مهر,۲۵

مطالعه Gallup و AWS نشان می‌دهد که مهارت‌های دیجیتال باعث پیشرفت افراد، سازمان‌ها و اقتصادها می‌شود.

نویسنده : تیم محتوا

تأثیر گسترده افزایش دانش فنی دلیلی است که آمازون صدها میلیون دلار برای ارائه آموزش رایگان رایانش ابری به ۲۹ میلیون نفر در سراسر جهان تا سال ۲۰۲۵ متعهد می شود. برای به دست آوردن درک عمیق تر از ارزش مهارت های دیجیتال و اینکه چگونه می توانند زندگی را متحول کنند، گالوپ و AWS برای انجام بزرگترین نظرسنجی بین المللی در نوع خود، با نظرسنجی از نزدیک به ۳۰۰۰۰ کارگر و ۹۳۰۰ مدیر استخدام در ۱۹ کشور همکاری کردند.

به‌علاوه، برای ارزیابی مهارت‌های مورد نیاز کارفرمایان امروزی، گالوپ داده‌های Lightcast که قبلاً Emsi Burning Glass نام داشت را در مورد همه مشاغل آگهی ‌شده در ۳۳ کشور از اواسط سال ۲۰۲۱ تا اواسط سال ۲۰۲۲ تجزیه و تحلیل کرد. یافته‌های کامل در مطالعه مهارت‌های دیجیتال جهانی AWS 2022 مزایای اقتصادی نیروی کار با فن‌آوری در دسترس است.

همانطور که فناوری اطلاعات به تغییر زندگی و کار ما ادامه می‌دهد، تحقیقات جدید گالوپ و خدمات وب آمازون (AWS) مزایای اقتصادی، نوآوری و عملکرد فوق‌العاده‌ای را که سرمایه‌گذاری در مهارت‌های دیجیتال پیشرفته برای کارگران می‌تواند فراهم کند، روشن می‌کند.

این تحقیقt بخشی از تعهد مستمر آمازون برای ارائه آموزش رایگان مهارت‌های رایانش ابری به ۲۹ میلیون نفر تا سال ۲۰۲۵ – پنج بینش کلیدی را ارائه می‌کند. مهارت های دیجیتال مزایای اقتصادی زیادی به همراه دارد. مهارت های دیجیتال برای کارگران و صنایع درآمد و حق بیمه ایجاد می‌کند.

این به سرعت به ارزش جهانی عمده اضافه می کند. داده‌ها نشان می‌دهند که مهارت‌های دیجیتال پیشرفته به تنهایی – مانند معماری ابری و توسعه نرم‌افزار با افزایش درآمد و بهره‌وری کارگران، تولید ناخالص داخلی جهانی (GDP) سالانه را حدود ۶.۳ تریلیون دلار افزایش می‌دهد.

علاوه بر این، شرکت ‌هایی با سطوح بالای استفاده از مهارت‌های دیجیتال درآمد سالانه‌ای را گزارش می‌کنند که تقریباً ۱۶۸ درصد بیشتر از شرکت‌هایی است که از مهارت‌های دیجیتال استفاده نمی‌کنند. کارگران نیز مزایا را می بینند. در ۱۹ کشور نمونه، کارگران با مهارت‌های متوسط، از جمله درک مفاهیم ابری و توانایی استفاده از ابزارهایی مانند وب‌سایت ‌های کشیدن و رها کردن، ۴۰ درصد بیشتر از افراد دارای مهارت‌های دیجیتالی اولیه مانند ایمیل و پردازش کلمه درآمد کسب کردند. برای افراد دارای مهارت های پیشرفته، از جمله استفاده از زبان های برنامه نویسی، تفاوت در درآمد به ۶۵٪ افزایش یافت.

مطالعه Gallup و AWS نشان می‌دهد که مهارت‌های دیجیتال باعث پیشرفت افراد، سازمان‌ها و اقتصادها می‌شود.

با افزایش دانش مهارت های دیجیتال، مزایای کارگران افزایش می یابد.

کارمندان ارزش مهارت‌های دیجیتال را می‌دانند و تقریباً همه (۹۸٪) موافق هستند که آموزش در یک مهارت دیجیتال برای حرفه آنها مفید بوده است. بیش از سه چهارم (۷۷ درصد) کارکنان دیجیتال بسیار علاقه مند به یادگیری مهارت های دیجیتال جدید هستند. این خبر خوبی برای کارمندانی است که همچنان به ابراز چالش در یافتن استعدادهای واجد شرایط ادامه می دهند. بیش از دو سوم از شرکت ها (۷۰٪) در مورد نقش هایی که نیاز به مهارت های دیجیتالی دارند، چالش های استخدام را گزارش می کنند.

علاوه بر این، این نظرسنجی ارتباط معناداری را بین تسلط بر مهارت های دیجیتال و افزایش رضایت شغلی کارکنان نشان می دهد. تقریباً از هر چهار نفر (۷۲%) از کارگران دارای مهارت‌های دیجیتال پیشرفته، شغل خود را نزدیک به ایده‌آل ارزیابی می‌کنند، در حالی که کمتر از نیمی از کارگران با مهارت‌های دیجیتال پایه (۴۳%) هستند. به طور مشابه، کارگران با مهارت های دیجیتال پیشرفته سطوح بالاتری از امنیت شغلی (۷۲٪ در مقابل ۴۸٪) را بیان کردند.

سرمایه‌گذاری در مهارت‌های دیجیتال سود زیادی برای کسب‌وکارها به همراه دارد.

تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که سازمان‌هایی که مهارت‌های دیجیتال پیشرفته، فناوری‌های دیجیتال و فناوری‌های ابری را ادغام می‌کنند، به طور مداوم از همتایان غیر دیجیتالی بهتر عمل می‌کنند. شرکت‌هایی که افراد دیجیتال پیشرفته مانند مهندسان ابر و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار را استخدام می‌کنند، در مقایسه با شرکت‌هایی که فقط از فناوری‌های دیجیتال پایه مانند ایمیل و برنامه‌های پیام‌رسانی استفاده می‌کنند، حدود ۵۰ درصد بیشتر احتمال دارد که در دو سال گذشته نوآوری خود را گزارش کنند.

علاوه بر این، ۶۶ درصد از شرکت‌هایی که بخشی یا بیشتر کسب‌وکار خود را در فضای ابری اداره می‌کنند، در دو سال گذشته محصولات یا خدمات نوآورانه‌ای را گزارش کرده‌اند که این نرخ پنج برابر بیشتر از شرکت‌هایی است که از ابر استفاده نمی‌کنند و برنامه‌ای برای پذیرش آن در فضای ابری ندارند.

۵G، ارز دیجیتال و Metaverse

در حالی که بیشتر سازمان ‌ها می‌گویند استخدام برای مهارت‌های دیجیتالی مورد نیازشان یک چالش است، آنها همچنین باید برای چالش‌های استخدام در آینده آماده شوند. نوآوری فن آوری های جدید و مخرب هیچ نشانه ای از توقف را نشان نمی دهد.

هنگامی که از آنها پرسیده شد که چقدر احتمال دارد که ۱۰ فناوری نوظهور در آینده به بخشی استاندارد از تجارت آنها تبدیل شوند، ۶۵٪ از کارفرمایان جهانی احتمال حداقل یک فناوری را در مقیاس صفر تا ۱۰ به عنوان هشت یا بالاتر ارزیابی کردند. بیش از نیمی از آنها (۵۲ درصد) معتقدند که چندین فناوری استاندارد خواهند شد و ۱۱ درصد معتقدند که هر ۱۰ فناوری در آینده بخشی از تجارت سازمان آنها خواهند بود. اطلاعات بیشتر را از زاکولا دریافت کنید.

 

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود