خرید محصولات ورزشی نایک

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

 

برند نایک، شرکتی است که به یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها در ورزش تبدیل شده که فعالیتش با یکی از دوندگان دانشگاه اورگان شروع شد که کفش‌های وارداتی را از پشت ماشینش می‌فروخت. اکنون شما می توانید به راحتی برای خرید محصولات ورزشی نایک ، از طریق سایت های خارجی اقدام کرده و در این خصوص، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

شروع فعالیت نایک

فیل نایت شرکت Blue Ribbon Sports را در سال ۱۹۶۲ برای فروش کفش های Onitsuka در ایالات متحده شروع کرد و تا سال ۱۹۶۴ مربی سابقش بیل باورمن به او پیوست.  این برند شروع به آزمایش طرح‌های جدید کفش‌های مخصوص دویدن کردند و از آن زمان این روند، یکی از مشخصه‌های نایک بوده است. نایک که اکنون یک غول جهانی است، تعهد قوی خود را برای ایجاد کفش‌هایی که به دوندگان کمک می‌کند تا سریع‌تر و بیشتر حرکت کنند، حفظ کرده است.

پیشنهاد مطالعه : معرفی محصولات اورال بی

موفقیت های اولیه به شرکت که در سال ۱۹۷۸ نام خود را به نایک تغییر داد، کمک کرد تا جایگاه خود را در بین دوندگان تثبیت کند. در سال ۱۹۷۲، نایت و باورمن، کورتز، یکی از نمادین ترین کفش های نایک را عرضه کردند. کورتز که برای سبک‌تر و مقاوم‌تر بودن در برابر آب نسبت به سایر کفش‌های کتانی طراحی شده بود، برای زیره‌ی میانی بالشتک‌دار EVA، ویژگی جدیدی که راحتی بی‌سابقه‌ای را به دوندگان می‌داد، طرفدارانی را به دست آورد که همواره خرید محصولات ورزشی نایک را در برنامه خود دارند.

یکی دیگر از اختراعات قابل توجه نایک در این دوره، طراحی زیره هوا بود که دارای کیسه ای پر از هوا در قسمت میانی آن بود تا ضربه را جذب کند. این کفش در سال ۱۹۷۸ روی کفش Air Tailwind عرضه شد، اما نایک به اصلاح طراحی ادامه داد و در سال ۱۹۹۵ بالشتک زوم ایر را منتشر کرد. این فناوری در کفش‌های ایر زوم امروزی نیز ادامه دارد.

محصولات ورزشی نایک

ساختارهای فوقانی پیشرفته نایک

بسیاری از کفش‌های نایک از ساختار رویه Flyknit استفاده می‌کنند که در آن یک نخ سبک وزن در برخی از قسمت‌های کفش محکم و در قسمت‌های دیگر آزاد بافته می‌شود. بافت گشاد به کفش اجازه می دهد تا برای راحتی بیشتر با پای شما خم شود و بافت تنگ در قسمت های کلیدی که به آن نیاز دارید پشتیبانی می کند. اخیراً، نایک مواد Atomknit را در Alphafly Next معرفی کرد. این پارچه با کشش پارچه فلایکنیت ساخته می‌شود و در نتیجه رویه آن سبک‌تر است. همچنین Vaporweave وجود دارد، ترکیبی از TPU و نایلون که سبک تر از Flyknit است و همچنین رطوبت را جذب نمی کند، بنابراین باران و عرق آن را سنگین نمی کند. می توانید برای خرید محصولات ورزشی نایک از طریق زاکولا اقدام کنید.

برترین مدل های نایک

Air Zoom Pegasus 37

تقریباً همه چیز در آخرین نسخه Pegasus محبوب جدید است. فوم Cushlon که در تکرارهای قبلی استفاده شده بود با فوم React که سبک‌تر، بادوام‌تر و پاسخ‌دهنده‌تر است، جایگزین شده است و یک واحد جدید و فوق‌العاده زوم ایر جلوی پا، بازگشت انرژی بیشتری را در هنگام باز کردن انگشت ارائه می‌دهد.

نایک تغییرات دیگری را نیز انجام داد. واحد Zoom Air در مدل زنانه روی فشار کمتری تنظیم شده است که باعث می‌شود سفت‌تر و کمی نرم‌تر شود و رویه‌های مردانه اکنون از یک بند داخلی میانی پا برای تناسب بیشتر استفاده می‌کنند. این مدل را نیز با نسخه‌های Trail 2 و Trail 2 GTX که اخیراً منتشر شده‌اند، انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین هدفون های بلوتوث در سال ۲۰۲۲ 

ZoomX Pegasus torbo2

این مدل که نسخه‌ای پیشرفته و سرعت‌گرا از Pegasus است، ترکیب برنده فوم‌های ZoomX و React را که در نسل اول یافت می‌شود، حفظ می‌کند. می توانید خرید محصولات ورزشی نایک را از طریق سایت های خارجی تجربه کنید. آنها با هم جذب شوک استثنایی و بازگشت انرژی را ارائه می دهند، بنابراین کفش احساس راحتی و سریع می کند. رویه مش نازک جدید مشکلاتی دارد. حداقل ساپورت پاشنه آن به این معنی است که باید بند ها را به سمت پایین بکشید تا محکم شوند، اما زبانه به اندازه کافی ضخیم یا بلند نیست تا از تحریک توری ها جلوگیری کند.

محصولات ورزشی نایک

ZoomX Vaporfly Next

آخرین نسخه Vaporfly ، دارای فوم زوم ایکس سبک تر و فنری در قسمت جلویی پا، افت کمتر و زیره لاستیکی ضخیم تر با شیارهای عمیق تر برای انتقال آب است. عملکرد بهتر در سرعت های ملایم تر، جهش بیشتر به لطف فوم اضافه شده و کشش بهتر در شرایط مرطوب دارد. نایک همچنین از رویه جدیدی استفاده کرد که سبک تر از Flyknit و Flymesh  است.

این ساختار جدید که Vaporweave نام دارد، ترکیبی از پلیمرهای ترموپلاستیک و نایلون است که مانند فلایکنیت آب را جذب نمی‌کند و بند کفش‌ها اکنون به سمت جانبی منحرف شده‌اند که فشار را از رگ‌های خونی در بالای کفش می‌گیرد. هنگام خرید محصولات ورزشی نایک ، می توانید مشاوره های لازم را دریافت کنید.

ZoomX Alphafly Next

آخرین مورد در تلاش نایک برای ساخت سریع‌ترین کفش‌های روی زمین، Alphafly نسخه تولیدی آن چیزی است که الیود کیپچوگه هنگام شکستن رکورد دو ساعت ماراتن در وین در سال ۲۰۱۹ پوشید. دو واحد زوم ایر در قسمت جلویی پا، فوم ZoomX حتی بیشتر در پاشنه، یک صفحه فیبر کربنی تمام قد که ضخامت آن بسته به اندازه کفش متفاوت است و یک ماده فوق سبک رویه جدید به نام  AtomKnitدارد.

پیشنهاد مطالعه : انواع محصولات برند موزر

ZoomX Tempo Next

رویه Flyknit یک تناسب محکم و قفل شده در قسمت میانی پا بدون لغزش پاشنه ایجاد می کند.  Tempo Next جایگزین Zoom Pegasus Turbo 2 نایک می شود و به عنوان همتای آموزشی Alphafly Next عمل می کند. از فناوری مشابهی مانند فوم زوم ایکس فنری و واحدهای زوم هوا در قسمت جلویی پا استفاده می کند تا احساسی سریع داشته باشد، اما برای سختی دویدن های تمرینی روزانه به جای مسابقه تنظیم شده است.

در خرید محصولات ورزشی نایک ، در خواهید یافت که در این مدل، به جای صفحه فیبر کربنی سفت موجود در Alphafly، Tempo از یک صفحه کامپوزیت بهتر برای افزایش راحتی و ثبات زیر پا استفاده می کند. تغییرات دیگر مانند فوم React در پاشنه و لاستیک بیشتر روی زیره ودوام تمپو را افزایش می دهد، بنابراین می توانید بدون پاره شدن کفش، مسافت پیموده شده را طی کنید.

محصولات ورزشی نایک

Air Zoom Winflo 8

اگر می‌خواهید کمتر از ۱۰۰ دلار برای خرید محصولات ورزشی نایک خرج کنید، Air Zoom Winflo 8 را در نظر بگیرید. این کفش دارای پاشنه نوک تیز Peg مانند و همچنین فوم نرم Cushlon و واحدهای زوم ایر پاسخگو در قسمت میانی است، علیرغم اینکه از فوم‌های ممتازتر، پرشور React یا ZoomX نایک استفاده نمی‌کند. به علاوه، یک توری قابل تنفس در سرتاسر جلوی پا و کابل‌های Flywire در بند، تناسب ایمن‌تر و راحت‌تر را برای پشتیبانی بهتر فراهم می‌کنند.

Air Zoom Vomero 16

پیشنهاد حداکثر بالشتک نایک در Vomero 16 با افزودن بالشتک فوم ZoomC کاملاً اصلاح شده است. همچنان سبک وزن با رویه قابل تنفس باقی می ماند. به علاوه، بند میانی پا قابل تنظیم است و یک گیره ثابت در پاشنه، امنیت بیشتری را تضمین می کند.

Air Zoom Terra Kiger 7

Terra Kiger بهترین کفش نایک است و یک انتخاب عالی برای خرید محصولات ورزشی نایک و دویدن کوتاه‌تر در مسیرهای صخره‌ای است. آخرین نسخه چسبندگی بهبود یافته را با گیره‌های لاستیکی چند جهته اضافه می‌کند، اگرچه هنوز برای زمین‌های خشک مناسب‌تر است.

این مدل، شامل همان ویژگی‌های برجسته نسخه‌های قبلی از جمله صفحه سنگی، زبانه‌ای روکش‌دار، بند چسبان میانی پا برای تناسب راحت  و ترکیبی از فوم React و یک واحد زوم ایر در پاشنه برای پاسخ‌دهی خوب است. از نظر بالشتک، هم سبک تر و هم لاغرتر از Wildhorse زیر است که به Kiger برتری برای تلاش های بالاسرانه و مسابقه می دهد. برای خرید محصولات ورزشی نایک ، با زاکولا در ارتباط باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]