تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,بهمن,۱۰

معرفی محصولات اورال بی

نویسنده : تیم محتوا

Oral-B جدیدترین نوآوری‌ها را برای بهبود سلامت، دسترسی و آموزش مراقبت از دهان اعلام می‌کند. Oral-B  متعهد است به مردم در سراسر جهان کمک کند تا به بهترین فناوری مراقبت از دهان دسترسی داشته باشند و در عین حال به آنها در مورد خطرات پوسیدگی دندان آموزش دهد و عادات بهداشتی مراقبت از دهان را تشویق کند. در این جا، محصولات اورال بی را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید متناسب با نیازهای خود، از آنها خرید کنید. می توانید برای خرید محصولات Oral-B از طریق زاکولا اقدام کنید.

درباره برند اورال بی

برند اورال بی Oral-B، پیشرو این صنعت در نوآوری مراقبت از دهان بوده و برند برتری است که توسط دندانپزشک در سراسر جهان توصیه شده است. این برند، از آخرین نوآوری های سلامت دیجیتال خود در نمایشگاه الکترونیک مصرفی ۲۰۲۲ از جمله نوآوری CES خود رونمایی کرد. اورال بی ، با مأموریت خود برای ایجاد سلامت دهان و دندان بهتر برای همه، مجموعه انقلابی Oral-B iO را برای افراد بیشتری با افزودن مسواک های iO4 و iO5 ایجاد کرده است.

محصولات اورال بی

فناوری Oral-B iO

Oral-B iO که در ابتدا در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، نتیجه شش سال تحقیق اختصاصی با متخصصان دندانپزشکی بود تا اطمینان حاصل شود که مردم بهترین نتایج ممکن را با محصولات اورال بی ، برای سلامت دهان و دندان در خانه دارند.

Oral-B iO تعادل مناسبی بین اثربخشی و تجربه ایجاد می‌کند و نحوه عملکرد یک مسواک را در بهترین شکل، دوباره تصویر می‌کند. محصولات Oral-B ، ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی‌های نوآورانه، مانند درایو مغناطیسی خطی، حسگر فشار هوشمند دو وجهی و سر مسواک بازطراحی‌شده را ارائه می‌کند تا حس تمیزی حرفه‌ای را در خانه به شما ارائه دهد.

در آزمایش‌های انجام شده، Oral-B iO تمیز کردن عمیق‌تری از دندان‌ها و لثه‌ها را فراهم کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به طور مؤثر سلامت دهان خود را حفظ کنند.

پیشنهاد مطالعه : انواع کوله پشتی مناسب کمپینگ

مسواک برقی Oral-B iOTM

Oral-B iOTM چرخش های نوسانی و میکرو ارتعاشات را برای تمیزی احساسی ترکیب می کند که بیماران نمی توانند در برابر آن مقاومت کنند. محصولات اورال بی مراقبت خانگی Crest + Oral-B سلامت دهان و دندان را بهبود می بخشد و همزمان تمرین استفاده از آن را افزایش می دهد.

سیستم سلامت لثه Oral-B

شما می توانید به راحتی، سیستم سلامت لثه Crest + Oral-B iO را از طریق زاکولا بخرید. مسواک برقی ORAL-B IO ،جایزه بهترین محصول را برای خریدار محصولات دندانی کسب می کند.

محصولات اورال بی

ضمانت برگشت پول محصولات  Oral-B

کاملا روشن است که بسیاری از خریدارانی که به دنبال سلامت بیشتر دندان های خود هستند، مسواک شارژی برقی جدید Oral-B iO را دوست خواهند داشت که یک دوره آزمایشی ۶ ماهه و بدون خطر را ارائه می دهد. اما اگر به هر دلیلی ۱۰۰% راضی نیستید، می توانید بازپرداخت کامل دریافت کنید، که بدون سوال در خصوص دلایل آن انجام می شود و پرداخت شما، بازگردانده می شود. فقط کافی است به سادگی محتویات محصولات Oral-B در جعبه اصلی را به همراه رسید دفتر که مهر پست شده است را ظرف ۶ ماه پس از خرید برگردانید.

پیشنهاد مطالعه : Amazon Sidewalk Bridge Pro اتصال حرفه ای را ارائه می دهد.

ویژگی‌های نوآورانه برای تمیز کردن دهان و دندان

Oral-B iO مجدداً از درون به بیرون مهندسی شده است تا یک تجربه مسواک زدن تمیز و غیر قابل مقاومت را ایجاد کند.  درایو مغناطیسی نوآورانه انرژی متمرکزی را به دندان ها و ریشه آن، جایی که بیشتر مورد نیاز است، می‌رساند و به سر مسواک امکان می‌دهد تا میان هر دندان حرکت کرده  تا تجربه تمیز کردنی نرم و بی‌صدا داشته باشد.

Oral-B iOTM چرخش‌های نوسانی از سر برس گرد نمادین محصولات اورال بی را با انرژی ملایم ارتعاشات میکرو ترکیب می‌کند تا تجربه‌ای لذت‌بخش و تمیزی هیجان‌انگیز داشته باشد.

سنسور فشار هوشمند

سنسور فشار هوشمند راهنمایی در مورد نحوه مسواک زدن با فشار مناسب برای کمک به محافظت از لثه ها ارائه می دهد. هنگامی که فشار بهینه اعمال می شود، حلقه به رنگ سبز و هنگامی که فشار بیش از حد سخت است، قرمز می شود.

محصولات اورال بی

تمیز کردن هوشمند با هوش مصنوعی

Oral-B iOTM با تشخیص موقعیت و هوش مصنوعی (AI) برای پوشش کل دهان ساخته شده است. با استفاده از هوش مصنوعی محصولات Oral-B ، برنامه Oral-B می تواند بیماران را برای دستیابی به بهترین پاکسازی خود در تمام نواحی دهان راهنمایی کند.

همچنین، از آنجایی که بیماران سزاوار یک تجربه شخصی هستند، صفحه نمایش دسته دیجیتالی با ناوبری آسان از طریق ویژگی های مسواک و گزینه های شخصی سازی، از جمله خوش آمد گویی، انتخاب حالت های مسواک زدن، تنظیمات زبان، یادآوری برای تغییر سر مسواک و نمادهای عمر باتری، بیماران را هیجان زده می کند. کافی است تا یک حالت مسواک زدن را انتخاب کرده و یک حالت سر مسواک را برگزینید.

پیشنهاد مطالعه معرفی محصولات برند لورئال L’Oréal

حالت های مختلف محصولات Oral-B

Oral-B iOTM با حالت‌های مختلفی ارائه می‌شود تا مطمئن شود که هر شخصی، قادر است تا یک محصول  را برای خود پیدا می‌کند. برخی از حالت های موجود عبارتند از حالت های مختلف براشینگ و ایستگاه شارژ سریع برای برق ماندگار که شارژر مغناطیسی؛ به Oral-B iOTM در حدود ۳ ساعت شارژ کامل می دهد.

همچنین ۲ سر مسواک برای رفع نیازهای هر بیمار در محصولات اورال بی وجود دارد. Oral-B iOTM دارای ۲ سر مسواک است که فقط با Oral-B iOTM سازگار است. سر مسواک Ultimate Clean دارای پرزهای پیچ خورده و رشته های بلندتر برای تمیزی فوق العاده است، از جمله در مناطقی که دسترسی به آن سخت است. سر مسواک Gentle Care از هزاران رشته ریز برای تمیز کردن ملایم بیشتر استفاده می کند.

شما می توانید به راحتی از میان محصولات Oral-B ، متناسب با نیاز خود از سایت های خارجی خرید کنید و محصولی اورجینال و با کیفیت بالا را تهیه نمایید. در این خصوص کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند. می توانید در سایت مورد نظر، کد سفارش خود را جستجو کرده و آن را به کارشناسان زاکولا اعلام نمایید. آنها با استفاده از تجربه و تخصص خود، سفارش شما را نهایی کرده و پرداخت ارزی آن را انجام می دهند و در نهایت، کالای خریداری شده را در آدرس ایران به شما تحویل خواهند داد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود