تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,بهمن,۱۰

خرید محصولات بلک اند دکر

نویسنده : تیم محتوا

اگر به دنبال خرید ابزارهایی هستید که برای تکمیل پروژه‌های خود از آنها استفاده کنید، می توانید برای خرید مجموعه محصولات بلک اند دکر ، به جای خرید جداگانه هر کدام، اقدام کنید. ابزارهای Black and Decker همگی با باتری کار می‌کنند و همان چیزی هستند که برای اتمام کارهای نجاری، سوراخ‌کاری یا سمباده‌زنی در خانه به آن نیاز دارید.

مجموعه محصولات بلک اند دکر

مجموعه ابزار Black and Decker

مجموعه ابزار Black and Decker با طیف گسترده ای از ابزارها از جمله دریل ضربه ای، تسمه سنباده، مته چکشی، اره مدور و غیره عرضه می شود. ابزارها همچنین دارای یک کیف سخت برای حمل راحت هستند، بنابراین نیازی نیست که ده‌ها دستگاه مختلف را به محل کار بیاورید.

یکی دیگر از مزایایی که با خرید مجموعه محصولات بلک اند دکر به دست می آورید، کیفیت آن است. این شرکت یکی از محبوب ترین و مشهورترین سازندگان ابزار در جهان است و به تولید ابزارهای باکیفیت ، شهرت دارند. این ابزار هم برای حرفه ای ها و هم برای آماتورها مناسب است.

در نظر داشته باشید که باتری ۲۰ ولت MAX تمام ابزارهای مجموعه B&D را تغذیه می کند. قابل اعتماد و راحت است، اما نمی تواند نتایج مشابه ابزارهای استاندارد را ارائه دهد. این بدان معناست که ابزارها قادر به مقابله با کارهای سنگین و استفاده نخواهند بود. آنها برای برخی از کارهای کوچکتر که در خانه انجام می دهند عالی عمل می کنند، اما اگر می خواهید به عنوان یک حرفه ای از آنها استفاده کنید، به ابزارهای قوی تر و انعطاف پذیرتری نیاز خواهید داشت.

به بیان کوتاه، اگر می‌خواهید در فروشگاه زیاد از آنها استفاده کنید، باید ابزارهای برقی استاندارد تهیه کنید. ابزارهای برقی باتری مجموعه محصولات بلک اند دکر ، به سرعت خالی می شوند و چند ساعت طول می کشد تا شارژ شوند. اگر می‌خواهید کارهای زیادی در آن روز انجام دهید، این واقعاً می‌تواند پیشرفت شما را کاهش دهد. چیز دیگری که ممکن است دوست نداشته باشید این است که همه ابزارها یکسان نیستند. برخی از آنها واقعا خوب و مفید هستند، در حالی که برخی دیگر نمی توانند نتایج مورد نظر شما را ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعه :معرفی محصولات اورال بی 

 مجموعه ابزار برقی Black & Decker

BDCDMT1206KITC Matrix 6

اگر به دنبال دستیابی به مجموعه ابزاری هستید که دارای تمام موارد ضروری برای پروژه های شما باشد، کیت ترکیبی ابزار BDCDMT1206KITC Matrix 6 توسط Black and Decker می تواند انتخاب ایده آلی برای شما باشد.

طیف وسیعی از پروژه هایی که می توانید با این مجموعه محصولات بلک اند دکر به پایان برسانید بسیار چشمگیر است. شما می توانید بسیاری از کارهای مختلف را به راحتی به اتمام برسانید، اما این ابزارها برای استفاده مداوم طراحی نشده اند. اگر پیمانکار یا نجار تمام وقت هستید، ابزارهای گران‌تری تهیه کنید.

تمام ابزارهای این مجموعه از باتری ۲۰ ولت MAX بلک اند دکر تغذیه می کنند. این مجموعه دارای یک شارژر باتری و یک کیف ذخیره سازی است که حمل و نقل کیت را در هر جایی که نیاز دارید آسان می کند. شما همچنین برخی از لوازم جانبی را دریافت می کنید که می توانند مفید باشند که شامل ۶ ورق سنباده، یک تیغه اره منبت کاری اره مویی، یک آداپتور ، یک صفحه سنباده و کاغذ سنباده های سنگ زنی می شوند. همانطور که می بینید، مجموعه ابزار Black and Decker به همه چیز فکر کرده است.

دریل ضربه ای BDCMTI عالی عمل می کند و نتایجی با کیفیت بالا و بدون هیچ آسیبی را ارائه می دهد. می توانید از تنظیم سرعت استفاده کنید تا مطمئن شوید بهترین نتیجه را دریافت می کنید. در مجموعه محصولات بلک اند دکر ، تعویض تیغه آسان است. شما می توانید این کار را در چند ثانیه بدون استفاده از هیچ ابزاری انجام دهید.

مجموعه محصولات بلک اند دکر

کارآیی بالای محصولات بلک اند دکر

کارگران نجاری از اتصال روتر راضی هستند. زیرا کار چوب تزئینی و سایر کارهای وقت گیر را بسیار آسان می کند. هنگامی که شکل دهی انجام شد، اتصال سنباده (BDCMTS) کار سنباده زدن، پرداخت و زدودن زنگ را اجرا می کند. این مجموعه می تواند به شما کمک کند تا تمام تعمیرات مبلمان را به سرعت و بدون از دست دادن کیفیت انجام دهید.

همه ابزارها توسط باتری لیتیوم یون قابل اعتماد ۲۰ ولت MAX تغذیه می شوند که استانداردی برای همه ابزارهای بی سیم ساخته شده توسط این شرکت است. قدرت کافی را ارائه می دهد تا بتوانید اکثر پروژه های را در خانه به راحتی انجام دهید. از آنجایی که ابزارها بی سیم هستند، می توانید آنها را به هر مکانی ببرید و در آنجا کار کنید.

باتری مجموعه محصولات بلک اند دکر برای دوام مناسب ساخته شده است و در صورت عدم استفاده از ابزار می تواند تا ۱۸ ماه شارژ نگه دارد. باتری مشابه روی سایر ابزارهای بی سیم Black and Decker کار می کند، بنابراین اگر به برند وفادار هستید، این یک ویژگی خوب است.

پیشنهاد مطالعه :انواع کوله پشتی مناسب کمپینگ

Black And Decker BDCK502C1

ساخت مبلمان از چوب یک شغل مناسب برای بسیاری از افراد است. داشتن ابزار مناسب برای تکمیل کار بسیار مهم است و اینجاست که مجموعه ابزار BDCK502C1 Black and Decker به شما کمک کند کارهای خود را سریع و ایمن به پایان برسانید. این مجموعه دارای چهار ابزار است که اکثر کارهای نجاری را بسیار آسان می کند.

دریل BDC701 یک ویژگی استاندارد در بسیاری از مجموعه ابزارهای بی سیم مختلف بلک و دکر است. این ابزار مناسبی است که کاربردهای بسیار متنوعی دارد و می توانید از آن برای سوراخ کردن و بستن پیچ ها به راحتی استفاده کنید. همچنین مجموعه محصولات بلک اند دکر دارای یک چراغ LED داخلی است که منطقه ای را که در حال سوراخ کردن هستید روشن می کند، بنابراین هر بار که از آن استفاده می کنید بهترین نتیجه ممکن را می گیرید.

بهترین چیز در مورد آن این است که می توانید از ابزارها در خارج از منزل یا هر جای دیگری بدون نیاز به فکر کردن به پریز برق استفاده کنید. ابزار عالی دیگری که با این مجموعه ابزار سیاه و سفید ارائه می شود اره منبت کاری اره مویی BCS601 است. کنترل اره آسان است و می توانید بدون هیچ ابزاری تیغه ها را رها کرده و عوض کنید. می توانید تیغه های اضافی را در یک انبار مخصوص تیغه که در اره منبت کاری تعبیه شده است، نگهداری کنید.

اره در مجموعه محصولات بلک اند دکر به اندازه کافی قدرتمند است که می تواند یک اینچ چوب را بدون دردسر زیاد برش دهد، اما باید به فکر خرید یک باتری اضافی برای کاربردهای سنگین تر باشید. سنباده جزیی BCW201 نیز بخشی از این مجموعه است.

سنباده جزئیات هر پروژه بازسازی مبلمان را سریع انجام می دهد. استفاده از آن آسان است و صفحه مثلثی ۳.۵ اینچی برای سنباده زدن گوشه ها و فضاهای تنگ ایده آل تعبیه شده است. این محصول، بسیار جمع و جور است و به خوبی در دست جا می گیرد. دسته لاستیکی چسبندگی بهتری را فراهم می کند و از لیز خوردن جلوگیری می کند. برخلاف برخی دیگر از دستگاه های بی سیم ساخته شده توسط این شرکت، این دستگاه ها از یک باتری ۲.۴ آمپری GoPak تغذیه می کنند که می تواند به عنوان شارژر تلفن نیز استفاده شود.

مجموعه محصولات بلک اند دکر

مزیت های ابزارهای بلک اند دکر

آخرین ابزار موجود در این مجموعه نجاری خارق العاده، چراغ LED BCL101 است که برای روشن کردن محل کار شما طراحی شده است. دارای همان دسته ضد لغزش مانند سایر دستگاه های مجموعه است. این چراغ LED بسیار راحت است زیرا سبک وزن است، اما دارای یک سر چرخان است که می تواند ۹۰ درجه بچرخد. در این مجموعه محصولات بلک اند دکر ، برای پایه ، چراغ خوب و پایدار منظور شده است، بنابراین می توانید آن را در کنار محل کار قرار دهید و در حین انجام کار به تنهایی می ایستد.

پیشنهاد مطالعه :Amazon Sidewalk Bridge Pro اتصال حرفه ای را ارائه می دهد.

اکثر  آماتورها این کیت ترکیبی را دوست دارند، زیرا برای انجام کارهای کوچک بهسازی خانه در کمترین زمان ایده‌آل است. لازم نیست چیزهایی را تنظیم کنید، فقط ابزارها را بردارید و شروع به کار بر روی آخرین پروژه خود کنید. همچنین برخی از لوازم جانبی اضافی مانند کابل شارژ micro USB، یک قطعه درایور دو طرفه و حتی کاغذ سنباده دریافت می کنید. بلک و دکر در مورد همه چیز فکر کرده و شما را برای یک تجربه عالی همراه می کند. برای خرید مجموعه محصولات بلک اند دکر می توانید با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود