تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,بهمن,۲۹

بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در سال ۲۰۲۱

نویسنده : تیم محتوا

لپ تاپ های مخصوص بازی

امروزه می توانید بهترین لپ تاپ های بازی در هر شکل و اندازه ای را در بازار مشاهده کنید. در این جا به بررسی و معرفی بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی پرداخته ایم تا بتوانید متناسب با بودجه و نیازهای خود، دستگاهی مناسب را انتخاب کنید.

بررسی لپ تاپ های گیمینگ

انتخاب بهترین لپ تاپ مخصوص بازی به انتخاب کل پردازنده بستگی دارد که انتظار شما را برآورده و متناسب نیاز شما بوده و آن را با بهترین تراشه گرافیکی که بودجه شما اجازه می دهد مرتبط کند. شما می توانید SSD ، RAM دو کاناله، کیفیت ساخت، درگاه ها و پنل را در نظر بگیرید تا بهترین لپ تاپ مخصوص بازی را در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید محصولات چرمی از آمازون

لپ تاپ های بازی باریک امروزی عملکرد بازی را گسترش داده اند و این درحالی است که فقط چند سال پیش می توانستیم آرزوی آن را داشته باشیم. GPU های جدی، پردازنده های قدرتمند، فضای ذخیره سازی سریع و صفحه نمایش های بسیار عالی را شاهد هستیم.

برای بازی، این سری Ryzen 5000 HX AMD است که لازم است در قسمت پردازنده مراقب آن باشید. اگرچه تراشه های سری H بسیار خوب عمل خواهند کرد. در این بین، پردازنده های سری ۴۰۰۰ AMD اینتل و پردازنده های نسل ۱۰ آن را به وجود آورده اند که منجر به تولید برخی لپ تاپ های AMD با قیمت بسیار رقابتی می شود. اگر می خواهید ردیابی اشعه بلادرنگ را در حال حرکت کنترل کنید، مدل های سری  ۲۰Nvidia RTX در این لیست به عنوان  بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی قرار دارند.

همچنین تراشه های ۱۱th Gen اینتل در چند لپ تاپ Intel Tiger Lake وجود دارد. گرچه لزوماً یک لیست بازی به خودی خود وجود ندارد . انتظار می رود سری Tiger Lake H تا اواخر سال جاری باشد. برترین تراشه های Tiger Lake با گرافیک یکپارچه ساخته شده با استفاده از آخرین معماری Intel Xe این شرکت ساخته شده اند . شما اغلب لپ تاپ های Tiger Lake را با نام تجاری Intel Evo پیدا خواهید کرد، بنابراین توجه داشته باشید.

لپ تاپ های مخصوص بازی

خرید بهترین لپ تاپ های بازی

موارد دیگری نیز وجود دارد که باید با بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در نظر گرفت. اما لپتاپ کوچکتر قطعاً به معنای ارزان تر بودن آن ها نیست، به عنوان مثال، در بازی های رایانه ای، لپ تاپ ها، می توانند گران قیمت باشند اما دلتا در حال کم شدن است.

این واقعیت که AMD ، Intel و Nvidia تمام تلاش خود را بر روی صرفه جویی در مصرف انرژی و حرارتی متمرکز کرده اند، به این معنی است که بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی در حد ممکن هستند. می توانید در این لیست، لپ تاپ هایی با قیمت مناسب را از سایت های خارجی مانند آمازون خرید کنید. برای خرید آن ها می توانید با زاکولا همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تبلت از آمازون

لپ تاب مخصوص بازی Razer Blade 15

شما می توانید این لپ تاپ ارزشمند را از آمازون با قیمت ۱،۹۹۹،۱۱ دلار خرید کنید. این لپ تاپ با کیفیت ساخت بی نظیر و طیف گسترده ای از گزینه های CPU / GPU ، به اندازه کافی در عملکردی خوب به نظر می رسد. ضمن آن که دارای طول عمر باتری مناسبی است

Razer Blade 15 به عنوان یکی دیگر از لپ تاپ های بازی، بهبود یافته است. شاسی آلومینیوم این دستگاه، همان شاسی بلند آلومینیومی زرق و برق دار مانند نمونه قبلی خود است که این بار می تواند یکی از جدیدترین تراشه های گرافیکی Nvidia یعنی سری RTX 30  و پردازنده مرکزی ۱۰th Gen را در خود جای دهد.

Razer Blade 15 جدیدترین مدل پردازش گرافیک را با پشتیبانی از حداکثر RTX 3080 Max-Q حتی بیشتر می کنند، که در این شاسی کوچک باورنکردنی است. یکی از بهترین موارد در مورد Blade 15 تعداد تنظیماتی است که Razer برای آن ارائه می دهد.

از GTX 1660 Ti Base Edition ، تا RTX 3080 Advanced با پنل OLED 4K ، تقریباً عالی است. این یکی از زیباترین لپ تاپ های مخصوص بازی است و هنوز هم بسیار قدرتمند است. این لپ تاپ دارای وزن ۴.۶۳ پوند بوده و ابعاد آن ۹.۲۵*۱۳.۹۸*۰.۷۸ اینچ بوده و دارای باتری ۸۰ وات می باشد و دارای ذخیره سازی حداکثر یک ترابایت SSD و صفحه نمایش Full HD 360  می باشد.

لپ تاب مخصوص بازی DELL G3 15

این یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی ارزان قیمت با دوام باتری عالی است که با قیمت ۱.۱۱۴.۹۸ دلار در آمازون به فروش می رسد. شاید تلاش برای یافتن یک لپ تاپ مخصوص بازی مناسب با بودجه می تواند کاری طاقت فرسا باشد. شما باید در زمینه هایی مانند عملکرد، طراحی و حتی دوام باتری انتظاراتتان را کم کنید. خوشبختانه، Dell G3 15 با بهره گیری از باتری مناسب، ارائه می شود.

مهم ترین پیشرفت این دستگاه نسبت به مدل قبلی آن، طراحی باریک و براق است. در کنار حاشیه های نازک تر در اطراف یک صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی، طراحی براق تر به آن حال و هوای سطح بالاتری می بخشد. البته صفحه نمایش به نظر می رسد تنها نقطه ضعف است ، و دامنه رنگی آن به اندازه لپ تاپ های مخصوص بازی در این لیست نیست.

این دستگاه دارای  RAM 16بوده و ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت SSD را دارد. باتری این دستگاه ۵۱ وات و ابعاد آن ۰.۸۵*۱۰*۱۴.۴ اینچ بوده و به وزن ۵.۴۰ پوند عرضه شده است. همچنین صفحه نمایش این لپ تاپ ۱۵.۶ اینچ Full HD IPS 144 هرتز است.

لپ تاپ های مخصوص بازی

لپ تاب مخصوص بازی ایسوس TUF A15

این یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی میان رده است که در آمازون به قیمت ۱.۱۸۵.۶۳ دلار ارائه می شود. این دستگاه دارای باتری قابل توجه جدید ۸ هسته ای AMD APU90 Wh صفحه نمایش FHD با کیفیت ۱۴۴ هرتز و طراحی قوی  است.

Asus TUF A15 یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی است که بیشتر به لطف AMD 8 هسته ای آن است. گرافیک های سریع ۱ ترابایتی NVMe SSD و RTX 2060 را بیفزایید و به یک لپ تاپ مخصوص بازی دست پیدا خواهید کرد.

در بررسی عملکرد بازی TUF A15 ، قدرت پردازنده و عمر باتری چشمگیر در این لپ تاپ آن را به یک لپ تاپ عالی برای کار و بازی تبدیل کرده است. حتی با قیمت فعلی، هنوز هم از لپ تاپ های گران قیمت میان رده مخصوص بازی، بهتر عمل می کند.

این دستگاه دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ Full HD IPS 144 هرتز با قدرت ذخیره سازی ۱ ترابایت M.2 NVMe است. باتری این لپ تاپ ۹۰ وات بوده و دارای  ابعاد: ۱۴.۱ * ۱۰.۱ * ۱ اینچ و در وزن: ۵.۰۷ پوند ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سایت های خارجی فروش صنایع دستی

لپ تاب مخصوص بازی MSI GS65 Stealth Thin

این دستگاه نیز از شیک ترین لپ تاپ های مخصوص بازی است که با قیمت ۲۶۹۹ در آمازون به فروش می رسد. این لپ تاپ براق و قدرتمند عمر باتری طولانی و صفحه نمایش ۲۴۰ هرتز صفحه لمسی شیشه ای دارد.

این یک لپ تاپ همه کاره خارق العاده است که هنوز هم از نظر مشخصات و طراحی عالی است. از قابلیت انعطاف پذیری یک نوت بوک برخوردار است و به دلیل سبک و محکم بودن، حمل آن آسان است. این یک بدنه آلومینیومی مشکی مات و براق با حاشیه های طلایی دارد که محکم و لوکس به نظر می رسد.

از همه بهتر علاوه بر ضخامت باریک ۱۸ میلی متر، حاشیه های نازک ۵ میلی متری صفحه نمایش، امکان ایجاد اندازه کلی شاسی را دارند که تقریباً یک اینچ کوچکتر از اکثر لپ تاپ های ۱۵ اینچی است. جزئیات جالب دیگری نیز در مورد GS65 وجود دارد که هنوز هم آن را به یک لپ تاپ عالی تبدیل کرده است.

یک صفحه کلید از SteelSeries که محکم و کاربردی است و با RGB روشن است، همچنین صفحه لمسی داشته و وب کم در بالای صفحه قرار دارد. این لپ تاپ دارای CPU Intel Core i7 8750H ،  GPU Nvidia است و RAM 16 GB  داشته و صفحه نمایش آن ۱۵.۶ اینچ Full HD 144 هرتز می باشد. ضمن آن که از فضای ذخیره سازی ۵۱۲ GB – ۱TB M.2 SSD برخوردار می باشد. باتری این دستگاه ۸۲ وات و ابعاد  ۹.۷۵ * ۱۴.۰۸ * ۰.۶۹ اینچ و وزن: ۴.۱۴ پوند را دارد.

ایسر Predator Helios 300

از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی با نمایشگر ۲۴۰ هرتز است که در آمازون به قیمت ۱،۲۶۹،۹۹ دلار ارائه می شود. این لپ تاپ دارای عملکردی عالی، قیمتی مناسب و دوام باتری بالایی است. این مدل بهبود یافته مدل ۲۰۲۰ Helios با پردازنده گرافیکی RTX 2070 Max-Q و فرم زیبا و بدون افزایش قیمت قابل توجهی است که بازگشته است.

هلیوس ۳۰۰ جدید و بهبود یافته دارای صفحه نمایش ۲۴۰ هرتزی IPS و همچنین حاشیه های کوچکتر است و این امر نسبت به مدل های بزرگتر نسل قبلی خود با چراغ های ظریف و نازک مطابقت دارد. تنها عیب واقعی SSD کوچک است، اگرچه لپ تاپ خود دارای اسلات های ۲x SSD و HDD است که به روزرسانی فضای ذخیره سازی شما را به راحتی امکان پذیر می کند.

از مشخصات فنی این لپ تاپ می توان به CPU Intel Core i7 10750H ، GPU Nvidia GeForce RTX اشاره نمود که دارای  RAM 16 ، صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ Full HD IPS 240 هرتز و ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe SSD می باشد. باتری این دستگاه۳۷۲۰ میلی آمپر است و از ابعاد: ۱۰.۰۱* ۰.۹* ۱۴.۲۳ اینچ و وزن  ۵.۵۱ پوند برخوردار است.

لپ تاپ های مخصوص بازی

لپ تاب مخصوص بازی ایسوس ROG Zephyrus G14

این دستگاه از جمله لپ تاپ های مخصوص بازی با قدرت پردازش خام است که در آمازون با قیمت ۱.۱۲۹.۹۹دلار به فروش می رسد. عملکرد باورنکردنی CPU و صفحه ای با طراحی زیبا و مواد با کیفیت این لپ تاپ را جذاب تر کرده است. البته همه به باریک ترین لپ تاپ مخصوص بازی احتیاج ندارند.

گاهی اوقات فقط وزن سبک و قدرت بالا خوب است. ایجاد تعادل سالم بین قابلیت حمل، عملکرد و قیمت Asus ROG Zephyrus G14 ، آنرا یک نوت بوک RTX 2060 Max-Q کرده است که عملکرد خارق العاده پردازنده آن توانسته است گیمرهای زیادی را به خود جلب کند.

G14 یک لپ تاپ عالی است، به خصوص اینکه می تواند Metro Exodus را در بالاترین تنظیمات، با ردیابی اشعه، با سرعت متوسط ​​۴۰fps ایجاد کند. ایسوس ROG Zephyrus G14 یک سیستم قابل اعتماد ۱۴ اینچی با گرافیک های پیشرفته است که حتی برخی از دسک تاپ های بازی را به رقابت بر می گزیند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

این دستگاه دارای پردازنده RAM 16 بوده و صفحه نمایش ۱۴ اینچ Full HD IPS 120 هرتز و ذخیره سازی ۱ ترابایت SSD NVMe PCIe 3.0 دارد. در این دستگاه باتری ۷۵ وات به کار رفته است. ابعاد آن نیز *۰.۷۰*۸.۷۴ اینچ بوده و وزن آن ۳.۵۳ پوند می باشد.

برای خرید این لپ تاپ های مخصوص بازی از آمازون می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده  و برای پرداخت ارزی آن ها و تحویل کالا در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

 

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود