خرید لوازم مناسب تناسب اندام از سایت های خارجی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

لوازم مناسب تناسب اندام

یافتن لوازم مناسب برای یک فرد متعصب تناسب اندام می تواند پیشنهاد دشواری باشد. به طور معمول این گونه افراد در دویدن، دوچرخه سواری، یوگا یا تنیس، به عنوان ورزشکاران حرفه ای عمل کرده و آن را جدی می گیرند  و اغلب ترجیحات خاصی را برای همه چیز دارند، از تجهیزات مختلف گرفته تا لوازم جانبی را در نظر دارند. در این جا لوازم مناسب تناسب اندام را به شما معرفی می کنیم که می توانید آن ها را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در سایت های خارجی مانند آمازون خرید کنید. برای این کار می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

بنابراین با گردآوری انبوهی از لوازم تناسب اندام باورنکردنی، قابل تحسین که دارای درجه بالایی از تناسب اندام هستند، شما را از درد سرگردانی در فروشگاه های لوازم ورزشی نجات دادیم. از بطری های آب هوشمند گرفته تا بهترین ساعت تناسب اندام که همه آنها برای کمک به هدایت استعداد ورزشکاران با سرعت بالا طراحی شده اند.

پیشنهاد مطالعه : نحوه خرید تجهیزات دوربین عکاسی

بهترین لوازم مناسب تناسب اندام

هدفون بی سیم Bose Sound Sport

این محصول را می توانید به عنوان لوازم مناسب تناسب اندام ، با قیمت ۱۶۹.۰۰ دلار از آمازون خرید کنید. هدفون ها می توانند یک تمرین هیجان انگیز را ایجاد کنند. اما گاهی در وسط تمرین از افتادن، درهم پیچیدگی یا کمبود شارژ باتری ناامید شده اید. این هدفون های بی سیم بلوتوثی که به طور خاص برای فعالیت های سنگین طراحی شده اند، هم در برابر تعریق و هم در برابر آب مقاوم هستند، شش ساعت شارژ باتری دارند، در حین تمرینات سخت در محل خود ایمن می مانند و به درخواست های صوتی پاسخ می دهند.

Samsung Galaxy Watch Active2

قیمت این دستگاه به عنوان  لوازم مناسب تناسب اندام ، ۲۷۹.۹۹ دلار است که شناسایی و ردیابی خودکار در تمرین گرفته تا همراهی با بیش از ۳۰ تمرین دیگر، جدیدترین دستگاه سامسونگ، Galaxy Watch Active2 است که یک وسیله عالی برای هر فرد پیشرو فناوری است که به تناسب اندام خود اهمیت می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید مکمل های غذایی مفید از سایت های خارجی

با تمام گوشی های هوشمند اندرویدی، آیفون ها و تلفن های هوشمند سامسونگ کار می کند. این ساعت دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلف است که شامل اتصال بلوتوث برای موسیقی و رسانه، مقاومت در برابر آب که می تواند تا ۵۰ متر در آن غوطه ور شود، میکروفون داخلی و بلندگوها برای تماس های تلفنی، باند های قابل تعویض برای شخصی سازی شخصی و موارد دیگر می شود.

لوازم مناسب تناسب اندام

مقیاس وزن بدن دیجیتال Etekcity

قیمت این محصول لوازم مناسب تناسب اندام ۱۹.۹۹ دلار می باشد. انتخاب مقیاس دیجیتال، پیگیری وزن شما را بسیار ساده تر می کند. می توانید قدم زده و مقیاس تمام کارها را انجام دهید. به طور خودکار کالیبره می شود و نمایشگر LCD با نور پس زمینه خوانایی آن را بسیار آسان می کند. آیا می خواهید مقیاس خود را به طور خودکار شماره خود را پیگیری کند؟ مقیاس دیجیتال هوشمند دارای رتبه عالی Etekcity را در نظر بگیرید.

ابزار مناسب Cubii Pro

این محصول و لوازم مناسب تناسب اندام نیز با قیمت ۳۴۹.۰۰ دلار در آمازون به فروش می رسد. نشستن برخی از الزامات را ایجاد می کند تا شما را سالم و از درد دور نگه دارد. یک کاری که می توانید انجام دهید تا حرکتی در یک روز کاری غیرفعال ایجاد کن ، تناسب اندام پشت میز است. بدین ترتیب، Cubii Pro با رتبه عالی شروع خوبی است. این یک تمرین را برای شما در پشت میز کار یا در خانه با روشی نرم ایجاد می کند. علاوه بر این، اتصال بلوتوث به این معنی است که می توانید آن را به تلفن هوشمند خود متصل کرده و از تمرینات، برنامه های معمول و دستاوردهای خود مطلع شوید.

پیشنهاد مطالعه : نحوه فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

عضویت Aaptiv

می توانید عضویت در این برنامه را  با اشتراک سالانه ۹۹.۹۹ دلار داشته باشید. مربیان شخصی می توانند بسیار زیاد، هزینه داشته باشند. این برنامه به عنوان بخشی از لوازم مناسب تناسب اندام ، به شما امکان دسترسی نامحدود به هزاران تمرین و برنامه را می دهد که توسط مربیان معتبر ایجاد و هدایت می شوند.

تنها کاری که باید انجام دهید اینست که برنامه را بارگیری کرده، اهداف خود را وارد کنید، نوع ورزشی را که در آن روز به دنبال آن هستند انتخاب کنید. از دویدن، بوکس، یوگا و مدیتیشن و غیره و بر اساس طول، شدت و نوع موسیقی، یک مربی آنها را گام به گام در طول تمرین راهنمایی می کند. این برنامه، آموزش شخصی را برای شما ، هر کجا که هستید، چه در سالن ورزشی، بیرون در یک مسیر یا در اتاق نشیمن به ارمغان می آورد.

بهترین لباس ها تناسب اندام Flipbelt

قیمت این محصول در سایت آمازون ۳۳.۴۰ دلار است. برای علاقه مندان به دویدن ، یافتن کمربند دوار عملی و راحت مشکل است. شما چیزی می خواهید که به اندازه کافی به عنوان بخشی از لوازم مناسب تناسب اندام و ضروری باشد. اما آنقدر حجیم نباشد که در تمرینات تداخل ایجاد کند. FlipBelt که در رنگ های متنوعی موجود است، متناسب با این طرح است، دارای یک جیب زیپ سبک که کاملاً باریک و راحت دور کمر را می چرخاند. با چهار دهانه کمربند، جیب آن به اندازه کافی بزرگ است که آیفون ها و گوشی های هوشمند اندرویدی با ابعاد بزرگ را بدون حرکت و تکان دادن در خود جای می دهد و همچنین برای کسانی که نیاز به داشتن وسایل ضروری دارند نیز مفید است.

لوازم مناسب تناسب اندام

دستکش زمستانی صفحه لمسی Cevapro

قیمت این محصول نیز ۱۵.۹۹ دلار است که می توانید آن را در آمازون خرید کنید.برای لذت بردن از یک دستکش زمستانی مناسب نیازی به آمادگی جسمانی ندارید، به ویژه هنگامی که به شما اجازه می دهد از دستگاه های خود با پارچه ای خاص در نوک انگشتان استفاده کنید. این جفت از Cevapro از مخلوط پشم و لیکرا ساخته شده اند و ضد آب و باد هستند. برای دوندگان و دوچرخه سواران، دستکش هایی که انگشتانشان را از یخ زدگی باز می دارند، یک امر ضروری است. اینها برای گرم نگه داشتن دستان شما تا منفی ۳۰ درجه فارنهایت طراحی شده اند.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ثبت سفارش در علی اکسپرس AliExpress

 lululemon All The Right Places Crop II

قیمت این محصول به عنوان لوازم مناسب تناسب اندام تنها ۱۱۸.۰۰ دلار می باشد. این شلوار استرچ های برش خورده از مارک تمرینی Lululemon از جیب کمربند بدون زیپ بزرگ برای نگهداری تلفن همراه، کلیدها یا لوازم جانبی کوچک برخوردار است. این مناسب برای انواع تمرینات و فشرده سازی منطقه ای است و به این معنی که همه چیز به راحتی باقی می ماند و کاملا جذب بوده و همچنین پارچه ضد رطوبت و سرما می باشد.

بروکس گلیسیرین ۱۷

این کفش با قیمت ۱۴۹.۹۵ دلار عرضه می شود. قسمت بالایی مش ژاکارد گلیسیرین به منظور تنفس، انعطاف پذیری و پایداری طراحی شده است. این ویژگی اخیر از ویژگی های مهم گلیسیرین است، نوع پشتیبانی خنثی آن حداکثر نرمی است که نقاط فشار ویژه طراحی شده در نمایش برای جذب ضربه و حذف آن به دور از پای شما ساخته شده است.

کلمات کلیدی تناسب اندام
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]