تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,تیر,۲۵

لوازم جانبی عکاسی تلفن های هوشمند

نویسنده : تیم محتوا

لوازم جانبی عکاسی موبایل

بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند امروزی، از تلفن های خود به عنوان دوربین اصلی خود استفاده می کنند. اگر می خواهید دوربین سنتی خود را با تلفن هوشمند جایگزین کنید، افزودن برخی از لوازم جانبی عکاسی موبایل ، به شما توصیه می شود. این لوازم جانبی عکاسی می توانند تجربه شما و همچنین کیفیت تصویر را بهبود بخشند.

 لازم به ذکر است که گرچه به شما کمک می کند، حتی ممکن است بدین ترتیب به یکی از بهترین دوربین های گوشی های هوشمند برای عکسبرداری با تصاویر عالی احتیاج نداشته باشید. حتی یک دستگاه ارزان قیمت نیز می تواند با کمک این لوازم جانبی، برخی از عکس های شگفت انگیز را تولید کند. بدون نگرانی، در اینجا بهترین لوازم جانبی مربوط به عکاسی با تلفن های هوشمند را توصیه می کنیم.

پیشنهاد مطالعه : درباره تراول کارت Travel Card

بهترین لوازم جانبی عکاسی موبایل

هنگامی که برای خرید لوازم جانبی عکاسی موبایل اقدام می کنید با لوازمی همچون سه پایه کوچک، پارچه تمیز کننده میکروفیبر،کنترل شاتر از راه دور، لنزهای تلفن های هوشمند، پنل LED تلفن، بسته باتری قابل حمل، میکروفون گوشی هوشمند، دکل دوربین، گوشی هوشمند گیمبال و چاپگر عکس موبایل مواجه خواهید شد.

لوازم جانبی عکاسی موبایل

سه پایه کوچک :

سه پایه یکی از اولین لوازم جانبی عکاسی از تلفن های هوشمند است که هنگام ورود به این هنر می توانید خریداری  کنید. این یک ابزار ساده است که نیازی به هزینه زیادی ندارد. اما هنگام عکسبرداری مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. Manfrotto Pixi Evo یکی از موارد است.

برای عکاسی با نوردهی طولانی می توان از سه پایه استفاده کرد، این زمانی است که سرعت شاتر کم می شود. این روش می تواند مسیرهای سبک ایجاد کند و تصاویر را بدون افزایش ISO که بر کیفیت عکس تأثیر می گذارد، بهتر در معرض دید قرار دهد.

استفاده از سه پایه در لوازم جانبی عکاسی موبایل ، همچنین می تواند تاری حرکت یا فیلم های لرزان را کاهش دهد. این واقعاً به شما کمک می کند تا دوربین در هنگام ایجاد ترکیب، از حالت استاتیک برخوردار شود و به شما زمان و آزادی بیشتری برای قاب مناسب یک صحنه می دهد.

بسیاری از افراد سه پایه های بزرگ و محکم را می پسندند. زیرا از آنها برای دوربین های سنگین DSLR خود نیز استفاده می کنند. برای اهداف تلفن های هوشمند، بهتر است با یک میز سه پایه یا هشت پا کوچکتر همراه باشید. سه پایه های رومیزی کوچکترین دسته هستند و همانطور که از اسمشان پیداست برای استفاده در سطح صاف مناسب ترین حالت هستند.

سه پایه های هشت پا نام مستعار خود را از پاهای انعطاف پذیر خود گرفته اند. آنها را می توان به روش های مختلف جمع و تنظیم کرد و از آنها برای بسته بندی اشیا استفاده کرد. JOBY Gorillapod 1K یکی از این مدل های سه پایه است که می توانید از سایت های خارجی خرید کنید و از خدمات زاکولا برای تحویل آن در ایران بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه : انتخاب هولدر مناسب تلفن همراه

پارچه تمیز کننده میکروفیبر :

این لوازم جانبی ارزان و مفید از لوازم جانبی عکاسی با موبایل است. تلفن های هوشمند کثیف و روغنی می شوند، از جمله شیشه دوربین که دائما نیاز به تمیز شدن دارد. این منجر به عکس های مبهم یا لکه دار می شود، بنابراین مطمئن شوید که شیشه لنز را با یک پارچه تمیز کننده میکروفیبر تمیز نگه دارید.

کنترل شاتر از راه دور :

دوربین عقب گوشی هوشمند به طور قابل توجهی بهتر از دوربین جلو است. سلفی گرفتن با سنسور عقب کار ساده ای نیست. تایمر شما را مجبور به عجله می کند. برای جلوگیری از دردسرها و گرفتن بهترین عکس سلفی، تلفن شما می تواند برای کنترل شاتر از راه دور عکس مناسبی را تهیه کنید. اینها از طریق بلوتوث کار می کنند و به کاربر اجازه می دهند تا شاتر را از فاصله دور تحریک کند. کنترل شاتر از راه دور نیز بسیار ارزان است. یک مورد خوب کنترل شاتر دوربین Ashutb است که می توانید از طریق زاکولا دریافت کنید.

لوازم جانبی عکاسی موبایل

لنزهای تلفن های هوشمند :

هنگامی که شیشه داخلی گوشی هوشمند شما بسیار محدود است، لنزهای کلیپ به کار شما می آیند. این لوازم جانبی عکاسی موبایل ، می توانند فاصله کانونی، قابلیت بزرگنمایی، فاصله کانونی ماکرو، جلوه های چشم ماهی و زاویه دید گسترده را ارائه دهند.

تلفن های هوشمند به لطف اجرای چندین دوربین و لنز، همه کاره تر می شوند. در حالی که اینها کمک می کنند، اما نزدیک به کاری نیستند که می توانید با این لنزهای بزرگتر و خارجی انجام دهید. این لنزها معمولاً می توانند به طیف گسترده ای از دستگاه ها متصل شوند و در هنگام صحبت از تلفن های هوشمند، آزادی بیشتری در انتخاب شما ایجاد می کنند. انبوهی از لنزها برای تلفن های هوشمند وجود دارد، اما Moment یکی از بهترین آن ها می باشد.

پانل LED تلفن :

عکاسی همه چیز در مورد نور است و داشتن برخی از کمک های اضافی در محیط های تاریک به شما امکان می دهد نتایج بهتری بگیرید. پانل های LED کوچکتر و مقرون به صرفه تر شده اند. یکی از آنها کیت نور کنفرانس ویدیویی Neewer LED است و دارای یک باتری قابل شارژ ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت، یک مکانیسم کم نور و یک گیره است که می تواند آن را به عنوان یکی از لوازم جانبی عکاسی موبایل ، به تلفن متصل کند.

بسته باتری قابل حمل :

اگر در طول روز عکس و فیلم می گیرید، باتری تلفن شما به سرعت تمام می شود. وقتی فرصتی برای عکس پیش می آید، تلفن خاموش نمی خواهید. به همین دلیل، تهیه یک پاوربانک قابل حمل ایده خوبی است. Anker Powercore III Elite گزینه ای عالی است. زیرا دارای یک باتری عظیم ۲۵۶۰۰ میلی آمپری و ۶۰ وات PD است که حتی می تواند برخی از لپ تاپ ها را شارژ کند. همچنین با پورت های فراوان ارائه می شود و به اندازه کافی قابل حمل است که بدون دردسر زیاد حمل می شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم شکار و ماهیگیری

میکروفون تلفن هوشمند :

یکی دیگر از لوازم جانبی عکاسی موبایل ، میکروفون است. صدا یکی از مناطقی است که تلفن های هوشمند معمولاً فاقد کیفیت هستند و برای ضبط فیلم بسیار مهم است. با استفاده از میکروفون خارجی کلیپ های خود را بهبود ببخشید. یکی از آن ها Rode Smartlav Plus است که می تواند به جک یا دانگل هدست ۳.۵ میلی متری تلفن شما متصل شود. همچنین انواع مختلفی از میکروفون ها از جمله میکروفون های کوچک تفنگ ساچمهای مانند Rode Videomic Me و حتی بی سیم مانند Comica CVM-WS60 در دسترس هستند.

لوازم جانبی عکاسی موبایل

دکل دوربین :

دکل های دوربین مخصوص ایجاد کنندگان محتوای جدی است. این انقباض ها امکان نصب گوشی هوشمند، چراغ ها، میکروفون ها، بسته های باتری و هرگونه لوازم جانبی عکاسی از تلفن های هوشمند را فراهم می کنند. یکی از محبوب ترین ها شفاف سازی ویدئو گریپ Shoulderpod G2 است که مجهز به دو سری سه پایه و شش پایه برای سایر لوازم جانبی است. هم در جهت افقی و هم در حالت عمودی می توان آن را به سه پایه متصل کرد.

چاپگر عکس موبایل :

از دیگر لوازم جانبی عکاسی موبایل که بسیار نیز کاربردی است، چاپگر است. عکسهای دیجیتالی شما با چاپ آنها به بهترین کیفیت تبدیل می شوند. اگر واقعاً می خواهید همه کار خود را با عکاسی از تلفن همراه انجام دهید، به یک چاپگر عکس قابل حمل نیاز دارید. Fujifilm Instax SP-3 یکی از موارد است. این می تواند عکس های ۲.۴ * ۲.۴ اینچ را چاپ کند و همراه با باتری قابل شارژ است.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع اسکیت بورد برقی

این لوازم جانبی عکاسی از تلفن های هوشمند مطمئنا تصاویر شما را به سطح دیگری می رساند. به یاد داشته باشید، خرید دوربین تنها اولین قدم در عکاسی است. اما احتمالاً شما هم اکنون یک گوشی هوشمند دارید و بیشتر این لوازم جانبی مقرون به صرفه را می توانید برای کار عکاسی خود خرید کنید. برای این کار می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود