خرید بهترین لامپ های هوشمند

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

لامپ های هوشمند

آنچه که روشن است این است که افزودن لامپ هوشمند به فضای زندگی، می تواند به شما کمک کند بدون اینکه در تاریکی برای تعویض نور سنتی دست و پا بزنید، راه خود را پیدا کنید. لامپ های هوشمند دقیقاً مانند لامپهای معمولی هستند با این تفاوت که از طریق برنامه های صوتی، بلوتوث و موبایل می توان از راه دور آنها را کنترل کرد. اگر در آستانه راه اندازی خانه خود با محصولات خانه هوشمند هستید، لامپ ها انتخاب خوبی برای شروع هستند.

نصب و استفاده از لامپ هوشمند بسیار آسان است و آنها را به نقطه ایده آل برای رفتن به دنیای اتوماسیون خانگی تبدیل می کند. با این حال ، قبل از اینکه خانه خود را با لامپهای هوشمند مجهز کنید، مواردی وجود دارد که باید قبل از خرید بدانید.

پیشنهاد مطالعه : درباره تراول کارت Travel Card

چگونه می توان یک لامپ هوشمند تنظیم کرد؟

نصب یک لامپ هوشمند آسان است. فقط لامپهای فعلی خود را برداشته و لامپ هوشمند جدید را پیچ کنید. آنها بلافاصله به عنوان یک لامپ سنتی کار خواهند کرد، اما برای دسترسی به قابلیت های خانه هوشمند، لامپ به نوعی اتصال بی سیم نیاز دارید.

اولین گزینه شما ممکن است اتصال مستقیم لامپ ها به WiFi داخلی باشد. انواع خاصی از لامپهای هوشمند ، مانند Lifx ، برای دسترسی به شبکه WiFi نیازی به پل یا هاب ندارند. شما به راحتی لامپ را به قسمت ثابت پیچ می کنید و برنامه همراه را راه می اندازد.

لامپ های هوشمند

بهترین لامپ های هوشمند سال ۲۰۲۱

راه دوم خرید یک هاب مربوطه مانند Philips Bridge برای تنظیم این لامپ ها است. هاب هوشمند به عنوان واسطه بین لامپ و روتر بی سیم عمل می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید اتصال پل به روتر WiFi است. پس از ظاهر شدن سه چراغ روی پل، می توانید با بارگیری برنامه Philips Hue مراحل نصب را به پایان برسانید. توجه داشته باشید که روند دقیق تنظیم ممکن است با مارک متفاوت باشد.

راه دیگر، استفاده از اتصال بلوتوث برای لامپها می باشد. به یاد داشته باشید، روند دقیق تنظیم به این بستگی دارد که لامپ های هوشمند مناسبی را خریداری کنید. قبل از اقدام به همگام سازی لامپ ها ، حتماً دستورالعمل ها را بخوانید. برای اکثر وسایل روشنایی لامپ هوشمند وجود دارد. حتی چراغ های فضای باز نیز این امکان را دارد.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع اسکیت بورد برقی

لامپهای هوشمند چگونه کار می کنند؟

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانید هنگام خروج یا ورود به اتاق چراغ ها را روشن یا خاموش کنید. باز هم، چند گزینه دارید. برخی از لامپهای هوشمند فقط از طریق برنامه قابل بارگیری در دستگاه تلفن همراه شما قابل کنترل هستند. سایر لامپ ها در کنار بلندگوهای هوشمند مجهز به صدا مانند Echo ، Google Home کار می کنند.

با این حال، اکثر این لامپها را می توان هم از طریق صدا و هم از طریق برنامه کنترل کرد. حتماً دستورالعمل های همراه را به طور کامل بخوانید. در آنجا می توانید اطلاعات خاص مارک راجع به اینکه کدام برنامه را بارگیری کنید و نحوه تنظیم لامپها را با اسپیکر هوشمند مورد نظر خود پیدا کنید.

خبر خوب این است که شما می توانید از لامپ های هوشمند خود به روش قدیمی و با استفاده از یک سوئیچ سنتی استفاده کنید. خوب است بدانید که چه موقع WiFi خاموش است یا از روی عادت سوئیچ را دور می زنید. اما به خاطر داشته باشید که اگر سوئیچ نور فیزیکی خاموش باشد، لامپ روشن می شود و نمی تواند از طریق صدا یا برنامه روشن شود. برای کارکردن هوشمندانه، لامپ باید سوئیچ در وضعیت روشن باشد.

لامپ های هوشمند

لامپ هوشمند چه مدت دوام می آورد؟

از آنجا که تمام لامپهای هوشمند LED هستند، انتظار می رود تا این نوع از لامپ در مقایسه با لامپهای رشته ای، از دوام بالاتری برخوردار است. از آنجا که لامپ های LED  نود درصد از لامپهای رشته ای کارایی بیشتری دارند، حتی ممکن است با وجود لامپ های هوشمند کافی در محل، شاهد کاهش قبض انرژی خود باشید. بسیاری از لامپها را می توان با استفاده از یک برنامه کنترل کرد، مانند چراغ های Philips Hue که این کار ممکن است.

اگرچه به روزرسانی لامپ هوشمند به نظر می رسد هزینه بالایی است، اما لزوماً اینگونه نیست. شما می توانید یک لامپ LED هوشمند بلوتوث GE را با هزینه ای کمتر از ۱۸ دلار یا یک چراغ روشنایی خانه هوشمند را با بیش از ۲۰۰ دلار از سایت های خارجی خریداری کنید که در این خصوص خدمات زاکولا می تواند شما را به خوبی همراهی کند.

پیشنهاد مطالعه : انتخاب هولدر مناسب تلفن همراه

قبل از اینکه پول زیادی برای لامپهای هوشمند صرف کنید، نیازهای خود را در نظر بگیرید. توجه کنید که چند لامپ هوشمند می خواهید استفاده کنید؟ آیا می خواهید با قرار دادن همه آنها در سراسر خانه خود شروع کنید؟ یا ترجیح می دهید قبل از سرمایه گذاری در یک تنظیم بزرگتر، با یک یا دو لامپ شروع به کار نمایید.

راه اندازی لامپ های هوشمند

بسیاری از شرکت ها کیت های شروع روشنایی هوشمند را تولید می کنند که شامل لامپ، سوئیچ، توپی و سایر لوازم جانبی لازم برای راه اندازی هستند. به خاطر داشته باشید که از آنجا که همه لامپهای هوشمند خانه LED هستند، باید با گذشت زمان متوجه کاهش هزینه کلی قبض برق خود شوید. لامپ های LED می توانند طی یک دوره ۱۰ ساله تا ۱۰۰۰ دلار در مصرف شما صرفه جویی کنند.

اساسی ترین کارایی خاموش و روشن کردن چراغ ها است. اما لامپها کارهای بسیار بیشتری از این می توانند انجام دهند، به خصوص اگر از لامپ های هوشمند با الکسا ، گوگل هوم یا سیری استفاده کنید. با زدن یک دکمه یا یک دستور ساده می توانید چراغ ها را کم نور کنید، یک صحنه نورپردازی ایجاد کنید یا چراغ های خود را بر اساس یک برنامه تنظیم کنید.

لامپ های هوشمند

آیا لامپ های هوشمند رنگ های مختلفی دارند؟

اگر می خواهید رنگ های زیادی به فضای خود اضافه کنید، لامپهای هوشمند می توانند در این امر کمک کنند. به عنوان مثال، کیت استارتر Philips Hue White and Color Ambiance A19 را تهیه کنید. می توانید لامپها را روی رنگ خاصی تنظیم کنید تا صبح بیدار شوید، شب بخوابید و با الکسا ، سیری و دستیار Google سازگار نمایید.

لامپهای رنگارنگ خانه های هوشمند همچنین به شما امکان می دهند تا بر اساس روحیه یا رویدادی مانند یک جشن تولد، تم خود را تغییر دهید. می توانید برخی از لامپهای هوشمند را تنظیم کنید تا در یک زمان خاص از طریق یک برنامه سازگار تغییر رنگ دهند.

پیشنهاد مطالعه : خرید لوازم شکار و ماهیگیری

 Philips Hue Starter Kit شامل لامپ های تغییر دهنده رنگ است که با استفاده از یک برنامه قابل کنترل هستند. انواع مختلفی از لامپهای هوشمند وجود دارد. این لامپها در وات های مختلفی مانند ۶۰W ، ۴۰W و ۱۰۰W نیز تولید می شوند. وقتی صحبت از ایمنی و راحتی می شود ، لامپهای هوشمند مکان مناسبی برای شروع هوشمند سازی خانه شما هستند.

می توان از بهترین لامپ های هوشمند بهPhilips Hue White and Color Ambiance A19 ، Cree Lighting Connected Max Smart LED ، Philips Hue Lightstrip Plus  اشاره نمود که می توانید از سایت هایی همچون آمازون تهیه کنید. برای این کار، کارشناسان زاکولا شما را یاری می کنند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]