قدرتمندترین مدل‌های هوش مصنوعی Anthropic

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

دسترسی به قدرتمندترین مدل‌های هوش مصنوعی Anthropic از امروز در Amazon Bedrock آغاز می‌شود. Amazon Bedrock   انتخاب مدل خود را با خانواده پیشرو در صنعت کلود ۳ Anthropic گسترش می دهد و دو مدل اول امروز در دسترس هستند. خدمات وب آمازون (AWS) اعلام کرده است که مدل های پیشرفته خانواده Claude 3 شرکت Anthropic’s AI دقت، عملکرد، سرعت و هزینه پیشرو در صنعت در Amazon Bedrock در دسترس خواهد بود که این توانایی را افزایش می دهد.

از مشتریان در هر اندازه برای آزمایش، ساخت و استقرار سریع برنامه های کاربردی هوش مصنوعی (AI) در سراسر سازمان خود. Amazon Bedrock دسترسی ایمن و آسان به گسترده ترین انتخاب مدل های زبان بزرگ (LLM) با کارایی بالا و مدیریت کامل و سایر مدل های پایه (FM) را به مشتریان ارائه می دهد.

هنگامی که با مجموعه گسترده و جامعی از قابلیت‌هایی که مشتریان برای استفاده از این مدل‌ها و سفارشی‌سازی ایمن آن‌ها نیاز دارند ترکیب شود (از جمله بهترین در کلاس بازیابی نسل افزوده، نرده‌های محافظ، ارزیابی مدل، و عوامل مجهز به هوش مصنوعی)، Amazon Bedrock ساده‌ترین راه برای مشتریان برای شروع ساختن و مقیاس‌بندی برنامه‌های هوش مصنوعی مولد، با هوش مصنوعی مسئولانه داخلی.

مدیر عامل AWS، آدام سلیپسکی، در حین سخنرانی اصلی خود در AWS re:Invent 2023 روی صحنه حاضر شد. AWS خدمات و اطلاعیه‌های جدیدی را به اشتراک می‌گذارد، از جمله Amazon Q، نوع جدیدی از دستیار هوش مصنوعی مولد مخصوص کار، نسل بعدی تراشه‌های طراحی شده توسط AWS و موارد دیگر.

مشتریان می‌توانند به خانواده کلود ۳ از مدل‌های مجهز به بینایی – Claude 3 Opus، Claude 3 Sonnet و Claude 3 Haiku – در Amazon Bedrock دسترسی داشته باشند که Sonnet و Haiku امروز در دسترس هستند.

Amazon Bedrock اولین و تنها سرویس مدیریت شده ای است که در حال حاضر مدل های Claude 3 – Sonnet و Haiku – را به طور کلی ارائه می دهد. مدل رکوردشکنی Opus در هفته های آینده عرضه خواهد شد. مشتریانی که به دنبال اطلاعات بیشتر هستند باید از هوش مصنوعی Generative در صفحه وب AWS بازدید کنند.

افزوده‌های جدید و پیشرفته Anthropic طیف مدل‌های هوش مصنوعی مولد Amazon Bedrock را (که قبلاً شامل مدل‌های AI21 Labs، Anthropic، Cohere، Meta، Mistral AI، Stability AI و Amazon می‌شود گسترش می‌دهد و مشتریان را با انتخاب مدل برای توسعه بیشتر توانمند می‌سازد. برنامه های کاربردی هوش مصنوعی مولد برای هدایت نوآوری و اختراع مجدد تجربیات کاربر نهایی.

مدل های Claude 3 هوش پیشرفته، سطوح پاسخگویی نزدیک به انسان، فرمان پذیری و دقت بهبود یافته و قابلیت های دید جدید را نشان می دهند. داده‌های Anthropic نشان می‌دهد که Claude 3 Opus، باهوش‌ترین مدل از خانواده مدل‌ها، استاندارد جدیدی را تعیین کرده است و از سایر مدل‌های موجود امروزی – از جمله GPT-4 OpenAI – در زمینه‌های استدلال، ریاضی و کدنویسی بهتر عمل کرده است. غزل کلود ۳ بهترین ترکیب از مهارت ها و سرعت را با دو برابر سرعت ۱ نسبت به مدل های قبلی کلود (برای اکثر حجم کاری ها) اما سطح هوش بالاتری ارائه می دهد.

قدرتمندترین مدل‌های هوش مصنوعی Anthropic

در حالی که کلود ۳ هایکو، طراحی شده تا سریع‌ترین و جمع‌وجورترین مدل موجود در بازار باشد، یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌های موجود امروزی برای دسته هوشمندی خود است، با پاسخ‌گویی تقریباً آنی که تعاملات انسانی را تقلید می‌کند.

به گفته آنتروپیک، Claude 3  نسبت به سایر مدل‌های موجود امروزی در کارهایی مانند کدنویسی، و توانایی درک زبان‌های غیرانگلیسی (از جمله اسپانیایی، ژاپنی و فرانسوی) و همچنین سطوح پایین‌تری از توهمات نسبت به محبوب‌ترین، پیشرفت‌های قابل توجهی ارائه می‌کند.

مدل های ارائه دهندگان دیگر و دقت بالاتری نسبت به مدل های قبلی. مدل‌های Claude 3 در پیروی از دستورالعمل‌های پیچیده و چند مرحله‌ای و پیروی از دستورالعمل‌های صوتی برند برای تجربه‌های مواجهه با مشتری، بهتر از نسل‌های قبلی هستند.

علاوه بر این، مدل‌های Claude 3 می‌توانند خروجی‌هایی را در قالب‌هایی تولید کنند که توسعه برنامه‌های کاربردی برای موارد استفاده مانند طبقه‌بندی زبان طبیعی و تحلیل احساسات را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند. هر سه مدل جدید دارای قابلیت‌های دید پیشرفته‌ای هستند که آنها را قادر می‌سازد تا فرمت‌های داده‌های مختلف را پردازش کرده و داده‌های تصویر را تجزیه و تحلیل کنند تا تقاضای رو به رشد مشتریان برای مدل‌هایی را برآورده کنند که نمودارها، نمودارها، نمودارهای فنی، عکس‌ها و سایر دارایی‌های بصری را بهتر درک کنند.

مشتریان Bedrock آمازون در حال حاضر در حال ساخت برنامه های هوش مصنوعی مولد با کلود هستند. سازمان‌های جهانی در هر اندازه‌ای، تقریباً در هر صنعت، در حال حاضر از Amazon Bedrock برای ساخت برنامه‌های هوش مصنوعی مولد خود با فناوری Claude Anthropic استفاده می‌کنند.

آنها عبارتند از ADP، Amdocs، Bridgewater Associates، Broadridge، CelcomDigi، Clariant، Cloudera، Dana-Farber Cancer Institute، Degas Ltd.، Delta Air  و…

مشتریان می‌توانند از مدل‌های جدید کلود برای خودکارسازی وظایف، ایجاد برنامه‌های کاربردی جدید و تسریع تحقیق و توسعه در طیف متنوعی از بخش‌ها استفاده کنند. آنها برای طیف گسترده ای از موارد استفاده، از استدلال پیچیده و ایجاد محتوای ظریف گرفته تا پرس و جوهای علمی، ریاضیات و کدنویسی مناسب هستند. برای مرور اخبار جدید سایت آمازون، می توانید با زاکولا همراه باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]