قاب عکس های دیجیتال

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

قاب عکس های دیجیتال

مدت های زیادی است که می توانیم عکس ها را برای عزیزانمان ایمیل کنیم یا آنها را در یک صفحه وب شخصی ارسال نماییم، اما برخی از افراد نمی خواهند با کامپیوتر و یا حتی اینترنت کاری داشته باشند. ابزار مناسب برای به اشتراک گذاری عکس ها با رایانه، قاب عکس دیجیتالی است. این دستگاهی در اندازه و شکل یک قاب عکس معمولی است  که شامل یک صفحه LCD است که چندین عکس را در قالب نمایش اسلاید نمایش می دهد و از طریق خط تلفن به اینترنت متصل می شود تا تصاویر و اطلاعات جدید را برای نمایش روی صفحه بارگیری کند.

انواع قاب عکس دیجیتالی

چندین شرکت قاب عکس دیجیتالی ساخته اند، از جمله Polaroid ، Kodak ، Ceiva و GiiNii. فریم ها از نظر ساختمانی تقریباً مشابه هستند، اگرچه ویژگی های متفاوتی را ارائه می دهند.  Ceiva یکی از انواع این گونه قاب هاست که به گونه ای طراحی شده است که به افراد بدون کامپیوتر، دوربین دیجیتال و مهارت رایانه، امکان استفاده از برخی جنبه های دیجیتال را می دهد. ایده این است که شخصی که دارای رایانه، دوربین دیجیتال و مهارت های کامپیوتری است، قاب را خریداری کرده، حساب را تنظیم کرده و قاب عکس دیجیتالی را به اشتراک می گذارد.

پس از راه اندازی حساب، فرد دارای رایانه، عکس ها را در وب سایت Ceiva بارگذاری می کند. هر شب ، قاب عکس دیجیتالی (در خانه فرد بدون رایانه) از خط تلفن برای اتصال به سرورهای Ceiva و بارگیری تصاویر جدید استفاده می کند. صبح روز بعد ، تصاویر جدید به طور خودکار در چرخش نمایش اسلاید نشان داده می شوند. همچنین می توانید تمام تنظیمات فریم را از طریق وب سایت کنترل کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کیف های خنک کننده

CEIVA COURTESY PHOTO

فریم در واقع یک کامپیوتر بسیار ساده است. بیشتر اجزای آن با کامپیوتر روی دسکتاپ شما وجود دارد، اما در فریم بسیار ساده تر هستند زیرا فقط باید یک کار را انجام دهند.

CPU

واحد پردازش مرکزی (CPU) در قاب عکس دیجیتالی Ceiva شبیه به نوع مورد استفاده در بازی های کوچک و الکترونیکی دستی است. بیشترین کار که توسط این پردازنده انجام می شود، بارگیری تصاویر از وب سایت است.

حافظه

قاب دارای حافظه ROM برای ذخیره سیستم عامل است. همچنین دارای فلش مموری است، جایی که تصاویر، تنظیمات و برخی از نرم افزارهای کاربردی در آن قرار دارند. هر دو نوع حافظه پایدار هستند و در صورت جدا بودن دستگاه هیچ داده ای از بین نمی رود.

مودم

این قاب دارای مودم ۳۳.۶ Kbps است که از آن برای اتصال به اینترنت و بارگیری عکس های جدیدی که در قاب عکس دیجیتالی ، ارسال می کنید استفاده می کند.

قاب عکس های دیجیتال

نمایش دادن

صفحه نمایش یک صفحه نمایش کریستال مایع (LCD) 640×480 پیکسل با ماتریس غیرفعال (LCD) با مساحت دید در حدود ۵ در ۷ اینچ (۱۳ در ۱۸ سانتی متر) است. این نوع صفحه نمایش به قدری نازک است که ضخامت قاب دیجیتال از یک قاب عکس معمولی زیاد نیست. تصاویر با رنگ ۱۲ بیتی نمایش داده می شوند، بدین معنی که تقریباً ۴۱۰۰ رنگ مختلف می توانند روی صفحه نمایش داده شوند.

پیشنهاد مطالعه : خرید اسباب بازی های رباتیک برای بچه ها

کنترل ها

تنها دکمه های کنترل شده توسط کاربر بر روی قاب عکس دیجیتالی عبارتند از یک دکمه مشکی که روشنایی صفحه را تنظیم می کند و یک دکمه سفید که قاب را هنگامی که کاربر برای اولین بار آن را وصل می کند، روشن می نماید و همچنین می تواند برای شماره گیری دستی استفاده شود.

سیستم عامل

قاب Ceiva از سیستم عامل تعبیه شده به نام PSOS استفاده می کند. این سیستم عامل برای دستگاه هایی مانند PDA ، تجهیزات آزمایش الکتریکی و جعبه های تنظیم شده طراحی شده است.

ایجاد گالری دیجیتال

هنگامی که قاب عکس دیجیتالی به خط تلفن و پریز برق متصل می شود، شروع به نمایش تصاویری می کند که در ابتدا روی قاب ذخیره شده بودند. اگر کاربر دکمه سفید پشت قاب را فشار داده و نگه دارد، شماره گیری می شود و به اینترنت متصل می شود.

قاب عکس های دیجیتال

عمکرد قاب عکس دیجیتالی

این دستگاه طوری طراحی شده است که مانند یک قاب عکس رفتار کند نه یک کامپیوتر. هنگامی که قاب به اینترنت متصل می شود، با استفاده از یک شماره سریال منحصر به فرد به سرورهای Ceiva وارد می شود. پس از ورود به سیستم، قاب عکس دیجیتالی تصاویر موجود در قاب را با تصاویری که منتظر ارسال هستند، مقایسه می کند و تصاویر جدید را بارگیری می کند. همچنین هرگونه تنظیمات جدید را بارگیری می کند.

پس از اتمام بارگیری، قاب خط تلفن را قطع می کند و نمایش عکس های جدید را یکی پس از دیگری شروع می کند. در ساعت مشخص شده خاموش می شود و دوباره در ساعت مشخص شده در صبح روشن می شود.

شما از وب سایت Ceiva برای کنترل تقریباً همه جنبه های دستگاه استفاده می کنید. پس از خرید قاب عکس دیجیتالی ، برای ثبت نام و پرداخت هزینه خدمات به وب سایت مراجعه کنید. این باعث ایجاد یک حساب کاربری در سایت می شود که منحصر به قاب شما است. سپس می توانید تصاویر خود را بارگذاری کرده و تنظیمات را تعیین کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید میکروفون هدست بی سیم

حالا می توانید قاب را به یک دوست یا یکی از اعضای خانواده خود که رایانه ندارد، بدهید. تنها کاری که شخص باید انجام دهد این است که قاب را به خط تلفن و پریز برق وصل کرده و دکمه سفید پشت را فشار دهد. این کارهای ساده حتی برای بیشتر افراد مقاوم از نظر فنی است.

اولین بار که قاب عکس دیجیتالی متصل می شود، یک شماره رایگان دریافت می کند و تنظیماتی را که ایجاد کرده اید از وب سایت بارگیری می کند. یکی از تنظیمات، شماره گیری محلی است که توسط قاب استفاده می شود. اکنون که قاب این تنظیمات را نصب کرده است، دوباره به اینترنت متصل می شود، این بار با استفاده از شماره تلفن محلی، تصاویری را که در سایت Ceiva ارسال کرده اید بارگیری کنید.

با ثبت فریم در وب سایت، بخش خانه من را ایجاد می کنید. از این ناحیه شخصی سازی شده ، می توانید تمام فریم های حساب خود را کنترل کنید. می توانید برای خرید قاب عکس دیجیتالی خود از طریق سایت های خارجی اقدام کنید. همچنین این امکان فراهم است که برای خرید ارزی خود و تحویل آن در ایران، از خدمات برجسته زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]