تاریخ انتشار : ۱۴۰۱,شهریور,۰۷

فناوری جدید به شما امکان می‌دهد در Echo Show 10 با الکسا بدون تکرار کلمه بیداری صحبت کنید.

نویسنده : تیم محتوا

 

از زمان راه‌اندازی Echo اصلی در سال ۲۰۱۴، ما به توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی (AI) ادامه داده‌ایم که با هدف ایجاد تعامل با تجربه‌های جادویی الکسا برای مشتریان است. مشتریان میلیاردها بار در هفته با الکسا تعامل دارند و ما از بسیاری از راه‌هایی که تعامل با الکسا در طول زمان طبیعی‌تر و مکالمه‌ای شده است، هیجان‌زده هستیم.

این فناوری‌های مبتنی بر هوش مصنوعی شامل توانایی الکسا برای رسیدگی به درخواست‌های ترکیبی است. سایر فناوری‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهند تا بدون نیاز به یادآوری نام مهارت‌ها، توانایی های خود را فراخوانی کنند. آنها پاسخ های الکسا را ​​بر اساس زمینه تعامل، تنظیم لحن و تاکید بر کلمات مناسب تطبیق می دهند.

همچنین می‌توانید بپرسید: «الکسا، چه چیزی را باید تماشا کنم؟» ویژگی جدیدی که امسال در نسخه بتا در Fire TV راه‌اندازی می‌شود، الکسا مانند یک متخصص فیلم، توصیه‌های فیلم یا تلویزیونی را ارائه می‌کند.

تعامل با الکسا، بدون کلمه بیدار

تعامل با دستگاه های محیطی تنها با گفتن «الکسا» لذت بخش است. با این حال، شما معمولاً نام خانواده و دوستان خود را هنگام صحبت با آنها تکرار نمی کنید، طبیعی نیست. به همین دلیل است که ما خوشحالیم که یک قابلیت دگرگون کننده به نام Conversation Mode را معرفی می کنیم، یک ویژگی انتخابی در Echo Show 10 (نسل سوم) که به شما امکان می دهد تعاملات طبیعی تر و رفت و برگشتی با الکسا داشته باشید.

با گفتن «الکسا، به گفتگو بپیوندید» می‌توانید این ویژگی را به راحتی فعال کنید. پس از فعال شدن حالت، هر کسی در اتاق می‌تواند بدون گفتن کلمه بیداری با الکسا صحبت کند، البته تا زمانی که در دید دوربین دستگاه باشد و به سمت صفحه نمایش نگاه کند.

حالت مکالمه همچنین امکان تعامل آزادتر را فراهم می کند. درست مانند زمانی که در نظر می گیریم چه چیزی برای شام سفارش دهیم یا در آخر هفته چه کاری انجام دهیم، ممکن است با یک دوست صحبت کنیم یا همزمان صحبت کنیم، وقتی حالت مکالمه فعال است، می توانید با سرعت خود با الکسا تعامل کنید، حتی زمانی که چندین نفر در حال تعامل هستند. الکسا در صورت خطاب شدن، پاسخ می دهد و در صورت قطع شدن، مکث می کند.

فناوری جدید به شما امکان می‌دهد در Echo Show 10 با الکسا بدون تکرار کلمه بیداری صحبت کنید.

حالت مکالمه چگونه کار می کند؟

تعامل طبیعی با شخص دیگری ممکن است برای ما عادی باشد، اما ممکن است برای هوش مصنوعی سخت باشد. دانشمندان و مهندسان ما باید راه‌های مختلفی را برای الکسا ابداع می‌کردند تا بفهمد چه زمانی افراد با دستگاه صحبت می‌کنند و نه با یکدیگر و تعیین کنند که چه زمانی و چگونه باید پاسخ دهند.

هنگامی که حالت مکالمه فعال است، الکسا می تواند از نشانه های بصری و صوتی استفاده کند تا بداند چه زمانی باید به درخواست ها پاسخ دهد. با مراجعه به Amazon Science می توانید اطلاعات بیشتری در مورد علم پشت حالت مکالمه پیدا کنید.

ما حالت مکالمه را با در نظر گرفتن حریم خصوصی شما طراحی کردیم. هر بار که می‌خواهید حالت مکالمه را فعال کنید، باید از الکسا دعوت کنید تا به مکالمه بپیوندد و می‌توانید با گفتن «ترک مکالمه» یا با فشار دادن دکمه خاموش کردن میکروفون/دوربین یا بستن شاتر دوربین علاوه بر این، اگر دستگاه شما در مدت زمان کوتاهی درخواستی را تشخیص ندهد، حالت مکالمه به طور خودکار پایان می‌یابد.

وقتی یک حاشیه آبی رنگ در اطراف صفحه نمایش Echo Show 10 وجود دارد، می‌دانید که حالت مکالمه روشن است و یک نوار آبی روشن در پایین صفحه به شما امکان می‌دهد از ارسال درخواست‌هایتان به ابر مطلع شوید. صفحه آمازون اکو که کاربر را وادار می کند تا یک سوال از الکسا بپرسد.

فقط درخواست‌هایی که تعیین شده است به الکسا هدایت شوند ضبط و به ابر ارسال می‌شوند و هیچ تصویر یا ویدیویی به ابر ارسال نمی‌شود. با مراجعه به تنظیمات > حریم خصوصی الکسا > بررسی سابقه صوتی، یا در تنظیمات حریم خصوصی الکسا، می توانید صدای ضبط شده خود را در هر زمان که بخواهید مرور و حذف کنید. اطلاعات بیشتر در مرکز حریم خصوصی الکسا موجود است.

تکامل برنامه آمازون DSP

Sal Caiazzo، مالک Regional Express Inc.، یکی از DSP های آمازون، گفت: «آمازون و برنامه شریک خدمات تحویل (DSP) برای ما یک تغییر بازی بودند و به ما این فرصت را دادند تا رویاهای خود را به عنوان صاحبان کسب و کار دنبال کنیم.

Regional Express Inc. یک آمازون DSP است، یک شرکت تحویل مشاغل کوچک که بسته‌ها را از طرف آمازون تحویل می‌دهد. ما با افتخار برنامه DSP را در سال ۲۰۱۸ راه اندازی کردیم، هم برای افزودن ظرفیت به شبکه حمل و نقل خود با رشد پایگاه مشتریان و هم برای توانمندسازی نسل بعدی کارآفرینان برای ایجاد و توسعه مشاغل تحویل خود این کاملا موثر بوده است.

توسعه یک شبکه در سطح جهانی مستلزم ایجاد تیم های عالی و درک جوامع محلی است، و ما معتقد بودیم که کسب و کارهای کوچک محلی بهترین راه برای دستیابی به این هدف هستند. همانطور که ما چهار سالگی DSP را جشن می گیریم، به انتخاب هایی که برای ایجاد برنامه ای انجام دادیم افتخار می کنیم که بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک را قادر می سازد برای خود، مشتریان ما و جوامعی که در آن خدمت می کنند به موفقیت برسند.

برنامه DSP درهای زیادی را به روی ما و تیم باز کرد. ما توانسته ایم روی افراد خود سرمایه گذاری کنیم و به آنها پاداش دهیم، و بسیاری از افرادی که با ما شروع کردند، اکنون بخشی از تیم رهبری اینجا هستند. زمانی که در سال ۲۰۱۸ شروع به کار کردیم، در اولین سال فعالیت خود با نزدیک به ۱۸۰ مالک قرارداد امضا کردیم.

تمرکز اصلی ما به اشتراک گذاشتن تخصص در عملیات و تدارکات، همراه با ابزارها، فناوری، و تامین مالی مورد نیاز برای حمایت از صاحبان کسب‌وکار در زمان تأسیس شرکت‌های خود بود. سپس، تمرکز خود را بر یادگیری و اعمال بازخورد از DSPها و تیم‌های آن‌ها قرار می‌دهیم تا برنامه را هر روز بهتر کنیم.

امروزه آمازون دارای بیش از ۳۰۰۰ DSP در سراسر جهان است که بیش از ۲۷۵۰۰۰ راننده را استخدام می کند که هر روز بیش از ۱۰ میلیون بسته مشتری را با خیال راحت تحویل می دهند. با هم، ما بیش از ۲۶ میلیارد دلار درآمد برای کسب و کارهای کوچک آنها ایجاد کرده ایم و تأثیر مثبتی بر بسیاری از جوامع در سراسر جهان داشته ایم. برای دریافت خدمات آمازون، با زاکولا همراه باشید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود