تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,بهمن,۱۰

فروش بزرگ درحالی که از جمعه سیاه گذشته است

نویسنده : تیم محتوا

amazon news 2 zakoola.com 02

طبق اطلاعات Adobe Analytics ، جمعه سیاه با خرید ۹.۰ میلیارد دلار از سوی مصرف کنندگان روبرو شد که ۲۱.۶ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است. در سال ۲۰۱۹ به ۷.۴ میلیارد دلار رسید و رکورد جدیدی به دست آورد.

این دومین روز بزرگ خرید آنلاین در تاریخ ایالات متحده بود که پس از دوشنبه سایبری ۲۰۱۹ قرار گرفت. Adobe انتظار دارد که Cyber ​​Monday 2020 با هزینه ای بین ۱۰.۸ میلیارد دلار و با رشد ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته، به بزرگترین روز فروش آنلاین در تاریخ تبدیل شود و ۱۲.۷ میلیارد دلار ، یعنی ۳۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته را رقم زند.

مصرف کنندگان آمریکایی در جمعه سیاه ۶.۳ میلیون دلار در هر دقیقه برای خرید آنلاین هزینه کردند، یا به طور متوسط ​​۲۷.۵۰ دلار برای هر نفر صرف شد. ۳.۶ میلیارد دلار از طریق تلفن های هوشمند هزینه شده است که ۲۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال دیگر داشته و به ۴۰ درصد کل هزینه های آنلاین رسیده است.

ارسال به بیرون فروشگاه و حاشیه خیابان ۵۲ درصد در این خرید جمعه افزایش یافت، زیرا بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال جلوگیری از خرید در فروشگاه بودند. خرده فروشان کوچک تر که شامل تجارت روز شنبه می شوند، با فروش ۵۴۵٪ در جمعه سیاه، در مقایسه با متوسط ​​روز جمعه ۲۱۱٪ افزایش فروش داشته و در مقایسه با ماه اکتبر، موفقیت اولیه مناسبی را به دست آوردند.

بینش بینی های خرید

لازم به ذکر است که تخفیف ها ادامه دارد و انتظار می رود در آخر هفته با شدیدترین کاهش برای اسباب بازی ها (۲۰٪)، رایانه ها (۲۷٪)، الکترونیک (۲۵٪)، لوازم خانگی (۱۸٪) و تلویزیون ها (۱۹٪) باقی بماند. غول های تجارت الکترونیکی با بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد سالانه و خرده فروشان کوچک تر هر دو در روز شکرگذاری و جمعه سیاه سودهایی کسب کردند.

 خرده فروشان بزرگ در دو روز گذشته ۴۰۳٪ افزایش فروش نسبت به میانگین روزانه اکتبر داشتند، در مقایسه با خرده فروشان کوچک تر ۳۴۹٪. در حالی که خرده فروشان بزرگتر همیشه در طول هفته Cyber ​​عملکرد بهتری نسبت به مارک های کوچکتر داشته اند  به نظر می رسد مصرف کنندگان انگیزه بیشتری برای خرید از خرده فروشان کوچک در سال جدید دارند. زیرا فاصله بیش از ۲۰۰ درصد کاهش یافته است. سال گذشته، خرده فروشان بزرگ در جمعه سیاه شاهد افزایش ۳۸۰ درصدی فروش بودند و خرده فروشان کوچک تر از افزایش ۱۷۳ درصدی بهره مند شدند.

از جمله محصولاتی که تقاضای زیادی دارد می توان به اسباب بازی هایی مانند چرخ داغ، هاوربرد و مجموعه لگو اشاره نمود و بازی های ویدیویی پرفروش شامل NBA 2K21 ، Animal Crossing ، Super Mario 3D All-      Stars می باشند. لوازم  الکترونیکی پرفروش نیز شامل تلویزیون های Apple AirPods ، Apple Watches ، Amazon Echo و Samsung می شوند.

وسایل الکترونیکی همچنان یک کالای پرفروش در تعطیلات هستند، به طور خاص ساعت های هوشمند  ۶۰۶ درصد  و اقلام خانه های هوشمند با ۵۹۲٪ رشد داشته اند. خرید آنلاین مواد غذایی همچنان محبوب است، زیرا جمعه سیاه در مقایسه با ماه گذشته ۳۹۷٪ افزایش داشته است. محصولات مراقبت شخصی نیز با افزایش ۵۵۶ درصدی روبرو شدند، در حالی که محصولات حیوان خانگی و قطعات خودرو نیز با ۲۵۴٪ و ۲۶۹٪ نسبت به ماه گذشته افزایش داشته اند.

محدودیت های COVID-19 در خانواده ها باعث افزایش فروش می شود. در ایالت هایی که محدودیت های COVID-19 را در گردهمایی های خانوادگی وضع کرده اند، خریدهای آنلاین طی دو روز گذشته ۲۶۵٪ رشد نسبت به ایالت های دارای محدودیت کمتر نسبت به سال گذشته داشته است.

همچنان که مصرف کنندگان به خرید خود از آفلاین به آنلاین ادامه می دهند، رشد چشمگیری را شاهد هستیم. کنسول ها، تلفن ها، دستگاه های هوشمند و تلویزیون هایی که خریدهای جمعه سیاه سنتی هستند، امسال سبد خرید آنلاین را با خریدهای غیرمعمول جمعه سیاه مانند مواد غذایی به اشتراک می گذارند. پوشاک، که قبلاً در فروشگاه خریداری می شد، امروز به صورت چشمگیری به صورت آنلاین خریداری می شود.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود