نحوه فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

آنچه که روشن است این است که امروزه ، چیزهای زیادی در دنیای ما از طریق اینترنت تغییر کرده است. به عنوان مصرف کننده  نامه ها با ایمیل جایگزین شد. ما به جای تخلیه کیف پول های خود با تماس های تلفنی از راه دور ، اسکایپ را استفاده می کنیم و به جای خرید از مراکز محلی، خرید از فروشگاه های بزرگ بین المللی مانند آمازون را در پیش رو داریم. در این راستا نیز به سادگی می توان برای فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی اقدام نمود.

به عنوان کارآفرینان اینترنتی، از ایمیل برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده کرده و در اسکایپ جلساتی را برگزار کنیم که می تواند با فروش در Amazon.com درآمد کسب کند.  این فقط یک طعم کوچک از همه امکاناتی است که به لطف اینترنت از آن لذت برده ایم. یکی از بزرگترین صنایع تغییر یافته و یکی از آنها که راهی عالی برای یک کسب و کار آنلاین درآمدزا برای یک کارآفرین فردی فراهم می کند، انتشار کتاب است. به طور خاص، انتشار و فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی در این خصوص مطرح است.

پیشنهاد مطالعه : کیف پول نرم افزاری Exodus

موسسات بزرگ انتشاراتی با مجموعه ای از ویراستاران، نویسندگان، کارمندان اداری… و سپس چاپخانه های بزرگ و مراکز توزیع برای انتقال کتاب ها به کتابفروشی های سراسر کشور، این همه برای دستیابی مشتری به کتاب است که شما می توانید در رایانه ای که در حال حاضر دارید، انجام دهید.

تفاوت های مهم در نشر کتاب آنلاین

برخی از تفاوت های اساسی برای این خود انتشاراتی وجود دارد که اتفاقاً مفهوم منفی قبلی را ندارد و روند انتشار سنتی را حفظ می کند. برای اولین بار با کتاب های چاپی سر و کار ندارید. این هزینه و دردسر ایجاد کتاب در واقع، ذخیره سازی آن و تحویل آن را از بین می برد. این ها همه دیجیتال خواهد بود و کتابهای الکترونیکی هستند که می توانند در دستگاه هایی مانند Amazon’s Kindle ، در تبلت یا تلفن هوشمند دیگر یا حتی در رایانه خوانده شوند.

فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی اکنون هر ساله میلیون ها دلار انجام می شود و بازار جهانی آن به ارزش ۱۸.۱۳ میلیارد دلار از سال ۲۰۲۰ است. فضای کافی برای یک فرد کارآفرین کتاب الکترونیکی، برای تهیه بخشی از این بازار وجود دارد. بنابراین خوب است تا بررسی کنیم که چگونه می توانید با کتاب های الکترونیکی درآمد کسب کنید. از طوفان فکری گرفته تا نوشتن و مهمتر از همه بازاریابی و فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی را مرور نماییم.

فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

کتاب های الکترونیکی چیست؟

کتاب های الکترونیکی، در قالبی است که می توان آنها را بصورت آنلاین تحویل یا بارگیری کرد. می توانید خودتان آنها را بنویسید، نویسندگان را استخدام کنید، از محتوای دامنه عمومی استفاده کنید و کتاب های الکترونیکی خود را از منابع مختلف ایجاد کنید.

تقریباً در مورد هر موضوعی می توان پوشش داد. به همان تعداد، از آنچه یک ناشر سنتی ممکن است منتشر کند، زیرا شما می توانید آنها را متناسب با بازارهای ویژه تنظیم کنید. راهنماهای سفر، کتابچه های راهنما، رمز و راز، عاشقانه، داستان علمی، خودیاری، فناوری، ادیان و در مورد هر موضوعی، کاملا عادلانه است تا زمانی که بازار خریداران آماده وجود داشته باشد. یکی از بهترین راه های بررسی اسکن لیست پرفروش ترین ها در آمازون است و نه فقط لیست کلی بلکه لیست های دسته بندی ها و زیر مجموعه ها نیز هست.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین سمعک شنوایی از سایت های خارجی

همچنین، مجبور نیستید به سردبیر یا ناشری که به شما می گوید آیا کتابی منتشر می شود، اعتماد کنید. همچنین لازم نیست که به یک کتابفروشی اعتماد کنید تا کتاب خود را در قفسه های آن قرار دهید. شما کنترل کامل مراحل را در دست دارید. در واقع، شما همه امور را از جمله بازاریابی و فروش مدیریت خواهید کرد و این بدان معنی است که شما باید تمام سود خود را حفظ کنید.

فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

نحوه فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

به خاطر داشته باشید که گرچه Amazon.com رایج ترین روشی است که اکثر مردم در مورد فروش آنلاین کتابهای الکترونیکی فکر می کنند، اما می توانید کتاب های الکترونیکی خود را مستقیماً از وب سایت خود بفروشید. به عنوان ناشر کتاب الکترونیکی، چند گزینه برای فروش آثار خود در دسترس دارید.

می توانید وب سایت خود را راه اندازی کرده و کتاب الکترونیکی خود را مستقیماً به صورت آنلاین بفروشید. ممکن است به عنوان مثال یک PDF در دسترس خوانندگان خود قرار دهید. یک سبد خرید ساده یا پیوند پی پال و همه چیز آماده است.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین سایت های خرید آنلاین در ترکیه

یک خواننده از سایت شما بازدید می کند، آنها را سفارش می دهند و یک لینک دانلود دریافت می کند و کتاب شما را دریافت می نماید. تقریباً تماماً خودکار است و شما برای اطمینان از عملکرد روان سایت، به راحتی همه چیز را زیر نظر می گیرید.

مزیت این کار این است که شما کل فرآیند را کنترل می کنید، تمام اطلاعات مشتری را به دست می آورید. بنابراین می توانید محصولات، خدمات یا کتاب های اضافی را تبلیغ کنید و می توانید قیمت های بالاتری را تحویل بگیرید. یکی از ساده ترین راه های فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی کار با یک سایت شخص ثالث مانند آمازون است. ممکن است در گذشته محصولات، حتی کتابها را از آمازون سفارش داده باشید.

فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

فروش کتاب آنلاین در آمازون

سود بزرگ در کار با انتشارات آمریکا کیندل دایرکت، حتی اگر آنها از شما مبلغ کمیسیون فروش خود را می گیرند، است. گفته می شود که در حدود یک پنجم آمریکایی ها در سال گذشته کتاب خوان فعال هستند. این مخاطب بالقوه شما است، همه افرادی که از این سایت بازدید می کنند و کتاب جدیدی را جستجو می کنند. این می تواند کتاب شما باشد که آنها هنگام جستجو در یک کلمه کلیدی مرتبط پیدا می کنند.

اگرچه ممکن است به اندازه فروش مستقیم در سایت خود درآمد کسب نکنید، این فرصت را خواهید داشت تا به مخاطبی دسترسی پیدا کنید که در غیر این صورت به آن دسترسی نخواهید داشت. روند فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی شما در Kindle ساده است. ابتدا ثبت نام می کنید، سپس کتاب الکترونیکی خود را بارگذاری می کنید. آنها از تبدیل آن به قالب اختصاصی خود مراقبت می کنند. سپس شما آماده فروش و رشد تجارت خود از طریق Amazon.com هستید.

یکی یا دو کتاب خود را در آمازون قرار دهید و به عنوان منبع ترافیک در نظر بگیرید که راهی برای یافتن افراد جدید است. می توانید از فروش کتاب الکترونیکی سود کسب کنید. از کتاب های الکترونیکی آمازون خود استفاده کنید تا افراد را به وب سایت خود برگردانده و آنها را وارد لیست ایمیل خود کنید.

بهترین راه برای انجام این کار این است که یک پیشنهاد جایزه رایگان در داخل کتاب خود قرار دهید و از آنها بخواهید که به وب سایت شما مراجعه کنند تا جایزه خود را مطالبه کنند. برای دسترسی به جایزه، آنها باید شرکت کنند و آدرس ایمیل خود را به شما بدهند.

پیشنهاد مطالعه : شرایط فروش در ایبی

هنگامی که آنها را در لیست ایمیل خود قرار دادید، می توانید آنها را پیگیری کرده و کتابهای الکترونیکی اضافی را از سایت خود با قیمت بالاتر به آنها بفروشید. می توانید در این خصوص، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]