فروشگاه مخفی eBay مملو از تخفیف های بزرگ تجاری است

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

مراکز فروش بهترین مکان ها برای خرید همراه با تخفیف است. فروشگاه های ایبی و بهترین فروشگاه های لباس آنلاین برای دوستداران مد می تواند همواره جذابیت های خود را داشته باشد. گرچه ممکن است شما ایبی را به عنوان یک بازار آنلاین برای خرید، فروش و حراج اجناس کاملاً بشناسید، اما همچنین دارای یک بخش فروش با مارک های تخفیف یافته است که تا ۷۰ درصد تخفیف در خیابان های بزرگ و برچسب های طراح وجود دارد، از Dolce & Gabbana و Fendi گرفته تا Adidas و Under Armour که در ایبی با تخفیف های مناسبی در دسترس است.

اگر می خواهید خرید لباس های خود را برنامه ریزی کنید یا می خواهید لباس هایی سبک و تابستانی داشته باشید، ایده آل است. از لباس گرفته تا لوازم جانبی، خروجی eBay همه چیز را دارد. در مجموع ۱۷۵ برچسب وجود دارد که لباس، کفش و لوازم جانبی را پوشش می ده ، بنابراین با صرفه جویی همزمان در هزینه، تضمین می شود که چند قطعه جدید برای کمد لباس خود انتخاب کنید. می توانید به خرده فروشان مستقل ایبی ا اعتماد کنید.

آدیداس : اگر اهل ورزش هستید که می خواهید دوباره تجهیزات جدیدی خریداری کنید، شاید وقت آن رسیده است که تجهیزات ورزشی خود را با معامله آدیداس به روز کنید. اعم از مربیان، لباس های ورزشی یا کت مخصوص دویدن در مردان، زنان و کودکان، شما می توانید کل خانواده را در حالی که حداکثر ۷۵ درصد صرفه جویی می کنید، تهیه کنید. هم اکنون می توانید از خروجی آدیداس eBay دیدن کنید.

بیرکنستاک : با گرم شدن هوا، مشتاقانه منتظر پوشیدن صندل تابستانی هستید. Birkenstock مارک تجاری است و بهترین کفش های ارتوپدی را ارائه کرده است. این سبک های مختلفی برای خرید دارد، از دمپایی گرفته تا چکمه و صندل های کلاسیک.

دکتر مارتنز : برای یک بوت محکم و بادوام می توانید از فروشگاه مخفی ایبی استفاده کنید، شما بهتر از دکتر مارتنز، مارکی که به دلیل طراحی های چرمی و اکنون وگان خود بسیار دوست داشتنی است و آزمایش می کند، بهتر نیست. انتخاب بسیار زیادی نیز وجود دارد. چه در حال خرید صندل های زیبا باشید و چه در یک جفت چکمه، شما تضمین می کنید که سبکی را که دوست دارید پیدا کرده و می توانید آن را با هر قطعه در کمد لباس خود بپوشید.

High Street Joules : مارک تجاری High Street Joules طیف گسترده ای در فروشگاه eBay خود در دسترس است، از ماسک صورت کودکان گرفته تا روسری های با رنگ روشن، لباس های میدی و آب نبات های محبوب آن. در حقیقت، این موارد بسیار خوب هستند که در فروشگاه ایبی ارائه می شود.

L.K. بنت : L.K. بنت به دلیل لوکس بودن مقرون به صرفه شناخته می شود که در صورت درخواست یک چیز هوشمندتر کاملاً مناسب است. در eBay چاپ های جسورانه ای پیدا خواهید کرد که لباس های میدی، صندل های تابستانی عالی و حتی لباس شنا را برای تعطیلات بعدی خود تدارک دیده اید و همه تخفیف های ۶۰ درصدی دارند.

Mountain Warehouse : اگر عاشق فضای باز هستید و مشتاق تهیه یک قطعه عملی هستید که در برابر همه شرایط آب و هوایی مقاومت خواهد کرد، اطمینان حاصل کنید که برای همه سفرهای آینده خود، طیف گسترده ای از لباس، کوله پشتی، بطری آب و حتی چادرهای Mountain Warehouse را مرور کنید.

همچنین بهار امسال با یک جفت کفش جدید از آفیس که تخفیف های بزرگی برای خرید از طریق فروشگاه eBay خود دارد، بهترین انتخاب خود را انجام دهید. از مربیان New Balance و صندل های Teva گرفته تا چکمه های Timberland و طراحی های مارک خاص خود، چیزی برای همه وجود دارد.

الیور بوناس : ما اولیور بوناس را به خاطر طرح های جسورانه، روشن و رنگارنگ خود که عاشق مد، زیبایی و لوازم خانگی است دوست داریم. اگر مقداری از بودجه شما خارج شده است، فروشگاه eBay outlet را امتحان کنید و از دیدن موارد زیادی با تخفیف بسیار خوشحال خواهید شد.

Saucony : مارک کفش و پوشاک تناسب اندام Saucony همچنین پیشنهادهای زیادی در کفش های دویدن خود ارائه داده است که ما در IndyBest از طرفداران بزرگ آنها هستیم. این ایده آل برای ورزش روزانه یا کمک به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام است.

North Face : در حالی که North Face به دلیل داشتن لباس و تجهیزات با کیفیت بالا در فضای باز شهرت دارد، اما دارای برچسب های قیمت بسیار بالایی است. اگر می خواهید به حساب بانکی خود استراحت دهید و کیفیت را کم نگیرید، بسیاری از معاملات فروشگاه eBay را که در آن همه چیز را پیدا می کنید، از چمدان گرفته تا چکمه های پیاده روی، از دست ندهید.

کلمات کلیدی ای بیایبی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]