فروشندگان مستقل آمازون را برای ارزشی که ما ارائه می دهیم انتخاب می کنند

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

فروشندگان مستقل آمازون را برای ارزشی که ما ارائه می دهیم انتخاب می کنند

فروشندگان مستقل فرصت قانع کننده ای برای رشد کسب و کار خود با آمازون دارند و آمازون با اختراع و نوآوری از طرف آنها به تقویت این رابطه ادامه می دهد. کسب‌وکارهای کوچک انتخاب‌های بیشتری نسبت به همیشه در مورد محل فروش محصولات خود دارند. پس چرا بسیاری از فروشندگان مستقل فروشگاه آمازون را انتخاب می کنند؟

اکثر فروشندگان به ما می گویند که فروش در فروشگاه آمازون را انتخاب می کنند، زیرا ارزش بالایی دارد. فروشندگان می توانند در فروشگاهی بفروشند که بسیاری از مشتریان به آن اعتماد دارند، به ابزارها، خدمات و برنامه های قدرتمندی دسترسی پیدا می کنند تا رشد کسب و کار خود را هدایت کنند.

فروشندگان می توانند همه این کارها را با هزینه ای انجام دهند که معمولاً کمتر از جایگزین های آنها است. در نتیجه، فروشندگان فرصت قانع‌کننده‌ای برای رشد کسب‌وکار خود با مشارکت با آمازون دارند.

چند نکته مهم از گزارش توانمندسازی مشاغل کوچک آمازون در سال ۲۰۲۳

فروشندگان مستقل ایالات متحده بیش از ۴.۱ میلیارد محصول و میانگین فروش بیش از ۲۳۰۰۰۰ دلار در فروشگاه آمازون در سال ۲۰۲۳ به فروش رساندند. بیش از ۶۰ درصد فروش در فروشگاه آمازون توسط فروشندگان مستقل انجام می شود.

فروشندگان مستقر در ایالات متحده بیش از ۴.۱ میلیارد کالا را به مشتریان در سراسر جهان فروختند که میانگین فروش آن در فروشگاه آمازون بیش از ۲۳۰۰۰۰ دلار بود. نکته خوب در مورد آمازون این است که همه فرصت‌های برابر دارند؛ هر ایده کوچکی که می‌توانید انجام دهید. لازم نیست این شرکت بزرگ باشید تا محصولی را عرضه کنید. مهم نیست چقدر کوچک هستید، ما قادریم برای رقابت با برخی از بزرگترین بازیکنان.”

آلفرد مای : بنیانگذار و مدیر عامل، ASM Games می گوید:

ارزشی که آمازون برای پشتیبانی از این سطح از موفقیت فروشنده ارائه می دهد به سه چیز خلاصه می شود. تعهد ما به اعتماد مشتری، گستردگی ابزارها و خدماتی که ما به همه فروشندگان حرفه ای ارائه می دهیم. مجموعه فرصت هایی که از طریق برنامه های اختیاری مانند Fulfillment by Amazon (FBA)، تبلیغات آمازون و بسیاری موارد دیگر ارائه می دهیم.

این حوزه‌های تمرکز به این دلیل است که چرا فروشندگان مستقل ارزش فروش زیادی در فروشگاه ما پیدا می‌کنند و چرا همچنان آمازون را به عنوان کانالی برای کسب‌وکار خود انتخاب می‌کنند. نام تجاری آمازون به فروشندگان مستقل کمک می کند تا مشتریان بیشتری را جذب کرده و به آنها دسترسی پیدا کنند

سهولت و دسترسی به قرار دادن محصول خود در مقابل میلیون ها مشتری در سراسر جهان، آمازون واقعاً این قرار گرفتن را با هزینه کم برای تعداد زیادی از مشتریان به ما ارائه کرد. شهرت آمازون نزد مشتریان بخش مهمی از چیزی است که فروشندگان مستقل را به انتخاب فروشگاه ما سوق می دهد. ما به ارائه مجموعه وسیعی از محصولات به مشتریان در سراسر جهان کمک می‌کنیم که به موقع بوده و در شرایط مورد انتظار و با قیمت‌های رقابتی عرضه می شود.

این قولی است که ما روزانه می دهیم و مشتریان به آن تکیه می کنند. علاوه بر انتخاب عالی، قیمت‌ها و راحتی، آمازون همچنان به سرمایه‌گذاری در ساخت برند خود ادامه می‌دهد و ما از همه چیز از حلقه‌های اینفلوئنسر گرفته تا تبلیغات Super Bowl برای این کار استفاده کرده‌ایم.

ما همچنین سرمایه‌گذاری زیادی در تبلیغات دیجیتالی انجام می‌دهیم به طوری که حتی زمانی که مشتری از موتور جستجوی شخص ثالث استفاده می‌کند، یا فید رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه‌اش را پیمایش می‌کند، این احتمال وجود دارد که تبلیغات خریداری‌شده توسط آمازون را ببیند که مستقیماً به محصولات فروخته‌شده توسط فروشندگان مستقل پیوند می‌خورد.

در پشت صحنه، آمازون همچنین سرمایه گذاری های بزرگی را برای جلوگیری از جعل، تقلب و سایر اشکال سوء استفاده انجام می دهد تا اطمینان حاصل کند که فروشگاه ما همچنان مکانی امن و قابل اعتماد برای خرید مشتریان و فروشندگان برای ایجاد یک تجارت پر رونق است.

در سال ۲۰۲۲، ما بیش از ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه گذاری کردیم و بیش از ۱۵۰۰۰ نفر از جمله دانشمندان یادگیری ماشینی، توسعه دهندگان نرم افزار و محققان – را برای کمک به محافظت از فروشگاه خود استخدام کردیم.

این نوع سرمایه‌گذاری‌ها دلیل بزرگی است که آمازون همچنان یکی از قابل اعتمادترین مارک‌های جهان است و به ما کمک کرد تا در سال ۲۰۲۲ رتبه معتبرترین برند را توسط مصرف‌کنندگان آمریکایی کسب کنیم. وقتی فروشندگان برای فروش در فروشگاه آمازون تصمیم می‌گیرند، آنها را انتخاب می‌کنند. از دهه‌ها سرمایه‌گذاری ما در ارائه تجربه‌ای شگفت‌انگیز برای مشتری بهره ببرید و فروشندگان را قادر می‌سازد تا مشتریان بیشتری را جذب کرده و به آنها دسترسی پیدا کنند.

همچنین به این معنی است که فروشندگان مستقل به محض ایجاد اولین لیست خود در فروشگاه آمازون بخشی از آن تجربه می شوند. این اغلب برند فروشنده است که توسط خریدارانی که نمی توانند هدیه مناسب را در هیچ جای دیگری پیدا کنند، کشف می شود.

اغلب این محصول یک فروشنده است که ویژگی های جدید و نوآورانه و کیفیت قابل اعتمادی را ارائه می دهد که مشتری را خوشحال می کند. همچنین محصول فروشنده به موقع به درب منزل مشتری می رسد. بنابراین، در حالی که فروشندگان این فرصت را دارند که از برند آمازون و روابط با مشتری قابل اعتماد بهره ببرند، ما همچنین با هم کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که همچنان به این شهرت نزد مشتریان ادامه می دهیم.

نوعی شهرت قابل اعتماد که باعث ایجاد وفاداری در مشتریان می شود و عالی می شود. ارزش برای فروشندگان در فروشگاه آمازون. آمازون ابزارها و خدمات قدرتمندی را برای رشد یک کسب و کار پر رونق به هر فروشنده حرفه ای ارائه می دهد. اگر قصد فروش در آمازون را دارید می توانید با کارشناسان زاکولا در تماس بوده و راهنمایی های لازم را برای تبدیل شدن به یک فروشنده در آمازون دریافت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]