معرفی عینک هوشمند

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

عینک هوشمند

عینک های هوشمند ، امروزه دارای مشخصات محدودی بوده و برخی از آن ها دارای سایزهای بزرگی هستند. کاملا روشن است که این تجهیزات، نیاز به بهینه سازی دارند هرچند که سال های اخیر، عینک های هوشمند نوآورانه ای با استفاده از فناوری های روز و با اهداف متفاوتی طراحی و ارائه شده است. در این جا  به معرفی عینک هوشمند پرداخته و بهترین های بازار را به شما نشان خواهیم داد. برای خرید این عینک های هوشمند از آمازون و دیگر سایت های خارجی، می توانید با زاکولا همراه باشید.

در میان شرکت های تولید کننده عینک هوشمند، برخی از آن ها سریع تر به در این مسیر قرار گرفته و محصولات برتری را نیز ارائه کرده اند. این گجت که به طور معمول بی سیم است، دارای یک صفحه نمایشگر واضح هستند و از AR پشتیبانی می کند.

پیشنهاد مطالعه : ۳۱ مورد از بهترین وسایل زیر ۱۰ دلار در آمازون

بخش کنترلی برخی از این عینک های هوشمند به صورت لمسی است و بعضی از آنها با استفاده از اینترنت، فرامین را به صورت صوتی دریافت کرده و کنترل می شود. عینک های هوشمند دیگری نیز وجود دارند که از فناوری های وایفای، بلوتوث و جی پی اس بهره مند هستند. نکته مهمی که در بسیاری از این عینک های رخ می دهد، ثبت فعالیت های روزانه کاربرش می باشد.

عملکرد عینک هوشمند

هدف اصلی ساخت و تولید این نوع عینک ، ایجاد یک سرویس کنترلی در زندگی بوده و در جهت تصویرسازی به صورت فیلم و عکس در کیفیت های بالا استفاده می گردد. عینک هایی که دارای فناوری واقعیت افزوده هستند، می توانند به افراد در زندگی شخصی و حرفه ای، کمک شایانی نمایند.

می توان به جای آنکه در هنگام جلسه به سوی گوشی بروید تا آن را خاموش کنید، می توانید تماس های ورودی را مشاهده کرده و آن را رد کنید. یا آنکه در زمان سخنرانی، نوشته های خود را روی لنزهای عینک مشاهده کرده و از آن استفاده کنید.

عینک هوشمند

بهترین عینک های هوشمند

عینک هوشمند Vuzix Blade  

Vuzix Blade با فناوری AR عرضه شده اند که ظاهری شبیه به عینک های معمولی دارد. در این نوع از عینک، الکسا فعال بوده و با وجود میکروفون داخلی، می توانید از دستیار صوتی استفاده کنید. همچنین این عینک دارای تکنولوژی پردازش نوری دیجیتال نیز می باشد.

دوربین این عینک دارای قابلیت ذخیره سازی فیلم های فول HD بوده و با سیستم عالم اندروید کارخواهد کرد. با این عینک قادر هستید فیلم های خود را تماشا کرده و موسیقی های خود را کنترل کرده و پخش نمایید. به گوشی های Android و iOS  از طریق وایفای و بلوتوث، متصل شده و تماس های خود را کنترل کنید. حافظه این عینک چهار گیگابایت می باشد.

پیشنهاد مطالعه : خرید عینک واقعیت مجازی

عینک هوشمند North Focals

این عینک هوشمند و زیبا، به صورت سفارشی ساخته می شود تا متناسب با چهره شما باشد. در این عینک پروژکتور ریزی کار شده است تا بتواند پیام های گوشی هوشمند یا مسیرهای حرکت را مرحله به مرحله برای شما به نمایش بگذارد.

همچنین این عینک دارای میکروفون بوده تا بتوانید از الکسا استفاده کرده و فرامین را صادر کرده و تجهیزات هوشمند داخل خانه را کنترل کنید. به طور کلی کنترل این عینک از طریق یک حلقه صورت می گیرد که در انگشت قرار گرفته و با کنترل چهار جهته قابل تنظیم است.

Epson Moverio BT-300FPV

این عینک عمدتا برای استفاده از کوادکوپتر و یا پهبادها استفاده می شود و کاربرد بسیار مناسبی دارد. ین عینک برای تصویرهای هوایی بسیار مناسب بوده و می توانید تصاویری را واضح تر از صفحه نمایش گوشی داشت باشید. به گونه ای که هر آنچه پهباد می بیند، برای شما هم قابل مشاهده است.

دوربین این عینک پنج مگاپیکسلی بوده و فیلم های دریافتی را به صورت فول HD ارائه می دهد. این عینک یکی از سبک ترین عینک های هوشمند در دنیا می باشد. عینک اپسون، دارای اتصال وایفای و بلوتوث بوده و از جی پی اس و قطب نما و سرعت سنج بهره برده است.

عینک هوشمند

Reality Labs Project Aria

از این عینک هوشمند می توان برای انجام فعالیت های روزمره استفاده نمود. این عینک دارای سنسورهایی است که می تواند صدا و تصاویر را ردیابی کرده و ذخیره نماید. این داده ها کمک خواهد کرد تا کاربر بتواند خطرات جاده ای شناسایی کرده و موقعیت مکانی تجهیزات خود را تشخیص دهد.

GLASS ENTERPRISE EDITION 2

این نوع از عینک هوشمند، برای فعالان اقتصادی بسیار کارآمد است. کاربران می توانند کارهای خود را به صورت لیست در هر لحظه مشاده کرده و به تصاویر و فیلم ها دسترسی سریع داشته باشد. عمر طولانی باتری این عینک، باعث می شود بتوان در مدت طولانی از آن بهره برد.

پیشنهاد مطالعه : معرفی نینتندو سوئیچ لایت

عینک هوشمند PEGASI 2

این عینک یک نوع عینک درمانی است که می تواند برنامه شبانه روزی افراد را تنظیم نماید. برای کسانی که مسائل خواب داشته یا در فصول مختلف دچار اختلالات عاطفی می شوند، مناسب است. با استفاده روزانه حدود سی دقیقه از این عینک درمانی هوشمند، سیستم خواب و خلق وخوی آن ها درمان می شود.

عینک هوشمند Blueberry

این عینک نیز جنبه درمانی داشته و ضد استرس است. این عینک کمک می کند که افراد با کنترل فعالیت های مغزی و تپش قلب، استرس افراد را تشخیص داده و به آن ها اعلام نماید. بدین ترتیب کاربران با تغییر در افکار و استراحت می توانند استرس خود را از میان بردارند. برای خرید این عینک هوشمند و دیگر تجهیزات هوشمند، از آمازون و دیگر سایت های خارجی، می توانید از طریق زاکولا اقدام کنید.

عینک هوشمند

عینک هوشمند  Cinemizer Plus

این عینک قابلیت سه بعدی داشته تا بتوانید از تصاویر ویدئویی خود لذت بیشتری ببرید. این عینک دو هدفون داشرد که از دو سوی عینک متصل شده است. طول عمر باتری این عینک شش ساعت بوده و برای استفاده روزانه بسیار مفید است. این عینک نیز یکی از عینک های هوشمند سبک و راحت است که توسط کمپانی زایس طراحی و ارائه شده است.

پیشنهاد مطالعه : کیبورد لیزری

عینک هوشمند  Solos

این عینک هوشمند قادر است نحوه نشستن و ایستادن افراد را کنترل نماید. هنگامی که کاربران در حالت نامناسبی ایستاده یا نشسته باشند، این عینک به آن ها اعلام خواهد نمود. همچنین در جهت بهینه سازی مکالمات تلفنی نیز موثر بوده و گفتار افراد را شناسایی و سنجش می کند.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]