تاریخ انتشار : ۱۴۰۳,اردیبهشت,۰۵

عملکرد ایمنی آمازون سال به سال به بهبود ادامه می دهد

اخبار نویسنده : تیم محتوا

زمانی که در سال ۲۰۱۱ به آمازون پیوستم، حدود ۵۰۰۰۰ نفر در سراسر جهان مشغول فعالیت بودند. امروز، ما بیش از ۱.۱ میلیون هم تیمی در شش قاره داریم و من رهبری سازمان مرکزی را بر عهده دارم که هر روز بر حفظ امنیت تیم هایمان تمرکز دارد. هدف ما این است که ایمن‌ترین محل کار در صنایعی باشیم که در آن فعالیت می‌کنیم، و ما به پیشرفت معنی‌دار ادامه می‌دهیم – به لطف تلاش‌های مشترک بیش از ۹۰۰۰ متخصص ایمنی اختصاصی ما و هر یک از کارمندان ما در سراسر جهان.

در چندین سال گذشته، ما به اشتراک گذاری شفاف داده های ایمنی خود را انجام داده ایم، زیرا به ما کمک می کند – و امیدواریم شرکت های دیگری مانند ما – به یادگیری و بهبود ادامه دهیم. امروز، ما داده‌های سال ۲۰۲۳ خود را برای شبکه عملیات خود به اشتراک می‌گذاریم، و این نشان می‌دهد که به پیشرفت سال به سال در سراسر جهان ادامه می‌دهیم.

در اینجا چند به روز رسانی کلیدی از سراسر عملیات جهانی ما آمده است:

نرخ رویداد قابل ثبت (RIR) ما که شامل هر آسیب ناشی از کار است که به بیش از درمان اولیه اولیه نیاز دارد – طی چهار سال گذشته ۳۰٪ و سال به سال ۸٪ بهبود یافته است. نرخ رویداد زمان از دست رفته ما (LTIR) که شامل هر گونه آسیب ناشی از کار است که نیاز به صرف زمان از کار داشته باشد (جدی ترین آسیب ها) – طی چهار سال گذشته ۶۰٪ و سالانه ۱۶٪ بهبود یافته است.

ما داده‌های عملیات خود را به اداره ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) در دو صنعت مجزا گزارش می‌کنیم: انبارداری و ذخیره‌سازی عمومی و خدمات پیک و تحویل سریع. میانگین صنعت برای هر یک توسط اداره آمار کار (BLS) بر اساس اندازه کارفرمایان تعیین می شود و BLS آنها را بر این اساس دسته بندی می کند.

میانگین ها هر نوامبر منتشر می شوند، به این معنی که میانگین های سال ۲۰۲۲ منتشر شده در نوامبر ۲۰۲۳ جدیدترین هستند. مشابه عملیات جهانی خود، ما در چهار سال گذشته پیشرفت‌های ایمنی قابل‌توجهی و قابل اندازه‌گیری داشته‌ایم:

در صنعت انبارداری و انبارداری عمومی

RIR ما در چهار سال گذشته ۲۴ درصد بهبود یافته است. نرخ ۲۰۲۳ آمازون ۶.۵ است، که بهتر از آخرین میانگین BLS 6.8 برای کارفرمایان اندازه ما (بیش از ۱۰۰۰ کارمند) است. LTIR ما در طول چهار سال گذشته ۷۷ درصد بهبود یافته است. نرخ ۲۰۲۳ آمازون ۱.۱ است، که بهتر از آخرین میانگین BLS 2.6 برای کارفرمایان اندازه ما است.

عملکرد ایمنی آمازون سال به سال به بهبود ادامه می دهد

در صنعت پیک و خدمات تحویل سریع

RIR ما در طول چهار سال گذشته ۴۱ درصد بهبود یافته است. نرخ سال ۲۰۲۳ آمازون ۶.۳ است، که بهتر از آخرین میانگین BLS 11.5 برای کارفرمایان اندازه ما (۲۵۰-۹۹۹ کارمند) است. LTIR ما طی چهار سال گذشته ۶۶ درصد بهبود یافته است. نرخ سال ۲۰۲۳ آمازون ۲.۴ است که از آخرین میانگین BLS 4.7 برای کارفرمایان اندازه ما بهتر است.

همانطور که در سال‌های گذشته گفته‌ایم، ما نمی‌خواهیم در حد متوسط باشیم – ما می‌خواهیم در صنایعی که در آن فعالیت می‌کنیم بهترین باشیم. ما می دانیم که هر عدد حادثه نشان دهنده یک شخص است، به همین دلیل است که یک حادثه، یکی بیش از حد است.

تنها در سال ۲۰۲۴، بیش از ۷۵۰ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری در فناوری‌ها، منابع، آموزش و برنامه‌ها برای پیشبرد تلاش‌های ایمنی خود اختصاص داده‌ایم. می‌توانید در ادامه بخوانید تا کمی عمیق‌تر به داده‌های ایمنی ۲۰۲۳ ما بپردازید و درباره عملیات، برنامه‌ها و پیشرفت ما بیشتر بدانید.

درک عملیات و نیروی کار ما

درک اصول اولیه عملیات و نیروی کار هنگام مشاهده داده‌هایمان مهم است. در سطح جهانی، شبکه عملیاتی ما از سال ۲۰۱۹ بیش از دو برابر شده است – به بیش از ۱.۱ میلیون کارمند در نزدیک به ۵۰۰۰ سایت. و تنها در ایالات متحده، ما بیش از ۱۸۰۰ سایت را از سال ۲۰۱۹ افتتاح کرده ایم.

کارمندان آمازون در یک مرکز برآورده سازی کار می کنند.

بخش بزرگی از ایجاد ایمنی درست، ایجاد یک فرهنگ کاری است که در آن هر کارمند احساس تعهد و قدرت برای کمک به ایجاد و حفظ یک محیط امن کند. ما مجموعه‌ای از مکانیسم‌های بازخورد ایجاد کرده‌ایم تا اطمینان حاصل کنیم که به افراد خود در خط مقدم گوش می‌دهیم که چگونه می‌توانیم ایمنی را در سراسر عملیات خود بهبود ببخشیم. ی

کی از مثال‌هایی که نشان می‌دهد چگونه بازخورد آنها را عملی می‌کنیم، Dragonfly است. این ابزار موجود در دستگاه‌های کارمندان به آن‌ها اجازه می‌دهد به راحتی نگرانی‌ها و پیشنهادات ایمنی را به اشتراک بگذارند. بلافاصله به مدیران سایت آنها اطلاع داده می شود تا بتوانند اقدامات لازم را انجام دهند. تنها در سال ۲۰۲۳، بیش از ۲۰۰۰۰۰ مشاهده Dragonfly را با موفقیت انجام دادیم تا به ایمن‌تر کردن سایت‌هایمان کمک کنیم.

ما همچنین برای ارائه حقوق و مزایا رقابتی سرمایه گذاری زیادی می کنیم، که می دانیم بخش مهمی از کمک به تیم ما برای داشتن زندگی سالم هستند. کارکنان عملیات تمام وقت ما میانگین دستمزد ساعتی بیش از ۲۰.۵۰ دلار دریافت می‌کنند و به طیف گسترده‌ای از مزایا دسترسی دارند.

از مراقبت‌های بهداشتی از روز اول، منابع سلامت روان، تحصیلات دانشگاهی پیش‌پرداخت و آموزش در حین کار. اگر می‌خواهید درباره فعالیت‌های ما یا طیف وسیعی از مشاغل موجود در آمازون اطلاعات بیشتری کسب کنید، می‌توانید از وب‌سایت ما دیدن کنید یا برای بازدید از یکی از امکانات ما که برای عموم آزاد است، ثبت نام کنید.

ارزیابی عملکرد ایمنی ما

نمودارهای زیر پیشرفت ما را در سال به سال نشان می‌دهند و نحوه انطباق ما با میانگین صنعت را نشان می‌دهند. گزارش ایمنی می‌تواند پیچیده باشد و داده‌های خام ممکن است به اشتباه درک شوند و به اشتباه ارائه شوند. درباره اخبار آمازون و نحوه تفسیر داده های ایمنی آمازون می توانید از طریق زاکولا بیشتر بیاموزید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود