تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,تیر,۲۰

معرفی برند پاناسونیک

نویسنده : تیم محتوا

شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک ، یکی از برندهای قدیمی در صنعت لوازم الکترونیکی است که حدود یک قرن عمر داشته و جایگاه مناسبی را در این صنعت در سرتاسر دنیا از آن خود کرده است. البته، شرکت پاناسونیک یک شرکت الکترونیکی چند رشته ای است. به عنوان مثال علاقه آن به فناوری باتری در تمامی دنیا شناخته شده است.

پاناسونیک در حال حاضر بسیاری از باتری های مورد نیاز Tesla Inc را تأمین می کند. این بخش از شرکت، از اوایل سال ۱۹۲۳ آغاز شد که چراغ دوچرخه ای را با عمر باتری ۳۰ ساعته و ۱۰ برابر رقبای خود معرفی کرد. در اینجا بر روی ۱۰ محصول کاربردی شرکت پاناسونیک متمرکز شده ایم که نحوه تجربه کارآیی در خانه را به انواع مختلف شکل می دهد و برای شرکت Panasonic محصولات مهمی است که توانسته است در جهان این شرکت را معرفی نماید.

سوکت دو طرفه

در زمان تاسیس شرکت کونوسوکه ماتسوشیتا شرکتی که به پاناسونیک تبدیل شد، اکثر خانه های ژاپنی فقط یک پریز برق داشتند. یک پیوست که تعداد پریزها را دو برابر می کند. بنابراین یک خانه که می تواند دو لامپ برق را همزمان اجرا کند، محبوبیت زیادی پیدا کرد و به بنیادی تبدیل شد که یک شرکت چند ملیتی بر اساس آن ساخته شد.

رادیوی شرکت پاناسونیک

نمونه اولیه R-31 در یک مسابقه با حمایت مالی پخش عمومی توکیو برنده شد، بنابراین این رادیوی سه سوپاپ زیبا و سنگین چوبی هنگام فروش عمومی Prizewinner شناخته شد.

پیشنهاد مطالعه : خرید کلاه تابستانی از سایت های خارجی

تلویزیون پاناسونیک K-531 (1952)

اولین تلویزیون تجاری شرکت پاناسونیک از نظر تجاری مدل سیاه و سفید ۱۷ اینچ بود و یک سال قبل از شروع پخش تلویزیون در ژاپن به فروش رسید. بنابراین پاناسونیک از بسیاری از پذیرندگان اولیه ژاپن درخواست می کرد که روی آن ها حساب کنند.

Technics EAB-1204 (1965)

EAB-1204 که به آن Technics 1 نیز گفته می شود، اولین مدلی بود که از نام تجاری Technics استفاده کرد. این بلندگوهای جمع و جور، دارای یک طرح دو طرفه مهر و موم شده است که از یک واحد توییتر ووفر تشکیل شده است.

این محصول شرکت پاناسونیک ، اولی برای تولید باس عالی طراحی شده و دومی توانایی تولید صوتی صاف تا فرکانس های فوق العاده بالا را دارد. این دو برای ایجاد صدای غنی ترکیب شده اند. بعداً این بلندگوها به SB-1024 تغییر نام دادند که ستونی محسوب می شوند که برند Technics بر روی آن ساخته شد.

شرکت پاناسونیک

Technics SP-10 (1970)

SP-10 مارک Technics اولین میزگردی بود که از موتور محرک مستقیم استفاده کرد. موتورهای تسمه ای استاندارد معمولاً منجر به لرزش و چرخش می شوند. اما این محصول پاناسونیک، مستثنی بود. موتور درایو مستقیم با اطمینان از دقت چرخشی بالا، با حداقل سر و صدا و لرزش مکانیکی است.

SP-10 یک برنده جایزه بود که توسط پخش کنندگان سراسر جهان از جمله بی بی سی مورد استفاده قرار گرفت. برای خرید محصولات شرکت پاناسونیک، می توانید با زاکولا همراه باشید.

Technics SL-1200 (1972)

SL-1200 اولین میزگرد استاندارد Technics بود که از درایو مستقیم استفاده می کرد و تقریباً ۴۰ سال در تولید ماند، شهرت آن به کیفیت صدای شگفت انگیز، گشتاور قوی و دوام بالا بود که سه ویژگی است که آن را به یک چشم انداز آشنا در کلوپ های شبانه تبدیل کرد.

این محصولت شرکت پاناسونیک ، در طول مدت تولید خود دائما اصلاح می شد اما در سال ۲۰۱۰ متوقف می شد. این تصمیمی بود که به زودی لغو شد، در سال ۲۰۱۴ احیا شد و اخیراً توسط SL-1200G جانشین آن شده است.

پیشنهاد مطالعه : بهترین پروژکتورهای گلکسی

Panasonic NV-880 (1977)

در حالی که VHS و Betamax درگیر یک جنگ شدید برای تبدیل شدن به استاندارد ویدیوی خانگی واقعی بودند، پاناسونیک تصمیم گرفت پرچم خود را در گوشه VHS نصب کند. این ضبط کننده ویدئو با نام مستعار Mac Lord ، تصویری واضح داشت و می توانست ۴ ساعت ظرفیت ضبط را داشته باشد.

Technics SL-P10 (1982)

شرکت پاناسونیک اولین ورود خود را به بازار سی دی با SL-P10 با نام تجاری Technics انجام داد. گفته می شد که این محصول چند منظوره و جمع و جور است، این محصولی بود که علی رغم اندازه آن بسیار آسان استفاده شد. در صورتی که قصد خرید محصولات پاناسونیک را از سایت های خارجی دارید، می توانید از طریق زاکولا برای پرداخت ارزی اقدام کرده و برای تحویل آن در ایران اقدامات لازم را با استفاده از کارشناسان زاکولا انجام دهید.

شرکت پاناسونیک

Panasonic DVD-A100 (1996)

این محصول، یکی دیگر از اولین های جهان در اینجا است، زیرا پاناسونیک از فناوری انتخاب دو فوکوس خود برای تحویل اولین دستگاه پخش DVD استفاده کرد. با سی دی های ویدیویی نیز سازگار بود و گران قیمت ترین نسخه DVD-A300 شامل رمزگشایی صدای فراگیر Dolby Digital AC-3 نیز بود. به همین دلیل مشغله اصلی یک قاره با تئاتر خانگی با عملکرد بالا و مقرون به صرفه فراهم شد.

پیشنهاد مطالعه : نکات مهم در خرید لباس کودک

(Panasonic Viera (2003

شرکت پاناسونیک اولین مجموعه تلویزیون های صفحه تخت خود را Viera ارائه کرد و این بخشی از مارک تجاری است که در ۱۵ سال گذشته باقی مانده است. Viera که به صورت صفحه نمایش LCD یا پلاسما در دسترس است، بسته به اندازه، انواع پیشرفت های جدید مانند راهنمای تلویزیون روی صفحه را آغاز می کند و زمینه را برای محدوده های تلویزیون صفحه تخت دوره ای برجسته پاناسونیک هموار می نماید.

شرکت پاناسونیک

توجه داشته باشید که می توانید محصولات اورجینال و اصل شرکت پاناسونیک را از سایت های خارجی مانند آمازون، ایبی و علی اکسپرس خرید کرده و بدون هیچ دردسری، با آسودگی خیال، آن را با کمک تجربه و تخصص کارشناسان زاکولا در ایران تحویل بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود