شرایط eBay در وضعیت کنونی

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در مقاله ای در مورد eBay به مواردی اشاره شده بود که توجه به آن مهم است. این مقاله با عنوان “eBay بازار آنلاین برای فروش، یک مالک بی دقت” ، آورده شده است که نشان از بروز مسائلی در ایبی دارد. سه شکایت در مورد عملکرد eBay وجود دارد. هزینه ها، ارتباط و عملکرد مالی که می تواند تا حد زیادی به عنوان مسائل فروشندگان، عدم رضایت خریداران و ناآرامی سرمایه گذاران خلاصه شود.

شکایات فروشنده eBay

هزینه ها در eBay در حال افزایش هستند و امروز آنها بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته اند که همراه با تمایل eBay برای افزایش حاشیه سود خود است. در eBay به مردم گفته می شد که کل تجارت eBay خود را با حدود ۶٪ تا ۸٪ کل هزینه (از جمله اشتراک فروشگاه و غیره) به علاوه هزینه های PayPal اداره خواهند کرد.

امروز شما با دو برابر یا سه برابر شدن آن روبرو هستید، حتی با هزینه درج رایگان، بسته به دسته بندی، زمانی که ۱۰٪ یا ۱۲٪ هزینه نهایی را در نظر می گیرید و چند درصد بیشتر از طریق لیست های تبلیغی eBay به صندوق آن می پردازید، هزینه های بالایی خواهد بود.

با وجود هزینه های بسیار بالا ، تنها چیزی که می تواند آنها را توجیه کند فروش گسترده است و با این حال رشد eBay کمتر شده است. eBay در سراسر جهان فروش کمتری نسبت به یک سال پیش برای فروشندگان دریافت می کند. اما هزینه های بالاتر را درخواست می کند.

نگاه خریداران

eBay به طور فزاینده ای فروش مشتری و مصرف کننده را از دست می دهد و در عین حال وقتی خریدار سرعت و راحتی می خواهد، نیز کار فوق العاده ای صورت نمی گیرد. برای دهه ها شناخته شده است که مصرف کننده ای که دائم از ایبی خرید می کند، بسیار وفادار است. اما eBay اجازه می دهد این مشتریان از بازار دور شوند. برای مرتبط بودن بیشتر خریداران با eBay ، باید یکبار دیگر به مکان مورد اعتماد خریداران تبدیل شود تا جستجوی کالا را برای تقریباً هر چیزی شروع کنند.

سرمایه گذاران

بازپرداخت پول به سهامداران در برنامه ایبی است، همانطور که اخیراً eBay با واگذاری سود سهام شروع به کار کرده است، نشانه ای است که ایده های خلاقانه در این سایت کمرنگ شده است. به احتمال زیاد فروش StubHub و اصرار سرمایه گذاران برای فروش سریع eBay Classifieds ، باعث می شود که eBay را آزاد کند تا به اوج خود بازگردد و به عنوان مقصدی برای خریداران وفادار در سرتاسر جهان شناخته شود.

مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که eBay باید ایده های تازه ای داشته باشد. فروش زیاد باعث می شود که شهرت بیشتری برای خرید کسب کند. اما قدرت eBay باید به بازار خرید و فروش هر چیزی بازگردد. کاروان ها قبلاً یکی از بهترین کلمات جستجو بودند. این در نبض فروش eBay بود که اکنون از کار افتاده است. ایبی بیش از یک دهه در ۱۰ مورد برتر بود و هنوز اکنون آنها در فیس بوک فروخته می شوند. ایبی زمانی مکانی قطعی برای خرید آنلاین ماشین ظرفشویی و محل خرید باتری بود.

تایمز می گوید، بدون شک بخشی از آنچه در eBay رخ داده است، به دلیل ایده ای بسیار خوب و ساده بود که در طول سالها برای تغییر آن کم کاری کردند. در حالی که آمازون در مورد حمل و نقل وسواس داشت و فیس بوک در مورد فروش محلی نظارت داشت، eBay هرگز به مدیریت حمل و نقل و ارائه راحتی تمرکز نکرد و با تمرکز بر روی محصولات جدید با قیمت ثابت، مهارت منحصر به فرد خود در ماندگاری مصرف کنندگان را از دست داد.

در مورد eBay دو نکته قابل یادآوری است. اول اینکه باید گفت که در برخی از کشورها، eBay عملکرد بهتری نسبت به نتایج جهانی دارد. دوم اینکه امروز حتی در شرایط وخیم، eBay خود را با قدرت در جهان به نمایش می گذارد و می تواند درآمدهای زیادی را کسب کند. اگر بتوانند سرمایه گذاران را نگه دارند و راهی برای سرمایه گذاری در آن پیدا کنند تا رشد دو رقمی ایجاد نمایند، تقریباً در مورد همه دسته ها از جمله فروشندگان، خریداران و سرمایه گذاران، شرایطی عالی را برای خود رقم خواهند زد.

شما می توانید از سایت ایبی که در کشورهای همسایه نیز شعباتی دارد خرید کرده و برای تحویل آن در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید. کارشناسان زاکولا می توانند سفارشات خریداری شده از سایت ایبی را با بهترین کیفیت و در کمترین زمان در ایران به شما تحویل نمایند. همچنین می توانید برای پرداخت ارزی در این سایت نیز از طریق زاکولا اقدام کرده و بدون نگرانی، سفارش خود را در آدرس خود تحویل بگیرید.

کلمات کلیدی ای بیایبی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]