شرایط فروش در ایبی

ای بی
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

شرایط فروش در ایبی

در صورتی که قصد دارید به عنوان فروشنده در سایت ایبی فعالیت کنید، لازم است که تمام شرایط فروش در ایبی را رعایت کرده و از سیاست های eBay برای خرید و فروش پیروی کنید. تنظیم و برآورده سازی انتظارات از نظر فروش محصول، معامله روان و رضایت خریدار را تضمین می کند، در حالی که به eBay به عنوان یک بازار معتبر شناخته شده است.

فروشندگان باید شرایط و ضوابط مشخص و دقیقی را ارائه دهند و ملزم هستند انتظاراتی را که در لیست خود دارند برآورده کنند. این باید شامل مواردی همچون خدمات حمل و نقل، هزینه ها و زمان حمل و نقل می باشد. باید از سرویس حمل و نقل که تحویل ایمن و به موقع را تضمین می کند، از جمله هنگام ارائه حمل و نقل رایگان، استفاده شود.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سرویس های کلود گیمینگ

فروشنده در معاملات با هزینه سفارش کل و مجموع کالاها ، حمل و نقل و مالیات ۷۵۰ دلار یا بیشتر، باید تأیید امضا داشته باشد تا اگر خریدار اعلام نکرد که کالایی را دریافت کرده است، از حقوق فروشنده محافظت شود. لازم به ذکر است که فرم های پرداخت پذیرفته شده اند و می توانند در صندوق eBay انتخاب شوند.

سیاست بازگشت در ایبی

شرایط فروش در ایبی و معیارهایی که به موجب آنها بازپرداخت پذیرفته می شود،  به روشنی بیان شده است. همچنین دوره زمانی مشخصی که در آن خریدار باید بازپرداخت را به فروشنده اطلاع دهد، نیز بیان شده است. ضمن آنکه لازم است روشن شود چه کسی هزینه حمل و نقل را پرداخت می کند.

از طرفی مالیات یا هزینه های اعمال شده توسط دولت به وضوح بیان شده است که انطباق با سیاست لیست های پیش فروش، نیز در آن مطرح است. نکته ای که باید رعایت شود این است که هنگام استفاده از تبلیغات قیمت گذاری، از قوانین مندرج در شرایط و ضوابط قیمت گذاری و تبلیغات باید پیروی شود.

شرایط فروش در ایبی

لغو همکاری با ایبی

فعالیتی که از خط مشی eBay پیروی نمی کند و شرایط فروش در ایبی را ندارد، می تواند منجر به طیف وسیعی از اقدامات شود که از آن جمله، خاتمه یا لغو اداری لیست ها، پنهان کردن یا پایین آوردن لیست از نتایج جستجو، پایین آوردن رتبه بندی فروشنده، محدودیت های خرید و فروش و تعلیق حساب می باشد. تمام هزینه های پرداخت شده یا قابل پرداخت در رابطه با لیست ها یا حساب هایی که در آن اقدامی انجام می شود، بازپرداخت نمی شوند و در غیر این صورت به حساب شما واریز می شوند.

چرا eBay این سیاست را دارد؟

خریداران و فروشندگان وقتی معاملات را به اتمام می رسانند در حال عقد قرارداد هستند، بنابراین لازم است جزئیات روشنی راجع به معامله داشته باشید تا رضایت شما را تضمین کند. این سیاست همچنین به فروشندگان کمک می کند تا استانداردهای عملکرد را برآورده کنند.

پیشنهاد مطالعه : معرفی بهترین پروژکتورهای ۲۰۲۱

شرایط فروش در eBay

از جمله شرایط فروش در ایبی این است که قبل از اینکه بتوانید اولین مورد خود را در eBay لیست کنید، باید کارت اعتباری، کارت نقدی یا اطلاعات حساب بانکی معتبر در اختیار ایبی قرار دهید یا اگر فروش بین المللی دارید با PayPal تأیید کنید. همچنین لازم است که روش های پرداختی را که می پذیرید، انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید که نمایه بازخورد شما عمومی است.

همچنین توصیه می شود که PayPal را تأیید کنید. تأیید هویت شما قبل از شروع فروش بین المللی در eBay لازم است. اگر حساب شما به حالت تعلیق درآید، نمی توانید در eBay فروش کنید. دریابید که اگر این اتفاق بیفتد باید چه کار کنید. در این خصوص با کارشناسان زاکولا مشورت نمایید.

با در نظر گرفتن برخی از روش های اساسی فروش، قادر خواهید بود تجربه خوبی برای خریداران خود ایجاد کنید.

دستورالعمل های فروش و شرایط فروش در ایبی ، مجموعه ای از نکات را برای کمک به اطمینان از خرسند نگه داشتن خریداران ارائه می دهد. آنها مناطقی مانند شرح کالا، شرایط و ضوابط شما ، هزینه های حمل و نقل، زمان تحویل، ارتباطات، بازگشت و عکس ها را پوشش می دهند.

شرایط فروش در ایبی

نکات مهم در خصوص شرایط لیست محصولات

خریداران دوست دارند بدانند که کالا از کجا حمل می شود. زیرا به آنها کمک می کند ایده ای راجع به هزینه حمل و نقل و مدت زمان رسیدن کالا داشته باشند. داشتن آدرس نادرست می تواند باعث سردرگمی شود و تجربه ضعیفی را برای خریدار شما به همراه داشته باشد.

در مورد شرایط معامله کاملاً واضح و دقیق باشید و اطلاعاتی در مورد اشکال پرداختی که می پذیرید، هرگونه مالیات یا سایر هزینه های قابل اجرا، حمل و نقل و سیاست بازگشت خود را در آن داشته باشید. صریح و صادق بودن در مورد این اصطلاحات به ایجاد اعتماد کمک می کند و تجربه خرید مثبتی را برای مشتریان فراهم می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تبلت های گرافیکی ۲۰۲۱

شرایط فروش در ایبی این است که ضرورتی نیست که بازگشت کالا را بپذیرید  اما توصیه می شود این کار را انجام دهید. این ممکن است به شما در جذب خریداران بیشتر کمک کند. اگر بازپرداخت را قبول کردید، اطمینان حاصل کنید که دوره زمانی که بازپرداخت را قبول می کنید، چگونه است و چه کسی هزینه پست برگشتی را پرداخت می کند و نحوه صدور بازپرداخت را مشخص کنید.

قوانین کلی برای فروشندگان

اگر فروشنده هستید، در صورت نقض قوانین eBay ، به ویژه در معرض تعلیق غیرمنتظره می شوید. eBay سخت تلاش می کند تا فضایی ایجاد کند که خریداران در آن احساس اطمینان از خرید کنند، زیرا هرگاه eBay اعتماد خریداران را از دست بدهد، مدل تجاری سقوط می کند. این قوانین کلی را به عنوان یک فروشنده در ذهن داشته باشید. آنها بیشتر قوانین خاص تری را که برای فروشندگان در eBay اعمال می شود، پوشش می دهند.

قرارداد خود را نقض نکنید :

مطابق با شرایط فروش در ایبی ، معامله حراج قراردادی است در eBay بین شما و پیشنهاد دهنده شما صورت می گیرد. پس از ارسال لیست، باید آن را به عنوان یک مسئولیت قانونی در نظر بگیرید که کالای موردنظر را با قیمت پایانی حراج بفروشید و آن را در شرایطی که به پیشنهاد دهنده برنده تبلیغ می شود، تحویل دهید. هر اقدام دیگری به طور کلی نقض قوانین است.

شرایط فروش در ایبی

کالاهای محدود شده خارج از eBay را  نفروشید :

هر نوع کالایی که هنگام فروش در خارج از eBay محدود شود، به طور کلی در eBay به همان اندازه محدود یا تنظیم می شود. مواردی که خطرناک است، قابل فروش به خردسالان نیست، یا حق چاپ یا حقوق اشخاص دیگر را نقض می کند، همه تحت این قانون قرار دارند. اگر نمی توانستید آن را هم در فروشگاه های خرده فروشی و هم از طریق پست الکترونیکی بفروشید، باید تصور کنید که نمی توانید آن را در eBay بفروشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین دانه های قهوه در جهان

حراج های خود را پیشنهاد ندهید :

از دیگر شرایط فروش در ایبی این است که پیشنهاد در مزایده های شخصی یا خرید و فروش به خود یا خانواده یا شرکت خود به هر طریقی در eBay اکیداً ممنوع است و اگر بخواهید این کار را انجام دهید، گرفتار خواهید شد. eBay این نوع رفتار را دقیقاً به دلیل مزایایی که ایجاد می کند محدود می کند.

 پیشنهاد در مزایده های شخصی به شما این امکان را می دهد که اساساً خریداران را بیش از قیمت بازار برای یک کالا شارژ کنید و به شما امکان می دهد درآمد کسب کنید. نمایه بازخوردی که توانایی شما در ارائه محصولات به خریداران واقعی را نشان نمی دهد. این اعتماد خریداران به eBay را تضعیف می کند و کاملاً ممنوع است.

کلمات کلیدی ای بیایبی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]