تاریخ انتشار : ۱۴۰۰,اردیبهشت,۰۴

معرفی سایت های برتر فروش آنلاین کتاب

نویسنده : تیم محتوا

سایت های فروش آنلاین کتاب

اینترنت می تواند یک منبع خارق العاده برای خوانندگان مشتاق باشد، اما مهم است که بدانید کدام یک از فروشگاه های آنلاین، دارای معتبرترین و مناسب ترین زمان جهت خرید کتاب های جدید و دست دوم به صورت آنلاین هستند. در اینجا با بررسی برترین سایت های فروش آنلاین کتاب ، آن ها را لیست کرده ایم تا بتوانید به سادگی با خرید از آن ها به منابع علمی و ادبی و … روز دنیا دسترسی داشته باشید.

در شرایط فعلی همه گیری، هر روزه تعداد بیشتری از افراد برای کسب آگاهی به کتابفروشی های آنلاین مراجعه می کنند. بنابراین می توان به عناوین درخواستی به سادگی دسترسی داشته و از مطالعه ای لذت بخش محروم نماند. برخی از این سایت های فروش آنلاین کتاب، ارسال رایگان و تخفیف را نیز منظور می کنند.

معرفی سایت های فروش اینترنتی کتاب

سایت AbeBooks :

این سایت میلیون ها کتاب جدید و دست دوم برای فروش دارد. از جمله بسیاری از کتاب های امضا شده از نویسندگان مشهور را می توان در لیست کتاب های این کتابفروشی مشاهده کرد.. همچنین دارای موتور جستجوی شابک برای کتاب ها با درصد تخفیف میان پنجاه تا شصت درصد است و همچنین کتاب های کمیاب و کتاب های هنری را به فروش می رساند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مارک های عینک آفتابی

سایت Alibris :

یکی از سایت های فروش آنلاین کتاب ، این سایت است که با چندین کتابفروشی و مجموعه دار کتاب مستقل همکاری می کند. بنابراین اگر به یک کتاب نادر یا یک نسخه دشوار در زمینه علمی نیاز دارید، شانس زیادی برای یافتن آن در اینجا را دارید.

سایت Book Outlet :

این کتابفروشی آنلاین به قیمت های خیلی پایین خود تکیه می کند. اما چگونه آنها این کار را انجام می دهند. بسیاری از کتاب های آنها از نشرهای قدیمی است که مستقیماً از ناشران با تخفیف زیاد دریافت می کنند. Book Outlet تخفیفات خوبی را برای سفارشات بیش از ۳۵ دلار ارائه می دهد.

سایت های فروش آنلاین کتاب

سایت KidsBooks :

کتاب های کودک KidsBooks بهترین قیمت کتاب هایی را که به دنبال آنها می گردید، حتی پایین تر از آمازون ارائه می کند. با موجودی زیاد ناشران، کتابها در شرایط عالی قرار دارند. Kidsbooks برای سفارش های بالا، تخفیف های مناسبی را دارد.

سایت فروش آنلاین کتاب  Walmart :

لازم به ذکر است که والمارت به عنوان یکی از بهترین سایت های فروش آنلاین کتاب ، فقط کتاب های جدید می فروشد، اما همه آنها نسبت به سایر خرده فروشان با قیمت های نسبتاً پایین هستند. آنها همچنین محصولات بسیار متنوعی را در فروشگاه آنلاین خود دارند.

سایت Thrift Books :

کتابفروشی Thrift Books ، دارای کتابهای ارزان است و این شرکت به دوستدار محیط زیست شهرت دارد. در این کتابفروشی که بیش از یک صد سال از راه اندازی شده است دارای تنوع بالایی است و بسیار قوی در این زمینه کار می کند. این سایت به عنوان یکی از بزرگترین خرده فروشان کتاب در ایالات متحده است که می توانید کتاب هایی با قیمت مناسب را از آن جا تهیه کنید. آنها اغلب انتخاب جالبی از کتاب های نشر شده قدیمی دارند که فروش بالایی نداشته اند.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش دخترانه از آمازون

سایت آمازون :

کتابهای آمازون نیازی به معرفی ندارد. آمازون بزرگترین و محبوب ترین خرده فروش جهان است و دارای تعداد زیادی رمان، کتاب درسی، کتاب کیندل، کتاب صوتی و کتاب دست دوم است. که می توان به عنوان برترین سایت های فروش آنلاین کتاب دانست. برای خرید کتاب به صورت اینترنتی از این سایت قدرتمند، می توانید از طریق زاکولا اقدام کرده و پرداخت ارزی هزینه خرید کتاب را با کمک کارشناسان زاکولا انجام دهید و سپس کتاب مورد نیاز خود را در ایران تحویل بگیرید.

سایت بارنز  :

از کتاب های کودکان گرفته تا رمان های بزرگسالان را به همراه داستان های محبوب را می توان در این سایت آنلاین تهیه کرد. همچنین گزینه های زیادی برای سایر موضوعات می توانید در اینجا پیدا کنید. آنها فقط کتابهای جدید می فروشند، هیچ کتاب دست دوم ندارند.

سایت های فروش آنلاین کتاب

سایت فروش اینترنتی کتاب Biblio :

کتابفروشی Biblio مجموعه ای از بیش از ۱۰۰ میلیون کتاب جدید و دست دوم در انبار دارد و افتخار خود را برای همکاری با کتابفروشان از سراسر جهان برای ایجاد یکی از منحصر به فردترین کتابفروشی های آنلاین در اینترنت می داند.

سایت BookMooch :

اگرچه به عنوان سایت های فروش آنلاین کتاب ، این لزوما کتابفروشی نیست، اما یک سایت خارق العاده برای دریافت رایگان کتاب است. شما به راحتی می توانید رمان های قدیمی خود را با کتاب های دست دوم که برای شما جدید است، عوض کنید. این سایت هزاران کاربر با کتاب های فراوانی برای تجارت دارد.

سایت Target :

Target در واقع مجموعه کاملی از کتابهای مشهور آنلاین را دارد که بسیاری از آنها با هزینه کمتر از خرده فروشی به فروش می رسند. می توانید برای خرید از این فروشگاه آنلاین به سادگی اقدام کرده و با قیمتی مناسب، بهترین کتاب های روز دنیا را در اختیار داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کنسول بازی PS5

سایت فروش آنلاین Costco :

Costco به عنوا خرده فروشی عمده، مکانی عالی برای خرید مجموعه کتاب های کودکان با تخفیف بالا است.  در این سایت می توانید کتابهای جدیدی را مشاهده کنید که با قیمت کمتری Costco به فروش می رسند. حتی بسیاری از کتابفروشی های مستقل برخی از کتاب های خود را از Costco خریداری می کنند. زیرا ارزان تر از خرید مستقیم آنها از ناشر است.

کتابفروشی آنلاین ددالوس :

این سایت که از جمله سایت های فروش آنلاین کتاب است، بیشتر بخاطر فروش کتابهای جدید کلاسیک، رمان، پرفروش، جلد سخت با قیمت های فوق العاده ارزان مشهور است.

سایت های فروش آنلاین کتاب

سایت eBay :

هزاران کتاب جدید و دست دوم با قیمت های بسیار پایین در eBay موجود است که بسیاری از آنها حمل رایگان دارند. چه به کتاب آشپزی، کتاب درسی، مجله یا کتاب جدید نیاز دارید، حتماً ابتدا eBay را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید اینترنتی از مالزی

سایت پاول :

این کتابفروشی زنجیره ای است که از پورتلند نشأت گرفته و دارای مجموعه ای از کتابهای جدید و مورد استفاده در زمینه عناوین مستقل و کتاب های نویسندگان جدید است. هر کتاب در این سایت با نرخ تخفیف به فروش می رسد و حتی می توانید رمان هایی را که هنوز منتشر نشده اند، پیش خرید کنید.

می توانید برای خرید از بهترین سایت های فروش آنلاین کتاب ، از طریق زاکولا اقدام نمایید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود