چگونه از سایت های خارجی خرید کنیم ؟

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

سایت های خارجی

تمامی سایت های خارجی که در سطح بین المللی فعالیت دارند، جهت ایجاد روندی ساده و شفاف برای خرید، اقداماتی را منظور کرده اند و عمدتا سایت هایی کاربر پسند می باشند. بنابراین مشتریان بدون سردرگمی در سایت می تواند فرآیند خرید خود را نهایی کنند. در این جا به شما خواهیم گفت که چگونه از سایت های خارجی خرید کنیم و پرداخت سفارشات خود را چگونه انجام دهیم.

بسیاری از سایت های خارجی، از سیستم ها و درگاه های پرداخت آنلاین و یا کردیت کارت های معتبر و شناخته شده ای همچون پی پال یا مسترکارت استفاده م یکنند تا بتوانند با کمترین میزان ریسک، در خصوص دریافت هزینه های محصولات و خدمات خود اقدام کرده باشند.

پیشنهاد مطالعه : جمعه سیاه چیست؟

از سویی دیگر می بایست برای ارسال کالاهای فروخته شده خود به تمامی دنیا، از فرآیند مناسبی استفاده نمایند تا ضمن تحویل سلامت کالا، مدت زمان ارسال نیز در حد مطلوب و مورد رضایت مشتریان شان باشد. یکی از سایت های معتبر و بزرگ فروشگاهی آنلاین، آمازون است که دارای استانداردهای مشخصی برای این فرآیندها بوده اما فواصل زیاد محل استقرار انبارهای این سایت که در آمریکا می باشد تا دیگر مناطقی همچون آسیا، هزینه و زمان بیشتری را صرف خواهد کرد.

از این روست که سایت های خارجی مانند آمازون و ایبی، در دیگر نقاط جهان نیز، انبارهای بزرگی را ایجاد کرده اند تا بتوانند ارسال محصولات خود را در زمان کمتر و با کیفیت بالاتری تحویل نمایند. این موضوع توانسته است محبوبیت این گونه از سایت ها را دو چندان نماید.

پیشنهاد مطالعه : فروش محصولات دست ساز در آمازون

چگونگی خرید از سایت های خارجی

برای کاربرانی که قصد دارند از سایت های خارجی خرید کنند، این الزام وجود دارد که از یکی از سیستم های پرداخت معتبر آنلاین استفاده نمایند که در این سایت ها درگاه داشته و پشتیبانی لازم صورت می گیرد. از سیستم های پرداخت آنلاینی که عمدتا سایت های خارجی آن را پذیرفته و استفاده می کنند، پی پال است که دارای اعتبار جهانی بوده و در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزاکارت نیز از جمله راهکارهای پرداخت هزینه های سایت های خارجی هستند. اما برای کاربران ایرانی استفاده از این خدمات با توجه به وجود تحریم ها، ممکن نیست. لازم به ذکر است که می توانید برای خرید از سایت های خارجی از خدمات زاکولا استفاده کنید.

سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی با استفاده از کردیت کارت

یکی از روش های موثر و مطمئنی که می توانید از سایت هایی مانند آمازون، ایبی خرید کرده و کالای مورد علاقه خود را تحویل بگیرید، استفاده از کردیت کارت هایی مانند مسترکارت یا ویزاکارت است که می توانید آن ها را به صورت گیفت کارت تهیه کرده و به میزان هزینه ای که می خواهید در خرید خود داشته باشید، آن ها را شارژ کنید.

شما به آسانی می توانید به سایت زاکولا مراجعه کرده و کردیت کارت خود را تهیه نموده و آن را شارژ کنید. کارشناسان زاکولا در این خصوص شما را یاری می کنند. ضمن آن که می توانید آسوده خاطر باشید که کارت های اعتباری ارزی مانند مسترکارت و ویزاکارت، دارای اعتبار و اطمینان بالایی بوده و در بسیاری از سایت های خارجی، مورد پذیرش هستند.

نکته ای که باید در این خصوص به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به عدم ارسال کالا به ایران به صورت مستقیم از سوی برخی از سایت های خارجی، لازم است که برای ارسال آن از یک آدرس خارج از کشور استفاده نمایید. البته این مساله برای دریافت خدمات ایجاد نخواهد شد. هنگامی که برای خرید از سایت های خارجی مانند آمازون اقدام می کنید، می توانید از خدمات زاکولا بهره مند شده و کالای خود را در ایران دریافت نمایید.

پیشنهاد مطالعه : بهترین ابزار و لوازم جانبی موبایل های هوشمند

بهره گیری از سایر روش های پرداخت آنلاین

در کنار کردیت کارت های معتبر که به آن ها اشاره شد، روش های دیگری وجود دارند که می توان پرداخت آنلاین را در سطح جهانی و در سایت های خارجی انجام داد. سرویس های پرداختی مانند وب مانی، پرفکت مانی و پی پال که دارای خدمات پرداخت مناسبی برای کاربران خود بوده و دارای امنیت بالایی هستند.

برای خرید از سایت های معتبر و فروشگاهی خارجی، لازم است که برای افتتاح این حساب های ارزی اقدام نموده و حساب کاربری خود را ایجاد نمایید. در صورتی که در این خصوص نیاز به کمک داشته باشید، زاکولا می تواند شما را یاری کند.

از آن جایی که پرداخت آنلاین پی پال، به کاربران ایرانی خدمات مستقیمی را ارائه نمی کند، لذا می توانید با کمک زاکولا، حساب پی پال خود را افتتاح کرده و آن را شارژ نمایید. حساب پی پال از سوی اکثر فروشگاه های خرده فروشی آنلاین در سرتاسر دنیا، پذیرفته شده و استفاده می شود.

سایت های خارجی

خرید از سایت های خارجی با کمک سایت های واسطه

یکی از راهکارهای خرید از سایت هایی مانند آمازون و ایبی این است که از سایت های واسطه کمک بگیرید. می توانید سایت های واسطه ای که در ایران فعالیت کرده و در جهت خرید از سایت های خارجی و دریافت کالا و خدمات، شما را یاری می کنند، را شناسایی کنید.

این گونه شرکت ها، با ایجاد شعبه های گوناگونی در دیگر کشورها در سرتاسر دنیا، می توانند سفارش و خرید شما را به آسانی ثبت کرده و آن ها را در ایران به شما تحویل نمایند. نکته بسیار مهمی که در این خصوص مطرح است این است که هنگام انتخاب این گونه سایت ها، لازم است که بررسی های لازم را در خصوص اعتبار و اطمینان آنها به کار گیرید تا در فرآیند خرید محصول خود متضرر نشوید.

پیشنهاد مطالعه : ۱۸ محصول زیبا و کاربردی زیر ۱۰ دلار از eBay

مجموعه زاکولا، یکی از شرکت های معتبر و با سابقه ای است که توانسته است در خصوص تکمیل فرآیند خرید از سایت های خارجی و پرداخت ارزی آن ها خدمات شایسته ای را به مشتریان خود ارائه نموده و در این باره رضایت و اعتماد آن را به درستی جلب نماید. اگر تصمیم دارید، محصولی از یک برند خاص را با اصالت کامل از سایت های خارجی خرید کنید، می توانید از طریق کارشناسان زاکولا اقدام نمایید.

کلمات کلیدی آمازونای بیایبی
ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]