تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,بهمن,۲۷

معرفی بهترین سایت های خارجی حراج آنلاین

نویسنده : تیم محتوا

سایت های خارجی حراج آنلاین

سایت های حراج آنلاین به طور فزاینده ای در حال رقابت هستند، در کنار رشد فن آوری و ارائه تعداد زیادی از سیستم عامل های پیچیده تر برای فروشندگان آنلاین، در حال پیشرفت هستند. سایت های خارجی حراج آنلاین نیز در این میان توانستند رشد قابل توجهی را از آن خود کنند.

ایبی یکی از اولین فروشگاه های خرید و فروش آنلاین بود که از اوایل سال ۱۹۹۵ تاسیس شد و برای سال ها انحصار حراج های دیجیتال را در اختیار داشت. پس از آن، بازار حراج آنلاین متنوع شد و سایت های جدید حراج در فضای موجود با یکدیگر رقابت کرده و گزینه گسترده تری از حراج های آنلاین را برای خرید و فروش محصولات به مصرف کنندگان ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین فلش مموری از آمازون

پیشرفت های فناوری به ظهور و تکامل این قسمت از بازار تجارت الکترونیکی کمک کرده است. به عنوان مثال eBay به تعبیه فناوری هوش مصنوعی، برای کمک به فروشندگان جهت رقابت بیشتر دست زد. راه حل های eBay شامل شناسایی خلا موجودی کالاها، هشدار دادن به فروشندگان در هنگام نیاز به تهیه کالای خاص است.

ثابت شده است که ویژگی های در حال تکامل eBay به نفع فروشندگان است و باعث ایجاد موفقیت های زیادی برای آنان می شود. با این وجود، علی رغم اینکه eBay در صف مقدم بازار سایت های خارجی حراج آنلاین است، فروشندگان آنلاین همیشه باید راه حل های جایگزین را در نظر بگیرند.

پیشنهاد مطالعه : بهترین سایت های خارجی فروش صنایع دستی

معرفی سایت های برتر حراج آنلاین در دنیا

سایت های خارجی حراج آنلاین

حراج AuctionZip

AuctionZip که خود را به عنوان یک جامعه آنلاین معرفی می کند، بیش از ۲۵۰۰۰ فروشنده حرفه ای و بیش از دو میلیون پیشنهاد دهنده حراج ماهانه دارد که این امر ، این سایت را به یکی از بزرگترین سایت های حراج آنلاین در جهان تبدیل کرده است.

فروشندگان تجارت الکترونیکی می توانند یک حساب حراج دهنده رایگان ایجاد کنند و حراجها را با قیمت ۱۰ دلار لیست کنند، در مورد نحوه اجرای حراج های اینترنتی اطلاعات کسب کنند و ماهانه به بیش از دو میلیون پیشنهاد دهنده برسند.

سایت eBid

eBid از سال ۱۹۹۹ خرید و فروش آنلاین کرده است. میلیون ها فروشنده از eBid برای فروش محصولات خود در حراج در بیش از ۱۳۳۰۰ دسته محصول شرکت می کنند. برخی از ویژگی های اصلی eBid که آن را برای فروشندگان آنلاین جذاب می کند، راه اندازی فروشگاه آنلاین رایگان، لیست های رایگان، هزینه های فروش کم از ۰ تا ۳،  سهولت استفاده و پشتیبانی انسانی و غیر رباتیک است.

فروشندگان همچنین از یک ایمیل کامل و سیستم اطلاع رسانی درون برنامه ای بهره مند می شوند، به این معنی که اعلان های فعالیت eBid خود را بر روی دستگاه تلفن همراه خود دریافت می کنند. این یکی از سایت های خارجی حراج آنلاین موفق در دنیاست.

سایت های خارجی حراج آنلاین

حراجی Listia

Listia یک سایت حراج آنلاین جالب است، زیرا فروشندگان می توانند از اعتباراتی که از حراج کالاهای خود به دست می آورند برای پیشنهاد سایر موارد استفاده کنند و مناقصه گر با بیشترین اعتبار، مورد را برنده می شود. نکته برجسته اصلی این سیستم مبتنی بر اعتبار این است که حراج دهندگان می توانند توانمندی خود را به چیزی که واقعاً می خواهند تبدیل کنند. لیست کنندگانی که در سایت لیستیا ثبت نام می کنند از کسب ۱۰۰۰ اعتبار رایگان نیز بهره مند می شوند.

سایت Pickles Auctions

Pickles Auctions بزرگترین شرکت حراج آنلاین در استرالیا است که دارای صدها لیست در بیشتر گروه های تجهیزات وسایل نقلیه و فناوری اطلاعات است. Pickles Auctions که یک سایت حراج تخصصی است که بیشتر در زمینه وسایل نقلیه فعالیت می کند، بستری با کیفیت برای فروش یک وسیله نقلیه فراهم می کند.

فروشندگان به سادگی باید برای مدت زمان بازرسی با شعبه محلی خود تماس بگیرند، سایت سپس قیمت تخمینی را برای آنها فراهم می کند و سپس کالا در حراج بعدی موجود قرار می گیرد. برای استفاده از سایت های خارجی حراج آنلاین می توانید با زاکولا همراه باشید.

حراجی ShopGoodwill

ShopGoodwill یک سایت حراج غیر انتفاعی است که برای جمع آوری کمک مالی برای افراد معلول، محصولات را لیست کرده و می فروشد. این حراجی با همکاری فروشگاه های Goodwill در سراسر ایالات متحده برگزار می شود و فروشندگان Goodwill را قادر می سازد تا موارد آنلاین را لیست کرده و حراج کنند و برای خیریه Goodwill درآمد کسب کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین تبلت از آمازون

سایت SaleRoom

SaleRoom بزرگترین بستر دیجیتال برای حراج های هنری زیبا و عتیقه است. حراج دهندگان در سراسر دنیا می توانند از درج حراج خود در سایتی که خریداران می توانند در حراج های زنده شرکت کنند، بهره مند شوند. این یکی از سایت های خارجی حراج آنلاین جذاب در دنیاست.

حراجی Maxx

حراجی Maxx یک سایت حراجی کاملاً تثبیت شده است که در سال ۲۰۱۲ در کانادا تاسیس شده است. با بیش از ۱۰ هزار کاربر فعال، فروشندگان Auction Maxx می توانند به خریداران بالایی برسند. یکی از ویژگی های کلیدی حراج Maxx که به نفع فروشندگان است، این است که سایت متعهد به تبلیغ دائمی کالاهای فروش از طریق تعدادی کانال تبلیغاتی است، به این معنی که محصولات در معرض حداکثری مخاطبان قرار می گیرند.

سایت های خارجی حراج آنلاین

سایت Atomic Mall

Atomic Mall یکی از بزرگترین سایت های حراج آنلاین است که هزاران عضو را به خود جلب کرده است. یکی از نکات قابل توجه در فروش در Atomic Mall ، پرداخت صفر فروشندگان برای عضویت در سایت به عنوان فروشنده  است. همچنین فروشندگان می توانند اقلام خود را در حراج یا با قیمت ثابت لیست کنند. این سایت همچنین طیف وسیعی از گزینه های پرداخت از جمله بیت کوین، پی پال و ویزا را می پذیرد.

حراجی  Bonanza

Bonanza توسط بیش از ۱۲۰۰۰ فروشنده به عنوان بهترین مکان برای فروش آنلاین در سال ۲۰۱۶ انتخاب شد. راه اندازی غرفه فروشدر سایت کاملاً ساده است، اما فروشندگان نمی توانند قبل از اینکه بتوانند ده نظر بازخورد مثبت داشته باشند، گزینه های پرداخت را به غرفه خود هدایت کنند. این یکی از سایت های خارجی حراج آنلاین مناسب برای فروشندگان در سرتاسر دنیاست.

پیشنهاد مطالعه : لیست خرید بهترین لوازم سیسمونی از آمازون

سایت WebStore

WebStore در سال ۱۹۹۶ تأسیس شد و یکی دیگر از حراج های قدیمی اینترنتی است. شاید بزرگترین جذابیت WebStore برای فروشندگان آنلاین این واقعیت باشد که بابت عضویت، فروش یا هر چیز دیگری هزینه ای دریافت نمی کند. این سایت همچنین با رعایت سیاست های ایمنی با کیفیت، باعث احساس آسودگی خاطر فروشندگان و خریداران می شود.

سایت های خارجی حراج آنلاین

حراجی eCrater

eCrater یک بازار آنلاین مستقر در کالیفرنیا است. فروشندگان می توانند ۱۰۰٪ فروشگاه اینترنتی رایگان در eCrater افتتاح کنند و از هیچ گونه هزینه اشتراک ماهیانه یا هزینه تأیید فروشنده برخوردار نیستند. استفاده از سایت ساده است و گزینه های مختلفی برای پرداخت ارائه می دهد. شاید بتوان گفت این سایت یکی از سایت های خارجی حراج آنلاین معتبر است.

Charity Auctions Today

Charity Auctions Today یک پلت فرم حراج آنلاین قدرتمند است که جمع آوری پول آنلاین را آسان می کند. بیش از ۴۵۰۰ مشتری به این سایت نرم افزاری حراج اعتماد دارند و تولید خیریه های موبایل و کسب درآمد را برای موسسات خیریه آسان می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید محصولات چرمی از آمازون

تجارت الکترونیکی Hip

تجارت الکترونیک Hip قبلاً با نام Bidstart شناخته می شد. این سایت در سه بازار کلکسیونی، کتاب های طنز، کارت پستال و تمبر تخصص دارد. هدف این سایت اتصال خریداران و فروشندگان است، بنابراین آنها می توانند اشتیاق خود را به اشتراک بگذارند و سرگرمی خود را رشد دهند.

 مانند eBay ، فروشندگان موارد قابل جمع آوری خود را لیست می کنند و خریداران محصولات را پیشنهاد می دهند. فروشندگان برای فروش اقلام تجارت الکترونیک Hip باید هزینه ای پرداخت کنند. این سایت قوی یکی دیگر از سایت های خارجی حراج آنلاین است.

سایت ۲۴Fundraiser

۲۴Fundraiser یکی دیگر از سایت های نرم افزاری حراج آنلاین است که موسسات خیریه و غیرانتفاعی را قادر می سازد حراج های آنلاین، تلفن همراه را بدون حراج دهنده برگزار کنند. از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۷ ، ۲۴Fundraiser حراج های تلفن همراه کاملاً قابل تنظیم و نوآورانه را که به راحتی قابل جستجو هستند، به خیریه ها ارائه می دهد.

سایت های خارجی حراج آنلاین

حراجی QuiBids

QuiBids یک حراج آنلاین کاملاً تثبیت شده است که در سال ۲۰۰۹ در اوکلاهما تاسیس شد. فروشندگان می توانند موارد مورد نظر را در حراج های زنده با قیمت گسترده ای از محصولات در لیست خود قرار دهند. تمام محصولات فروخته شده در QuiBids باید کاملاً جدید، مهر و موم شده کارخانه ای و دارای ضمانت کامل باشند، به این معنی که این یک بستر برای کالاهای ناخواسته و دست دوم نیست.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین برند ریش تراش

 سایت Shpock

Shpock یک برنامه فروش بوت است و مخفف SHOP in your POCKet است. این پلتفرم توسط دو کارآفرین اتریشی راه اندازی شد. Shpock برای کاربران آسان است، فروشندگان به سادگی می توانند عکسهای موارد را با شرح بارگذاری کنند، سپس روند پیشنهادات را مشاهده کنند. در این سایت اقلام را می توان به صورت شخصی جمع آوری کرد یا حمل کرد.

حراجی SalvageSale

SalvageSale یک سایت حراج آنلاین معروف برای فروش تجهیزات، حمل و نقل، مواد و کالاهای مصرفی است. فروشندگان باید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنند و سپس کالای خود را در یک حراجی لیست کنند. با بیش از ۱۵۰،۰۰۰ خریدار ثبت شده و پردازش بیش از سه میلیون پیشنهاد ، SalvageSale بستر موثری برای فروش کالاهای حمل و نقل و تجهیزات است و یکی از سایت های خارجی حراج آنلاین ممتاز به شمار می آید.

حراجی iOffer

iOffer یک بازار آنلاین مستقر در سانفرانسیسکو است که میلیون ها خریدار و فروشنده در سراسر جهان را به هم متصل می کند. iOffer یک پلت فرم آسان برای پیمایش برای فروشندگان فراهم می کند تا اقلام خود را در طیف متنوعی از دسته ها لیست کنند. هزینه ها برای فروش در سایت رقابتی است. همچنین پرداخت ها از طریق PayPal به صورت ایمن انجام می شوند.

سایت حراجی uBid

uBid نام شناخته شده ای در حراج های آنلاین است. این سایت حراج در سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و آن را به یکی از قدیمی ترین حراج های دیجیتال موجود تبدیل کرده است. uBid بیش از پنج میلیون عضو ثبت شده دارد که در ۲۵ دسته، محصولاتی را خرید و فروش می کنند.

فروشندگان uBid از ویژگی های فروش سایت بهره مند می شوند. پس از قرار دادن محصولات در معاملات uBid ، حراج ها به زودی بسته می شوند، معاملات پرطرفدار و حراج های بزرگ، اطمینان حاصل می کنند که اقلام به اندازه کافی در معرض دید مخاطبان هستند.

سایت حراجی MadBid

MadBid یک سایت حراج مستقر در انگلیس است. MadBid دارای استراتژی فروش در مورد اینکه چگونه خریداران می توانند از ۸۹ درصد تخفیف در لیست های خاص لذت ببرند، می باشد. بدین ترتیب خریداران زیادی را جذب می کند، که برای هر کس که در این سایت فروش می کند، بسیار عالی است.

علاوه بر تخفیف ۸۹ درصدی برای جلب فروشندگان، از دیگر ویژگی های اصلی MadBid می توان به پورتال پرداخت ایمن، که به نفع فروشنده و خریدار است اشاره کرد. همچنین پشتیبانی از طریق تلفن، گفتگوی زنده و ایمیل انجام می شود. از سویی دیگر محصولات کاملاً مهر و موم شده جدید در MadBid قابل فروش است، به این معنی که کالاهای دست دوم لیست نمی شوند. این سایت به عنوان یکی از بهترین سایت های خارجی حراج آنلاین محسوب می شود که می توانید برای خرید از آن از زاکولا یاری بگیرید.

می توانید برای خرید از سایت های خارجی حراج آنلاین و پرداخت ارزی آن ها و تحویل در ایران، از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود