بهترین سایت های خارجی فروش صنایع دستی

معرفی سایت
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

سایت خارجی فروش صنایع دستی

طی چند سال گذشته، صنایع دستی یا خانگی از یک جایگاه کوچک به یک صنعت تمام عیار تبدیل شده است. وب سایت های صنایع دستی مانند Etsy راه را برای تولیدکنندگان در هر نوعی فراهم کرده اند تا محصولات خود را به صورت آنلاین به مخاطبان جهانی بفروشند و به بازار عرضه کنند. در زیر لیستی از بهترین سایت خارجی فروش صنایع دستی آورده شده است که می توانید کارهای دستی یا خانگی خود را بفروشید و به بازار عرضه کنید و خانه های جدیدی برای آنها پیدا کنید.

با فروش بیشتر در وب سایت های صنایع دستی در سراسر جهان، اندازه این بازار هر روزه بیشتر در حال رشد است. افرادی که صنایع دست ساز ایجاد می کنند دیگر محدود به بازارها و فروشگاه های محلی نیستند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین مارک مراقبت پوست از سایت های خارجی

فروشگاه های آنلاین صنایع دستی و خانگی

سایت فروش آنلاین Etsy

Etsy شناخته شده ترین بازار برای صنعتگران در انواع مختلف برای فروش آنلاین صنایع دستی است. شما می توانید کالاهای دست ساز را در این سایت بفروشید. ایجاد حساب در این سایت رایگان است، اما کاربران درصدی از هر فروش انجام شده در سیستم عامل را پرداخت می کنند که با جامعه ای فعال از فروشندگان و خریداران همراه است و تقریباً برای هر نوع محصولی که فکرش را بکنید، دسته بندی وجود دارد.

سایت ArtFire

ArtFire یکی دیگر از سایت خارجی فروش صنایع دستی معروف است که از جامعه ای فعال برخوردار است. این شرکت حساب های فروشنده رایگان را برای مبتدیان ارائه می دهد، اما حساب های پولی را برای فروشندگان باتجربه تر که به فضای بیشتری نیاز دارند فراهم می نماید.

سایت خارجی فروش صنایع دستی

سایت فروشگاهی Supermarket

سوپرمارکت یک بازار ساده است که هدف آن ارتباط مستقیم مشتریان با طراحان است. آنها فقط چهار دسته کلی را ارائه می دهند که شامل پوشاک، حمل، کاغذ و چاپ می شود. می توانید براساس موارد اعلام شده، مرور کنید یا مستقیماً به فروشگاه های طراحان مراجعه کنید.

سایت eCrater

eCrater هم یک فروشگاه وب رایگان و یک بازار آنلاین است. اگر فروشنده هستید می توانید فروشگاه آنلاین خود را به صورت رایگان در این سایت راه اندازی کنید. همچنین می توانید فروشگاه eBay را به eCrater وارد کنید. اگر خریدار هستید، می توانید میلیون ها محصول را در دسته های مختلف  این سایت خارجی فروش صنایع دستی مرور و جستجو کنید.

سایت Free Craft Fair

نمایشگاه صنایع دستی،  بیشتر یک فهرست از مشاغل دست ساز مختلف است. این وب سایت اطلاعاتی را به طور منظم از صنعتگران و صاحبان صنایع دست ساز مختلف ارائه می کند.

Handmade Artists ’Shop

این مرکز، به عنوان یک انجمن اجتماع برای صنعتگران و هنرمندان آغاز شد تا محصولات خود را به اشتراک بگذارند و از یکدیگر مشاوره و ایده بگیرند. اکنون می توانید محصولات مورد نیاز را مستقیماً در سایت مرور و خریداری کنید یا آن که کالاهای دست ساز خود را در آن به اشتراک بگذارید.

سایت فروش Folksy

Folksy یک بازار کالاهای دست ساز در انگلستان است که صنایع دستی را به صورت آنلاین می فروشد. این سایت شامل محصولاتی از طلا و جواهر و لباس گرفته تا هنر و لوازم است. همچنین شامل بخش تالار گفتمان و وبلاگ است، بنابراین یک جامعه فعال در این سیستم عامل وجود دارد. شما می توانید از این سایت خارجی فروش صنایع دستی ، برای فروش محصولات خود و یا خرید کالای مورد نیازتان استفاده کنید.

سایت خارجی فروش صنایع دستی

سایت فروشگاهی Misi

Misi یک بازار صنایع دستی آنلاین در انگلستان است که به کاربران امکان می دهد فروشگاهی را به صورت رایگان راه اندازی کنند، سپس هزینه های لیست و کارمزد هر فروش را دریافت می کند. دسته های محصولات در این سایت، شامل مد، مراقبت و زیبایی، هنر، غذا و موارد دیگر هستند.

سایت Dawanda

Dawanda در حقیقت جامعه بزرگی از هنرمندان صنایع دست ساز در سراسر جهان است. فروشندگان می توانند برای حساب ها ثبت نام کنند و مجموعه محصولات خود را برای فروش ایجاد کنند. آنها همچنین می توانند با ارسال نظرات و پیوستن به بحث در انجمن ها و گروه ها با سایر فروشندگان ارتباط برقرار کنند.

پیشنهاد مطالعه : خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی

سایت SpoonFlower

SpoonFlower جایگاه ویژه تری نسبت به بسیاری از سایت های دیگر در این لیست دارد. این بستر آنلاین به طراحان اجازه می دهد تا الگوهای خاص خود را برای مواردی مانند پارچه، کاغذ دیواری و بسته بندی کادو ایجاد کنند. سپس طراحان می توانند پارچه هایی را که طراحی کرده اند بفروشند یا از آنها برای ایجاد سایر اقلام دست ساز استفاده کنند. شاید این سایت خارجی فروش صنایع دستی ، محلی مناسب برای کسانی باشد که به دنبال ارائه محصولات دست ساز خود در سطح بین المللی هستند.

سایت فروش Zibbet

Zibbet یک بازار آنلاین برای فروش صنایع دست ساز در حوزه های مختلف، از هنرهای زیبا و عکاسی گرفته تا کالاهای قدیمی و صنایع دستی است. یک گزینه حساب رایگان وجود دارد، اما کاربران می توانند هزینه بیشتری را برای قرار گرفتن در سایت و در معرض دید مخاطبان پرداخت کنند و به این ترتیب موارد آنها زودتر در نتایج جستجو ظاهر می شود.

سایت خارجی فروش صنایع دستی

I Made It Market

I Made It Market یک فهرست آنلاین از نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف صنایع دستی را فراهم می کند که سازندگان می توانند کالاهای خود را به فروش برسانند. این سایت خدمات متنوعی را نیز از کارگاه های خلاقانه در حوزه مدیریت رسانه های اجتماعی گرفته تا سایر گزینه های بازاریابی آنلاین برای کارآفرینان ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعه : خرید هدایای ولنتاین از سایت های خارجی

سایت فروش آنلاین iCraft

iCraft یک بازار آنلاین است که فقط برای اقلام دست ساز ساخته شده است. این بدان معناست که هیچ کالای دیگری برای رقابت وجود ندارد. این سایت سه طرح مختلف را از ۵ تا ۱۵ دلار در ماه ارائه می دهد و هیچ گونه حق کمیسیونی برای فروش دریافت نمی کند. بنابراین می توانید از این سایت خارجی فروش صنایع دستی ، به سادگی برای معرفی محصولات خود در بازار جهانی استفاده کنید. برای این کار می توانید از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

سایت Bonanza

Bonanza به کاربران این امکان را می دهد تا صنایع دستی را با ذکر لیست دست ساز به صورت آنلاین بفروشند.

سایت فروش Society6

Society6 سایتی است که هدف آن هنرمندان و طراحان می باشد. هنرمندان می توانند آثار خود را در سایت بارگذاری کنند و به طور خودکار در قالب های مختلف از جمله چاپ هنری، قاب گوشی، لیوان، ساعت و حتی شلوار استرچ در دسترس قرار دهند. در این سایت متناسب به نوع محصول، بخشی از هر فروش را در اختیار شما قرار می دهد. اما فروشندگان می توانند تعیین کنند که چه میزان سود از کالاهای خود را می توانند بیش از قیمت پایه بدست آورند.

سایت خارجی فروش صنایع دستی

سایت LocalHarvest

LocalHarvest یک فهرست آنلاین برای تهیه کنندگان مواد غذایی ارگانیک و محلی است، از جمله مزارع کوچک، بازارهای کشاورزان و سایر تولیدکنندگان مواد غذایی مستقل که شرایطی خاص را برای فعالان در این حوزه ایجاد می کند.

سایت فروشگاهی Alibaba

Alibaba یک پلتفرم آنلاین است که بیشتر برای معاملات B2B ساخته شده است. اگر محصولی ایجاد کنید که بتواند توسط سایر مشاغل در ایجاد محصولات نهایی برای مصرف کنندگان استفاده شود، می توانید سایت Alibaba را در نظر بگیرید. این سایت به مشاغل اجازه می دهد تا پروفایل ایجاد کرده و محصولات و لوازم فروش خود را لیست کنند. در صورتی که محصولات و کالاهای دست ساز دارید، می توانید از این سایت خارجی فروش صنایع دستی استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین وب کم از آمازون

سایت Meylah

Meylah یک بستر تجارت الکترونیکی است که در آن صنعتگران و دیگر صاحبان مشاغل کوچک می توانند صنایع دستی را به صورت آنلاین بفروشند. نه تنها فروشندگان می توانند محصولات فیزیکی برای فروش را لیست کنند، بلکه محصولات دیجیتالی مانند الگوها، آموزش ها و بارگیری دیجیتال را نیز می توانند ذکر کنند.

سایت فروش Sourcing Handmade

Sourcing Handmade خود را یک نمایشگاه تجاری مجازی معرفی کرده است. این سایت به تولیدکنندگان مستقل کمک می کند تا مکان هایی را برای فروش عمده محصولات خود پیدا کنند. این پلتفرم آنلاین که هدف آن ایجاد ارتباط سازندگان و صنعتگران با فروشگاه ها و مشاغلی است که به فروش کالاهای دست ساز علاقه مند هستند. آن مشاغل حتی می توانند مستقیماً در سایت سفارش دهند.

سایت خارجی فروش صنایع دستی

سایت Craft Site Directory

همانطور که از نامش پیداست، یک فهرست آنلاین برای انواع مختلف محتوای مربوط به صنایع دستی است که شامل موارد صنایع دستی برای فروش، همراه با آموزش ها و منابع مختلف دیگر برای صنعتگران و سازندگان است.

GLC Arts and Crafts Mall

GLC Arts and Crafts Mall چند برنامه مختلف ماهیانه برای فروش محصولات خود در سایت به هنرمندان و صنعتگران ارائه می دهد. هر یک شامل یک نرخ ثابت ماهیانه بدون کارمزد یا هزینه راه اندازی است.

برای آن که بتوانید در سایت خارجی فروش صنایع دستی ، محصولات دست ساز خود را به فروش برسانید و به درآمد ارزی در این بازار بزرگ بین المللی برسید، می توانید از زاکولا یاری بگیرید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

شما هم در مورد این مطلب نظر دهید

کیوان

سلام . میشه لطفا بفرمایید که چطور میتونیم محصولان خودمون رو به فروش برسونیم؟

۴/۸
    مدیر سایت

    سلام کیوان جان ، در صورتی که آشنای در خارج دارید میتوانید از اطلاعات آن شخص استفاده کنید و حساب کاربری درست کنید و محصولات در آنجا به فروش رسانید.

    ۴/۸
عاطفه

سلام. وقتی توی سایت ها ثبت نام کردیم محصولمون رو جطوری باید بفرستیم و پولش چطوری به دستمون میرسه؟

۴/۸
    مدیر سایت

    سلام و عرض ادب
    پول ش راه ترین روش از طریق پی پال می باشد.
    ارسال از طریق پست بین المللی و نکته که وجود دارد باید ابتدا هزینه ها برآورد کنید که متضرر نشوید.
    باتشکر

    ۴/۸
ساراشمسایی

محصولات من سوزندوزی بلوچی وحصیر بافی هست چطور میتونم این محصولاتم را بفروش برسانم

۴/۸
    مدیر سایت

    درود
    می توانید در سایت های خارجی اکانت درست کنید و محصولات برای نمایش درج نمایید.
    همچنین می توانید سایت شخصی به زبان انگلیسی طراحی و محصولات خودتان در آنجا برای نمایش درج نمایید.
    باتشکر

    ۴/۸
علی

با سلام ضمن تشکر از مطلب مفیدتون فقط من ندیدم جایی به این مطالب پرداخته باشین اول اکثر سایت ها بخاطر تحریم ها حتی اجازه باز کردن سایت را بدون وی پی ان به شما نمی دهند چه رسد به خرید کلا دوم نحوه انتقال پول در زمانی که ما نمی توانیم در خارج حساب ارزی داشته باشیم است

۴/۸
    مدیر سایت

    درود و عرض ادب، تمام این موارد راهکار دارد. درسته تحریم هستیم ولیکن راه های دور زدن وجود دارد.حساب ارزی می توانیم از پی پال استفاده نمایید.
    باتشکر

    ۴/۸
آمنه

اگر کسی رو در خارج از کشور نداشتیم راه دیگه ای وجود نداره؟

۴/۸
    مدیر سایت

    سلام و عرض ادب
    بله امکان پذیر می باشد. کافیه هست هزینه ارسال محصول به دست آورید و پلن بیزینس خودتان بچیند و شروع کنید.
    باتشکر

    ۴/۸
امیر

درود .بنده ی تولید کننده کوچیک صنایع دستی هستم .میل دارم کارامو به خارج از کشور و ی بازار خوب بفروشم .ولی نمیدونم قیمت گذاریش چجوری که کسی و چیزی لطمه نخوره . میتونیید کمک و راهنماییم کنید.ممنون میشم

۴/۸
    مدیر سایت

    درود
    شما باید هزینه ارسال به خارج ابتدا برآورد کنید. هزینه تمام شده محصول و سود منصفانه لحاظ کنید و می توانید این مدلی قیمت فروش به دست آورید.
    شاید ابتدا سود نکنید ولیکن برای شروع کار باید هزینه کرد.
    باتشکر

    ۴/۸
Mitra

سلام. من حساب ارزی دارم و امکان ثبت نام و فروش دارم اما سوالم اینه که آیا فقط باید خودم تولیدکننده باشم؟ یا میتونم با تولیدکننده ها برای تامین محصول و فروش در این سایت ها همکاری کنم و به عنوان فروشنده در این سایتها ثبت نام کنم؟چون یه بار در یک سایتی میخواستم ثبت نام کنم اطلاعاتی که از من میخواست طوری بود که فقط تولیدکننده میتونست جواب بده و یک محصول خاص رو شامل میشد ولی من میخواستم فروشنده باشم و و چند محصول متفاوت ارائه بدم

۴/۸
    مدیر سایت

    سلام و عرض ادب
    اگر شما امکان ثبت نام و فروش دارید خیلی جلو هستید. نه اصلا نیازی نیست تولید کننده باشید و به راحتی می توانید محصول ارائه و بفروشید.
    ابتدا کار به قول کاسب ها قدیم خاک خوری دارید ولیکن از یکجا به بعد دیگه شناخته می شوید و فروش ماهیانه دارید.
    در صورتی که امکان فروش دارید به ما اعلام کنید.
    باتشکر

    ۴/۸

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]