ساندبارهای برتر سامسونگ

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

ساندبارهای برتر سامسونگ ، برای ارائه عملکرد صدایی با برد کامل برای تنظیمات سینمای خانگی طراحی شده اند،. آنها به راحتی با تلویزیون های سامسونگ ادغام می شوند و بدون نیاز به سیم کشی اضافی، نصب آنها بسیار آسان است. این ساندبارها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حجم زیادی را با عملکرد صدای فراگیر و پراکندگی صدای گسترده‌تر ارائه می‌کنند.

برخی از ساندبارهای سامسونگ، با یک ساب ووفر بی‌سیم اختصاصی برای تولید باس عمیق‌ تر ارائه می ‌شوند. علاوه بر این، ساندبارهای برتر سامسونگ دارای فناوری اختصاصی این برند هستند که اعوجاج کلی را کاهش می دهند و یک میدان صوتی سه بعدی برای سینمای خانگی شما ایجاد می کند.

ساندبارهای برتر سامسونگ

ساندبارهای سامسونگ

ساندبار سامسونگ HW-J355 با ساب ووفر

Samsung HW-J355 یکی از ساندبارهای برتر سامسونگ است که وضوح صدای غنی را با پاسخ باس پویا عمیق ارائه می دهد. J355 در اصل یک ساندبار ۳۷ اینچی ۱۲۰ واتی است که خروجی صدای ۲.۱ کانالی را ارائه می دهد. ساندبار دارای بلوتوث بی سیم است و به طور همزمان روی دیوار نصب می شود که آن را برای سینمای خانگی یا برنامه های صدای فراگیر عالی می کند.

همچنین می‌توانید Soundbar را به‌صورت بی‌سیم به تلویزیون‌های سامسونگ سازگار با اتصال صدای تلویزیون متصل کنید و موسیقی را مستقیماً از دستگاه تلفن هوشمند خود به ساندبار پخش نمایید. HW-J355 همچنین دارای بلوتوث برای برق رسانی با یک لمس و پخش صدا است.

پیشنهاد مطالعه :بهترین برندهای پوشاک کودکان

برای تنظیمات ساندبارهای برتر سامسونگ ،  دستگاه تلفن همراه خود را با برنامه کنترل از راه دور Samsung Audio کنترل کنید. HW-J355 عملکرد بیس عمیقی را با دامنه‌های صوتی و صدای واضح برای ایجاد یک تجربه سینمای خانگی پویا تولید می‌کند.

کل سیستم با یک ساب ووفر ۶۰ وات و نوار صوتی ۶۰ وات، توان کل ۱۲۰ وات را ارائه می دهد. این ساندبارهای برتر سامسونگ همچنین دارای ورودی برای کابل های نوری، USB و کمکی است. کل سیستم دارای نوار صوتی HW-J355 با ساب ووفر، کنترل از راه دور با باتری، کابل نوری و USB و کیت نصب شده روی دیوار به همراه دفترچه راهنمای کاربر برای مراجعه آسان است.

ساندبارهای برتر سامسونگ

ساندبار Samsung Electronics HW-MS650

Samsung HW-MS650 یکی از ساندبارهای برتر سامسونگ است که عملکرد صوتی با برد کامل را ارائه می‌کند. این اسپیکر با بلندگوهای هوشمند برای کنترل صدا کار می کند. ساندبار برای ارائه عملکرد صدای غنی و پر از اتاق طراحی شده است و ۹ بلندگو را در یک واحد نوار صوتی ترکیب می کند.

این دستگاه، با درایورهای آکوستیک و توییترهایی عرضه می شود که محدوده فرکانس بسیار وسیع تری را برای اجرای وکال و موسیقی واضح پوشش می دهد. HW-MS650 دارای سازگاری ۴K با ورودی های HDMI است. می توانید هر منبع ویدیویی ۴K از جمله پخش کننده های بلوری UHD را متصل کنید.

همچنین دارای کیفیت صدای HD است که کیفیت اصلی موسیقی را از طریق صدای ۹۶ کیلوهرتز/۲۴ بیت با وضوح بالا حفظ می کند. ساندبارهای برتر سامسونگ ،  برای ارائه خروجی باس عمیق و دقیق با پیش بینی اعوجاج صدا و تنظیم خودکار خروجی بلندگو قبل از وقوع اعوجاج طراحی شده است.

همچنین HW-MS650 دارای چندین گزینه ورودی از جمله Wi-Fi، USB، micro-USB و بلوتوث بی سیم است. ساندبار دارای پاسخ فرکانسی گسترده ۳۹ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز است و همچنین با چند اتاق سازگار است. برای تجربه باس بسیار عمیق‌تر، توصیه می‌کنیم ساب ووفر Sound+ را نیز اضافه کنید تا خروجی باس کمتر از ۲۷ هرتز را برای سینمای خانگی ارائه کنید.

پیشنهاد مطالعه :معرفی برند ساعت امگا

Samsung HW-N850 Soundbar

Samsung HW-N850 از ساندبارهای برتر سامسونگ و یک سسیستم قدرتمند است که با Dolby Atmos ساخته شده است تا یک تجربه سینمای خانگی با برد کامل را ارائه دهد. HW-N850 با فناوری‌های Dolby Atmos و DTS:X با ۱۳ بلندگو شامل بلندگوهای شلیک به سمت بالا و جانبی ارائه می‌شود.

این به ساندبار اجازه می دهد تا صدا را به طور طبیعی در اطراف و بالای شما حرکت دهد تا یک تجربه صدای واقعی ایجاد کند. همچنین به طور یکپارچه با تلویزیون های سامسونگ برای اتصال آسان ادغام می شود. علاوه بر این، اسپیکر HW-N850 با بلندگوهای هوشمند برای دستورات صوتی سازگار است و همچنین Wi-Fi را فعال می کند. HW-N850 مجهز به گذرگاه ۴K با اتصال HDMI است و می تواند صدا را از هر منبع ویدیویی ۴K پخش کند.

همچنین می توانید هر یک از فایل های موسیقی خود را به صدای ۳۲ بیتی UHQ ارتقاء دهید تا صدایی غنی تر و پویاتر داشته باشید. صدای خوب ساندبار HW-N850 حجم فوق‌العاده‌ای را با اوج‌های واضح و جزئیات شفاف ارائه می‌دهد. اجراهای سینمایی با توجه زیادی به جزئیات بازتولید شدند و می توانید هنگام گوش دادن به HW-N850 به عنوان ساندبارهای برتر سامسونگ ، جلوه های صوتی را در جهات مختلف بشنوید.

ساندبارهای برتر سامسونگ

Samsung Harman Kardon HW-Q70R

نوار صوتی Samsung Harman Kardon HW-Q70R برای سینمای خانگی با عملکرد صدای فراگیر پانوراما طراحی شده است. این ساندبار با قدرت Dolby Atmos و DTS:X ارائه می شود که صدا را در همه جهات اطراف و بالای شما حرکت می دهد تا جلوه فضایی سه بعدی ایجاد کند.

فناوری پرتو آکوستیک سامسونگ صدای جهت دار را ارائه می دهد که با عملکرد روی صفحه نمایش حرکت می کند. این ساندبار، با یک بلندگوی اختصاصی کانال مرکزی ارائه می شود که دیالوگ های واضح و اجرای آوازی را ارائه می دهد. این سیستم همچنین دارای یک ساب ووفر بی‌سیم است که باس عمیق و جلوه‌های صوتی قوی را ارائه می‌دهد. HW-Q70R برای بهینه سازی خودکار صدا بر اساس هر صحنه طراحی شده است و به شما امکان می دهد صداها را به وضوح در سطوح کم صدا بشنوید. جلوه‌های صوتی سینمایی که با Q70R دریافت می‌کنید بسیار عالی هستند. Q70R برای کار با تلویزیون های QLED سامسونگ بهینه شده است و می توانید تلویزیون و ساندبار را با Samsung OneRemote کنترل کنید و صدا را از منوی تلویزیون خود به خوبی تنظیم کنید. HW-Q70R همچنین از گذر ۴K HD برای عملکرد صدای با کیفیت بالا پشتیبانی می کند.

پیشنهاد مطالعه :خرید هارد دیسک دسکتاپ

ساندبار دو کاناله سامسونگ HW-N300

Samsung HW-N300 یکی از ساندبارهای برتر سامسونگ است که می توانید پیدا کنید که عملکرد صدایی با برد کامل را ارائه می دهد. ساندبار مجهز به دو ووفر داخلی و مجرای صدا برای پاسخ باس عمیق تر است و صدای فراگیر بسیار خوبی را برای فیلم ها و موسیقی ارائه می دهد.

دامنه بیس زیادی در ساندبار HW-N300 وجود دارد و هیچ اعوجاجی در حداکثر سطوح صدا نداردم. همچنین HW-N300 دارای سخت افزار نصب دیواری است که نصب را برای تنظیم تلویزیون شما آسان می کند. HW-N300 همچنین از اتصال بی سیم به تلویزیون های سامسونگ و اتصال بلوتوث پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد مستقیماً از دستگاه تلفن هوشمند خود موسیقی پخش کنید.

همچنین می‌توانید با پورت USB داخلی، موسیقی را از HW-N300 پخش کنید. ساندبارهای برتر سامسونگ ، همچون HW-N300 ، دارای فناوری گسترش صدای فراگیر است که برای صدای با کیفیت بالاتر، ناحیه گوش دادن را به سمت بالا گسترش می دهد. برای تهیه این ساندبارهای فوق العاده، با زاکولا در تماس باشید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]