تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,مهر,۰۷

راهنمای خرید وسایل کمپینگ و سفر از سایت های خارجی

نویسنده : تیم محتوا

راهنمای خرید وسایل کمپینگ و سفر

برای بسیاری از افراد، کوهنوردی و سفر و تفریح در مناطق کوهستانی، یکی از تفریحات دل پذیر و هیجان انگیز است که در هر حالتی نمی توانند آن را از زندگی خود حذف نمایند. برای این دسته از افراد، راهنمای خرید وسایل کمپینگ و سفر از سایت های خارجی را آورده ایم، تا بتوانند لذت سفر را با تجهیزاتی با کیفیت و کارآمد، دو چندان نمایند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به سفر علاقه زیادی داشته و طبیعت گردی را همواره در برنامه های تفریحی خود می بینید، به حتم اطلاعاتی دقیق از لوازم کمپینگ، کاربردی بوده و خرید این وسایل از سایت های خارجی مطلوب شما خواهد بود. برای خرید وسایل کمپینگ و سفر از سایت های خارجی، می توانید با زاکولا همراه باشید.

پیشنهاد مطالعه : خرید کتاب از آمازون

خرید وسایل سفر از سایت آمازون

سایت فروشگاهی آنلاین آمازون، به عنوان بزرگ ترین و قدرتمند ترین سایت های خرده فروشی ، با داشتن تنوع بسیار زیاد محصولات ، در تمامی دنیا شناخته شده است. این سایت می تواند مرجع بسیار مناسبی برای خرید لوازم کمپینگ و سفر باشد.

ضمن آن که تنوع در محصولات، این امکان را برای خریداران ایجاد می کند که بتوانند مطابق با انتظارات و بودجه خود، کالایی را انتخاب نمایند. برای خریدی مطمئن از سایت آمازون، از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

راهنمای خرید وسایل کمپینگ و سفر

خرید وسایل کمپینگ از سایت های خارجی

شما می توانید، محصولات مربوط به کوهنوردی و کمپینگ را از سایت هایی همچون، آمازون، ebay و دیگر سایت های معتبر خارجی انتخاب کرده و خرید و پرداخت ارزی آن را به زاکولا سپرده و کالای سفارشی خود را در ایران و آدرسی که اعلام می کنید، دریافت نمایید.

۱-کفش کوهنوردی

کفش  mammut، یکی از تولیدات با کیفیتی است که جهت کوهنوردی در سنگ و یخ مناسب بوده و به دلیل آن که دارای وزن کمی بوده و آب در آن نفوذ نمی کند، دارای طرفداران زیادی است. بسیاری از کوهنوردان حرفه ای که به صورت مداوم به این کار می پردازند، عمدتا از این نوع کفش استفاده می کنند تا بتوانند به نقاط سخت دسترسی یافته و آن ها را فتح نمایند.

این کفش به دلیل نوع ساختارش ، می تواند کوهنوردان را در این فعالیت ورزشی حمایت کرده و از بروز خطرات احتمالی به دور می دارد. این محصول در سایت آمازون به فروش می رسد.

۲- گرم کن دستی

یکی از محصولاتی که نمی توان نمونه اورجینال آن را در ایران پیدا نمود، گرم کن دستی زیپو است که دارای کیفیت بسیار بالایی است. این محصول دارای باتری لیتیومی است که می تواند به مدت شش ساعت گرمای لازم را ایجاد و تامین نماید. میزان درجه حرارتی که گرم کن زیپو به وجود می آورد پنجاه درجه سانتی گراد بوده و می توان آن را در دمای دلخواه تنظیم نمود. برای خرید این محصول از سایت آمازون، می توانید با کارشناسان زاکولا تماس بگیرید.

۳- چادرهای مسافرتی

اگر قصد سفر و کمپینگ داشته باشید، یکی از لوازمی که برای این کار بسیار ضروری به نظر می رسد، چادر مسافرتی است. این گونه از چادرها به طور معمول دارای سازه های فلزی بوده و منعطف هستند. می توان آن ها را در اندازه های متفاوتی متناسب با تعداد نفراتی که در سفر هستند، خرید نمود.

پیشنهاد مطالعه : خرید کفش از آمازون

جالب این است که این چادرها به سادگی جمع شده و به دلیل وزن بسیار پایین و حجم کمی که دارد، قابل حمل می باشد. چادرهای مسافرتی را از جنس هایی مانند پلی استر و یا برزنت تولید می کنند که هر یک دارای قابلیت های متفاوتی است که بر حسب نوع سفری که در پیش دارید، می توانید نوع آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال چادر مسافرتی پلی استر به دلیل سبک بودن برای کوهنوری بسیار مناسب است که می توانید آن را از سایت های خارجی خرید کنید. برای خرید چادر مسافرتی و تحویل آن در ایران با زاکولا تماس بگیرید.

راهنمای خرید وسایل کمپینگ و سفر

۴- کیسه های خواب

برای تکمیل شدن و راحتی یک کمپینگ، داشتن یک کیسه خواب مناسب می تواند ضروری باشد. برای انتخاب این کیسه های خواب از سایت های خارجی می بایست میزان دما و مدل آن را نیز مدنظر داشته باشید. این کیسه های خوا مطابق با استانداردهای جهانی منظور شده و در سه سطح تعیین شده است.

کیسه های خواب به صورت تک نفره و دونفره طراحی شده است که میزان دما نیز مطابق با دمای مورد نیاز تامین شده است. برخی از این مدلها به صورت دو طرفه با زیپ کامل بسته می شوند و دارای زیرانداز نیز هستند. مهم است که دقت داشته باشید، مدلی را انتخاب کنید که دارای دوام خوبی بوده و ضدآب باشد. این کیسه های خواب را می توانید از آمازون و دیگر سایت های خارجی خرید کنید. کارشناسان زاکولا برای مشاوره در خدمت شما خواهند بود.

۵-چراغ قوه و فانوسی کمپینگ

شما می توانید تنوع بالایی از انواع چراغ قوت و چراغ فانوسی مخصوص کمپینگ را در سایت های خارجی بیابید. این یک وسیله ضروری برای سفر و کوهنوردی به شمار می آید. چراغ قوه های در مدل های شارژی، باتری دار، خورشیدی و پیشانی عرضه می شوند که متناسب با نیاز خود می توانید آن ها را در سایت های خارجی جستجو کرده و بهترین کیفیت و قیمت مناسب را خرید نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

در کنار چراغ قوه ، چراغ فانوسی نیز بسیار مهم و ضروری است. ماندن شب در طبیعت و در میان کوه، در حالی که در چادر مسافرتی به سر می برید، ضرورت چراغ فانوسی را بیشتر می کند. زیرا برای تامین روشنایی، به آن نیاز مبرمی دارید. از میان تنوع چراغ های فانوسی در سایت های خارجی و سایت آمازون، مدلی را با بودجه شما متناسب است خرید کرده و تحویل آن در ایران را به زاکولا بسپارید.

راهنمای خرید وسایل کمپینگ و سفر

خرید سایر لوازم سفر و کمپینگ از سایت های خارجی

از وسایل دیگری که برای سفر لازم بوده و می توانید آن را از سایت های خارجی خرید کنید، می توان به تشک بادی اشاره نمود، که در مواقعی که نیازی به کیسه خواب نیست، به کار خواهد آمد. همچنین بالشت دور گردنی نیز یکی از لوازم بسیار ضروری است که استفاده از مدل های هوشمند این بالشت ها می تواند استقرار صحیح گردن و شانه ها را باعث شود. این مدل از بالشت ها را می توانید در کیفیت و قیمت های متفاوت در آمازون و دیگر سایت های خارجی خرید نمایید.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

برای خرید دیگر لوازم مانند، فلاسک آب سرد و گرم، اجاق گازهای سفری، میزهای تاشو، صندلی سفری و … از سایت های خارجی می توانید با سایت زاکولا همراه بوده و تکمیل کردن خرید خود را به کارشناسان زاکولا بسپارید و با خیالی راحت، آن را در ایران تحویل بگیرید.

در این مقاله درباره راهنمای خرید وسایل کمپینگ و سفر توضیحاتی داده شد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود