تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,شهریور,۲۰

راهنمای خرید از سایت آمازون

نویسنده : تیم محتوا

راهنمای خرید از سایت آمازون

در این مقاله به راهنمای خرید از سایت آمازون پرداخته شده است. احتمال زیادی دارد که نام سایت معروف و معتبر آمازون را در فضاهای متفاوتی شنیده باشید. این سایت فروشگاهی مشهور و بزرگ در فضای مجازی و اینترنت ، توانسته است به فروشگاه قدرتمندی تبدیل شود که به صورت خرده فروشی ، در سرتاسر دنیا مشغول به فعالیت می باشد به طوری که تنوع محصولات آن بسیار گسترده است. این مهم نیست که در کجای دنیا زندگی می کنید ، با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی آمازون ، به سادگی می توانید از برند های معتبر در تمامی دنیا ، کالایی را که مد نظر دارید خرید نموده و در آدرس خود تحویل بگیرید.

تنها نکته ای که این جا مطرح است آن است که برای خرید از آمازون می بایست به صورت آنلاین پرداخت نمایید و به جهت آن که تنها با حساب های ارزی می توانید این کار را انجام دهید ، دچار محدودیت هایی خواهید شد. به خصوص برای کسانی که در ایران زندگی می کنند و برای پرداخت های بین المللی به دلیل تحریم ها ، آزادی عملی ندارند.

اما آیا این امکان وجود دارد که بدون آن که حساب ارزی به نام خود داشته باشیم بتوانیم از سایت فروشگاهی آمازون خرید کنیم ؟ در صورتی که اولین بار است که می خواهید خریدی از سایت آمازون داشته باشید ، بهتر است با کارشناسان ما در زاکولا مشورت نموده و نحوه ی پرداخت را جویا شوید و یا آن که تمامی مراحل خرید از سایت آنلاین آمازون را به زاکولا بسپارید. کافیست پس از انتخاب کالای خود در سایت ، لینک آن را برای ما ارسال کنید تا مراحل تکمیل کردن خرید و صدور فاکتور از آمازون را برای شما به انجام برسانیم . این صورت حساب به شما ارائه خواهد شد و به محض پرداخت توسط شما ، ادامه ی فرآیند پرداخت ارزی به آمازون و ارسال آن را کارشناسان زاکولا انجام داده و کالای شما در آدرس ارائه شده تحویل می شود.

راهنمای خرید از سایت آمازون

راه های پرداخت در سایت خرده فروشی آمازون :

سایت فروشگاهی آمازون ، امروزه دارای گستردگی بسیار زیادی از محصولات بوده و توانسته است رنج وسیعی از درخواست ها را پاسخ گو باشد. این فروشگاه بزرگ ، با ایجاد فیلترهای مناسب در مسیر خرید ، قابلیتی را ایجاد کرده است که بتوان به سهولت ، کالای خود را پیدا نموده و همزمان محصولات مشابه با آن را نیز مشاهده کرد. همچنین روش مقایسه ای در این سایت یکی از گزینه های قابل توجه است که می تواند به کاربر کمک کند که کالای خود را با بهترین قیمت تهیه نماید.

پیشنهاد مطالعه : نحوه خرید از ebay در ایران

در صورتی که تصمیم دارید از سایت اینترنتی آمازون خرید نمایید ، توصیه می شود ابتدا یک حساب کاربری در سایت ایجاد نمایید تا بتوانید فرآیند خرید را کامل به انجام برسانید. این مهم است که برای انتخاب کالای مناسب کاملا وقت بگذارید و از امکانات فیلتر سایت به بهترین وجه استفاده نمایید و یا حتی برای اطمینان از کیفیت محصول دلخواه خود ، به بازخورد مشتریان توجه نمایید. اما در صورتی که کالایی که برای شما ارسال شده است با درخواست شما از نظر نوع ، جنس و یا حتی تعداد ، مغایرت دارد می توانید درخواست استرداد آن را ثبت نمایید.

راهنمای خرید از سایت آمازون

دسترسی به مشخصات کامل کالا در سایت آمازون

به محض آن که اقدام به خرید در سایت آمازون می نمایید ، می توانید اطلاعات مشخصی را در خصوص کالای انتخابی ، قیمت کالا ، روش خرید و پرداخت آن و از همه مهمتر امتیازات فروشنده را رویت کنید. تمامی این اطلاعات در سایت فروشگاهی آمازون در اختیار کاربران قرار گرفته است تا با آگاهی کامل خریدی مطمئن را داشته باشند. از طرفی این قابلیت باعث می شود تا زمان کمتری را برای مراحل خرید صرف نمایید. هر چند گشت در بازار مجازی آمازون آنقدر جذاب است که نمی توان به سادگی از محصولات و قیمت های آن ها گذشت.

پیشنهاد مطالعه : خرید لپ تاپ از آمازون

به خصوص در زمان هایی که تخفیف ها و یا فروش های ویژه در سایت اعلام می شود ، لذت خرید از سایت آمازون دوچندان خواهد شد. نکته ی جالب دیگر آن که در صورتی که کالایی را در سایت جستجو می کنید و به گزینه های دیگری برخورد می کنید که علاقه دارید آن ها را نیز تهیه کنید و در آن زمان توان پرداخت آن را ندارید ، می توانید آن را در حساب کاربری خود ذخیره و نگاه داری کنید تا در زمان لازم بدون صرف وقت ، فرآیند خرید را نیز کامل نمایید.

دریافت کد رهگیری پس از خرید

به خاطر داشته باشید که به محض آن که خرید را تکمیل کردید شماره ی رهگیری برای شما ارسال خواهد شد که با کمک آن می توانید تمامی مراحل ارسال کالا را مشاهده نمایید. در صورتی که به عضویت سایت فروشگاهی آمازون در آیید ، به صورت روتین از تمامی فروش های ویژه و تخفیف دار این سایت آگاه خواهید شد.

پیشنهاد مطالعه : خرید گوشی از آمازون

اگر دارای کارت های اعتباری مانند مسترکارت و یا ویزا کارت هستید به سادگی می توانید کار پرداخت در سایت آمازون را انجام دهید. در صورتی که نیاز دارید یکی از این کارت های اعتباری را خرید نمایید می توانید در سایت زاکولا با بخش فروش ، تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در این خصوص ، برای خرید آن اقدام نمایید.

راهنمای خرید از سایت آمازون

پرداخت از طریق کارت های اعتباری ارزی

برای آن که بتوانید خرید کاملی از سایت فروشگاهی آمازون داشته باشید ، در اینجا به شما روش  پرداخت با استفاده از کارت های اعتباری را پیشنهاد می دهیم که برای خرید از آمازون مناسب و مرسوم است. نکته ای که این جا مطرح است آن است که کشور ایران یکی از کشورهایی است که به دلیل تحریم ها به شبکه بانکی جهانی وصل نمی باشد. به همین دلیل نمی توان به صورت مستقیم ، خدماتی را از شرکت های ارائه دهنده کارت های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت دریافت نمود.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ساخت اکانت آمازون

یکی از راه هایی که می تواند این مساله را حل نماید این است که در صورتی که خودتان کارت اعتباری ارزی را ندارید  و می توانید از دوستانی که در خارج از کشور دارید کمک بگیرید ، این امکان وجود دارد که با استفاده از کارت اعتباری آن ها ، از سایت فروشگاهی آمازون خرید کرده و در قسمت پرداخت اطلاعات کارت آن ها را وارد نمایید. برای این کار نیاز است که شماره ی کارت ، کد امنیتی و تاریخ انقضا را داشته باشید. بدین ترتیب خرید شما کامل شده و کالای خریداری شده به آدرسی که ثبت نموده اید ارسال خواهد شد.

برای این کار لازم است که از کارشناسان مجرب سایت زاکولا کمک بگیرید.

در این مقاله به راهنمای خرید از سایت آمازون پرداخته شد.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود