دوره زیبایی تابستانی آمازون از ۱۳ تا ۱۹

اخبار
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

در اینجا چند مورد از بهترین معاملات اولیه برای خرید در حال حاضر آورده شده است. رویداد تخفیف Summer Beauty Haul آمازون برای دومین سال بازمی گردد. در زمان مقرر به مشتریان کمک می کند تا برای تابستان زیبای پیش رو آماده شوند! رویداد پس انداز یک هفته ای در ساعت ۱۲:۰۰ صبح به وقت PDT دوشنبه، ۱۳ مه آغاز می شود و در روز ۱۹ می ساعت ۲۳:۵۹ به پایان می رسد.

PST یکشنبه، ۱۹ مه. در طول این رویداد، مشتریان اعتبار تبلیغاتی ۱۰ دلاری دریافت خواهند کرد که ۵۰ دلار یا بیشتر را برای محصولات زیبایی ارسال و فروخته شده توسط آمازون خرج کنند. این تبلیغات به‌طور خودکار در سفارش‌های واجد شرایط به سبد خرید اضافه می‌شود و می‌توان از آن برای خرید Beauty یا Premium Beauty برای اقلامی که توسط آمازون ارسال و فروخته می‌شود، استفاده کرد.

این رویداد تا هفته آینده شروع نمی شود، اما مشتریان می توانند از همین حالا از پس انداز و الهام بخش زیبایی لذت ببرند. برای اقلامی که به شما کمک می کند تا از زیباترین تابستان خود لذت ببرید، از جمله محصولاتی برای پوست درخشان، آرایش ساحل، ناخن های رنگارنگ، آرایش مردانه، موها در هوای گرم و مراقبت شخصی، مجموعه های مسافرتی و در همه چیزهایی که نیاز دارید، تخفیف های عالی پیدا کنید.

برای تمام جشن های تابستانی خود گلم دریافت کنید. به‌علاوه، این هفته از آمازون خرید کنید و برای اقلام زیبایی که برای هدایای لحظه آخری روز مادر مناسب هستند، از آمازون خرید کنید. اعضای Prime در هر سفارش ارسال سریع و رایگان دریافت می کنند.

۲۰% تخفیف good.clean.goop beauty اسکراب لایه بردار صورت میوه

این اسکراب صورت از جدیدترین برند زیبایی از بنیانگذار گوپ، گوئینت پالترو، لایه برداری فیزیکی و شیمیایی را فراهم می کند و پوستی درخشان را نشان می دهد.

۲۰٪ تخفیف Lancôme Dual Finish Multi-tasking Longwear Powder Foundation

یک آرایش پودری شفاف و با پوشش کامل برای پوششی مات و بدون درخشش، این یک پودر آرایشی مات کننده و با ماندگاری طولانی و زیرسازی است.

۲۰% تخفیف گلمنتیک پرس روی ناخن

ست های ناخن پرس-آن گلمنتیک سبک سالنی با کیفیت بالا را ارائه می دهند و دارای پوشش محافظ UV هستند تا اطمینان حاصل شود که ناخن های شما هرگز نمی شکنند و شکافته نمی شوند. این ست ها تا ۲ هفته در هر بار استفاده مجدد قابل استفاده هستند.

۲۰% تخفیف لوسیون ضد آفتاب مرطوب کننده صورت و بدن دخترانه با SPF 30

این لوسیون ضد آفتاب با SPF 30 که مخصوص پوست های تیره است، محافظت قوی در برابر اشعه های UVA و UVB ارائه می دهد و از پیری زودرس، خطوط ریز، پرپیگمانتاسیون و لکه های تیره جلوگیری می کند.

۲۰٪ تخفیف JVN Trusted Trio Essentials

از Jonathan Van Ness از Queer Eye، JVN مجموعه‌ای از محبوب‌ترین محصولات خود را ارائه می‌کند، از جمله روغن سر کامل قبل از شستشوی کامل، سرم کامل ریکاوری فوری در اندازه سفر، و کرم کامل Air Dry اندازه سفر.

۲۰% تخفیف ژله گیاهی بیکمن ۱۸۰۲ واندر میلک کره

این پماد چند منظوره بدون نفت، با شیر بز خامه‌ای، کره شی و کره آفتابگردان غنی شده است تا به حفظ رطوبت کمک کند. می توانید از آن به عنوان مرطوب کننده بدن، پاک کننده آرایش، بالم لب، ماسک مو یا کرم دور چشم استفاده کنید.

ماسک یا کرم دور چشم

۵۰٪ تخفیف LAURA GELLER NEW YORK Baked Eyeshadow Quad

در این چهارتایی خیره‌کننده، رنگ‌های رنگدانه‌ای را با روکش‌های مات و درخشان پیدا کنید.

۲۰% تخفیف استیک ضد چف زیبایی کمک های اولیه

اصطکاک و ناراحتی کمتر، با کره شی + بلغور جو دوسر کلوئیدی، این چوب محافظی مقاوم در برابر تعریق بر روی پوست ظریف داخلی ران، زیر بغل، یا هر جایی که دچار خشکی می‌شود، ایجاد می‌کند.

۲۰٪ تخفیف TULA Probiotic Skin Care Discovery Kit

مجموعه ای مناسب برای سفر که شامل پاک کننده قوی صورت کلاسیک پروبیوتیک TULA، مرطوب کننده روز و شب، سرم روشن کننده و ژل لایه بردار پرو-گلیکولیک است.

۲۰٪ تخفیف Rinna Beauty Icon Lip Kit

از آلوم Lisa Rinna Real Housewives of Beverly Hill، کیت لب امضای خود را ارائه می کند که شامل همه چیزهایی است که برای یک ظاهر کامل لب نیاز دارید، از جمله رژ لب I Love Lois، براق کننده لب Hustle و خط لب Wink Wink.

۲۰% تخفیف برم پاک کننده آرایش سبز فارمسی

روغن های آفتابگردان و ریشه زنجبیل به آرامی حتی سخت ترین آرایش های طولانی مدت را بدون پاک کردن یا خشک کردن پاک می کنند و پوست را مرطوب و ابریشمی می کنند.

۲۰% تخفیف فیلتر سر دوش کیچ برای آب سخت

خارش پوست، خشکی مو و ناخن های شکننده ناشی از کلر و آب سخت را با این فیلتر سر دوش آبگرم مانند کاهش دهید.

۳۰% تخفیف برای درمان لکه های آکنه Solawave Bye

با این دستگاه زیبا از Solawave با آکنه خداحافظی کنید. سریع، آسان و بدون درهم ریختگی.

۲۰٪ تخفیف اسپری نمک دریایی بافت بریکل برای مردان

این اسپری نمک دریایی با طراوت برای مردان، موها را بلند و حجم می دهد، فرها و موج های طبیعی را تقویت می کند و ظاهری طبیعی به موهای ساحلی ایجاد می کند.

۲۰% تخفیف اسانس ریمل مژه کاذب Lash Princess (بسته ۳)

ریمل مورد علاقه خود را تهیه کنید یا ببینید تبلیغات در مورد چیست با این حس ویروسی که حجم چشمگیر و طول حجاری شده را ارائه می دهد.

۲۰% تخفیف شستشوی هیدراتاسیون دیزیاک

روتین خود را با این شامپوی متعادل با pH و مناسب پوست سر که با کف نارگیل عمیقاً پاکسازی می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که موهای شما از هیدراتاسیون و شادابی ماندگار برخوردار می‌شوند، افزایش دهید.

۲۰٪ تخفیف لایتنینگ سوایپ از پدهای سرم روشن کننده هیرو آرایشی و بهداشتی

این پد روشن کننده در یک مرحله روشن می شود، دوباره ظاهر می شود و آرام می شود و با ترکیبی از برگ قلب و کومبوچا ملایم نگه می دارد.

۲۰٪ تخفیف برای کیت ناخن مردانه قیچی MANSCAPED 2.0 فولاد ضد زنگ

با یک کیت ناخن ۴ تکه لوکس با ابزارهای فولادی ضد زنگ در یک قاب جمع و جور ساخته شده از چرم PU درجه یک، ناخن ها را در حین حرکت تمیز نگه دارید.

دوره زیبایی تابستانی آمازون از 13 تا 19

۲۰٪ تخفیف PATTERN Beauty توسط برس دوش Tracee Ellis Ross

یک برس عالی برای جمع کردن فرها و ایجاد تعریف.

۲۰% تخفیف کیت کانتور صورت پودر برنزر الیزابت مات واتاپ بیچس

یک سایه برنزی جذاب در دو روکش بی عیب – درخشان مات یا درخشان.

۲۰% تخفیف اسپری آرایشی Skindinavia The Finishing Makeup

این اسپری تکمیل آرایش برای مراسم عروسی، آرایش مراسم و روزهای سفر طولانی، پوست را خنک می کند و تولید عرق و چربی را کاهش می دهد – صرف نظر از آب و هوا.

۲۰% تخفیف برای ست ریش کوچک

این مجموعه حاوی اکسیر روغن ها و رایحه وسوسه انگیز سرو هینوکی، برای رایحه ای مردانه مانند چوب فرسوده، شامل شستشوی ریش و صورت، روغن مرطوب کننده ریش و کره ریش می باشد.

۲۰% تخفیف کرم پا و کره پاشنه پا بره آگوست

کره های تسکین دهنده دانه های شی و انبه رطوبت پوست را افزایش داده و به پاهای سخت کوش تسکین می دهد. حالت دهنده و تقویت سد محافظ طبیعی پوست با تن ها مواد مغذی دوستدار پوست.

۲۰٪ تخفیف ETOILE Collective Duo Wity Case

به طور ماهرانه ای طراحی شده است تا به علاقه مندان زیبایی کمک کند تا محصولات مورد علاقه خود را به سرعت پیدا کنند و آن را به بهترین انتخاب برای ذخیره سازی کارآمد آرایش تبدیل می سازند. دارای ۲ محفظه زیپ دار برای نگهداری همه وسایل شما، از جمله پالت های بزرگتر

۲۰٪ تخفیف LUMINESS Silk Airbrush Spray Foundation Makeup Kit

عیوب، خطوط ریز و چین و چروک ها را با یک ایربراش نوآورانه و قابل ترکیب بپوشانید تا به استفاده از مه بسیار ریز برای پرداختی بی عیب و نقص برسید.

۲۰% تخفیف بدون عطر SEEN Travel Trio، ست کرم مو، شامپو و نرم کننده بدون عطر، غیر کومدوژنیک و بدون سولفات

یک بسته گیاهی و بدون عطر و غیر کومدون زا که توسط متخصص پوست ساخته شده و همچنین فاقد سولفات است و برای کاهش موخوره، افزایش درخشندگی و محافظت از مو در برابر اشعه ماوراء بنفش، آلودگی، شکستن و همچنین حرارت تا ۴۵۰ درجه فارنهایت طراحی شده است. .

۲۰% تخفیف استیک مرطوب کننده مردانه Shakeup

با استفاده از این استیک مرطوب‌کننده دستی که مخصوص پوست مردان است، پس از رفتن به باشگاه یا شنا با پوست خشک مبارزه کنید.

۲۰% تخفیف Habit Cosmetics Vegan، بدون سموم و بسته بندی پایدار مینی لاک ناخن Trio

که توسط هنرمند Kezia Harrell با اجزای پلاستیکی بازیافتی و جعبه‌های مقوایی دارای گواهی FSC ساخته شده است، سه رنگ از پرفروش‌ترین سایه‌های ناخن Habit Cosmetics را امتحان کنید.

۵ دلار تخفیف Body Restore Shower Steamers Aromatherapy 15 Pack

این بخار حمام‌ها روغن‌های ضروری رایحه‌درمانی را آزاد می‌کنند که برای از بین بردن استرس و خستگی روز عالی است.

۲۵% تخفیف لوم کل بدن دئودورانت کرم تیوب نامرئی ۷۲ ساعته کنترل بو (بسته ۲ عددی)

Lume که توسط یک متخصص زنان و زایمان ساخته شده است، از نظر بالینی ثابت شده است که بوی بدن را در تمام روز مسدود می کند و به کنترل B.O ادامه می دهد. به مدت ۷۲ ساعت

۲۵% تخفیف رنگ رژگونه سرم LAURA GELLER NEW YORK

این بافت رژگونه مایع سرم مانند با مواد مناسب مراقبت از پوست مانند هیالورونیک اسید آبرسان برای حجیم و جوانسازی گونه ها بسته بندی شده است.

۲۰% تخفیف فر مژه مسافرتی JAPONESQUE صورتی، بسته ۲ عددی

این فر مژه به اندازه سفر یکی از لوازم زیبایی است که برای وسایل شما ضروری است.

۲۰% تخفیف ISDIN Micellar Solution، پاک کننده آرایش ۴ در ۱، پاک کننده، تونر آبرسان

این شوینده صورت دارای فرمول ملایم و ضد حساسیت است که از ۰% الکل، ۰% صابون و ۰% عطر تشکیل شده است و برای پوست های حساس مناسب است.

۳۰% تخفیف برای مراقبت از پوست جدی جنیفر استالونه کرم چشم XR کنسانتره ضد پیری روزانه

کرم دور چشمی با فرموله شده با رتینول، رتینیل پالمیتات، کره شی، روغن هسته انگور، عصاره کافئین و عصاره ریشه شیرین بیان که بر روی ظریف ترین ناحیه صورت شما ملایم است.

۲۰% تخفیف برای اصلاح گوش و بینی MANGROOMER INTELLIMAX PRO

سیستم تیغه دوار از جنس استنلس استیل ۳۶۰ درجه یک تجربه نظافت صاف و بدون درد را تضمین می کند.

۴۰% تخفیف میله نرم کننده اسانس نعناع درخت چای Viori

یک نوار نرم کننده مرطوب کننده پر از مواد غنی کننده مانند کره کاکائو که برای بیش از ۶۰ شستشو ماندگاری دارد.

۲۰% تخفیف کرم ضد آفتاب Versed Guards Up SPF 35 زینک اکسید با طیف وسیع برای پوست های مستعد آکنه

بافت کرمی این بلوک ضد آفتاب برای صورت، روکشی طبیعی و شبیه پوست دارد – نه خیلی شبنم دار، نه خیلی مات.

۲۰% تخفیف ست هدیه بالم لب Bee the Balm توسط شرکت Savannah Bee

این مجموعه از هفت نرم کننده لب با کره شی و روغن نارگیل، لب‌ها را نرم و آبرسانی می‌کند، از جمله طعم‌های عسل توپلو، جولپ نعنا، ارل گری، شاه توت وحشی، چای شیرین، لیمو شیرین و هلو ارگانیک.

برای خرید این محصولات، می توانید به سراغ دسته بندی های آمازون بروید. زاکولا سفارشات شما را از هر نقطه از دنیا در آدرس ایران تحویل خواهد داد.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]