خرید انواع دوربین های تک چشمی

معرفی کالا
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

همانطور که از نام آن پیداست، دوربین های تک‌ چشمی تنها یک عدسی ارائه می‌دهند که این باعث می شود تا آنها به طور قابل ملاحظه ای سبک تر و قابل حمل تر باشند، به این معنی که بسیاری از کوهنوردان و عکاسان پیاده روی ترجیح می دهند آنها را تهیه کنند.

برخی از تک‌چشمی‌ها حتی دارای قابلیت ثبت تصویر هستند. برخی دیگر دارای پایه‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهند یک تلفن هوشمند یا دوربین را متصل کنید که واقعاً فرصت‌های عکاسی شما را افزایش می‌دهد. می توانید این دوربین ها را از سایت های خارجی تهیه کنید و برای این کار از خدمات زاکولا بهره مند شوید.

دوربین های تک‌ چشمی

بهترین ویژگی های دوربین های تک چشمی

در صورتی که قصد خرید دوربین های تک‌ چشمی را دارید، لازم است که برخی از ویژگی های مهم آن ها را در نظر داشته باشید.

بزرگنمایی : بزرگنمایی های بالاتر برای سوژه های دور خوب هستند، اما ثابت نگه داشتن دید سخت تر است و زاویه دید باریک تر می باشد. البته باید گفت که بزرگ‌ نمایی بیشتر همیشه بهتر نیست. بزرگ‌نمایی کمتر می‌تواند برای مناظر مناظر وسیع‌تر یا سوژه‌هایی با حرکت سریع خوب باشد.

اندازه لنز عینی : یک لنز بزرگتر نور بیشتری را جمع آوری می کند و در هنگام غروب یا سحر به شما تصویر واضح تری می دهد. اما تک چشمی با عدسی بزرگ‌تر، سنگین‌تر است و نگه‌داشتن آن برای مدت طولانی سخت‌ است و ممکن است در جیب کت جا نگیرد.

پیشنهاد مطالعه : خرید انواع ماساژور تفنگی

ضد آب : اگر بیرون زیر باران هستید یا به طور تصادفی تک چشمی خود را در آب انداخته اید، این گزینه مفید است.

ضد مه: گاهی اوقات اپتیک های دوربین های تک‌ چشمی پر از نیتروژن هستند تا تمام هوای مرطوب را خارج کرده و از مه گرفتگی داخلی در هوای سرد جلوگیری کند.

سه‌پایه : برای جلسات طولانی‌تر تماشای حیات وحش، با تماشای هندزفری و تصویری ثابت ایده‌آل است.

دید در شب : تقویت الکترونیکی برای مشاهده در تاریکی، با نور مادون قرمز و ضبط ویدئو، گزینه ای مناسب در این نوع از دوربین ها می باشد.

اندازه جمع و جور : برخی از تک چشمی ها به اندازه کافی برای جیب کوچک هستند و تقریباً شبیه یک تلسکوپ کوچک می باشند.

بهترین دوربین تک چشمی

برای اینکه به شما کمک کنیم دوربین های تک‌ چشمی مناسب خود را پیدا کنید، راهنمای بهترین محصولات موجود در بازار را گردآوری کرده ایم.

دوربین های تک‌ چشمی

 Gosky 12×55 تک چشمی با وضوح بالا

برای کسانی که بودجه کمی دارند، این دوربین عالی است و دارای پایه گوشی هوشمند است. با توجه به قیمت پایین Gosky 12×55، ممکن است انتظار داشته باشید که با ویژگی های کمی همراه باشد. اما، این یک کیت بسیار مقاوم است. استفاده از Gosky 12×55 یک تجربه خوشایند و راحت است.

کیفیت تصویر به لطف منشور BAK-4 و لنز ۵۵ میلی متری چند لایه که انتقال نور را بهینه می کند، روشن و شفاف است. تک چشمی همچنین رطوبت در مشاهدات تداخلی ایجاد نمی کند و علاقه مندان به فضای باز از مناظر بدون مانع از طریق سیستم نوری لذت خواهند برد.

پیشنهاد مطالعه : الکسا، مرا به ماه ببر

چیزی که دوربین های تک‌ چشمی Gosky 12×55 را از بسیاری از موارد موجود در بازار متمایز می کند این است که دارای یک وسیله اضافی مفید است. یک پایه گوشی هوشمند که به شما امکان می دهد آیفون یا اندروید خود را متصل کنید و با ثبات خوبی از سوژه های دور عکس بگیرید.

Hawke Endurance 8×42

این یک دوربین تک چشمی سبک و عالی برای استفاده در خشکی یا دریا می باشد که با اندازه لنز ۴۲ میلی‌متر همراه می باشد و دارای وزن ۱۱۲۰ گرم با پایه است. Hawke Endurance 8×42 می تواند برای شما مناسب باشد. این تک چشمی با عدسی چند روکش و نمای بیرونی با روکش لاستیکی، میدان دید وسیعی را ارائه می دهد و همانطور که از نام Endurance آن پیداست، می توان از آن در محیط مرطوب و همچنین در طبیعت استفاده کرد.

ساخت کلی از کیفیت عالی برخوردار است و برای بسیاری از علاقه مندان به طبیعت دوام خواهد آورد. بزرگنمایی ۸ برابر این دوربین های تک‌ چشمی به شما یک نمای همه منظوره عالی از آنچه در بوته ها یا در افق است می دهد. مشاهدات، تصویر روشن مناسبی هستند که به لطف توانایی جمع‌آوری نور شی ۴۲ میلی‌متری چند لایه و منشورهای شیشه‌ای اصلاح‌شده فاز، منشورهای BAK-4، وضوح دارند.

به دلیل وزن سبک ۳۲۰ گرمی، تک چشمی به راحتی قابل حمل است. دستگیره فوکوس برای کارکردن نرم است و می‌توان آن را به اندازه کافی تنظیم کرد تا از شفافیت تصاویر اطمینان حاصل شود. Hawke Endurance 8×42 کاملاً مجهز است و با یک قاب محافظ و یک بند به‌علاوه پوشش لنز بسیار مهم که به تک چشمی متصل می‌ماند، برای محافظت از اپتیک عرضه می‌شود.

دوربین های تک‌ چشمی

Celestron 10×50 Outland X Monocular

این دوربین های تک‌ چشمی با لنزهای بزرگ و آداپتور گوشی هوشمند و یک تک چشمی همه کاره است که با اندازه لنز عینی ۵۰ میلی‌متر  و وزن: ۴۱۵ گرم عرضه شده است. Celestron Outland X 10×50 یک چشمی چشمگیر نسبت به قیمت است که برای عملکرد بالا ساخته شده است.

لنز شیئی بزرگ ۵۰ میلی‌متری با اپتیک‌های دارای پوشش ضد انعکاس ترکیب می‌شود تا نمای شفافی را ارائه دهد. انتقال نور عالی است که مناظری را ارائه می دهد که هم روشن و هم متضاد هستند. این دوربین، به اندازه کافی راحت است که بتوان از آن برای دوره های نسبتا طولانی استفاده کرد.

پیشنهاد مطالعه :معرفی بهترین کت های چرمی مردانه

اما برای نماهای واقعاً ثابت، توصیه می کنیم Outland X 10×50 را روی سه پایه نصب کنید. این دوربین های تک‌ چشمی همچنین با یک آداپتور گوشی هوشمند برای دیجیسکوپی ارائه می شود، در حالی که حلقه O در برابر آب مهر و موم شده است و برای جلوگیری از مه آلود شدن با نیتروژن پر شده است.

به لطف بزرگنمایی و دیافراگم، کاربران می توانند از مشاهدات لذت ببرند و در طول روز و شب از آن عکس بگیرند.  برای نزدیک شدن به حیات وحش عالی است اما برای برخی از رصد اولیه ستارگان نیز مناسب است. Celestron Outland X 10×50 دارای قطب نما نیست، اما به عنوان یک تک چشمی ساده که دارای کیفیت و قابلیت استفاده عالی است، کارآمد و مقرون به صرفه است. می توانید برای خرید این محصولات، از طریق زاکولا اقدام نمایید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]