درباره تراول کارت Travel Card

آموزش
زمان مطالعه :‌۵ دقیقه

تراول کارت

کارت های اعتباری مسافرتی برای رزرو سفر مناسب هستند و بهترین آنها در هزینه شما صرفه جویی می کنند، به علاوه پیشنهادات ویژه سفر را نیز در اختیار شما قرار می دهند. این کارت ها معمولاً به شما امکان می دهد بابت هر دلار هزینه سفر، یا در بعضی موارد، هزینه های روزمره، امتیاز کسب کنید. با Travel Card جوایز برای اقامت رایگان یا تخفیف در هتل، هزینه بلیط هواپیما، به روزرسانی صندلی، خرید آنلاین و موارد دیگر قابل استفاده است.

پیشنهاد مطالعه : نحوه خرید تجهیزات دوربین عکاسی

تراول کارت ، نوعی کارت اعتباری است که به طور خاص با در نظر گرفتن نیازهای یک مسافر طراحی می شود. یک کارت اعتباری عادی به شما پاداش هایی را به صورت بازپرداخت یا امتیازاتی می دهد که برای کارت های هدیه، کالاها و تخفیف ها قابل استفاده است.

این کارت اعتباری سفر مزایای خاص سفر را ارائه می دهد که در هر دو نوع مارک تجاری و غیر مارک تجاری موجود است. از آنجا که کارت های اعتباری سفر با مارک تجاری مشترک معمولاً امتیازات پاداش بالاتری را در هزینه های مارک های شریک خود ارائه می دهند، می توانید آن را انتخاب کنید.

کارت اعتباری تراول کارت

کارت های اعتباری Travel Card بدون مارک تجاری، مزایای بیشتری در هزینه های سفر و انتخاب بیشتر برای کسب امتیاز پاداش یا بازخرید آنها دارند. زیرا شما توسط شرکت های هواپیمایی یا هتل های خاص محدود نیستید. این کارت ها امتیازاتی را ارائه می دهند که برای رزرو سفر یا گزینه های مربوط به سفر قابل استفاده هستند.

پیشنهاد مطالعه : نحوه فروش آنلاین کتاب های الکترونیکی

 امتیازات را می توان به عنوان پاداش ثبت نام بدست آورد، معمولاً پس از برآوردن حداقل هزینه در مدت زمان مشخص انجام می شود. همچنین، امتیازات یا پاداش را می توان برای هزینه ها و همچنین خرید از شرکت هواپیمایی یا هتل یا خرید از دسته های خاصی از بازرگانان بدست آورد.

تراول کارت

راه انتخاب مناسب ترین Travel Card

ساده ترین راه برای انتخاب Travel Card ، مراجعه به بانک موجود است. با این حال ، این همیشه ممکن است بهترین گزینه برای شما نباشد. برای تصمیم گیری صحیح ، ابتدا عادت های سفر خود را در نظر بگیرید. هزینه پیوستن و هزینه سالانه را بررسی کنید. در این خصوص می توانید از کارشناسان زاکولا نیز راهنمایی دریافت نمایید.

لازم است که کارت مناسبی را انتخاب کنید، کارت ها معمولاً شامل حق الحاق و هزینه سالانه هستند. در مورد کارت های مارک دار یا تخصصی، این معمولاً مقدار قابل توجهی است. قبل از انتخاب کارت تراول کارت ، مطمئن شوید که هزینه کارت بازیابی می شود. اگر به اندازه کافی هزینه کنید، پاداش هایی که می گیرید هزینه های سالانه را بسیار ارزشمند می کند.

این بدان معناست که قبل از انتخاب Travel Card ، میزان هزینه کارت را در نظر بگیرید تا بتوانید امتیازات اضافی و بازه زمانی را که باید انجام دهید، کسب کنید. اگر این مبلغ بیش از آن است که معمولاً خرج می کنید یا بیشتر از آن است که می توانید بدون داشتن تعادل به طور منطقی پس دهید، توصیه می شود که این کارت را انتخاب نکنید. هنگام استفاده از کارت اعتباری خود در خارج از کشور، باید از هزینه مارکینگ ارز خارجی، هزینه تراکنش خارجی و هزینه برداشت وجه نیز مطلع باشید. هزینه تراکنش خارجی بین ۱.۵ و ۳.۵ درصد از کل معامله است.

برداشت می تواند علاوه بر نرخ استاندارد برداشت وجه نقد، برای کارت اعتباری Travel Card ، در هر جایی بین ۱٪ تا ۴٪ هزینه داشته باشد. حمل پول نقد یا کارت مسافرت در جایی که هزینه ها در مقایسه با کارت شما منطقی باشد مناسب است. در غیر این صورت، تراول کارتی را انتخاب کنید که پاداش زیادی برای معاملات خارجی به شما بدهد تا در هنگام بازخرید این پاداش، هزینه معامله حذف شود.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ثبت سفارش در علی اکسپرس AliExpress

ضرورت دریافت تراول کارت

تردیدی نیست که کارتهای اعتباری مسافرتی مزایای زیادی دارند. اما قبل از اقدام به درخواست ، منطقی است که نیازهای سفر خود را ارزیابی کنید. اگر مسافر مداومی نیستید یا از جوایز سفر هیجان زده نیستید، به دنبال دریافت آن نباشید. هزینه کارت های اعتباری Travel Card را در نظر بگیرید، آنها با حق عضویت و معاملات قابل توجهی همراه هستند. همیشه قبل از اقدام به تجزیه و تحلیل سود، هزینه آن را انجام دهید. اگر تمایل ندارید کارت خود را به موقع هزینه کنید، از کارت اعتباری سفر خودداری کنید. درعوض، به کارت اعتباری بدون هزینه روی بیاورید از آن عاقلانه استفاده کنید و پس از اتمام اعتبار ، به کارت اعتباری سفر بروید.

تراول کارت

مزیت های Travel Card

بنابراین، آیا باید Travel Card دریافت کنید، قبل از شروع جستجو، جوانب مثبت و منفی را بسنجید. دلایل مختلفی برای در نظر گرفتن کارت سفر وجود دارد. بسیاری از کارت های مسافرتی امتیازاتی را برای هزینه های روزمره و همچنین خریدهای مسافرتی ارائه می دهند، بدلیل اینکه پرواز شما به این ترتیب مکرر نیست، دریافت پاداش آسان است.

امتیازها اغلب می توانند به عنوان اعتبار یا برای صرفه جویی در هزینه سفرهای بعدی، استفاده شوند. برخی از تراول کارت ها دارای مزایای ارزشمندی هستند، مانند دسترسی رایگان به سالن فرودگاه، به روزرسانی اتاق هتل، تخفیف در غذاخوری و سرگرمی و بیمه مسافرتی را شامل می شوند.

Travel Card هتل و هواپیمایی با مارک مشترک می توانند به شما کمک کنند اقامت یا پروازهای رایگان را سریع تر از کارت های مسافرتی دیگر بدست آورید. زیرا هزینه های شما ممکن است به عنوان پاداش با برنامه وفاداری هتل یا خطوط هوایی محسوب شود.

پیشنهاد مطالعه : خرید مکمل های غذایی مفید از سایت های خارجی

برخی از کارت های مسافرتی به شما امکان انتقال امتیاز به سایر برنامه های مسافرتی هواپیمایی یا هتل را می دهند و راه های بیشتری برای بازخرید به شما ارائه می دهند. علاوه بر مسافرت، ممکن است بتوانید برای کارت های هدیه، کالاها یا پول نقد امتیاز را نیز خریداری کنید. بسیاری از کارت های پاداش سفر درجه یک پاداش های مقدماتی زیادی را به عنوان انگیزه ای برای ثبت نام ارائه می دهند.

در آخر، به یاد داشته باشید که روزهایی که کارتهای اعتباری به عنوان وسیله اعتباری استفاده می شدند، گذشته است. Travel Card به عنوان وسیله اعتباری مورد استفاده قرار نمی گیرند، بلکه برای بدست آوردن راحتی و مزایا استفاده می شوند و این تنها در صورتی ممکن است اتفاق بیفتد که کل بدهی خود را به موقع پرداخت کنید.

ارسال نظر کاربران درباره این محصول چه میگویند

نفر اولی باشید که در این باره نظر می دهید

پست های اخیر پربازدید

معرفی گجت‌های روشنایی در آمازون

گجت‌های روشنایی در آمازون : روشنایی هوشمند یکی از حوزه‌هایی است که به سرعت در حال رشد است و بسیاری از افراد به دنبال ارتقاء سیستم روشنایی منزل خود با استفاده از گجت‌های مدرن و کارآمد هستند. در این مقاله به معرفی چند گجت روشنایی محبوب و پرطرفدار در آمازون می‌پردازیم که می‌توانند تجربه‌ای جدید […]

تاریخ‌های مهم تخفیف‌های بزرگ آمازون

آمازون، یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین جهان، به طور منظم تخفیف‌های ویژه و فروش‌های بزرگ برگزار می‌کند که خریداران می‌توانند از آنها برای خرید محصولات مختلف با قیمت‌های بسیار مناسب استفاده کنند. در این مقاله به بررسی مهمترین تاریخ‌هایی که آمازون تخفیف‌های زیادی ارائه می‌دهد، می‌پردازیم. پرایم دی (Prime Day) زمان: اواسط جولای پرایم دی […]

آمازون: غول تجارت الکترونیک و دنیای دیجیتال

آمازون، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان در زمینه تجارت الکترونیک، تکنولوژی و خدمات وب، نقش بسیار مهمی در شکل‌دهی به دنیای دیجیتال امروز ایفا کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۴ توسط جف بزوس تأسیس شد و از آن زمان تا کنون، مسیر طولانی و پر فراز و نشیبی را طی کرده است […]

بهترین سایت‌های خرید وسایل لوکس

در دنیای امروز، خرید وسایل لوکس به یکی از نشانه‌های سبک زندگی برتر و رفاه تبدیل شده است. وسایل لوکس شامل انواع محصولات از جمله ساعت‌های گران‌قیمت، جواهرات، لباس‌های برند، و لوازم جانبی لوکس هستند. اینترنت و فروشگاه‌های آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند که به‌راحتی و بدون نیاز به سفر به فروشگاه‌های فیزیکی، وسایل […]