تاریخ انتشار : ۱۳۹۹,بهمن,۱۱

خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی

نویسنده : تیم محتوا

خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی

ابزارهای سلامتی همواره مورد توجه هستند، زیرا کمک می کنند تا طرحی را برای تقویت بدن و نظارت بر پیشرفت خود تنظیم کرده و بتوان روند فعالیت بدن و پیشرفت های خود را ردیابی کنید. از سلامت روده گرفته تا سلامت قلب و ردیابی قند خون، که همگی می توانند بسیاری از عملکردهای بدن را بدون سوزن و اقدامات تهاجمی بررسی کنند. شما می توانید با خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی ، بیش از هر زمان دیگری مراقب سلامتی خود باشید.

آزمایش سلامت DNA در خانه :

اگر می خواهید همواره از بدن خود آگاهی داشته باشید، پس باید درک کنید که این گجت ها چگونه کار می کند و چگونه سبک زندگی شما را برای جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری ها تغییر می دهند. این دستگاه آینده پزشکی است و سلامتی پیشگیری نامیده می شود. اغلب افراد می دانند که پیشگیری بهترین درمان است، به ویژه از آنجا که بسیاری از بیماری های شایع و مزمن که بر روی مردم تأثیر می گذارد، قابل درمان نیستند، پیشگیری می تواند بسیار مهم باشد.

این دستگاه پزشکی شخصی جهت آزمایشات سلامتی DNA است که می توانید بصورت آنلاین سفارش داده و در خانه انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در یک لوله آب دهان خود را بریزید، زیرا بزاق شما حاوی DNA است که می تواند جدا شود و از نظر خطرات سلامتی، بیماری های ارثی، متابولیسم ویتامین ها، خطرات عدم تحمل غذا و حتی آسیب های ورزشی را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعه : خرید عروسک از آمازون

این آزمایشات تنها برای شناسایی کد ژنتیکی شما نیست. بلکه همراه با پرسشنامه جامعی برای ارزیابی خطرات مربوط به  زندگی شما و ارائه توصیه هایی است که می توانید در زندگی روزمره استفاده کنید.

خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی

مانیتور بهداشت شخصی برای سلامت قلب :

قلب شما خون را به کل بدن پمپاژ می کند و خون اکسیژن و مواد مغذی را تأمین می کند که سلول های شما را از انرژی تأمین کرده و می تواند خود را ترمیم کند. با وجودی که اغلب افراد می دانند که این عضله بسیار مهم است، اما اکثر آنها خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی را دست کم می گیرند، حتی اگر بیماری قلبی یکی از بزرگترین قاتلان جهان باشد.

لازم است بدانید رژیم های مدرن به ویژه برای سیستم گردش خون انسان مضر هستند. مقادیر زیاد قند تصفیه شده می تواند به طور مزمن باعث افزایش سطح گلوکز خون شود که می تواند به عروق خونی آسیب برساند. کلسترول همچنین می تواند در رگ های خونی تجمع یابد، جریان خون را کند کرده و از بین برود، در نتیجه انسداد ایجاد می کند که باعث حملات قلبی می شود. حتی استرس می تواند بر قلب و گردش خون شما تأثیر بگذارد.

نظارت بر ضربان قلب می تواند یک عملکرد اساسی در قلب شما ایجاد کند. ساعت هوشمند اپل با هشدارهای فیبریلاسیون دهلیزی همراه است، یک رویداد بالقوه مرگبار که ریتم ضربان قلب را مختل می کند. می توانید از این مانیتور هوشمند سلامت در تلفن هوشمند خود استفاده کرده و آن را با مانیتور فشار خون ترکیب کنید، که می تواند به خصوص اگر قبلاً با مشکل قلبی عروقی مواجه شده اید بسیار مفید عمل کند.

خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی

دستگاه سلامتی میکروبیوم :

با خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی می توانید از ابزارهای سلامتی استفاده کنید که با توصیه های شخصی می توانند به شما در ایجاد تغییرات عملی در سبک زندگی در جهت سلامتی کمک کنند. گجت های فوق العاده هوشمند فقط نظارت بر عملکردهای بدنی معمول مانند سلامت قلب نیست، حتی می تواند به شما در سلامت روده کمک کند. تقریباً یک سوم افراد سندرم روده تحریک پذیر (IBS) را تجربه می کنند و با افزایش نرخ بیماری های مزمن مانند بیماری کرون و کولیت اولسراتیو مواجه می شوند. امروزه سلامت روده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

آنچه کمی شناخته شده است، این است که روده انسان محل زندگی تریلیون باکتری است که در واقع در سلامتی شما نقش دارند که تاثیر آن ها فقط در دستگاه گوارش نیست. در حقیقت، این اکوسیستم که میکروبیوم روده نامیده می شود با سلامت مغز، سلامت قلب، آلرژی ها و حتی افزایش وزن در ارتباط است.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین لوازم شنا از آمازون

اکنون می توان برای آزمایش سلامت میکروبی روده و انجام یک رژیم غذایی برای بهینه سازی عملکرد آنها آزمایش خانگی انجام داد که روشی کاربردی و مفید است. باکتری های روده در واقع مواد غذایی را در روده بزرگ شما تجزیه می کنند و ویتامین ها و اسیدهای چرب کوتاه زنجیره ای تولید می کنند که از سلامت روده پشتیبانی می کنند. یک آزمایش خوب میکروبیوم روده همچنین با توصیه های غذایی شخصی و یک برنامه ردیابی غذا برای بهینه سازی سلامت شما با غذا ارائه می شود.

دستگاه نظارت بر سلامت قند خون :

امروزه بسیاری از افراد با سطح قند خون خود مشکل دارند و پزشکان بر این باورند که موارد زیادی دیابت نوع ۲ بدون تشخیص وجود دارد. این یک بیماری مزمن جدی است که در نهایت رگ های خونی را تحت تأثیر قرار می دهد و می تواند منجر به کوری، ترمیم بسیار ضعیف زخم و در موارد شدید، قطع پا به دلیل بیماری به نام پای دیابتی شود.

با وجود بسیاری از مسائل مربوط به قند خون، این دستگاه های بهداشتی در منزل که با یک مانیتور هوشمند برای سطح گلوکز خون طراحی شده است، بسیار مفید است که می توانید این خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی را از طریق زاکولا تجربه کنید.

 این دستگاه سلامتی بلوتوث، بدون ایجادخراش است و خون و درد ندارد. در عوض، این فناوری از لکه های بازو استفاده می کند که سطح قند خون را با یک سنسور که می تواند تا ۲ هفته به پوست متصل شود، کنترل می کند.

این فناوری به اندازه آزمایش خراش دقیق نیست، اما می تواند با بلوتوث به تلفن شما متصل شود و به ویژه برای افرادی که دیابت ندارند، اما می خواهند واکنش گلوکز خون را در غذاهای مختلف کنترل کنند، بسیار هیجان انگیز است. سایر دستگاه های سلامت بلوتوث با روش خراشیدن پوست در دسترس است که برای افرادی که دارای مشکلات قند خون فعال هستند، مانند مقاومت به انسولین و دیابت، توصیه می شود.

دستگاه نظارت بر تناسب اندام :

برای ورزشکاران، استفاده از وسایل بهداشتی شخصی و نرم افزارهای تعبیه شده در فناوری هوشمند می توانند درک تازه ای از عملکرد خود را بدهد. به عنوان مثال، می توانید تغییرات عملکرد خود را پس از آسیب دیدگی، کنترل کرده و بهبودی خود را پیگیری کنید. حتی می توانید به دنبال ارتباط بین عملکرد خود و سایر عوامل باشید.

با مشاهده روز و ساعت تمرین، ممکن است متوجه شوید که شنبه ها عملکرد خوبی نداشته باشید، یا اینکه در ساعت ۳ بعد از ظهر عالی باشید، اما در ۵ صبح چندان خوب عمل نکرده اید. علاوه بر این، با نشان دادن روند فعالیت شما ، می تواند به برجسته سازی تغییرات روزانه در عملکرد شما کمک کند.

خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی

دستگاه نظارت بر سلامت شخصی برای خواب :

یکی از روش هایی که می توانید سلامتی و خواب خود را نظارت کنید خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی است. این ابزارهای سلامتی چرخه خواب شما را هک می کنند تا در طول روز عملکرد بهتری داشته باشید.

خواب برای ترمیم بدن ضروری است تا بتوانید برای مدت طولانی تری سالم بمانید. تصور آن دشوار است، اما هنگامی که می خوابید، اندام ها و بافت های شما با پروتئین های کمکی اصلاح می شوند. اگر خواب کافی ندارید، به سرعت بر رفتار و عملکرد شناختی شما تأثیر می گذارد و در طولانی مدت، سلول ها و بافت های شما رنج می برند و شما را مستعد بیماری ها می کند.

پیشنهاد مطالعه : خرید بهترین پاوربانک از آمازون

به هر حال، ۶-۸ ساعت در شب توصیه شده است. این در مورد کیفیت خواب شما است و با طول، مدت و چرخه چهار مرحله جداگانه خواب اندازه گیری می شود. با این حال، لازم نیست که به کلینیک خواب بروید یا در معرض الکترودها باشید تا از کیفیت خواب خود مطلع شوید. خواب بر روی افزایش وزن و هضم غذا در روده تأثیر می گذارند.

به این دلیل که هر مرحله پارامترهای فیزیولوژیکی خاص خود را دارد، یک برنامه ردیابی خواب که به یک ساعت هوشمند متکی است می تواند چرخه ها و مراحل خواب شما را ارزیابی کرده و صداهایی را در طول شب مانند خروپف و صداهای بیرون ضبط کند تا هر روز گزارش کاملی به شما ارائه دهد تا بتوانید ببینید برای ایجاد تغییرات و خواب بهتر چه می توانید انجام دهید. برای خرید گجت های سلامتی از سایت های خارجی، از کارشناسان زاکولا یاری بگیرید.

اشتراک گذاری مطلب
ارسال نظر
نفر اولی باشید که درباره این محصول نظر میدهید
کاربران در مورد این محصول چه میگویند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیشنهادهایی برای شما

flipperzero فلیپر زیرو
100%

14,254,987 تومان

17500000

Copyright © 2012 - 2020 zakoola.com All Rights Reserved.
ورود